Aer conditionat
Aer conditionat
23 Jun 2003, 02:58
Post
#1
|
|||
Group: Posts: 0 Joined: -- Warn: (0%) |
|
||
-------------------- |
|||
felix |
4 Jul 2003, 16:14
Post
#2
|
Membru incepator Group: Members Posts: 58 Joined: 11 January 03 |
QUOTE Cei care au schimbat freonul am inteles ca dupa un timp au avut probleme cu compresorul . La o anumita turatie facea un zgomot anormal.
S-a elucidat pana la urma problema in legatura cu faptul ca trebuie introdus freon curat sau amestec freon/ulei special ? Care este raspunsul celor care au schimbat freonul si ce le-au spus cei din service ? Multumesc , ID Azi am completat freonul la DSN (au intrat vreo 300g) la Dacoserv. M-a costat 400k cu tot cu manopera+50k spaga mecanicului. Deocamdata nu simt nik negativ, daca apare ceva iti spun. Un lucru interesant - dupa umplere temperatura pe viteza 1 nu cobora f. mult comparativ cu inainte (16 grade vs. 17-18). Noroc ca mecanicul era meseriash, a bagat mana in spatele consolei centrale si a constatat ca nu se inchidea bine clapeta care blocheaza aerul cald. A impins-o la maxim cu mana (mi-a aratat si mie cum se face), dar la fiecare comutare de pe cald pe rece trebuie facuta aceasta operatiune... Acum imi baga 12 grade la viteza 1, asa ca imbunatatirea a venit in special prin blocarea conductei de caldura si mai putin din completarea cu freon. Asa ca inainte sa faceti umplerea instalatiei e bine sa verificati si clapeta aia buclucasha.... :roll: |
-------------------- |
|
sstanescu |
4 Jul 2003, 16:41
Post
#3
|
Membru autentic Group: Members Posts: 681 Joined: 5 July 02 From: Bucuresti |
Uite, sunt cel putin doua DSN Clima care huruie in draci insa la care nu s-a completat nimik. Fie nu au ulei suficient in instalatie si apar uzuri, fie e o buba care mai devreme sau mai tarziu iese la iveala. Deocamdata nu stiu. O masina se va duce la revizie si daca se remediaza (ar fi cazul), dau si eu fuga la Pitesti sa mi-o fac.
|
--------------------
Dacia
SupeRNova Clima
- B-92-SLC
|
|
Bob |
4 Jul 2003, 19:27
Post
#4
|
Membru Group: Members Posts: 168 Joined: 1 June 03 From: Timisoara |
A mea bafga 13 grade la viteza a doua de ventilatie. Trebuie sa specific ca afara erau vreo 30-31 de grade. Cred ca e destul de bine. Adevarul e ca se mai poate lucra la asta. Care e parerea voastra? Merita sa mai incerc niste chestii sau sa o las asa.
|
--------------------
Renault
Megane
2008 Privilege 1.5 dCi 105 Cp
|
|
Trufasu Aurelian Ovidius |
7 Jul 2003, 10:07
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 45 Joined: 25 February 03 From: Bucuresti |
Felix,
unde este clapeta de caldura? cum se ajunge la ea? trebuie demontat ceva sau este acces liber? multumesc! |
-------------------- numarul prostilor e infinit (NPI) dar se pot compensa consecintele faptelor lor!?
|
|
BBC |
7 Jul 2003, 10:36
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 384 Joined: 24 May 02 From: Brasov |
Mecanismul de actionare al clapetei de caldura este amplasat in dreapta, sub bord; se vede fara a demonta nimic. Nici la mine nu inchide perfect. Daca te uiti sub bord, in partea dreapta si cineva misca de butonul de reglare a caldurii o sa il observi.
|
--------------------
VW
4 roti / 5 usi
-
|
|
felix |
7 Jul 2003, 17:57
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 58 Joined: 11 January 03 |
QUOTE A mea bafga 13 grade la viteza a doua de ventilatie. Trebuie sa specific ca afara erau vreo 30-31 de grade. Cred ca e destul de bine. Adevarul e ca se mai poate lucra la asta. Care e parerea voastra? Merita sa mai incerc niste chestii sau sa o las asa. Cred ca e super bine. Cel mai "cool" e aerul lui Liviu care baga sub 10 grade la viteza 2. Oricum 13 grade este sub media care se inregistreaza la maj DSN_urilor -15/16 grade la viteza 2 - asa mi-a spus mecanicul care mi-a incarcat-o, cel care mi-a spus si "smecheria" cu clapeta buclucasha... |
-------------------- |
|
MBZ |
21 Jul 2003, 10:16
Post
#8
|
Membru autentic Group: Banned Posts: 484 Joined: 27 November 03 |
am si eu o nelamurire
can pornesc AC`u prin lentila de control se vede o manifestare care mie mi se pare necorspunzatoare, si anume lichidul de racire se face alb!!!! cand este oprit este translucid; din cate stiu din problemele cu AC de la alte masini pa care le-am pastorit cand se tulbura lichidul sau apar bule in turatie, inseamna ca ai pierderi la instalatie si trebuie reumpluta... voi aveti f`o opinie? la DSN asa`i normal sa fie alburiu cand functioneaza sau am io perdere? * altfel merge bine, face rece...?!?! dar intreb sa fiu sigur hai multzam de ajutor si.. sanatate |
-------------------- |
|
Varu |
21 Jul 2003, 13:55
Post
#9
|
Membru incepator Group: Members Posts: 87 Joined: 11 July 03 From: Bucuresti |
Mbz, zici de o lentila de control. despre ce lentila de control e vorba ?
pa. |
--------------------
Renault
Megane 2
2005, 1,5 dci 82 cp
|
|
MBZ |
21 Jul 2003, 13:59
Post
#10
|
Membru autentic Group: Banned Posts: 484 Joined: 27 November 03 |
QUOTE Mbz, zici de o lentila de control. despre ce lentila de control e vorba ?
pa. la condensator in cap, este o lentila de sticla |
-------------------- |
|
Liviu |
21 Jul 2003, 14:06
Post
#11
|
expat naiv Group: Banned Posts: 3.526 Joined: 5 July 02 From: Peste gard |
la mine se vad bulbuci transparenti prin feresta aia de control .. cei de la CNCD au zisca asa e normal ... oricum .. la mine aerul chir raceste .
|
--------------------
.
.
.
|
|
MBZ |
22 Jul 2003, 09:01
Post
#12
|
Membru autentic Group: Banned Posts: 484 Joined: 27 November 03 |
QUOTE la mine se vad bulbuci transparenti prin feresta aia de control .. cei de la CNCD au zisca asa e normal ... oricum .. la mine aerul chir raceste . normal pe dreaq am vaz`t io cum este normal, la crysler, peujo, mertzan si se vede circulan lichidu limpede si fara bule... si la mine raceste de racit si inca bine.. dar culoarea este nefireasca d`aia am intrebat daca si la voi la DSN este tot asa.. multam de raspuns si sanatate |
-------------------- |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 25th April 2024 - 19:15 |