DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Aer fals pe la servo?, cum adica?

Tokai
post 16 Jan 2005, 14:20
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 51
Joined: 21 December 04
From: Iasi




am auzit ca poate sa traga aer fals pe la servo. cum vine asta? Care e furtunul care trebuie tras la raspundere si pe unde vine el fixat?


--------------------
Dacia 1310 TLX - IS-01-XPU
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Floppy76
post 16 Jan 2005, 14:58
Post #2


Membru incepator


Group: Members
Posts: 63
Joined: 6 January 05




Eu cred ca e furtunul care vine de la pompa servo vertical la motor. Daca nu e strans bine cu un colier poate sa traga aer fals. Eu am patit-o si nici motorul nu mergea bine si nici frana nu aveam cum trebuie.


--------------------
Dacia 1310TX - MM03GVA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tokai
post 16 Jan 2005, 17:03
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 51
Joined: 21 December 04
From: Iasi




Atunci cred ca e din cauza vacuumului de acolo. Nu fac insa legatura cu ce se vorbeste pe forum la un moment dat de ce nu merge motorul la relanti bine (din cauza servo) sau "ca trage aer fals pe la servo..."


--------------------
Dacia 1310 TLX - IS-01-XPU
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Daddy
post 16 Jan 2005, 19:51
Post #4


Membru discret


Group: Members
Posts: 494
Joined: 29 April 04
From: Bacau




Volumul de aer din motor este controlat ( intra intr-o anumita cantitate de amestec cu benzina ).
Daca ai "patrunderi" de aer in motor atunci se modifica reportul de amestec ( mult mai bogat in aer ) si motorul merge rau.


--------------------
Dacia 1300 F 1972 - BC-93-MAX
Daciile sunt ca femeile....cat ai bani sa bagi in ele merg bine...cand nu mai ai bani te lasa cand iti este lumea mai draga...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dyda
post 17 Jan 2005, 07:48
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 677
Joined: 30 April 04




La servomecanism,furtunul nu este singura sursa de tras aer fals. Se adauga clapeta - supapa unisens montata pe servo , mai precis unde se imbina cu furtunul la servo, simeringul din capatul servo , acolo pe unde iese acea tija de actionare piston pompa frina, aici este mai greu de observat ptr ca este montata pompa si nu se poate depista decit dupa ce se demonteaza pompa si se verifica cu sapun.


--------------------
Kox
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ali73
post 17 Jan 2005, 09:07
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 81
Joined: 15 October 04




Aerul fals reprezinta aerul care intra in camera de ardere prin alta parte decat prin gura de aspiratie a carburatorului.Deci poate patrunde pe la garniturile de la galerie(sub talpa carburatorului si cea dintre galerie si chiulasa),si pe la cele doua furtune(cel de la servo si cel care are o duza).Daca banuiesti ca trage aer fals pe la servo,poti elimina suspiciunea prin strangularea furtunului.In mod normal mersul motorului isi revine cand nu mai trage aer fals.


--------------------
Dacia 1310 - ph-73-ali
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
romulus
post 21 Jan 2005, 07:47
Post #7


membru fost posesor de Dacie


Group: Members
Posts: 460
Joined: 11 January 05
From: Targu Mures




Eu am patit o chestie de genul asta. Doar ca era spart furtunul cu duza de la galerie la carburator. Verifica pentru ca e posibil. Si daca nu crezi, si furtunurile sunt intregi fa o experienta ca sa te convingi smile.gif Scoate-le pe rand sa vezi ce se intampla.


--------------------
Daewoo Cielo 1997 - MS 06 BCL
pana la urma, totul se rezuma la obisnuinta...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
toto
post 24 Jan 2005, 18:33
Post #8


Destul de fost membru


Group: Members
Posts: 432
Joined: 26 April 04
From: Bucuresti




am avut si eu o problema de genul asta care mi-a scos peri albi ca nu-mi dadeam seama ce are
cand punem frana in mers se oprea motorul
pe unul din furtunele care intra in carburator exista o duza
acea duza alunecase de pe furtun si am gasit-o in carburator (bine ca nu a fost trasa in motor)...drept urmare tragea mult mai mult aer decat trebuia
am fixat duza in furtun cu un colier ca sa fiu sigur ca nu mai pleaca de acolo


--------------------
Honda CIVIC 5D 1.8 Sport M/T - '07
romania, frumoasa tara...pacat ca e locuita...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cromo
post 28 Jan 2005, 13:40
Post #9


Membru incepator


Group: Members
Posts: 30
Joined: 1 October 04
From: Bucuresti




Tokai, ar trebui verificata si diuza de plastic din capatul furtunului care merge la servo. Este acel reper care vine prins pe corpul servofranei (frontal-stanga) si care ar putea fi fisurat. Daca trage aer fals pe acolo, motorul merge neregulat.


--------------------
Dacia 1310 TX 1991
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TheSaiLor
post 30 Jan 2005, 01:00
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 367
Joined: 6 April 04
From: Constanta




Eu dupa 3 seturi de garnituri de servofrana , furtun, diuza si coliere schimbate tot am scadere de turatie cand calc frana. Cel mai bine se verifica daca trage aer pe la servo cu un patent smile.gif).
Luati un patent si strangeti furtunul opturandul. Daca motorul si-a modificat mersul inseamna ca trage aer fals. incercati sa schimbati diuza, garnitura dintre servo si pompa de frana si garnitura de la diuza. Asta e singura care nu am schimbat-o la mine si sigur aici e buba.


--------------------
Audi A4 1.9 TDI Clio 1.5 dCi - CT - 0123
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Radduu
post 23 Jun 2005, 09:52
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 526
Joined: 16 April 04
From: Bucuresti




cand franez....mai brusc asa cat de cat. mi se aprind becurile alea in bord ca atunci cand pun contactul....ieri..s-au aprins cand am turat-o mai tare... ohmy.gif


--------------------
Dacia 1300 /1310 1983 - B
If you can't find something to live for, Then you best find something to die for


User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Radduu
post 28 Jun 2005, 17:29
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 526
Joined: 16 April 04
From: Bucuresti




QUOTE(TheSaiLor @ 30 Jan 2005, 03:00)
Eu dupa 3 seturi de garnituri de servofrana , furtun, diuza si coliere schimbate tot am scadere de turatie cand calc frana. Cel mai bine se verifica daca trage aer pe la servo cu un patent smile.gif).
Luati un patent si strangeti furtunul opturandul. Daca motorul si-a modificat mersul inseamna ca trage aer fals. incercati sa schimbati diuza, garnitura dintre servo si pompa de frana si garnitura de la diuza. Asta e singura care nu am schimbat-o la mine si sigur aici e buba.
*


Am schimbat tot....dar cand strang furtunul ala...tot isi modifica mersul motorul.. sad.gif


--------------------
Dacia 1300 /1310 1983 - B
If you can't find something to live for, Then you best find something to die for


User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Oxygen
post 28 Jun 2005, 19:52
Post #13


Membru incepator


Group: Members
Posts: 35
Joined: 23 April 05
From: Bucuresti




nu e posibil sa aiba membarana sparta la servo?? huh.gif dupa cate stiu eu la asta nu prea ai ce sa-i faci decat sa schimbi servo(daca spun prostii sa ma corecteze careva), o alta solutie ar fi sa treci mai des pe la biserica tongue.gif


--------------------
Dacia Logan Laureate 2005 1.6 MPI - B-xx-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dyda
post 29 Jun 2005, 07:18
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 677
Joined: 30 April 04




QUOTE(TheSaiLor @ 30 Jan 2005, 00:00)
Eu dupa 3 seturi de garnituri de servofrana , furtun, diuza si coliere schimbate tot am scadere de turatie cand calc frana. Cel mai bine se verifica daca trage aer pe la servo cu un patent smile.gif).
Luati un patent si strangeti furtunul opturandul. Daca motorul si-a modificat mersul inseamna ca trage aer fals. incercati sa schimbati diuza, garnitura dintre servo si pompa de frana si garnitura de la diuza. Asta e singura care nu am schimbat-o la mine si sigur aici e buba.
*




QUOTE(Radduu @ 28 Jun 2005, 16:29)
Am schimbat tot....dar cand strang furtunul ala...tot isi modifica mersul motorul.. sad.gif
*



Cel mai bine se verifica cu un vacuumetru montat pe traseul furtunului servo-stut galerie.
Servo poate pierde vacuum in pozitie initiala cind este actionata 20-30% din cursa sau la capat de cursa.Aceste pierderi sunt cauzate de simeringul din capatul servo - unde este montata pompa sau discul de reactie situat in pistonul servo.
Primul se inlocuieste demontind pompa, al doilea dezasamblind servo
- Ce sa inteleg 3 seturi garnituri
- Ce sa inteleg " am schimbat tot"
Am uitat sa adaug ca in momentul spargerii membranei din servo aceasta pierde amplificarea si frina se comporta ca si fara servo

This post has been edited by Dyda: 29 Jun 2005, 07:20


--------------------
Kox
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 29 Jun 2005, 09:39
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.558
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




QUOTE(Oxygen @ 28 Jun 2005, 19:52)
nu e posibil sa aiba membarana sparta la servo?? huh.gif dupa cate stiu eu la asta nu prea ai ce sa-i faci decat sa schimbi servo(daca spun prostii sa ma corecteze careva), o alta solutie ar fi sa  treci mai des pe la biserica tongue.gif
*


Daca scade turatia NUMAI cind frinezi, nu e membrana sparta; daca ar fi ea, ar scadea turatia permanent. In cazul tau (ca si al meu, dealtfel) blush.gif este de la orificiile/supapele din servo prin care se "echilibreaza" servo atunci cind frina e eliberata si cele de "frinare partiala".
Solutia cea mai simpla e schimbare servo, de reparat, e mai complicat.

This post has been edited by diaconuliviu: 29 Jun 2005, 09:40


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 29 Jun 2005, 10:07
Post #16


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.359
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




carecumva ai bord CN ?

nu se aude un fasait in bord ?


--------------------
Dacia 1300/1300 break/2000/Sport ... si altele
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aurbrz
post 29 Jun 2005, 11:59
Post #17


Membru incepator


Group: Members
Posts: 26
Joined: 28 June 05




QUOTE(Daddy @ 17 Jan 2005, 05:51)
Volumul de aer din motor este controlat ( intra intr-o anumita cantitate de amestec cu benzina ).
Daca ai "patrunderi" de aer in motor atunci se modifica reportul de amestec (  mult mai bogat in aer ) si motorul merge rau.
*



Problema care si-a pus-o tokai mai sus am intalnit-o si eu , multumesc de explicatie !


--------------------
Dacia 1310 L - B 99 ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AC
post 29 Jun 2005, 14:11
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 569
Joined: 11 March 04
From: Iasi




QUOTE(diaconuliviu @ 29 Jun 2005, 09:39)
Daca scade turatia NUMAI cind frinezi, nu e membrana sparta; daca ar fi ea, ar scadea turatia permanent. In cazul tau (ca si al meu, dealtfel)  blush.gif  este de la orificiile/supapele  din servo prin care se "echilibreaza" servo atunci cind frina e eliberata si cele de "frinare partiala".
Solutia cea mai simpla e schimbare servo, de reparat, e mai complicat.
*


Hopa! E prima data cand aud si alta explicatie in afara de "fisurat membrana". Ma intereseaza si pe mine, cred ca am aceeasi problema, explica daca stii mai multe blush.gif


--------------------
Dacia 1310 TX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Radduu
post 29 Jun 2005, 18:14
Post #19


Membru autentic


Group: Members
Posts: 526
Joined: 16 April 04
From: Bucuresti




am schimbat tot = am schimbat servo si 2 pompe de frana noi, turatia scade cand dau mai multe pedale pe frana cand e masina pe loc si are motorul mai rece asa. dar care e faza cu becurile, de ce se aprind asa aiurea cand franez brusc? mad.gif

This post has been edited by Radduu: 29 Jun 2005, 18:15


--------------------
Dacia 1300 /1310 1983 - B
If you can't find something to live for, Then you best find something to die for


User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 30 Jun 2005, 06:47
Post #20


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.558
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




QUOTE(AC @ 29 Jun 2005, 14:11)
Hopa! E prima data cand aud si alta explicatie in afara de "fisurat membrana". Ma intereseaza si pe mine, cred ca am aceeasi problema, explica daca stii mai multe  blush.gif
*


Explicatia chiar a dat-o Dyda cu un mesaj mai sus decit mine-se pare ca postam "simultan".
Pentru remediere, in afara de schimbare, este necesara demontarea sistemului servo in cazul acelui disc.

This post has been edited by diaconuliviu: 30 Jun 2005, 06:50


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+

Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 14th August 2020 - 06:45
Forum Renault Server hosting