Identificare cabluri.....
Identificare cabluri.....
soulraven |
2 Jun 2008, 14:11
Post
#1
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 984 Joined: 25 February 07 From: Campulung Muscel |
|
||
--------------------
Dacia Berlina
1310
1990
- ----
|
|||
bygy007 |
3 Jun 2008, 21:27
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 8.156 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI |
o iei pe rind 2 fire trebuiesc sa fie alimentarea 1 prin contact si unul fara , le pui la reglete si ai la contact : stopul pe frina , aeroterma , mersul inapoi , etc . iar la fara contact stergatoarele plafoniera si ce mai vrei tu sa ii pui cu putina atentie poti sa le pui usor si incepi cu cele 2 pe care vine alimentarea
This post has been edited by bygy007: 3 Jun 2008, 21:28 |
--------------------
LOGAN
LAUREATE 1,6 GPL
2009
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
soulraven |
3 Jun 2008, 21:37
Post
#3
|
Membru autentic Group: Members Posts: 984 Joined: 25 February 07 From: Campulung Muscel |
in mare le-am descoperit azi.......ce nu am gasit si am mai deschis un topic pe tema asta, este ca nu am dat de stopul pe frana......instalatia este model nou cu mufe cu paupci tip glonte, si nu am gasit nici un gri care sa intre in comutatorul dupa pedala de frana si la fel nici un mufa de duce in spate.....
(offtopic): am reusit sa dau drumu la restul de circuite, pozitii pe spate, semnalizare, marsalier (offtopic 2): de ce sunt becuri cu 2 filamente pe triplele din spate(triple mari, de 1310)? (offtopic 3): becurile de pozitie sunt cele dinspre interiorul triplei nu? |
--------------------
Dacia Berlina
1310
1990
- ----
|
|
bygy007 |
3 Jun 2008, 23:24
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 8.156 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI |
instalatia electrica de spate Ifirele care vin din spate) este legata cu o mufa de cea de fata desfaci mufele si identifici firul care aprinde stopul pe frina dupa care vezi ce fir vine in instalatia de fata ( trebuie sa fie un fir cu papuc auto care se leaga la intrerupatorul de la pedala iar de acolo alt fir la plus contact) si din cite tin minte cred ca este maro
This post has been edited by bygy007: 3 Jun 2008, 23:25 |
--------------------
LOGAN
LAUREATE 1,6 GPL
2009
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
vi_escu |
4 Jun 2008, 00:02
Post
#5
|
Membru somnambul Group: Members Posts: 1.996 Joined: 13 November 04 From: republica procurorilor |
Becurile cu doua filamente sunt pentru pozitie (cel de putere mica 5W) respectiv pentru frana. Cele dinspre interior sunt luminile suplimentare de ceata.
|
--------------------
Logan
ABS plus 1,6MPi
. 2007 Decat mult si fara rost mai bine putin si prost!
|
|
soulraven |
4 Jun 2008, 07:04
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 984 Joined: 25 February 07 From: Campulung Muscel |
QUOTE(vi_escu @ 4 Jun 2008, 00:02) Becurile cu doua filamente sunt pentru pozitie (cel de putere mica 5W) respectiv pentru frana. Cele dinspre interior sunt luminile suplimentare de ceata. tot nu inteleg.......deci....becurile dinspre interioru sunt de pozitii si de ceata iar cele din experior de frana.......? bygy007: stiu procedura, problema este ca nu am idetificat deloc......pe mufa asta din bord mai am si firul maro gros care presupun ca este pentru dezaburire. ma gandesc ca o mai fii cineva care are acelasi gen de instalatie cu genu asta de mufa si culorine cred ca sunt la fel.... |
--------------------
Dacia Berlina
1310
1990
- ----
|
|
ceaki |
4 Jun 2008, 08:35
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 301 Joined: 7 January 07 From: cluj-napoca |
cele din exterior sunt pt pozitie si frana. acolo tre sa ai un bec cu doua filamente. cele din interior sunt pt ceata si au bec cu un singur filament de 21w. uita-te la cineva la stopuri cand le porneste si o sa-ti dai seama. ii f simplu.
|
--------------------
dacia
berlina
1999
|
|
soulraven |
4 Jun 2008, 08:38
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 984 Joined: 25 February 07 From: Campulung Muscel |
si cand le folosesc pe cele din interior(de ceata)?
ai un ID-u de mess ca sa discutam live? |
--------------------
Dacia Berlina
1310
1990
- ----
|
|
pavel_daniel |
4 Jun 2008, 11:39
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 365 Joined: 16 January 08 |
Ceata spate functioneaza numai cu faza scurta pornita.Ai un buton pe bord.
|
--------------------
trabant
601
1970
- sj-02 jan
|
|
soulraven |
4 Jun 2008, 11:50
Post
#10
|
Membru autentic Group: Members Posts: 984 Joined: 25 February 07 From: Campulung Muscel |
deci ar trebui sa am un buton in bord si pe timp de ceata sa dau drumu si la circuitul ala ca sa imi aprinda becul....iar filamentul celalt sa functioneze normal....din momentul in care dau de maneta.....faza lunaga,faza scurta,pozitie?am gresit cu ceva?
|
--------------------
Dacia Berlina
1310
1990
- ----
|
|
pavel_daniel |
4 Jun 2008, 12:18
Post
#11
|
Membru autentic Group: Members Posts: 365 Joined: 16 January 08 |
Nu.Becul cu doua filamente 12v ,21x5w este de la pozitie si stop frana.Ceata se aprinde pe becurile din interion,jos,sub cele de mers inapoi.
4 Jun 2008, 12:20: Trebuie sa ai un buton pe bord.La el duc trei fire rosu(+),negru(masa becului),alb cu rosu care duce la lampile de ceata spate.S-ar putea ca plusul sa aibe alta culoare,dar e simplu de identificat deoarece cele trei fire sunt legate impreuna cu banda. This post has been edited by pavel_daniel: 4 Jun 2008, 12:20 |
--------------------
trabant
601
1970
- sj-02 jan
|
|
soulraven |
4 Jun 2008, 15:17
Post
#12
|
Membru autentic Group: Members Posts: 984 Joined: 25 February 07 From: Campulung Muscel |
le gasisem azi, dar nu stiam ce-i cu ele, deci alea sunt pentru becul asta de ceata....mersi mult.....abia pe vineri imi mai bag nasul in ea, dar cred ca i rezolvata si asta....pe acelasi calup de fire trebe sa vina si gricheta si aeroterma nu?si becurile de pozitie pentru bricheta, scumiera si torpedou....
|
--------------------
Dacia Berlina
1310
1990
- ----
|
|
pavel_daniel |
4 Jun 2008, 18:01
Post
#13
|
Membru autentic Group: Members Posts: 365 Joined: 16 January 08 |
pentru bricheta esteintr-un tub in care este un fir alb(pozitia)si unul gros albastru(+)
4 Jun 2008, 18:03: la aeroterma este un alt tub negruin care este firul de alimentare. This post has been edited by pavel_daniel: 4 Jun 2008, 18:03 |
--------------------
trabant
601
1970
- sj-02 jan
|
|
soulraven |
4 Jun 2008, 18:05
Post
#14
|
Membru autentic Group: Members Posts: 984 Joined: 25 February 07 From: Campulung Muscel |
deci alb si albastru.....ma uit vineri.....in mare am terminat si cu problemele mari....adica stop frana, becu ala de ceata, si restu de acareturi, vineri bag ochii si pentru bricheta si lumini de la cutia de acte si scrumiera, mai am sa pun relee pe proiectoare, faza lunga si scurta si sunetu, si ma pot considera finalizat cu electrica......cu noroc pe la sfarsitul saptamani viitoare o duc la vopsit si la ITP.
|
--------------------
Dacia Berlina
1310
1990
- ----
|
|
pavel_daniel |
4 Jun 2008, 18:51
Post
#15
|
Membru autentic Group: Members Posts: 365 Joined: 16 January 08 |
pentru stop frana ti-am trimis raspunsul pe topicul cu stop frana.
|
--------------------
trabant
601
1970
- sj-02 jan
|
|
soulraven |
4 Jun 2008, 18:53
Post
#16
|
Membru autentic Group: Members Posts: 984 Joined: 25 February 07 From: Campulung Muscel |
stiu, am vazut si problema este deja rezolvata..mersi mult......asta e cand le faci de la zero....si nu stii mai multe modele de instalatie...mersi mult..tin topicul deschis pana la noi intrebari...
|
--------------------
Dacia Berlina
1310
1990
- ----
|
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 29th March 2024 - 00:58 |