DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Masina e in viteza dar se tureaza motorul in gol

adytt
post 6 Feb 2005, 22:39
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 583
Joined: 14 December 04




Am observat ceva ciudat azi dimineata la masina...
Am pornit-o frumos, am lasat-o putin - sa se incalzeasca motorul - ca de este iarna si n-am chef sa dea in nas in mers....
la un momendat intra 2 aveam vreo 2500 ture si am accelerat mai brusc si ce sa vezi ....acul de la turometru urca la 4000 rpm dar masina nu merge mai repede... oroare se comporta de parca ar fi fost pe liber si as fi accelerato ...
aceeasi faza si intra 3 acul se duce la vreo 4000 rpm , motorul urla ca la 4000 rpm masina in schimb nu trage..merge cu aceeasi viteza ca la 2500 de ture...

dupa ce am mers vreo cateva sute de metri si-a revenit la normal

ce m-am gandit eu ? am auzit de la cineva mai de mult ca si uleiul din cutie s-ar congela.. ASTA SA FIE CAUZA .... ????


--------------------
DACIA 1400 TLX 1999 - AG-03-UNP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
steph
post 6 Feb 2005, 22:48
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 775
Joined: 18 July 03
From: Bucuresti




cred k sunt 2 explicatii ... in cazu fericit era polei sau gheata pe jos si nu ai nici o problema ... sau patineaza discu` de ambreiaj si cupleaza mai greu smile.gif asta se intampla mai ales cand e rece .. si in cazu asta ai o problema ... prima data cand o calci si simti ca se tureaza in gol si nu creste viteza uita-te repede pe kilometraj si daca creste viteza e clar ca e gheata pe jos ... daca nu e ambreiaju in pioneze smile.gif

sper ca nu gresesc smile.gif


--------------------
Toyota Yaris TS - Bucuresti
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionut232
post 6 Feb 2005, 22:53
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 331
Joined: 10 March 04




discu de ambreiaj......zic eu


--------------------
Logan 1.4 MPI 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adytt
post 7 Feb 2005, 00:34
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 583
Joined: 14 December 04




ghetza nu era pe jos sleep.gif ca stiu si eu cum face pe gheata .. era uscat jos cand s-a intamplat chestia asta ... deci ar ramane problema cu ambreiajul... oricum am vazut ca si-a dat drumul dupa ce am mers mai mult.... dar ma pregatesc de un disc nou


--------------------
DACIA 1400 TLX 1999 - AG-03-UNP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
steph
post 7 Feb 2005, 08:03
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 775
Joined: 18 July 03
From: Bucuresti




stiu ca inainte sa imi dea masina tata mi-a schimbat tot ambreiaju adica cablu disc volanta si tot ce mai e pacolo smile.gif 9 mil cu tot cu manopera la dacoserv smile.gif


--------------------
Toyota Yaris TS - Bucuresti
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jaf
post 7 Feb 2005, 08:41
Post #6


Membru din mijloc


Group: Members
Posts: 641
Joined: 25 May 04
From: Cluj-Napoca




QUOTE(steph @ 7 Feb 2005, 10:03)
9 mil cu tot cu manopera la dacoserv smile.gif
*



173.gif 9 milioane ??????????????? tzo fi pus piulite de aur blink.gif

adytt ii clar.. placa sau discul.. mi-am schimbat si eu placa la fosta dacie si i-am pus niste saibe.. normal ca discul era pre "liber" iar cand treceam de 2000 de turatii se tura in gol.. la tine probabil ii cam uzat.. deci discul ar trebui sa fie.. daca vrei sa iesi mai ieftin te bagi intr-un garaj.. daca ai groapa da-i jos planetare, cutie,... iara daca nu ai groapa.. da-i motorul.. nu-i asa greu.. l-am dat jos de vreo 3 ori intr-o zi sleep.gif daca nu mergi intr-un service..


--------------------
trotineta tri roti 2012 ful vidaut chiele
"ati facut dacia de rasul lumii cu 'inventiile' voastre"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
steph
post 7 Feb 2005, 10:51
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 775
Joined: 18 July 03
From: Bucuresti




probabil prefer sa fie totu in garantie daca tot schmb si in astea 9 mil a intrat manopera plus tot ambreiaju de la cablu volanta disc si ce mai e p`acolo smile.gif

d3vil cum merge noua masinutza?


--------------------
Toyota Yaris TS - Bucuresti
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jaf
post 7 Feb 2005, 11:12
Post #8


Membru din mijloc


Group: Members
Posts: 641
Joined: 25 May 04
From: Cluj-Napoca




aaaaaa.. ma gandeam ca numai discul smile.gif pot sa zic ca sunt aprope multumit.. cu mici exceptii.. ii masina sh deci in final.. MULTUMIT happy.gif


--------------------
trotineta tri roti 2012 ful vidaut chiele
"ati facut dacia de rasul lumii cu 'inventiile' voastre"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Al Cap0nE
post 7 Feb 2005, 15:10
Post #9


Lex talionis


Group: Members
Posts: 407
Joined: 19 February 04
From: Bucuresti




Ai spalat cumva de curand motorul ? Sa nu se formeze ghiata pe disc si sa patineze pana se topeste.

PS Am schimbat si eu tot kitul de ambreiaj inainte de anul nou si cu tot cu manopera am dat 4.5 milioane.


--------------------
Dacia 1310 84 - KPN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B31AYZ
post 7 Feb 2005, 23:23
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 647
Joined: 1 April 04




QUOTE(steph @ 7 Feb 2005, 00:48)
cred k sunt 2 explicatii ... in cazu fericit era polei sau gheata pe jos si nu ai nici o problema ... sau patineaza discu` de ambreiaj si cupleaza mai greu smile.gif asta se intampla mai ales cand e rece .. si in cazu asta ai o problema ... prima data cand o calci si simti ca se tureaza in gol si nu creste viteza uita-te repede pe kilometraj si daca creste viteza e clar ca e gheata pe jos ... daca nu e ambreiaju in pioneze smile.gif

sper ca nu gresesc smile.gif
*



Salut ,

Discul de ambreiaj e buba .Asa am patit si eu. Aveam 5000 de ture si 60 la ora.Mi-a sarit bujia din bloc dupa 100km in Pitesti. In oras nu mi-am dat seama.Schimba-l si bafta.


--------------------
DACIA 1300 din 1980 - B31AYZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adytt
post 7 Feb 2005, 23:59
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 583
Joined: 14 December 04




gasesc unde sa-l schimb fara manopera tongue.gif dar nu eram sigur ca ar fi discu...oricum am mers si azi cu ea si n-a mai facut fente.. sper sa mai tina pana se mai incalzeste vremea ca a facut numai stalacmite pe dedesubt biggrin.gif
multam de ajutor


--------------------
DACIA 1400 TLX 1999 - AG-03-UNP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
to_the_limit
post 8 Feb 2005, 01:31
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 233
Joined: 25 March 04




nene,asculta la mine,numai sta asa..
daca vrei sa stii daca e discul incearca asa..baga tr-3..sau mai bine tr-4..si tineo sub 2000..pe la 1600-1800 si calca deodata acceleratia brutal..daca masina se tureaza dar nu ia viteza..mai ai maxim 100 de km de mers cu ea in cel mai bun caz..

Eu asa am patit si daca iti vine sa crezi..cand crapa de tot nu puteam sa o misc de pe loc deloc..bagam in tr-1..si ridicam complet ambreiajul si masina nu se oprea nu se misca ..nimic..trebuia sa o duk la +4000 de ture ca sa o urnesc 1,5m..

succes



--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 8 Feb 2005, 13:19
Post #13


__________________


Group: Members
Posts: 12.998
Joined: 4 September 04
From: -




Am fix aceleasi simptome ca adytt dar ar fi de adaugat la cazul meu ca pedala de ambreiaj e moale. Asta ce poate sa-nsemne? Eu m-am gandit ca poate-i ceva dus pe la arcul diafragma...


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jaf
post 8 Feb 2005, 13:41
Post #14


Membru din mijloc


Group: Members
Posts: 641
Joined: 25 May 04
From: Cluj-Napoca




Sa vezi dracie.. Am venit intr-o seara cu fosta dacie acasa.. nimic anormal.. pana dimineata cand mi-am dat seama ce inseamna sa ai dacie.. dupa ce am pornit motorul sa-i dau a 1 a.. am ramas socat nu intra in nici o viteza.. am oprit motorul.. intra perfect in viteze cu motorul oprit.. am incercat sa pornesc cu ea direct in viteza dar pornea ca si cand nu ai apasa ambreiajul.. sarise un arc de pe disc.. deci adytt mai bine rezolva treaba acum.. sa nu ramai pe undeva ca atunci ii problema mare sad.gif Eu am avut noroc ca mi-a ramas in fata blocului.. dar nici acum nu imi explic cum s-a stricat de pe o zi pe alta singura blink.gif

PS Daca tot o sa te bagi iti recomand sa schimbi tot.. placa, disc, rulment nu o sa mai ai probleme.. o vreme wink.gif

This post has been edited by d3vil: 8 Feb 2005, 13:43


--------------------
trotineta tri roti 2012 ful vidaut chiele
"ati facut dacia de rasul lumii cu 'inventiile' voastre"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TheSaiLor
post 8 Feb 2005, 23:34
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 367
Joined: 6 April 04
From: Constanta




Daca vrei sa vezi daca e discul, baga masina in viteza a 2-a trage soclul sa ai turatie pe la 1000, si tinad piciorul pe frana si pe acceleratie (le calci pe ambele cu un picior), ridici incet ambreiajul. Daca vezi ca motorul nu se opreste e dus discul. DE schimbat poti schimba doar ferodourile, eventual si rulmentul. Nu ai nevoie sa schimbi VOLANTA in nici un caz. Verifici bine inainte de a da jos placa de presiune daca soarele este perfect rotund la centru. Daca nu iti trebuie si o noua placa de presiune. Toata treaba tre sa te coste cam 3.000.000 maxim cu tot cu manopera (asta daca nu te duci in service)


--------------------
Audi A4 1.9 TDI Clio 1.5 dCi - CT - 0123
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adytt
post 9 Feb 2005, 00:58
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 583
Joined: 14 December 04




am incercat faza cu a -4 -a la 1800 rpm zis. si facut iar se tureaza in gol cand accelerez brusc ... mentionez ca mersesem cu masina vreo 2 km ... gata e discu zic.. ma duc la un unchi care lucreaza la un service auto..
il iau pe om la o tura cu masina si incerc din nou schimb intra 4 la 1800rpm si accelerez brusc .. masina merge normal de data asta... trage cum am trebuie... in panta la fel trage normal deci e OK din punctul asta de vedere

Explicatia lui. daca era sa fie discu asta patina mereu nu doar cand are chef..
alte cauze care ar mai putea fi.. gheata pe disc.. ulei din cutie pe disc .. asta cand se sparge un semering si uleiul din cutie ajunge pe disc ...




--------------------
DACIA 1400 TLX 1999 - AG-03-UNP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 23rd April 2024 - 10:56
Forum Renault