Pe unde intra apa
Pe unde intra apa
razvan |
30 May 2003, 21:50
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 25 May 03 From: Bucuresti |
|
||
-------------------- |
|||
alex |
30 May 2003, 23:39
Post
#2
|
Membru autentic Group: Admin Posts: 749 Joined: 22 May 02 |
|
--------------------
N/A
N/A
N/A snafu
|
|
Doru |
31 May 2003, 08:47
Post
#3
|
Membru autentic Group: Members Posts: 247 Joined: 27 May 03 |
Daca ai clima , verifica daca gaurile din hayon corespunzatoare suruburilor de la eleron sunt astupate.Daca nu, pune-le un obturator cu putin mastic.La mine asta a fost problema,stiau baietii de ea in service.In portbagaj mai poate intra apa si pe la luneta,daca nu e bine etansata,asa ca mai baga si pe sub cheder niste mastic-silicon.
|
--------------------
VW
PASSAT TDI 4 MOTION
- B-05-TIE Keep It Real!!
|
|
razvan |
9 Jun 2003, 21:32
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 25 May 03 From: Bucuresti |
Mersi pentru sfat. In ceea ce priveste luneta sun sigur ca nu intra apa. Am fost la un service specializat in montat parbrize si tipii si-au facut treaba ca lumea. Am sa ma uit la eleron. Adevarul este ca era ud doar intr-o anumita zona care ar corespunde cu acele suruburi.
|
-------------------- |
|
DragosG |
11 Jun 2003, 13:40
Post
#5
|
Membru Group: Members Posts: 100 Joined: 10 June 03 |
Am avut aceeiasi problema. Apa intra pe la luneta, era o gaira cat un varvf de ac, dar intra la apa. Am rezolvat cu silicon, bagat in chederul scos. A intrat un tub de silicon, de atunci nici pic de apa.
La parbriz aceeiasi problema, aceeiasi solutie. Succes |
--------------------
Nissan
Qashqai
2008, 1.6 Tekna
|
|
Trufasu Aurelian Ovidius |
12 Jun 2003, 07:47
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 45 Joined: 25 February 03 From: Bucuresti |
sfat: intra in posrbagaj prin masina si cineva sa puna furtunul cu apa pe masina. sa va vedea imediat pe unde patrunde apa. atentie si la imbinarea tablelor pe jghaburile portbagajului. la mine doua table nu erau perfect sudate si intra apa prin stanga inainte de cotul final (deasupra stopurilor.) metoda indicata mai sus a funsctionat perfect si s-a remediat cu silicon transparent.
succes |
-------------------- |
|
Frytzy |
15 Nov 2004, 20:15
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 11 November 04 |
QUOTE(razvan @ 30 May 2003, 21:50) Am luat masina in august asa ca sezonul polios a venit repede si totodata m-am lovit de problema des intalnita, apa. imi intra apa in porbagaj si in partea din fata dreapta. Chestia este ca dupa multe cautari am gasit la motor, pe partea dreapta chiar in dreptul bordului o fisura minuscula datorata proastei chituiri. Am rezolvat treaba cu silicon si a tinut. Insa la portbagaj nu stiu ce sa-i fac. Am fost la un service care monteaza parbrize, lunete si i-au dat cu silicon, dar nu de acolo este buba. Are cineva vreo solutie? Problema cu apa in porbagaj se rezolva astfel: Apa intra numai cind masina este in mers deoarece anvelopele spate arunca apa, care se infiltraza printre aripa si contraaripa. Deci cu ajutorul unui mastic se va izola, dupa ce se curata bine, locul unde se imbina aripa cu contra aripa, adica pe la nervura semirotunda. Mai explicit, partea interioara de inceput a nervurii semirotunde a aripi. Se izoleaza toata suprafata, unde se imbina cu contra aripa. Eu unul am depistat dupa lungii cercetarii, am luat un bidon de 0,5 litri de plastic am gaurit dopul, si am inceput sa stropesc, dupa ce am dat rotile spate jos, din interior spre exterior locul unde se imbina aripa cu contraaripa. Si "surprize surprize cu Andreia Tiriac", prbagajul sa umplut cu apa. Eu gaseam apa in porbagaj si in spate la locul pt. piciare. Mult SUCCES!!!!!!!! |
--------------------
SuperNova
- B71FRY
|
|
p_serban |
16 Nov 2004, 07:50
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 24 August 04 From: Bucuresti |
QUOTE(razvan @ 9 Jun 2003, 22:32) Mersi pentru sfat. In ceea ce priveste luneta sun sigur ca nu intra apa. Am fost la un service specializat in montat parbrize si tipii si-au facut treaba ca lumea. Am sa ma uit la eleron. Adevarul este ca era ud doar intr-o anumita zona care ar corespunde cu acele suruburi. Salutare ! Spune-mi si mie te rog unde este sevice-ul ala specializat in parbrize.Cred ca tre sa ajung la ei sa-mi puna si mie pe parbrizul din fata niste mastic sau stiu ei ce. Multumesc |
-------------------- |
|
aless |
16 Nov 2004, 13:49
Post
#9
|
Membru Group: Members Posts: 169 Joined: 27 May 03 From: Ploiesti |
"Parbrizul" din spate se numeste luneta.
|
--------------------
KIA
CEE'D
2008
- PH-09-ADN Nimic nu este mai definitiv decat lucrurile pe care le facem provizoriu...
|
|
VladG |
16 Nov 2004, 15:05
Post
#10
|
Membru preistoric Group: Members Posts: 2.386 Joined: 23 January 03 From: Bucuresti |
|
--------------------
Ex Dacia
SuperNova
--
- --
|
|
SorinTSI |
17 Nov 2004, 22:33
Post
#11
|
Membru Group: Members Posts: 125 Joined: 17 November 04 From: Bucuresti |
A mea e submarin:cand ploua se simte in elementul ei.Ma gandesc sincer s-o trec la categoria vase de pescuit.Da' asta i-mi place la SN:ca e plina de surprize.
Publicitate:A-tzi vazut vreodata o Dacie SN stricata? |
--------------------
BMW
530D
2006 E60
|
|
sorinmac |
20 Apr 2005, 12:08
Post
#12
|
Membru incepator Group: Members Posts: 41 Joined: 4 March 05 |
Nu mai deschid un alt topic, si asa sunt prea multe si problema mea e cam aceeasi cu cea vizata aici.
Asa ca incep mai intai cu o eventuala solutie la prevenirea intrarii apei in partea din fata. De acelasi lucru mi-a fost si mie frica, inainte de achizitionarea unei DSN. Mentionez ca a fost cumparata SH. Asa ca m-am dus sa o cumpar, si nu va mint, pe ploaie , poate o sa radeti, dar asta am facut. Si am constatat, ca nu aveam probleme cu apa, deloc cu o singura exceptie, de-a dreptul enervanta. Tipul de la care am cumparat-o mi-a explicat ce a facut sa nu mai intre apa. Dupa ce a schimbat chedere, parbrizul, masticuri samd, a reusit sa descopere in sfarsit pe unde intra apa. Si anume: Grila de aer de pe capota, era din fabrica nefinisata, si nu etanseiza la inchiderea capotei cu lagarul (sau cum i-o zice) de admisie a aerului pentru ventilatie. Ploua, se strangea apa, si cum depasea nivelul intra in sistemul de ventilatie si se scurgea in masina pe sub bord. Remediere: dat jos toate plasticurile astea, finisate, ceva silicon, si astfel a fost izolata complet chestiunea in cauza. No problem cu apa in masina. Multumesc celor ce au scris mai inainte, acum stiu si eu de ce am cand ploua mereu uda mocheta din portbagaj, mai bine zis jilava. Ca am verificat, am spalat masina, m-am uitat, nu era apa. O sa ma apuc de astupat gauri. Si in final, o problema la care nu gasesc rezolvare. La deschidearea portbagajului, pe timp de ploaie, mare belea, toata apa de pe haion, si din haion, se scurge in portbagaj, pe polita, si si mai rau exact pe grilele de la boxe aflata in partile laterale. M-am gandit sa acopar gaurile alea din haion, care sunt pozitionate pe interior exact in dreptul curburii (nu stiu cum naiba se aduna apa inauntru, sau pe unde), dar mi-e sa nu ramana apa acolo, ca nu stiu pe unde altundeva sa se scurga. Si ce se scurge de pe deasupra?! Stie cineva ce pot face? Mai intampina cineva problema asta? |
--------------------
Renault
Laguna II
1,9 dCI
|
|
costi |
20 Apr 2005, 12:27
Post
#13
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.230 Joined: 15 October 03 From: Bucuresti |
din cite imi aduc eu aminte apa aia vine de la chederul haionului. Incearca sa-l siliconezi pe ala. Gaurile nu se astupa ca au exact rolul asta si deschide si tu portbagajul incet dupa o ploaie sa nu-ti ude boxele
This post has been edited by costi: 20 Apr 2005, 12:27 |
--------------------
DSN/SLZ
|
|
Gutenberg |
20 Apr 2005, 19:08
Post
#14
|
Membru incepator Group: Members Posts: 28 Joined: 18 April 05 From: Oradea |
Imi pare rau. Cam greu sa ma descurc cu postarile de prima data. Precum apa este un fel de "never ending story" si de ceva timp incoace aproape in fiecare zi mai gasesc cate ceva de facut in sensul depistarii si inlaturarii infiltratiilor de apa, ma gandeam sa va intreb daca si la voi la portbagaj in partea inferioara, chederul nu este deloc in contact cu hayonul, lasand un spatiu destul de "generos" pentru ca apa si praful sa se adune inauntru. Am facut si niste poze pentru a ilustra cele spuse mai sus.
Attached thumbnail(s) IMG_1264.JPG ( Size: 974.78k ) Number of downloads: 408 IMG_1267.JPG ( Size: 194.96k ) Number of downloads: 296 |
--------------------
Dacia
Super Nova Clima
- BH-XX-MAG O carte se poate lovi de un cap si sa sune a gol , fara ca sa fie de vina... cartea.
|
|
costi |
20 Apr 2005, 19:18
Post
#15
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.230 Joined: 15 October 03 From: Bucuresti |
nu-i problema asa-i la inceput!
citeste la greu topicurile de la : http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=5113 "Intra apa/parbriz/luneta/masticareala" si apoi revino! Daca problema ta consta in etanseitatea portbagajului, contactul dintre capota porbagajaului si cheder se asigura prin reglarea celor doua "picioruse" de cauciuc de pe capota care se pot "insuruba/desuruba" pt a asigura un contact mai bun intre cele doua. |
--------------------
DSN/SLZ
|
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 4th May 2024 - 22:50 |