DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

6 Pages  1 2 3 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Martor sistem antipoluare (OBD), s-a aprins și motorul se turează singur

Madutzu
post 11 Jan 2005, 17:31
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 8 November 04
From: Bucuresti




astazi, dupa ce am facut vreo 30 de km prin oras, la pornirea motorului a ramas aprins martorul de pe bord de control al sistemului antipoluare, iar motorul mergea cam in socuri (ramanea turat la 2000, revenea la normal, dupa care iar urca la 2000, samd). ce motiv credeti ca ar putea fi, avand in vedere ca masina nu are decat vreo 400 km la bord, iar in preumblarile mele nu am depasit sub nici o forma turatia de 3000. in instructiunile de folosire nu spune decat ca trebuie mers cat mai curand la service.


--------------------
Dacia Logan Laureate 1,4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
algor
post 11 Jan 2005, 17:49
Post #2


Membru


Group: Members
Posts: 158
Joined: 4 December 03
From: iassy




motivul cred ca numai la service l-ai putea afla!! oricum da-ne si noua de stire dupa ce rezolvi problema!


--------------------
LOGAN PREFERANCE - Tico SL
Sa traiti - bine!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
m-power
post 11 Jan 2005, 18:03
Post #3


Membru


Group: Members
Posts: 108
Joined: 9 December 04
From: Iasiington




Ce benzina ai pus?


--------------------
Dacia Logan Ambiance - IS xx DAM
Daca nu aici...cand??
Daca nu acum....unde ???!?
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bomicabomic
post 11 Jan 2005, 18:04
Post #4


Ex-membru DaciaClub


Group: Members
Posts: 1.072
Joined: 7 September 04




Catalizator ceva? desi mi se pare cam devreme.


--------------------
x x - x
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Madutzu
post 11 Jan 2005, 20:45
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 8 November 04
From: Bucuresti




benzina am pus doar de 3 ori : prima data, dupa ce am luat-o, de la omv (de 98), a doua oara de la petromidia (95), iar ultima oara chiar astazi tot de la un omv (95), dar dupa ce nu s-a mai stins martorul. benzina a fost sigur fara pb.
de la ultima alimentare de la petromidia pana astazi, am mers fara probleme o saptamana.
iar la catalizator nu am reusit sa vad ceva.

cu rezultatul problemei, fiti siguri ca o sa postez raspunsul service-ului.

This post has been edited by Madutzu: 11 Jan 2005, 20:56


--------------------
Dacia Logan Laureate 1,4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ovi_jer
post 12 Jan 2005, 10:32
Post #6


Membru


Group: Members
Posts: 116
Joined: 13 October 04
From: Rm. Valcea




Esti sigur ca nu e vorba de martorul avarie la motor?Ce culoare are martorul acela?


--------------------
Daewoo Leganza CDX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 12 Jan 2005, 11:48
Post #7


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Eu zic ca ti-a iesit mufa de la clapeta motorasului pas cu pas (sunt patit si am impresia ca o pun astia de la dacia cam prost, nu ca as fi fost eu violent).
De principiu ar trebui sa scoti filtru de aer (cu cheie de 10) sa vezi daca e scoasa mufa (presupun ca da daca nu-ti depisteaza relantiul inseamna ca nu primeste uce injectie informatie despre pozitia clapetei.
Martorul se va stinge daca se repara problema (nu imediat ci dupa un nr. de km) sau in service odata cu stergerea defectului din memoria uce injectie.
Eu zic o vizita in service e binevenita, mai ales ca esti in garantie.
Martorul indica depistarea unei probleme pe partea de motor si inseamna un defect memorat in uce injectie.


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Asterix
post 12 Jan 2005, 11:55
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 41
Joined: 13 October 04




Am avut aceeasi problema cu martorul antipoluare. Dar masina mergea inca bine. M-am dus cu ea la service si au tratat problema ca si cum n-ar fi fost nici o problema (cred ca se mai intalnisera cu ea)... printre altele mi-au zis si sa am grija ce benzina sa pun. Au zis ca-i doar o alarma care se mai aprinde, cand si cand. S-au conectat cu un laptop la procul masinii si au sters alarma.
Dupa cateva zile s-a aprins iar. Bineinteles, m-am dus iar la service. Aceeasi idee... nici o problema, bla, bla.... M-am ofuscat si i-am zis "inginerului": "Si eu ce fac? Imi fac abonament la voi si vin saptamanal sa sting becul?"...
Au pus laptopul si au vazut alarma: eroare captator detonatii. Baiatul care manevra laptopul mi-a zis ca probabil ca-i un senzor slabit, o mufa scoasa. Am asteptat vreo 2 ore ca sa se elibereze o rampa de lucru. Mi-a scos o mufa, a strans niste lamele, a pus-o la loc (in 5 min) si mi-a zis ca daca se mai aprinde sa ma intorc. (servicii Dacia de calitate). Acum astept sa vad ce se intampla.
Cred ca in functie de senzorul care-i stricat, motorul poate avea reactii ciudate, calculatorul primind date eronate despre functionarea sa... poate-i da mai multa benzina, aer... cine stie. Oricum, fuga la service daca se mai aprinde.


--------------------
Dacia Logan Ambition 1.6 - B-79-LAP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AL
post 12 Jan 2005, 15:03
Post #9


Member


Group: Members
Posts: 2.495
Joined: 8 July 02
From: Bucuresti




Mai Asterix... nu cumva o fi lotul ala de ambitioane cu bube la soft ???... adica chiar sa ai detonatii !!!.... citeste pe forum ca parca exista un topic pe tema asta.... nu ar strica sa le scrii celor de la Dacia sa-i intrebi daca nu cumva esti pe vreo lista de rechemari in service....


--------------------
Skoda KAROQ 2019 - B-21-NEW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 12 Jan 2005, 15:12
Post #10


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Sau sa te duci direct in service sa-i intrebi pe aia pe directe daca nu cumva masina ta se incadreaza in nota aia tehnica cu modificarea softului, ca ai auzit tu ca deja au fost rechemate masini in service pentru asa ceva...


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Asterix
post 12 Jan 2005, 17:04
Post #11


Membru incepator


Group: Members
Posts: 41
Joined: 13 October 04




QUOTE(AL @ 12 Jan 2005, 15:03)
Mai Asterix... nu cumva o fi lotul ala de ambitioane cu bube la soft ???... adica chiar sa ai detonatii !!!.... citeste pe forum ca parca exista un topic pe tema asta.... nu ar strica sa le scrii celor de la Dacia sa-i intrebi daca nu cumva esti pe vreo lista de rechemari in service....
*


Cred c-am sa mai astept. Pana se aprinde iar dry.gif
Daca eram pe lista ma rezolvau astia atunci, sau macar ar fi stiut clar ce-i cu detonatiile alea. Pe cand asa au fost putin mirati. Momentan, masina merge bine, n-am nici un motiv sa ma duc la ei. Iar daca scriu la Dacia... ce sa le spun? C-am auzit de o "eventuala" lista cu niste masini defecte? unsure.gif


--------------------
Dacia Logan Ambition 1.6 - B-79-LAP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rdesign
post 12 Jan 2005, 17:21
Post #12


Membru


Group: Members
Posts: 159
Joined: 25 December 04
From: Craiova




Eu am fost azi in service cu alte probleme decat cele create de fabricant si, printre altele, i-am intrebat daca au ceva note de rechemare. Credeti-ma ca sunt sigur ca mi-ar fi spus, mai ales ca ma stiu ca nu mie frica de reparatii si ca, in general, consider masinile niste tigai cu toba. Mi-au zis ca ei nu au nici o nota si m-au intrebat daca am eu probleme cu masina. Le-am spus ca nu si m-au asigurat ca ma anunta cu certitudine daca le survin asemenea note mai ales cu privire la siguranta, ca ma stiu ca trag de masina. (aici nu trebuie inteles ca fac liniute, dar merg cursiv afara cu 130 km/h si nici in oras nu sunt prea cuminte)
Personal nu cred in zvonul cu rechemarile pentru remedieri probleme de fabricatie. Eu calaresc un ambition din 14.09.2004 ora 8:30 si cunosc destul de bine DOI dealeri. Pana in prezent nu am avut nici o problema, nici macar un beculet palpaitor. Daca ar fi fost eventuale robleme, masina mea fiind din primul lot livrat, cu certitudine as face parte din vreo nota de rechemare.
Repet ca sunt convins ca m-ar anunta fara menajamente.
Tare as fi curios sa aflu de un caz concret de proprietar chemat pentru modificarea softului sau schimbarea unei unei piese de siguranta sub pretextul amaratului de cric.


--------------------
dacia logan - DJ 2810
Am facut atat de multe in viata incat nu stiu daca o sa ies la pensie popa sau medic ginecolog!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Madutzu
post 13 Jan 2005, 16:04
Post #13


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 8 November 04
From: Bucuresti




imi cer scuze ca revin cu informatii asa de tarziu, dar am fost plecat din localitate.
am fost in service ieri de dimineata si mi-au spus ca de vina este un senzor de monitorizare a presiunii absolute (initial au spus ca s-ar putea ca numai o mufa sa fie de vina). au resetat eroarea, dar aceasta a reaparut dupa vreo 10 km. defectiunea nu este grava, dar mi-au spus sa evit pe cat posibil folosirea masinii.
nu au putut schimba senzorul deoarece nu il aveau pe stoc si au spus ca ma vor suna in maxim 2 zile sa ma duc din nou cu masina in service, pentru ca atunci il vor primi de la pitesti.
astept sa rezolv problema si va voi informa din nou.


--------------------
Dacia Logan Laureate 1,4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 14 Jan 2005, 10:08
Post #14


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Da' intrebarea mea este ti-au verificat senzorul ca este pus cum trebuie? Ca are o tendinta de a iesi de la locul lui din cand in cand (sunt patit si cu asta...)


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adrriann
post 18 Jan 2005, 21:41
Post #15


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 18 January 05




senzorul cu pricina este managmentul electronic al motorului, mai exact al sist de injectie. orice anomalie la injectie este semnalata de becul ala. chestia cu antipoluarea este praf in ochi, adica daca ai defectiuni la injectie si in loc de 8-9litri de benzina bagi 15, atunci benzina care e in plus chipurile polueaza, pe ei asta ii intereseaza, nu ca merge motorul aiurea, ramine turat,sau nu trage deloc. mergi la service si fa scandal acolo, pina iti schimba senzorul gasit de laptop (am inteles MAP senzor) ca tine direct de consumul de comb, si deca insisti strici cu siguranta catalizatorul. poti solicita, dupa efectuarea rep. un test de gaze evacuate, eventual contra cost, ca este cea mai buna metoda prin care poti sa-i controlezi pe cei de la service daca au facut treaba buna


--------------------
dacia logan - is 10 gan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mariachi
post 4 May 2005, 15:28
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 238
Joined: 8 November 04
From: Cluj-Napoca




acelasi bec mi s-a aprins si mie. am venit cu el aprins din viena, muream de frica, nu stiam ce draq inseamna. cand am intrat cu masina in service, au pus-o la computer, si .... surpriza! masina nu are nici o defectiune. cum sa nu aiba nici o defectiune cand am martorul aprins si nici nu mai trage cum trebuie, mi se tureaza dar nu accelereaza? concluzia lor: benzina proasta. am bagat apoi de la omv din aceea cea mai scumpa, dar acelasi rezultat: martor aprins si fara putere in acceleratie. fuga inapoi la service, au pus-o din nou la computer si concluzia: "rateuri de combustie pe injectorul 4". solutia mecanicilor: curatarea injectoarelor cu aprox 700.000 lei sau sa fac un plin de benzina si sa pun o solutie de curatat injectore in rezervorul plin. am ales a doua varianta (din motive financiare) si se pare ca situatia s-a cam imbunatatit, in sensul ca martorul nu mai este aprins dar parca mai am din cand in cand rateuri la acceleratie. vreau acum sa ma duc sa curete ei manual injectoarele sa vedem ap[poi rezultatele. va tin la curent!
numai bine!


--------------------
Dacia Logan 1,5 dCI 2006 - nr de CJ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
johnnyboyro
post 8 Sep 2005, 22:59
Post #17


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 23 December 04
From: Iasi




Cam cata benzina obisnuiti sa aveti in rezervor?
Eu am avut aceeasi problema, cred, dupa ce am mers o perioada mai lunga "pe rosu" ... Acum am aproape 15000, merg pe cat posibil cu plinul facut, shi nu s-a mai aprins deloc!


--------------------
Dacia Logan - B 39 PUV
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danut6691
post 2 Nov 2005, 20:20
Post #18


Membru incepator


Group: Banned
Posts: 8
Joined: 14 May 05




Am si eu o intrebare la mine de multe ori mi se intimpla sa nu mai traga parca ar merge in trei pistoane cum era dacia veche si se tureaza dar parca nu are forta .
sa intimplat la cineva asa ceva?


--------------------
logan ambiance - B-xx-DAN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vead
post 3 Nov 2005, 09:00
Post #19


vechi


Group: Members
Posts: 184
Joined: 22 August 05
From: Timisoara




QUOTE(mariachi @ 4 May 2005, 15:28)
acelasi bec mi s-a aprins si mie. am venit cu el aprins din viena, muream de frica, nu stiam ce draq inseamna. cand am intrat cu masina in service, au pus-o la computer, si .... surpriza! masina nu are nici o defectiune. cum sa nu aiba nici o defectiune cand am martorul aprins si nici nu mai trage cum trebuie, mi se tureaza dar nu accelereaza? concluzia lor: benzina proasta. am bagat apoi de la omv din aceea cea mai scumpa, dar acelasi rezultat: martor aprins si fara putere in acceleratie. fuga inapoi la service, au pus-o din nou la computer si concluzia: "rateuri de combustie pe injectorul 4". solutia mecanicilor: curatarea injectoarelor cu aprox 700.000 lei sau sa fac un plin de benzina si sa pun o solutie de curatat injectore in rezervorul plin. am ales a doua varianta (din motive financiare) si se pare ca situatia s-a cam imbunatatit, in sensul ca martorul nu mai este aprins dar parca mai am din cand in cand rateuri la acceleratie. vreau acum sa ma duc sa curete ei manual injectoarele sa vedem ap[poi rezultatele. va tin la curent!
numai bine!
*


Mie, acum 2 saptamini la 15000 , mi-au dat o hirtie in care imi recomanda sa folosesc cleaner de injectoare la din 5 in 5 mii
De unde alimentezi?


--------------------
dacia logan1.4 laureate 2005 - tm09zzz Timisoara
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AL
post 3 Nov 2005, 10:51
Post #20


Member


Group: Members
Posts: 2.495
Joined: 8 July 02
From: Bucuresti




vead, fii dragut te rog si scaneaza hartia aia si pune-o aici pe forum!!... nu e vorba de neincredere ci de putinta de a se folosi si altii de ea ... pentru a folosi asemenea substante fara frica iesirii din garantie


--------------------
Skoda KAROQ 2019 - B-21-NEW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vead
post 3 Nov 2005, 15:25
Post #21


vechi


Group: Members
Posts: 184
Joined: 22 August 05
From: Timisoara




QUOTE(AL @ 3 Nov 2005, 10:51)
vead, fii dragut te rog si scaneaza hartia aia si pune-o aici pe forum!!... nu e vorba de neincredere ci de putinta de a se folosi si altii de ea ... pentru a folosi asemenea substante fara frica iesirii din garantie
*


O sa incerc , dar o sa dureze citeva zile deoarece nu am comp acasa....cred ca pe luni o sa pun hirtia care am primit-o la revizia de 1 an , cu toate ca abia in 20 ianuarie am un an, atit ca am avut 11000 de km si am schimbat uleiul la Auto Europa Timisoara.
Am intrebat pe cel care imi facea hirtiile daca trebuie sa folosesc un cleaner anume, zicea ca nu dar recomanda unul cumparat din benzinarii?
Eu la prima faza vroiam sa fac pe caposul si sa nu folosesc din astea in perioada de garantie...pe principiul ca in cazul in care patesc ceva cu injectoarele ...sint totusi in garantie si este problema lor....dar......a aparut acest dar!
Motorul imi merge perfec Majoritatea cazurilor am alimentat de 95 de la rusi si de vre-o doua ori agip si petrom dar tot 95.


--------------------
dacia logan1.4 laureate 2005 - tm09zzz Timisoara
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 3 Nov 2005, 15:33
Post #22


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Poti sa-i faci si o poza, nu neaparat sa o scanezi. Ca e interesanta treaba...


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
G.R.
post 3 Nov 2005, 15:36
Post #23


Membru autentic


Group: Members
Posts: 266
Joined: 17 December 04




Eu folosesc cleaner de la prima alimentare și nu am probleme. De stricat nu strică, sigur. Acum am 7800 km.


--------------------
Dacia Logan 1.6 Preferance - CV 03 XXJ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vead
post 3 Nov 2005, 15:45
Post #24


vechi


Group: Members
Posts: 184
Joined: 22 August 05
From: Timisoara




QUOTE(klaus @ 3 Nov 2005, 15:33)
Poti sa-i faci si o poza, nu neaparat sa o scanezi. Ca e interesanta treaba...
*


Promit ca pina luni va afisez hirtiuta!


--------------------
dacia logan1.4 laureate 2005 - tm09zzz Timisoara
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vead
post 6 Nov 2005, 16:59
Post #25


vechi


Group: Members
Posts: 184
Joined: 22 August 05
From: Timisoara




QUOTE(klaus @ 3 Nov 2005, 15:33)
Poti sa-i faci si o poza, nu neaparat sa o scanezi. Ca e interesanta treaba...
*


Am promis ca pun poza cu recomandarea celor din service Luni, dar am reusit totusi de azi !

Attached thumbnail(s)
Certificat_revizie.jpg ( Size: 166.27k ) Number of downloads: 5685


--------------------
dacia logan1.4 laureate 2005 - tm09zzz Timisoara
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 7 Nov 2005, 09:37
Post #26


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Multumesc


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mariachi
post 8 Nov 2005, 15:33
Post #27


Membru autentic


Group: Members
Posts: 238
Joined: 8 November 04
From: Cluj-Napoca




vead: alimentez de obicei doar din omv si petrom. in strainatate alimentez doar din omv si avanti (de obicei in austria).

vreau sa va spun ca am 95.000 km si becul se aprinde, se stinge, fara nici o regula. nu ma mai deranjeaza, cei de la service au bagat-o pe computer si nu-i gasesc nimik. masina merge exceptional, nu am schimbat nimik inca la ea, doar filtrul de aer la 30 si 60.000, bujiile la 30.000 si cureaua de diostributie pe la 70.000.


--------------------
Dacia Logan 1,5 dCI 2006 - nr de CJ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mariachi
post 8 Nov 2005, 15:35
Post #28


Membru autentic


Group: Members
Posts: 238
Joined: 8 November 04
From: Cluj-Napoca




si am uitat de placutele de frana la 85.000. cauciucurile sunt tot cele originale, saptamana asta pun altele, de iarna.
scuze pt offtopic


--------------------
Dacia Logan 1,5 dCI 2006 - nr de CJ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
99AIM
post 8 Nov 2005, 18:32
Post #29


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.134
Joined: 26 June 05




QUOTE(mariachi @ 8 Nov 2005, 15:35)
si am uitat de placutele de frana la 85.000. cauciucurile sunt tot cele originale, saptamana asta pun altele, de iarna.
scuze pt offtopic
*



Placutele la 85.000? Si pe elevator daca o lasai sa mearga tot se duceau,Montana la 85.000-------asta e de cartea recordurilor


--------------------
Clio III ph 1 Renault Fluence ph 2 1.6 dci - CT 99 xxx
Sufletele mari au intalnit intotdeauna opozitie din partea mintilor mediocre. (Albert Einstein)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 9 Nov 2005, 09:35
Post #30


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




As dori sa vin cu niste informatii noi...
In urma unei scrisorele prin care ii rugam pe cei de la dacia sa-mi confirme faptul ca recomanda folosirea de "cleaner injector", de tipul celui de pus in rezervor, si sa-mi spuna care sunt produsele omologate de dacia in acest scop, am primit un raspuns extrem de interesant (sublinierile mele):
QUOTE
Stimate domnule Klaus,

In legatura cu aspectul prezentat va comunicam cateva informatii tehnice:
Solutia "Cleaner injector" se dizolva in benzina si nu poate face rau niciunei componente a instalatiei de alimentare in cazul in care este utilizata conform instructiunilor de pe bidon.

Folosirea "instalatiilor de curatat injectoare", indiferent ca este cu ultrasunete sau cu alte solutii, nu este recomandata de producatorul motorului.

Singura metoda de "remediere" a turatiei la relanti este inlocuirea injectorului potential defect.

Singurele optiuni  ale clientilor raman in utilizarea aditivilor, care chiar daca nu produc o curatire importanta a injectoarelor, ridica cifra octanica a benzinei si dau o senzatie de sportivitate motorului.

Oficial, Dacia nu a omologat pana in prezent nici un produs aditiv pentru benzina.

Cu stima,
Analist Servicii Client,
Cristina Sava


Eu personal salut renuntarea, in oarecare masura, la limbajul de lemn si raspunsu prompt pe care l-am primit (de pe o zi pe alta).


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
6 Pages  1 2 3 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 25th April 2024 - 19:27
Forum Renault