Efectele unor cauciucuri 195/70 R13
Efectele unor cauciucuri 195/70 R13
adio |
7 Feb 2005, 15:23
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 15 November 04 |
|
||
-------------------- |
|||
RIon |
7 Feb 2005, 15:24
Post
#2
|
pasionat Group: Members Posts: 2.835 Joined: 22 May 04 From: CJ |
componente? nu stiu daca mai iei curba, daca nu pui niste flanse sa modifici...
|
--------------------
Skoda
Octavia 2
2005, TDI 160CP 2008, Ford Focus 115 CP
- de CJ www.raresion.ro
|
|
adio |
7 Feb 2005, 15:30
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 15 November 04 |
Flanse?? Nu stiu ce sunt alea.
Crezi ca 175 sunt OK? |
-------------------- |
|
GeorgeB |
7 Feb 2005, 15:36
Post
#4
|
the 7 stars of Pleiades constellation Group: Members Posts: 1.870 Joined: 7 January 03 From: Bucuresti |
adio. tu sti ce reprezinta valoarea mediana din 195 / 70 / r13 ?
insemna ca o sa ai o roata de JEEP foloseste cu incredere acest calculator : http://www.miata.net/garage/tirecalc.html |
--------------------
SUBARU
Legacy 2.5
- --- L7 2.5 all in black - edition -
|
|
DACIA-Wrc |
7 Feb 2005, 15:53
Post
#5
|
Unregistered |
eu pe 1300 am 185 si nu are greturi masina inca parca ii mai stabila 195 de ce nu ar merge?
|
-------------------- |
|
thunder |
7 Feb 2005, 15:58
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 540 Joined: 22 April 04 From: Pitesti |
Am vazut si eu pe 195 da cu talon mic ceva 45 si jante de 15. Cat despre 195/70/R13 ... daca se refera la janta originala de tabla ... cred ca o sa arate ca un balon cauciucu ala.
In functie de greutatea roti (janta + cauciuc) probabil o sa ti se duca suspensia mai repede, asa ca ar fi cazul sa te gandesti la niste amortizoare, arcuri mai tari. Am mai citit pe undeva ca si la cauciucuri mai late este necesara montarea unui strut bar intre oalele de la amortizoare ca apar alte forte. This post has been edited by thunder: 7 Feb 2005, 16:01 |
--------------------
Opel
Astra H
2006
- B-50-WSE Doua lucruri sunt infinite: universul si prostia umana. Despre univers nu sunt inca sigur. Albert Einstein
|
|
adio |
7 Feb 2005, 16:17
Post
#7
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 15 November 04 |
Date eronate, sorry.
E vorba de 195/50 R13 |
-------------------- |
|
thunder |
7 Feb 2005, 16:53
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 540 Joined: 22 April 04 From: Pitesti |
Bun, si janta ce latime are, e cea de pe DNS de 5.5". Daca da o sa stea destul de naspa cauciucu pe ea. Un 175 sta bine, vezi SLZ dar deja la 195 sta mai balonat cauciucu si nu cred ca te ajuta cu ceva legat de stabilitatea masinii in curbe. Fa socoteala aprox. 140 mm janta si 195 mm cauciucu ... deja sunt 50 mm diferenta
|
--------------------
Opel
Astra H
2006
- B-50-WSE Doua lucruri sunt infinite: universul si prostia umana. Despre univers nu sunt inca sigur. Albert Einstein
|
|
bomicabomic |
7 Feb 2005, 20:53
Post
#9
|
Ex-membru DaciaClub Group: Members Posts: 1.072 Joined: 7 September 04 |
Pai in afara de uzura prematura in planetare si in suspensii, altceva la masina nu s-ar putea intimpla.
Asa ca mai bine cu rotile ei. Parerea mea. Cu modificari in amortizoare sau arcuri, deja trebuie sa iei in portbagaj un sac de nisip sau ciment. Altfel, masina va hodorogi ca o caruta plus ca la frinare rotile din spate s-ar putea sa fie in aer. Sa nu mai vorbim cit de instabila va deveni. Si asta datorita faptului ca forta data de acestea va fi mult mai mare decit forta de greutate a masinii. So, nu se mai inchide lantul de forte. Parerea mea, care este. |
--------------------
x
x
- x
|
|
BogdanF |
10 Feb 2005, 20:47
Post
#10
|
Membru Group: Members Posts: 100 Joined: 16 July 04 From: Bucuresti |
Cu cat sunt mai late cauciucurile cu atat este mai stabila masina. Cu cat inaltimea cauciucului este mai mica cu atat deformarea (laterala) a cauciucului in curba este mai mica. Insa 195/50 R 13 nu exista. Este ridicol de mica inaltimea, iar diametrul rotii ar scadea cu 4 cm. Cele mai late cauciucuri pe care le-am vazut eu pentru R 13 sunt 185/70. Si inca ceva : 165/70 pe sn sunt ca sa fie pretul de productie al masinii cat mai mic ca deh asa sunt romanii. Nu cred ca mureau daca costa un cauciuc cu cativa euro in plus si era macar de 175 latime
|
--------------------
Ford
Focus
- ... FOCUS 2007 1.6 TI-VCT FUN X
Fotografie de produs - www.orangefoto.ro |
|
Robert SLZ |
11 Feb 2005, 15:36
Post
#11
|
Membru autentic Group: Members Posts: 218 Joined: 25 May 04 From: Bucuresti |
Spuneti-mi o treaba, vreau sa achizitione 4 buc 175/70/13. pentru LSZ, genti de tabla. Voi avea probleme majore, sau merge perfect, sau care ar fi diferentele, etc..
Multzumesc |
--------------------
Volkswagen
Passat
2001
- B-XX-YYY
|
|
Nicotine |
11 Feb 2005, 18:31
Post
#12
|
Membru autentic Group: Members Posts: 262 Joined: 22 September 04 From: Bucuresti |
I-am dat unui prieten cu o berlina 2 cauciucuri Victoria 175/70 r13,de la Cielo si i-au mers de minune (fata de 165 cat avea initial). Nu cred ca o sa ai vreo problema.
|
-------------------- MII Sedan 1.6 16v Confort Privilege Beige Angora 2005; sistem supraveghere presiune pneuri; bavete noroi fata spate
, etrieri vopsiti rosu |
|
cristiA |
11 Feb 2005, 23:31
Post
#13
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 11 February 05 |
|
--------------------
dacia
breack
- b-71-lam
|
|
tuneam |
25 May 2005, 13:24
Post
#14
|
Membru autentic Group: Members Posts: 851 Joined: 1 March 04 From: Bucuresti |
Am si eu 2 cauciucuri noi Brigestone 175/70/13 si vreau sa le pun pe masina (o DSN Clima). Intentionez sa le pun pe spate. Ce imi recomandati ? Sa la pun sau nu? Sa le pun pe fata? sau sa mai achizitionez 2 cauciucuri 175/70/13 sa sa le schimb pe toate? --- nu sunt prea mari pentru fata? nu ar merge directia un pic mai greu?
Multumesc |
--------------------
Renault/Ford
Clio IV
2014
- bucuresti
|
|
Liviu |
25 May 2005, 14:57
Post
#15
|
expat naiv Group: Banned Posts: 3.526 Joined: 5 July 02 From: Peste gard |
Eu zic sa le pui pe toate daca tot vrei sa schimbi cauciucurile.
Eu am doua seturi de roti la masina (roata=janta+cauciuc), unul de vara si unul de iarna .. toate de 175/70/R13 .. nu am nici cea mai mica problema .. in 165.000 Km . |
--------------------
.
.
. -= age is just a number =-
|
|
tuneam |
26 May 2005, 09:49
Post
#16
|
Membru autentic Group: Members Posts: 851 Joined: 1 March 04 From: Bucuresti |
Merci Liviu. Trebuie sa schimb si jentile pentru astfel de cauciucuri(175x70x13)? Nu ar arata ciudat pe vechile(cele originale) jenti? adica sa nu stea bine pe janta si sa rasufle pe acolo la borduri, gropi...
|
--------------------
Renault/Ford
Clio IV
2014
- bucuresti
|
|
Liviu |
26 May 2005, 10:18
Post
#17
|
expat naiv Group: Banned Posts: 3.526 Joined: 5 July 02 From: Peste gard |
Eu am jantele originale. Se potrivesc perfect.
|
--------------------
.
.
. -= age is just a number =-
|
|
cristidb |
26 May 2005, 10:35
Post
#18
|
Membru Group: Members Posts: 1.462 Joined: 23 May 02 From: Bucuresti |
Eu am avut un set de 175/70 R13. Merg bine, nu ating, in general nu sunt probleme.
Am revenit la 165 pentru ca directia mergea mai greu,vitezometrul indica mai putin, deformarea laterala era mai mare din cauza talonului mai inalt, in medie sunt mai grele cu 1-2 kg, dar asta depinde si de firma, demarajul scade. Avantaje nu am sezizat la trecerea de la 165 la 175. O alta chestie ignorata la montarea unor roti mai mari in diametru este faptul ca in cazul asta dreapta care trece prin punctul superior de prindere al amortizorului si pivot nu mai se intersecteaza cu asfaltul in centrul cauciucului. Asta duce la modificarea comportamentului in rau. Daca intersectia este in partea din exterior a cauciucului (ca atunci cand roata e mai mare in diametru) nu mai ai acelasi feedback in volan la trecerea peste denivelari si volanul are tendinta de a nu mai reveni la iesirea din viraje. Ca remediu se pot folosi jante cu ET mai mic. Asta am experimentat-o pe propria masina. Asa ca parerea mea este sa ramai la 165/70. Daca vrei neaparat mai lat pune 175/65, dar sa stii ca nu gasesti decat de firma (firestone fac asa ceva) si costa scump. Eu am ales in cele din urma cauciucuri standard si jante de aliaj cu ET30. Se comporta mult mai bine. |
--------------------
CBR 600 F4i ;
Astra GTC
Sport 124CP remap Superchips, K&N, Eibach.
- .
|
|
tuneam |
26 May 2005, 10:43
Post
#19
|
Membru autentic Group: Members Posts: 851 Joined: 1 March 04 From: Bucuresti |
CristiDB, daca le schimb numai pe cele de pe spate? crezi ca ar fi vreo problema?
|
--------------------
Renault/Ford
Clio IV
2014
- bucuresti
|
|
cristidb |
26 May 2005, 11:05
Post
#20
|
Membru Group: Members Posts: 1.462 Joined: 23 May 02 From: Bucuresti |
Pe spate poti sa pui linistit.
|
--------------------
CBR 600 F4i ;
Astra GTC
Sport 124CP remap Superchips, K&N, Eibach.
- .
|
|
motorsport_2005 |
27 May 2005, 11:50
Post
#21
|
Membru autentic Group: Members Posts: 317 Joined: 15 April 05 From: Bucuresti |
si pe fata merg.
te vei minuna ce repede urca in ture masina. te va minti rau vitezometrul, creste consumul, scade viteza maxima. si daca nu ai arcuri o sa raschetezi toate hopurile, pietrele si ceea ce este mai ridicat pe unde mergi. cam asta cred eu ca sunt efectele la 195/50/13. |
--------------------
dacia
supernova
- CT - 19 - VEV
|
|
Cobra |
28 May 2005, 14:21
Post
#22
|
Membru Group: Members Posts: 137 Joined: 11 June 04 From: Bucuresti |
atentie, pe spate 175 mie imi atingeau la curbe... am dat niste ciocane in aripa si acu par ok....
|
--------------------
Megane 1
RT
Hatchback
- B
|
|
nova |
28 May 2005, 16:56
Post
#23
|
Membru incepator Group: Members Posts: 88 Joined: 6 February 04 From: CT |
Eu am CLIMA FULL OPTION cu jenti de aluminiu 5,5"
Pe fata 175 / 70 / 13 Pirelli 2500 M + S Pe spate 165 / 70 / 13 Montana Nu sunt probleme la directie, chiar merge mai usor (profil in "V" M + S). Stabilitatea pe spate e mai slaba (le voi schimba in vara asta tot cu Pirelli 2500). Apropo: am vazut o SN cu jenti de aluminiu 5,5" si cauciucuri 185 / 55 / 13 ....evident mai joasa decat a mea PS: Poate sa atinga, daca masina e incarcata FULL This post has been edited by nova: 28 May 2005, 16:58 |
--------------------
Dacia
SuperNova Clima 2001
- CT
|
|
madkat |
28 May 2005, 19:18
Post
#24
|
™™™™™™™™™ Group: Members Posts: 2.351 Joined: 3 May 05 From: Bucuresti |
poate e oleaca offtopic...
am gsit sapt asta in Cora jenti de aliaj de 5.5 x 13 absolut identice cu cele de Clima - la 8 mil si un pic 4 buc (in mag mihai Bravu 3.5 buc...) - le-a mai vazut cineva? - ce parere avetzi? ca vreau sa-mi schimb tablele... |
--------------------
Alfa Romeo & VW
156 2.5 V6 & Bora TDI
1999 & 2001 Hoping for the best, and expecting the worst
|
|
Adrian_Solenza |
28 May 2005, 20:12
Post
#25
|
Solenza... prima iubire! Group: Members Posts: 912 Joined: 4 July 04 From: Buc (Ap. Patriei) |
pai eu am vazut cand le-am luat pe ale mele in Metro cu 6.100.000! Ale mele au fost 6.200.000 Cora e cel mai scump hipermarket, din pacate!
|
--------------------
Citroen
C3
1.4Hdi 2011
- Inca numere rosii...
|
|
madkat |
28 May 2005, 20:44
Post
#26
|
™™™™™™™™™ Group: Members Posts: 2.351 Joined: 3 May 05 From: Bucuresti |
acum cat timp?
si erau modelul similar celor originale de SRN? (doar fara emblema Dacia pe capacelul din centru) si 6.100.000 cu tva cu tot, nu? This post has been edited by madkatweb: 28 May 2005, 20:45 |
--------------------
Alfa Romeo & VW
156 2.5 V6 & Bora TDI
1999 & 2001 Hoping for the best, and expecting the worst
|
|
motorsport_2005 |
30 May 2005, 12:48
Post
#27
|
Membru autentic Group: Members Posts: 317 Joined: 15 April 05 From: Bucuresti |
|
--------------------
dacia
supernova
- CT - 19 - VEV
|
|
tuneam |
31 May 2005, 22:34
Post
#28
|
Membru autentic Group: Members Posts: 851 Joined: 1 March 04 From: Bucuresti |
ok, m-iam pus cauciucuriele de 175x70r13 bridgestone pe spate . Sunt super incantat, nu ating nicaieri.
Vechile Matador(de care am fost fff multumit au 50.000 KM)nu au galme sau alte prostii, doar ca s-au uzat ceva, dar ar mai fi mers inca 20000 KM. Cele de pe fata sunt tot matodor si mai tin ceva vreme, dar pentru iarna as vrea sa-mi i-au pe fata niste Sava - cred ca au un raport calitate pret destul de ok. Dar oscilez: sava, verstein, firestone sau pirelii (dar ultima e cam scumpa) This post has been edited by tuneam: 31 May 2005, 22:35 |
--------------------
Renault/Ford
Clio IV
2014
- bucuresti
|
|
dacianovistugti |
4 Jun 2005, 19:52
Post
#29
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 4 June 05 |
Orice ar fi sa nu luati Kormoran !!!!
|
--------------------
Dacia
Nova Gti
- MM-04-ZVJ
|
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 19th April 2024 - 18:40 |