DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Cum se usuca bujiile, Se pun pe aragaz?

Sir_Alex
post 9 Feb 2005, 09:33
Post #1


Mem Brew fara alcool


Group: Members
Posts: 443
Joined: 2 January 05
From: Bucuresti




Am vazut asta la un mecanic. Ca se le curete le-a pus pe aragaz. Cum se pun? Aveti idee? Cu electrodul lateral?


--------------------
BMW / Dacia 320 - 2,0 Diesel / Logan 1.6.16v 2003/2007 - B-XX-TDI
Dacia...masina initierii mele pe sosea si un drum nesfarsit prin service-uri.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 9 Feb 2005, 09:35
Post #2


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




da deci le ti cu un patent de vf electrodului si ai grija sa arzi doar partea care sta in cilindru nu si portelanul sa nu-l deteriorezi


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SOR
post 9 Feb 2005, 09:41
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 215
Joined: 19 January 05
From: Bucuresti-Rahova




la curatare dupa ardere se poate folosi o perie de sarma? am inteles ca dauneaza...


--------------------
DACIA BREAK 1988 - B 17 CFZ
CALM DOWN DEAR...LET`S NOT TURN THIS RAPE INTO A MURDER...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sir_Alex
post 9 Feb 2005, 09:44
Post #4


Mem Brew fara alcool


Group: Members
Posts: 443
Joined: 2 January 05
From: Bucuresti




QUOTE(ydaniel @ 9 Feb 2005, 09:35)
da deci le ti cu un patent de vf electrodului si ai grija sa arzi doar partea care sta in cilindru nu si portelanul sa nu-l deteriorezi
*



Deci o bag cu electrodul lateral la foc mic...cam cat o tin?
Merci.


--------------------
BMW / Dacia 320 - 2,0 Diesel / Logan 1.6.16v 2003/2007 - B-XX-TDI
Dacia...masina initierii mele pe sosea si un drum nesfarsit prin service-uri.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 9 Feb 2005, 09:48
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




QUOTE(SOR @ 9 Feb 2005, 09:41)
la curatare dupa ardere se poate folosi o perie de sarma? am inteles ca dauneaza...
*



Orice material abraziv dauneaza cind atinge portelanul pentru ca prin zgirieturi se produc "amorse" de descarcare parazita-adica scinteia se va produce si/numai in zona zgiriata;ceva cam ca la un capac de delco fisurat.
Bujiile se ard dar grija sa fie incalzire progresiva (pericol de fisura portelan) si nu pina la rosu; curatarea e mai bine s-o faci in solutii de curatare;o sa caut acasa in carti cu ce se curata.
Personal nu le ard, doar le schimb (asta si pentru ca la mine arderea e buna si cind se colmateaza puternic, e si electrodul central consumat); mai curat periodic acea calamina roscata cu atentie sa nu zgirii izolatorul.


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GeorgeB
post 9 Feb 2005, 09:48
Post #6


the 7 stars of Pleiades constellation


Group: Members
Posts: 1.870
Joined: 7 January 03
From: Bucuresti




pana se usuca . nu prea mult .


--------------------
SUBARU Legacy 2.5 - ---
L7 2.5 all in black - edition -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sir_Alex
post 9 Feb 2005, 09:49
Post #7


Mem Brew fara alcool


Group: Members
Posts: 443
Joined: 2 January 05
From: Bucuresti




QUOTE(SOR @ 9 Feb 2005, 09:41)
la curatare dupa ardere se poate folosi o perie de sarma? am inteles ca dauneaza...
*




Am vazut ca mecanicii folosesc perie de sarma. Nu folosi smirghel...


--------------------
BMW / Dacia 320 - 2,0 Diesel / Logan 1.6.16v 2003/2007 - B-XX-TDI
Dacia...masina initierii mele pe sosea si un drum nesfarsit prin service-uri.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sir_Alex
post 9 Feb 2005, 09:52
Post #8


Mem Brew fara alcool


Group: Members
Posts: 443
Joined: 2 January 05
From: Bucuresti




QUOTE(diaconuliviu @ 9 Feb 2005, 09:48)
Orice material abraziv dauneaza cind atinge portelanul pentru ca prin zgirieturi se produc "amorse" de descarcare parazita-adica scinteia se va produce si/numai in zona zgiriata;ceva cam ca la un capac de delco fisurat.
Bujiile se ard dar grija sa fie incalzire progresiva (pericol de fisura portelan) si nu pina la rosu; curatarea e mai bine s-o faci in solutii de curatare;o sa  caut acasa in carti cu ce se curata.
Personal nu le ard, doar le schimb (asta si pentru ca la mine arderea e buna si cind se colmateaza puternic, e si electrodul central consumat); mai curat periodic acea calamina roscata cu atentie sa nu zgirii izolatorul.
*




E, vezi tu, la mine dupa un mers deja sunt "afumate".


--------------------
BMW / Dacia 320 - 2,0 Diesel / Logan 1.6.16v 2003/2007 - B-XX-TDI
Dacia...masina initierii mele pe sosea si un drum nesfarsit prin service-uri.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 9 Feb 2005, 10:19
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




QUOTE(Sir_Alex @ 9 Feb 2005, 09:52)
E, vezi tu, la mine dupa un mers deja sunt "afumate".
*



Ei.. dupa drum scurt, in oras, cu relanti mai mult e normal.
Daca nu-s afumate ci pline de zgura, ulei si altele atunci se schimba povestea-set motor cu probleme, amestec bogat, aprindere defectuoasa..
Revin .. pentru incalzire nu folosi aragazul; mai bun e un resou electric pe care pui bujiile (cu grija sa nu faci scurt) si apoi il alimentezi-incalzirea se face "impreuna"-deci lent; pe aragaz exista un punct de soc termic..

This post has been edited by diaconuliviu: 9 Feb 2005, 10:21


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sir_Alex
post 9 Feb 2005, 10:26
Post #10


Mem Brew fara alcool


Group: Members
Posts: 443
Joined: 2 January 05
From: Bucuresti




QUOTE(diaconuliviu @ 9 Feb 2005, 10:19)
Ei.. dupa drum scurt, in oras, cu relanti mai mult e normal.
Daca nu-s afumate ci pline de zgura, ulei si altele atunci se schimba povestea-set motor cu probleme, amestec bogat, aprindere defectuoasa..
Revin .. pentru incalzire nu folosi aragazul; mai bun e un resou electric pe care pui bujiile (cu grija sa nu faci scurt) si apoi il alimentezi-incalzirea se face "impreuna"-deci lent; pe aragaz exista un punct de soc termic..
*



Dar daca le ard putin la bricheta, nu se usuca? Sau daca le tin pe calorifer o noapte...


--------------------
BMW / Dacia 320 - 2,0 Diesel / Logan 1.6.16v 2003/2007 - B-XX-TDI
Dacia...masina initierii mele pe sosea si un drum nesfarsit prin service-uri.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sir_Alex
post 9 Feb 2005, 10:28
Post #11


Mem Brew fara alcool


Group: Members
Posts: 443
Joined: 2 January 05
From: Bucuresti




Nu m-as risca sa le pun pe aragaz ca nu ma pricep. Si nici nu mai am bani acum de inca un set de bujii. Am doua seturi, asta care s-a innecat are 5-6 zile. Si nu am mers decat de doua ori cu ele.


--------------------
BMW / Dacia 320 - 2,0 Diesel / Logan 1.6.16v 2003/2007 - B-XX-TDI
Dacia...masina initierii mele pe sosea si un drum nesfarsit prin service-uri.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 9 Feb 2005, 10:40
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




QUOTE(Sir_Alex @ 9 Feb 2005, 10:28)
Nu m-as risca sa le pun pe aragaz ca nu ma pricep. Si nici nu mai am bani acum de inca un set de bujii. Am doua seturi, asta care s-a innecat are 5-6 zile. Si nu am mers decat de doua ori cu ele.
*



Pai la tine daca se ineaca MOTORUL, nu bujiile-alea doar se umezesc, ai amestec bogat. Vezi nivelul in camera de nivel, canalizatiile de aer, plutitorul, supapa ac, filtrul de aer; daca circuli cu socul tras vezi si reglajul timoneriei lui.
Si vezi si daca aprinderea e in regula-daca scinteia e slaba poate aprinde "una din trei" si se pot umezi.
Da, se usuca si pe calorifer o noapte dar stai cu miros de benzina in camera? Ca ala iese in mai multe zile complet. Incalzirea pe resou se faca SI pentru curatare.


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sir_Alex
post 9 Feb 2005, 11:08
Post #13


Mem Brew fara alcool


Group: Members
Posts: 443
Joined: 2 January 05
From: Bucuresti




Daca la usuc la bricheta nu e ok? Ca flacara aia are putere calorica mica.


--------------------
BMW / Dacia 320 - 2,0 Diesel / Logan 1.6.16v 2003/2007 - B-XX-TDI
Dacia...masina initierii mele pe sosea si un drum nesfarsit prin service-uri.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ciumonk
post 9 Feb 2005, 22:23
Post #14


EPURUL UCIGAS


Group: Members
Posts: 429
Joined: 10 April 04
From: Oradea




Nu la bricheta nu e OK.....Si eu bujiile de la Mobra le tineam intr-un fel de diluant(am uitat cum ii spune) si apoi le incalzeam pe aragaz sau resou electric.......pana nu mai ardea nimic de pe ele......


--------------------
Fiat 500,Fiat 600 `64 Fiat 600 VTM, `65 VW 1200 - BH-xx-xxx;BH-xx-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 26th April 2024 - 10:31
Forum Renault