DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Aer conditionat

post 23 Jun 2003, 02:58
Post #1





Group:
Posts: 0
Joined: --


Warn: (0%) -----


Cei care au schimbat freonul am inteles ca dupa un timp au avut probleme cu compresorul . La o anumita turatie facea un zgomot anormal.
S-a elucidat pana la urma problema in legatura cu faptul ca trebuie introdus freon curat sau amestec freon/ulei special ?
Care este raspunsul celor care au schimbat freonul si ce le-au spus cei din service ?
Multumesc ,
ID


--------------------
User is offlinePM
Go to the top of the page
+
felix
post 4 Jul 2003, 16:14
Post #2


Membru incepator


Group: Members
Posts: 58
Joined: 11 January 03




QUOTE
Cei care au schimbat freonul am inteles ca dupa un timp au avut probleme cu compresorul . La o anumita turatie facea un zgomot anormal.
S-a elucidat pana la urma problema in legatura cu faptul ca trebuie introdus freon curat sau amestec freon/ulei special ?
Care este raspunsul celor care au schimbat freonul si ce le-au spus cei din service ?
Multumesc ,
ID


Azi am completat freonul la DSN (au intrat vreo 300g) la Dacoserv. M-a costat 400k cu tot cu manopera+50k spaga mecanicului. Deocamdata nu simt nik negativ, daca apare ceva iti spun.

Un lucru interesant - dupa umplere temperatura pe viteza 1 nu cobora f. mult comparativ cu inainte (16 grade vs. 17-18). Noroc ca mecanicul era meseriash, a bagat mana in spatele consolei centrale si a constatat ca nu se inchidea bine clapeta care blocheaza aerul cald. A impins-o la maxim cu mana (mi-a aratat si mie cum se face), dar la fiecare comutare de pe cald pe rece trebuie facuta aceasta operatiune...

Acum imi baga 12 grade la viteza 1, asa ca imbunatatirea a venit in special prin blocarea conductei de caldura si mai putin din completarea cu freon. Asa ca inainte sa faceti umplerea instalatiei e bine sa verificati si clapeta aia buclucasha.... :roll:


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sstanescu
post 4 Jul 2003, 16:41
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 681
Joined: 5 July 02
From: Bucuresti




Uite, sunt cel putin doua DSN Clima care huruie in draci insa la care nu s-a completat nimik. Fie nu au ulei suficient in instalatie si apar uzuri, fie e o buba care mai devreme sau mai tarziu iese la iveala. Deocamdata nu stiu. O masina se va duce la revizie si daca se remediaza (ar fi cazul), dau si eu fuga la Pitesti sa mi-o fac.


--------------------
Dacia SupeRNova Clima - B-92-SLC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bob
post 4 Jul 2003, 19:27
Post #4


Membru


Group: Members
Posts: 168
Joined: 1 June 03
From: Timisoara




A mea bafga 13 grade la viteza a doua de ventilatie. Trebuie sa specific ca afara erau vreo 30-31 de grade. Cred ca e destul de bine. Adevarul e ca se mai poate lucra la asta. Care e parerea voastra? Merita sa mai incerc niste chestii sau sa o las asa.


--------------------
Renault Megane 2008 Privilege 1.5 dCi 105 Cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Trufasu Aurelian Ovidius
post 7 Jul 2003, 10:07
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 45
Joined: 25 February 03
From: Bucuresti




Felix,
unde este clapeta de caldura? cum se ajunge la ea? trebuie demontat ceva sau este acces liber? multumesc!


--------------------
numarul prostilor e infinit (NPI) dar se pot compensa consecintele faptelor lor!?
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BBC
post 7 Jul 2003, 10:36
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 384
Joined: 24 May 02
From: Brasov




Mecanismul de actionare al clapetei de caldura este amplasat in dreapta, sub bord; se vede fara a demonta nimic. Nici la mine nu inchide perfect. Daca te uiti sub bord, in partea dreapta si cineva misca de butonul de reglare a caldurii o sa il observi.


--------------------
VW 4 roti / 5 usi -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
felix
post 7 Jul 2003, 17:57
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 58
Joined: 11 January 03




QUOTE
A mea bafga 13 grade la viteza a doua de ventilatie. Trebuie sa specific ca afara erau vreo 30-31 de grade. Cred ca e destul de bine. Adevarul e ca se mai poate lucra la asta. Care e parerea voastra? Merita sa mai incerc niste chestii sau sa o las asa.


Cred ca e super bine. Cel mai "cool" e aerul lui Liviu care baga sub 10 grade la viteza 2.

Oricum 13 grade este sub media care se inregistreaza la maj DSN_urilor -15/16 grade la viteza 2 - asa mi-a spus mecanicul care mi-a incarcat-o, cel care mi-a spus si "smecheria" cu clapeta buclucasha...


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MBZ
post 21 Jul 2003, 10:16
Post #8


Membru autentic


Group: Banned
Posts: 484
Joined: 27 November 03




am si eu o nelamurire

can pornesc AC`u prin lentila de control se vede o manifestare care mie mi se pare necorspunzatoare, si anume lichidul de racire se face alb!!!!
cand este oprit este translucid;
din cate stiu din problemele cu AC de la alte masini pa care le-am pastorit cand se tulbura lichidul sau apar bule in turatie, inseamna ca ai pierderi la instalatie si trebuie reumpluta...

voi aveti f`o opinie?
la DSN asa`i normal sa fie alburiu cand functioneaza sau am io perdere?
*
altfel merge bine, face rece...?!?! dar intreb sa fiu sigur
hai multzam de ajutor si..

sanatate


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Varu
post 21 Jul 2003, 13:55
Post #9


Membru incepator


Group: Members
Posts: 87
Joined: 11 July 03
From: Bucuresti




Mbz, zici de o lentila de control. despre ce lentila de control e vorba ?
pa.


--------------------
Renault Megane 2 2005, 1,5 dci 82 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MBZ
post 21 Jul 2003, 13:59
Post #10


Membru autentic


Group: Banned
Posts: 484
Joined: 27 November 03




QUOTE
Mbz, zici de o lentila de control. despre ce lentila de control e vorba ?
pa.


la condensator in cap, este o lentila de sticla


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Liviu
post 21 Jul 2003, 14:06
Post #11


expat naiv


Group: Banned
Posts: 3.526
Joined: 5 July 02
From: Peste gard




la mine se vad bulbuci transparenti prin feresta aia de control .. cei de la CNCD au zisca asa e normal ... oricum .. la mine aerul chir raceste .


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MBZ
post 22 Jul 2003, 09:01
Post #12


Membru autentic


Group: Banned
Posts: 484
Joined: 27 November 03




QUOTE
la mine se vad bulbuci transparenti prin feresta aia de control .. cei de la CNCD au zisca asa e normal ... oricum .. la mine aerul chir raceste .

normal pe dreaq

am vaz`t io cum este normal, la crysler, peujo, mertzan si se vede circulan lichidu limpede si fara bule...
si la mine raceste de racit si inca bine..
dar culoarea este nefireasca d`aia am intrebat daca si la voi la DSN este tot asa..

multam de raspuns si
sanatate


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 25th April 2024 - 19:15
Forum Renault