Pornire Dimineata
Pornire Dimineata
nelu25osan |
14 Nov 2008, 20:27
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 25 Joined: 7 October 08 |
|
||
--------------------
dacia
1310 break
1998 carburator
- mm 05 jtt
|
|||
G I M |
14 Nov 2008, 23:57
Post
#2
|
Membru cu indemanare Group: Members Posts: 2.191 Joined: 26 April 08 From: Brasov |
Incearca sa pornesti motorul fara soc,doar din acceleratie si vezi cum se prezinta...Bujiile ti le uda cu socul tras din cauza amestecului prea bogat ,regleaza carburatorul .
|
--------------------
Una
d'aia
cu 5 roti Fii atent la volan! Cineva drag te asteapta acasa!
|
|
tzepesch |
15 Nov 2008, 13:20
Post
#3
|
Japan Jupan Group: Members Posts: 2.403 Joined: 22 June 05 From: Bucuresti |
desfa surubul de relanti cat masina merge, cu motorul cald.
desfa-l la maxim. apoi amestecul insurubeaza-l pana incepe sa tremure si desfa-l putin dupa aceea. insurubeaza relantiul pana atinge parghia si mai da-i 1 tura. cat merge motorul desfa-i usor jiglerul de relanti, ala care se infunda uneori. daca da sa se opreasca imediat ai maestecul bine reglat. apoi treci la aprindere, fa-o la 0 si mai ridica f putin avansul. apoi probeaza cu motorul cald ca la accelerari violente sa nu-ti dea in nas. daca da mai cresti putin relantiul si desfaci juma de tura amestecul. eventual ii mai dai un bobarnac la avans sa-l cresti. ia vezi acum, ti le mai uda? dimineata, pune contactu, cat ai contactu pus da-i 3-4 sprituri, trage socul porneste-o. las-o cateva secunde sa stea la 1500-1800-2000 ture si apasa usor socul pana la jumate. dupa 20-30 secunde apasa-l iar usor pana la capat. las-o putin sa mearga oana se incalzeste la 70-80gr. si vezi-i bujiile. eu asa mi-o reglez, nici cu socul tras la maxim n-am bujiile ude, si nici la relanti nu se afuma. se inchid putin la culoare, dar se pastreaza caramizii. la drum aproape se albesc. consum f bun si amestec reglat excelent. <span class='edit'>15 Nov 2008, 13:24:</span> binenteles, vezi daca si nivelul in CNC este optim. masina pe plan drept, dupa ce sta la relanti, o opresti si-i desfaci capacul la carb. daca benz este in partea de jos a pantei, maxim 1-1.5mm peste marginea de jos e in regula. eu am 7 si 12 nivelul si e f bine, cu plutitor de alama. This post has been edited by tzepesch: 15 Nov 2008, 13:24 |
--------------------
Dacia
DELTA GALIDI Station Wagon
1982 - 1310 - 4VIT.
- B-xx-xxx De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele
Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus + |
|
nelu25osan |
15 Nov 2008, 17:08
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 25 Joined: 7 October 08 |
am facut asa cum mi-ai spus si merge ! mi-am pus aprindere electronica cu senzor si bobina de olcit si pe alternator mi-am pus fulie mai mica.Motorul toarce foarte frumos la 750 de ture.
Multumesc pt. sfaturi This post has been edited by nelu25osan: 15 Nov 2008, 17:08 |
--------------------
dacia
1310 break
1998 carburator
- mm 05 jtt
|
|
mishujkl |
15 Nov 2008, 18:25
Post
#5
|
posts: 0,25 Group: Members Posts: 231 Joined: 25 June 07 From: sv |
Ce fulie ai pus? De oltcit? Am citit pe undeva ca ar merge si aia de tractor de la alternator. E adevarat?
|
--------------------
-
-
-
- -
|
|
Minel |
15 Nov 2008, 19:08
Post
#6
|
Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S |
QUOTE(nelu25osan @ 15 Nov 2008, 17:08) am facut asa cum mi-ai spus si merge ! mi-am pus aprindere electronica cu senzor si bobina de olcit si pe alternator mi-am pus fulie mai mica.Motorul toarce foarte frumos la 750 de ture. Multumesc pt. sfaturi La bobina de Oltcit ( ii din aceea neagra ?? ) ai si rezistenta aditionala ??? |
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
djasu82 |
15 Nov 2008, 21:10
Post
#7
|
MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... |
bobina de oltcit cea adevarata e cea din metal si cu rezistenta plata montata pe bobina. Cea din ebonita se folosea la daciile 1300. Nelu daca aprinzi faza scurta nu mai toarce frumos la 750 de ture . Ah ca imi aduc aminte cum torcea la 500 de ture :X nici nu auzeam motorul in habitaclu . La mine la super nova relantiul sta la 750 de ture cu sau fara faza lunga.
|
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
tzepesch |
15 Nov 2008, 23:15
Post
#8
|
Japan Jupan Group: Members Posts: 2.403 Joined: 22 June 05 From: Bucuresti |
Ma bucur ca ti-am fost de folos. acu multi km.
chiar sunt curios cum merge cu bob de oltcit. |
--------------------
Dacia
DELTA GALIDI Station Wagon
1982 - 1310 - 4VIT.
- B-xx-xxx De ce caraie cioara in zbor? ... Schimba vitezele
Toyota Auris 2L D-4D Luna Plus + |
|
Minel |
16 Nov 2008, 09:02
Post
#9
|
Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S |
|
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
djasu82 |
16 Nov 2008, 11:03
Post
#10
|
MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... |
topul bobinelor cele mai bune sunt cele de pe tico , de pe oltcit , Iame , si ultimele montate pe dacie modelul 98-99-2000.
Am dat dacia cu bobina ei originala valorile rezistentelor de pe primar si secundar erau la fel ca in fabrica scanteia alba la 1 cm nu se incalzea bobina . Bobina a fost folosita si cu aprindere malvina , aprindere CDI multispark si aprinderea gotronic . Comparatiile el-am observat dupa ce am montat si ultima bobina de tico sincer ma repet si spun cu bobina de tico o loa motorul instantsi sta la 500 de ture fara sa o accelerez fara soc cu gotronic sau cu cdi. |
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
PH-06-BOA |
16 Nov 2008, 11:58
Post
#11
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.731 Joined: 28 April 07 |
Clapeta de acceleratie ,la relanti, trebiue sa fie inchisa total, pentru ca amestecul pentru mersul in gol , vine pe sub clapeta.Nu trebuie sa fie actionata deloc, consumul ar fi ridicat (cu oricat, dar e).Surubul va actiona putin, atat cat sa nu se blocheze clapeta de peretii difuzorului, ralantiul stabilindu-se din surubul de amestec. Daca nu merge asa, e datorita jiclorului de relanti , care e prea mic(facut de oricine), si de aceea unii gresesc, punand o saiba , care nu-i mai da voie sa se aseze pe scaunul lui,si benzina nu va mai trece prin orificiul calibrat. Cu o sarma oteloasa, mariti putin cate putin gaura ( e vorba de sutimi), pana cand se poate regla din amestec (numai) un ralantiu impecabil.
Clapeta de soc, daca se inchide prea mult la actionare, la rece, va intra numai benzina, deci mers balbait, aer strangulat. Se stabileste prin tragerea cablului, o pozitie in care motorul nu ar depasi 1500 de ture, si cu un patent se actioneaza asupra parghiei de sarma care leaga clapeta de acceleratie , de clapeta de soc, in ideea de a o intinde, facand ca la inchiderea celei de soc la jumatate, cea de acceleratie sa nu depaseasca pozitia corespunzatoare turatiei de 1500 , si ar fi bine ca aceasta turatie sa fie stabilita aproape de cursa maxima a cablului, pentru a nu fi nevoie sa ghicesti la fiecare pornire la rece, care-ar fi pozitia. De multe ori, nu e suficienta intinderea la maxim a sarmei, apelandu-se si la parghia de tabla, inconvoind-o catre in sus, in scopul prelungirii aceleia de sarma, asa fel ca ,la actionarea cablului de soc, foarte repede sa inceapa si actionarea clapetei de acceleratie, si mai tarziu cea de soc, pentru a nu obtura total aerul. Are ea un arc acelo , dar actioneaza tarziu. Sper sa se fi inteles ideea. |
--------------------
Dacia
1310
1988
- ph-99-aob
|
|
nelu25osan |
16 Nov 2008, 14:33
Post
#12
|
Membru incepator Group: Members Posts: 25 Joined: 7 October 08 |
bobina e din aia cu rezistenta. Scrie sf. gheorghe pe ea.
Relantiul l-am reglat cu faza scurta aprinasa. Merge excelent.Fulia e de olcit si am pus o curea de 1175. |
--------------------
dacia
1310 break
1998 carburator
- mm 05 jtt
|
|
djasu82 |
16 Nov 2008, 18:29
Post
#13
|
MEMBRU DACIA CLUB Group: Members Posts: 11.714 Joined: 26 December 06 From: Bucuresti ... |
eu recomand cureaua cu dinti nu cum spune ydaniel cea cu dinti nu se rupe ... si tine foarte mult plus cureaua cu dinti se muleaza perfect pe fulie.
|
--------------------
Dacia Super Nova
Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm
1999 / 2003 / 2008 /2011
- nnn
|
|
Minel |
16 Nov 2008, 18:38
Post
#14
|
Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S |
|
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2024 - 00:13 |