DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

34 Pages « < 12 13 14 15 16 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Generatorul de Hidrogen, scheme, experimente, rezultate

djasu82
post 24 Aug 2008, 23:57
Post #391


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Calculul coeficientului de putere se face cam asa se imparte puterea obtinuta la puterea aplicata si daca depaseste valoarea peste 1 v-a dati seama ce insemana ... nu consuma nu pierde energie.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mstrungar
post 26 Aug 2008, 06:22
Post #392


Membru incepator


Group: Members
Posts: 16
Joined: 12 April 07




Salutari tuturor detinatorilor de injectabile. A trecut ceva timp de cand nu "ne-am auzit"... revin cu o noua provocare: Scaderea consumului prin arderea unei mici cantitati de hidrogenoxigen, gaz produs prin electroliza. As vrea sa stiu daca printre voi e cineva care a incercat asa ceva pe daciile noastre de toate zilele... rezultatele ar trebui sa fie destul de bune, interesant e de vazut cum s-a reusit trecerea de ECU (O2 senzor si senzorul de debit-temperatura din grupul de injectie)??? Practic instalatia de electroliza e foarte simpla, se poate produce o cantitate acceptabila de gaz(pentru un motor de 1400cc) cu un consum de 10 A, problema ar putea aparea la informatiile pe care acesti senzori le dau calculatorului si modul in care acesta comanda amestecul... Astept reactii.
MStrungar.


--------------------
Dacia berlina 2000, 1,4, injectie - BN 03 FDJ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihail_73
post 26 Aug 2008, 10:40
Post #393


Membru incepator


Group: Members
Posts: 99
Joined: 21 June 07




salutari, salutari!
am citit tot topicul da capo al fine. acum ma intreb ce implicatii ar putea avea asupra mediului inconjurator aceasta realizare daca s-ar reusi. bineinteles ca s-ar reduce mult din poluarea pe care o aduc actualele motoare cu ardere interna. dar apa asta nu se va termina odata si odata? si, probabil mafia petrolului va suferi o transformare - va deveni mafia apei. din ce am vazut, consumul pentru un autoturism ar fi de vre 4l la 100 km. nu e deloc neglijabil mai ales daca s-ar introduce la scara larga. eu vad captarea energiei solare si a vantului cu mai putine efecte colaterale. sa ma contrazica cineva daca gresesc!


--------------------
DACIA NOVA GT 1600 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 26 Aug 2008, 11:03
Post #394


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Apa e lechida se transforma in gaz pentru ardere si iar se transforma in apa deci nu se pierde doar energia se consuma.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
flaviand
post 26 Aug 2008, 11:47
Post #395


Membru incepator


Group: Members
Posts: 63
Joined: 25 October 04
From: Brasov




Aha, vad ca ai prins pana la urma ideea circuitului de transformare: APA-gaz-APA si tot asa smile.gif

M-am chinuit de vreo 3 ori sa explic ca se poate recupera apa pierduta pe teava de esapament cand discutam de posibilitatea unui perpetuummobile, macar e bine ca nu mi-am racit gura degeaba wink.gif


--------------------
Logan Ambiance Arctic - Mai 2006
Logan Laureat Rosu - Nov 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihail_73
post 26 Aug 2008, 12:20
Post #396


Membru incepator


Group: Members
Posts: 99
Joined: 21 June 07




eu stiu ca nimic nu se pierde, nimic nu se castiga, totul se transforma. apa care se recupereaza pe la esapament este ceea ce nu a ars. energia mecanica se ia din arderea hidrogenului, corect? deci daca ard atomii de hidrogen nu se vor mai putea recombina cu atomii de oxigen. gresesc eu? energia aia nu poate aparea de nicaieri.

This post has been edited by mihail_73: 26 Aug 2008, 12:21


--------------------
DACIA NOVA GT 1600 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
os
post 26 Aug 2008, 12:43
Post #397


Dictator. Comunist. Arbitrar. Pe scurt: rau.


Group: Moderatori
Posts: 1.528
Joined: 29 April 04




Ca energia nu apare din nimic, e adevarat... totusi (si-mi cer scuze aprioric pentru ce am sa spun) trebuie sa subliniez contradictia dintre nivelul cunostintelor si discutiile savanticiste (nu savante) care se poarta.

Concret - mihai_73, vorbesti de - citez: "deci daca ard atomii de hidrogen nu se vor mai putea recombina cu atomii de oxigen."

Intrebare: Ce e aia "ardere"?
Raspuns: in contextul de interes in aceasta postare: combinare [exoenergetica] cu oxigen.

Cu alte cuvinte, textul scris de tine se traduce asa: "deci daca atomii de hidrogen se combina cu cei de oxigen, acestia [atomii de H] nu se vor mai putea recombina cu atomii de oxigen."


--------------------
. . .
Muschii mei minte nu are.
Cip-Cirip! Cip-Cirip! Cip-Cirip!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihail_73
post 26 Aug 2008, 13:20
Post #398


Membru incepator


Group: Members
Posts: 99
Joined: 21 June 07




da. acum am inteles mai bine. practic la acest motor se poate prelua apa de la iesirea din esapament si reintroduce in rezervorul de hidroliza la infinit blink.gif


--------------------
DACIA NOVA GT 1600 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 26 Aug 2008, 13:25
Post #399


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




NU se face un reactor si se colecteaza mult mai mult prin trtansformare si dupa aceea daca doresti sa introduci in eletrolizor sau direct in motor. Ma rog asa am vazut si eu pe la alti si curios e ca functiona jucaria.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihail_73
post 26 Aug 2008, 13:34
Post #400


Membru incepator


Group: Members
Posts: 99
Joined: 21 June 07




intreba cineva mai inainte de unde ar putea obtine un invertor de putere. in afara de cele care se gasesc pe bani buni, cred ca ar merge folosita o sursa neinteruptibila de calculator prin conectarea bateriei masinii in locul bateriei sursei. bineinteles, conditia este ca bateria sursei sa fie tot de 12V. sunt unele UPC-uri care au si tensiunea de iesire reglabila in trepte intre 120 si 180V.


--------------------
DACIA NOVA GT 1600 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
flaviand
post 26 Aug 2008, 16:17
Post #401


Membru incepator


Group: Members
Posts: 63
Joined: 25 October 04
From: Brasov




QUOTE
da. acum am inteles mai bine. practic la acest motor se poate prelua apa de la iesirea din esapament si reintroduce in rezervorul de hidroliza la infinit


CORECT

Prin arderea hidrogenului se obtine apa in aceeasi cantitate cu cea necesara initial pentru producerea acestuia. Este de fapt ABC-ul chimiei smile.gif

Atata timp cat circuitul este inchis si folosesti in motor doar alimentare cu HHO poti realiza acest lucru. Folosesti apa si energie iar procesul are loc la infinit cu aceeasi apa care se reutilizeaza.

Practic e mai greu, pentru ca amestecand gazul HHO cu benzina iti va fi mai greu sa recuperezi toata apa de la teava de esapament, din cauza ca o parte se va evapora si va fi eliminata odata cu gazele rezultate in urma arderii benzinei. Insa apa cel putin in partile astea ale planetei nu costituie o problema si poate fi obtinuta aproape gratis.

QUOTE
intreba cineva mai inainte de unde ar putea obtine un invertor de putere. in afara de cele care se gasesc pe bani buni, cred ca ar merge folosita o sursa neinteruptibila de calculator prin conectarea bateriei masinii in locul bateriei sursei.


Problema era gasirea unui invertor care sa scoata 110V, ca de 220V am gasit destule. Oricum un UPS de PC care sa scoata in regim constant 1000W reali fara sa se arda, e mult mai scump decat un invertor de 220V / 1000W reali. Intre timp am rezolvat mult mai elegant problema celor 110V cu ajutorul unui autotransformator de 2000W. Astfel pot sa obtin exact ce voltaj am nevoie intre 10-220V fara probleme wink.gif

QUOTE
Ca energia nu apare din nimic, e adevarat... totusi (si-mi cer scuze aprioric pentru ce am sa spun) trebuie sa subliniez contradictia dintre nivelul cunostintelor si discutiile savanticiste (nu savante) care se poarta.

Aici ma simt nevoit sa te aprob sad.gif
Si ce-i mai trist ca desi la prima vedere pare simplu, cu cat studiezi mai mult, cu atat realizezi cat de multe mai ai de invatat. Si asta doar in cazurile fericite in care poti realiza acest lucru.

This post has been edited by flaviand: 26 Aug 2008, 16:34


--------------------
Logan Ambiance Arctic - Mai 2006
Logan Laureat Rosu - Nov 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 26 Aug 2008, 18:46
Post #402


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Flaviand tot cu dioda ajungi la injumatatirea tensiuni de lucru din 220 in 110 , dupa aceea injumatatirea se trece prin puntea de diode si dupa aceea filtrata de un condensator si vei avea 154V cu caderile de tensiune de pe puntea de diode.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
flaviand
post 26 Aug 2008, 19:36
Post #403


Membru incepator


Group: Members
Posts: 63
Joined: 25 October 04
From: Brasov




Am luat deja autotransformatorul si am inceput probele cu el.

Din pacate nu am reusit inca sa ajung la rezonanta si cu timpul stau tot mai prost.

Pe osciloscop arata totul ok, dar inca n-am ajuns sa obtin o scadere a curentului sau o crestere a productiei la cuplarea bobinei. E destul de tricky toata povestea si sunt o gramada de chestii care ar putea sa impiedice aparitia efectului dorit, desi am incercat sa respect cat mai mult specificatiile originale atat la constructia celulei cat si a bobinei.


--------------------
Logan Ambiance Arctic - Mai 2006
Logan Laureat Rosu - Nov 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 26 Aug 2008, 19:41
Post #404


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Bob parca a spus ca trebuie alese acele valoari la generatoare intr-o banda mai larga de frecvente nu a specificat exact fiindca difera compozitul eletrolitului si mai multe ... .Deci trebuie reglat parerea mea pana cand se obtine gaz din mixarea celor 3 frecvente de la cele 3 generatoare. A si te-ai convins ca traful toroidal nu afecteaza alceva cu nimic cum specifica tipul ca da foc la tv aparatura etc tongue.gif.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
flaviand
post 26 Aug 2008, 19:57
Post #405


Membru incepator


Group: Members
Posts: 63
Joined: 25 October 04
From: Brasov




Trebuie sa nimeresc frecventa de rezonanta a celulei mele. Aceasta se afla in apropierea valorii de 42800 Hz si trebuie reglata cu precizie de 1 Hz ceea ce nu e tocmai usor.

E un fel de cautat acul in carul cu fan. Fara sa stii cum arata acul si daca chiar se afla in car sau nu. Deci, rabdare si tutun... smile.gif

Baietii de pe forumul lui Bob tocmai au testat un controller electronic digital care face toata operatiunea asta de cautare a frectventei automat si mult mai precis. Daca nu reusesc cu placuta clasica, o sa arunc un ochi si pe specificatiile jucariei respective. Alti bani, alta distractie.

This post has been edited by flaviand: 26 Aug 2008, 20:21


--------------------
Logan Ambiance Arctic - Mai 2006
Logan Laureat Rosu - Nov 2004
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 26 Aug 2008, 20:43
Post #406


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Si fara tutun !


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
n3m0
post 27 Aug 2008, 21:16
Post #407


Membru sadic


Group: Members
Posts: 297
Joined: 3 February 07
From: Campina




Astia au fost mai rapizi : romani

This post has been edited by n3m0: 27 Aug 2008, 21:20


--------------------
Dacia,Toyota Avensis L 1998/2007 - PH-04-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mircea.bidian
post 28 Aug 2008, 00:27
Post #408


Membru incepator


Group: Members
Posts: 47
Joined: 9 August 08




n3m0 - Proiecte frumoase, cu ceva mai multe detalii chiar pe situl unuia dintre cei doi. Din pacate pentru ei, nu-i suficient sa vrei, trebuie sa si stii. Nu cred ca ei ca si designeri au habar despre cit de dificil e sa faci apa sa arda.

flaviand - Fuga de frecventa si acordul circuitului LC fac dificila mentinerea acordului. Modificare temperaturii apei si a densitatii odata cu primele bule de gaz, duce la modificarea permitivitatii si a conductivitatii apei. Desi solutia ce-a mai ieftina ramine modificarea inductantei bobinei, in opinia mea solutia care ar oferi constanta, e ajustarea din mers a capacitatii placilor si nu a inductantei. In felul acesta am avea mereu aceasi impedanta, si am putea mentine un acord mult mai strins, raport SWR mic.
Citeva din proprietatile apei in cele doua JPG-uri atasate.

Electric_properties_of_water.jpg ( Size: 156.74k ) Number of downloads: 1722


Water_Dielectric_Permitivity.jpg ( Size: 198.29k ) Number of downloads: 1704




--------------------
N/A N/A
Nuclear energy will never work. There is no way in which we can split an atom at will - Albert Einstein (about 14 years before the atom bomb)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 28 Aug 2008, 07:14
Post #409


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




nemo aia au proiectat pe hidrogen , insemna ca tu nu sti despre ce vorbim. Aici nu se vorbeste doar despre hidrogen pur ci combinat cu oxigenul cam periculos ce-i drept.
Flaviand realizeaza o bobina cum e in pozele cele doua de mai jos cu fir fire de 1mm si se bobineaza ambele in paralel in acelasi timp . Ca numar de spire 100 cu siguranta te va ajuta acest circuit pentru a face mai usor acordul eletrolizorului.

Attached thumbnail(s)
schem_rezonanta_1.JPG ( Size: 58.08k ) Number of downloads: 2004
schem_rezonanta_2.JPG ( Size: 63k ) Number of downloads: 1923


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mircea.bidian
post 28 Aug 2008, 14:53
Post #410


Membru incepator


Group: Members
Posts: 47
Joined: 9 August 08




Asa cum e desenata schema, nu se ofera nici un avantaj. Transformatorul, in momentul in care exista, are rol de a adapta impedanta generatorului cu a sarcinii. In cazul de fata si din descriere rezula ca el este cu un raport de 1:1. Nimic rau in asta, numai ca nu foloseste la nimic, ba mai mult e pusa dioda aia in fata care stica totul, si ca daca s-ar fi vrut sa fie, trebuia sa fie intre placi si traf. Oricum, am sa dau un punct de plecare. Prima data avem nevoie sa stim impedanta de iesire a generatorului, care se afla foarte usor punind ca sarcina un potentiometru de putere si un osciloscop, si variem valoarea rezistentei de sarcina pina pe osciloscop avem jumate din valoarea la mers in gol, adica fara sarcina (acel potentiometru). Acum ca stim valoarea impedantei de iesire, se poate calcula un transformator care sa adapteze impedanta generatorului cu a circuitului LC, format din bobina si placile din apa. Dioda redresoare o punem la iesirea din traf si placi. In cazul in care nu se ajunge la un acord maxim intre generator-traf-sarcina, raportul de unde stationare (SWR) va fi foarte mare, traful se va incazi si la fel si etajul de putere de la generator, pentru ca puterea in loc sa ajunga la sarcina se intoarce la traf si la etajul de putere.


--------------------
N/A N/A
Nuclear energy will never work. There is no way in which we can split an atom at will - Albert Einstein (about 14 years before the atom bomb)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
n3m0
post 28 Aug 2008, 18:48
Post #411


Membru sadic


Group: Members
Posts: 297
Joined: 3 February 07
From: Campina




QUOTE(djasu82 @ 28 Aug 2008, 08:14)
nemo aia au proiectat pe hidrogen , insemna ca tu nu sti despre ce vorbim. Aici nu se vorbeste doar despre hidrogen pur ci combinat cu oxigenul cam periculos ce-i drept.
*



Nici nu ma asteptam la un raspuns mai academic din partea ta radmasa.gif
Citeste cum se numeste topicul pe care postezi asa zisele realizari epocale pe care incerci sa le bagi in fata. Nu-ti condamn ambitia si devotamentul pentru a pune in practica o idee, dar n-ai stofa de narator iar la limba romana ce sa mai vorbesc...
Electroliza apei (cel mai curat procedeu pentru obtinerea hidrogenului) este un proces consumator de energie, rezultatul fiind hidrogen cu un raport energetic negativ. Este cel mai negativ (ma repet) proces energetic dintre toate, aproximativ 75% eficienta si costuri de patru ori mai mari decât transformarea gazului natural în hidrogen.

Ah, era sa uit: hidrogen + oxigen = oops.gif


--------------------
Dacia,Toyota Avensis L 1998/2007 - PH-04-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
os
post 29 Aug 2008, 10:55
Post #412


Dictator. Comunist. Arbitrar. Pe scurt: rau.


Group: Moderatori
Posts: 1.528
Joined: 29 April 04




n3m0, djasu82 - atentie la neatentie. Rog focalizati disputa la obiectul topicului.

Am eliminat doua postari.


--------------------
. . .
Muschii mei minte nu are.
Cip-Cirip! Cip-Cirip! Cip-Cirip!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
os
post 2 Sep 2008, 16:46
Post #413


Dictator. Comunist. Arbitrar. Pe scurt: rau.


Group: Moderatori
Posts: 1.528
Joined: 29 April 04




Si un soi de "up", ca sa nu uitam de topic wink.gif

Apropos - ceva masuratori?


--------------------
. . .
Muschii mei minte nu are.
Cip-Cirip! Cip-Cirip! Cip-Cirip!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 2 Sep 2008, 17:02
Post #414


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




te intereseaza ? am -10% deci tinem gura inchisa.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
os
post 2 Sep 2008, 19:12
Post #415


Dictator. Comunist. Arbitrar. Pe scurt: rau.


Group: Moderatori
Posts: 1.528
Joined: 29 April 04




Aia e alta poveste. Daca vrei sa spui ceva in acelasi spirit, intr-adevar mia bine... asa cum zici.

Daca insa exista rezultate (deja m-am plictisit sa repet: masurabile, repetabile, controlabile) atunci da, sunt extrem de interesat sa le aflu. Daca exista filmulete pe Internet, sa ramina acolo.


--------------------
. . .
Muschii mei minte nu are.
Cip-Cirip! Cip-Cirip! Cip-Cirip!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 2 Sep 2008, 21:56
Post #416


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Se simte ca ustura pe multi la buzunar petrolul biggrin.gif poate voi veni cu ceva nou doar asa de ochii presei fiindca nu ma mai implic in publicari pe forum .
Metode de obinere rapida a hidrogenului si oxigenului : eletroliza ,rezonanta ,plasma cele mai cunoscute restu .... care or mai fi .


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
os
post 13 Sep 2008, 10:13
Post #417


Dictator. Comunist. Arbitrar. Pe scurt: rau.


Group: Moderatori
Posts: 1.528
Joined: 29 April 04




Up, ca perpetuum mobile asta sa nu cada in uitare.


--------------------
. . .
Muschii mei minte nu are.
Cip-Cirip! Cip-Cirip! Cip-Cirip!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kinetix
post 13 Sep 2008, 10:48
Post #418


Membru autentic


Group: Members
Posts: 826
Joined: 26 February 06
From: Iasi




Salutare, os.
Asa cum spuneam, deocamdata electrolizorul meu imi face semne disperate din balcon, dar nu am timp pentru el acum.
Insa, pentru exersarea limbii engleze, atasez un PDF proaspat actualizat, cu informatii utile despre hidrolizoare.
Spor la citit!

Attached File(s)
Attached File  Hydroxy_20Boosters.pdf ( 7.63mb ) Number of downloads: 525


--------------------
Dacia 1410/'93 berlina / Tico E2 2000 - IS-##-###
Deschide ochii. Gandeste. Fara absoluturi morale ne prabusim!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
os
post 13 Sep 2008, 11:40
Post #419


Dictator. Comunist. Arbitrar. Pe scurt: rau.


Group: Moderatori
Posts: 1.528
Joined: 29 April 04




Dom'le,

opinia mea o stii. Pina la rezultate (oare de cite ori mai trebuie s-o spun: masurabile, controlabile, repetabile) imi vad opinia confirmata. Fisierul pe care l-ai atasat contine - sa ma ierti pentru sinceritate - vrajeli ca si restul de materiale despre perpetuum mobile.

Am readus tema aici in fata fiindca socot ca lumea e datoare sa ia pozitie.

Asa ca: eu n-o sa uit; din cind in cind o sa mai reimprospatez tema, caci stilul romanesc de a arunca o vrajeala si de a n-o duce la capat - bine sau rau - nu-mi place.


--------------------
. . .
Muschii mei minte nu are.
Cip-Cirip! Cip-Cirip! Cip-Cirip!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kinetix
post 13 Sep 2008, 16:15
Post #420


Membru autentic


Group: Members
Posts: 826
Joined: 26 February 06
From: Iasi




In ce ma priveste, "vrajeala aruncata" in acest topic a fost o incercare serioasa de a replica sisteme care altora le functioneaza (cel putin asa comunica ei pe forumuri straine si asa reiese din filmarile facute de ei).
Din nefericire inca nu am obtinut rezultatele preconizate, asa ca nu am avut ce sa postez, in ciuda incercarilor asidue de a obtine un sistem eficient. Deocamdata.

Pe de alta parte, exista rezultate masurabile, controlabile, repetabile pe care le-am obtinut si pe care le-am comunicat pe topicul "aprindere electronica", dar cu privire la generatorul de plasma (arata cam ASA). Se pare ca suntem deja trei colegi pe forumul asta care am replicat efectul de plasma.
Urmeaza sa montez sistemul pe masina si sa urmarim comportarea in dinamica. Cat de curand.

Ce legatura are electroliza cu plasma?
Ei bine, se pare ca aplicarea unor descarcari electrice foarte puternice (gen "plasma") pe electrozii bujiilor, face ca electroliza "sa se mute" chiar in camera de ardere. Astfel, disocierea vaporilor de apa ar fi urmata imediat de arderea hidrogenului, obtinandu-se acel lucru mecanic util si mult dorit.

Asa ca, din punctul meu de vedere, fiecare poate sa ia pozitia pe care o doreste. Numai sa nu o mentina prea mult, ca sa nu faca febra musculara. rolleyes.gif
Deh, trebuie sa ne mai descretim fruntile un pic, nu-i asa?

Toate cele bune.

This post has been edited by Kinetix: 13 Sep 2008, 16:20


--------------------
Dacia 1410/'93 berlina / Tico E2 2000 - IS-##-###
Deschide ochii. Gandeste. Fara absoluturi morale ne prabusim!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DaciaClub - Reno Bot
post Reguli topic / Topic rules
Post #


Mesaj automat









Topicul de fata se refera in principal la experimente personale.

Tentativele mai mult sau mai putin ascunse de reclama/vanzare se pedepsesc cu warn/ban.

Discutiile pro-contra care deviaza in flame se pedepsesc cu warn/ban. Orice problema se poate discuta si civilizat.

Discutiile off-topic se pedepsesc cu warn/ban.

Reguli valabile incepand de azi 27.09.2012 18:00


--------------------
Go to the top of the page
34 Pages « < 12 13 14 15 16 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 11th May 2024 - 19:34
Forum Renault