DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

8 Pages « < 4 5 6 7 8 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Alternator NOVA (nu incarca suficient...), 50A model 1166

gti98
post 4 Oct 2010, 14:38
Post #151


Membru autentic


Group: Members
Posts: 700
Joined: 12 November 05




Alternatorul original are o fulie prea mare (turatie prea mica). Eu incercasem cu o fulie mai mica (de pe la ol'seed) si se mai imbunatatisera lucrurile.
Alternatoarele straine au toate o fulie mica-mica (si adesea curea lata!?!)

Succes!


--------------------
Dacia Nova GTI GTI 98 - IS 57 ENB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Razvan_Ionut
post 27 Oct 2010, 18:48
Post #152


Distrigaz Jr.


Group: Members
Posts: 1.497
Joined: 31 March 09
From: Bucuresti




va salut baieti , am si eu o problema cu alternatorul meu. pe aparatul de masura imi arata ca incarca (14,26 V fara consumatori si vreo 12 si ceva cu consumatori) si bateria tot neagra e (ochiul magic). nu stiu ce sa ii mai fac....releul l-am verificat si incarca bine....diodele cik sunt bune (mi-a zis electricianul). citisem pe un topic despre un baiat care si-a pus alternator de BMW de vreo 100 de A care s-a potrivit doar ca a trebuit schimbata "elicea" pe care este montata fulia.


aveti idee cat este un alternator strain care sa incarce bine? nu am timp sa ajung la dezmembrari sa ma interesez.


--------------------
Dacia / Daewoo Nova GT / Cielo Executive 8v 1999 / 2005 - B 62 MHL / B 989 XXX
Mai bine fiare vechi decat plastice de ultima generatie.
"Un pacient bine fixat nu necesita anestezie."
Respecta-ma si te voi respecta!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BLUE R 19
post 27 Oct 2010, 20:22
Post #153


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.244
Joined: 12 August 10
From: Pitesti




Daca alternatorul incarca bine si totul este ok la el, atunci pt ce iti trebuie un altul ?
Pt OCHIUL ala ? Poate bateria nu este buna !

PS
Banuiesc ca daca te intereseaza ''culoarea ochilor'' si vreai sa schimbi un alternator bun inseamna ca masina ta este una perfecta, careia nu ai ce altceva sa-i mai faci.


Ii poti monta o lentila de contact estetica...verde


--------------------
Dacia 1310 /1900
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
x.fun
post 27 Oct 2010, 21:45
Post #154


Membru autentic


Group: Members
Posts: 401
Joined: 26 October 10




QUOTE(Razvan_Ionut @ 27 Oct 2010, 18:48)
va salut baieti , am si eu o problema cu alternatorul meu. pe aparatul de masura imi arata ca incarca (14,26 V fara consumatori si vreo 12 si ceva cu consumatori) si bateria tot neagra e
*




Deja ai spus tot cu acele tensiuni.Mai insista pe releu, ca nu e asa cum spui.Daca releul incarca bine, nu aveai acea tensiune mica cu consumatori.

Ochiul de pe baterie se redreseaza in timp.Daca ai tensiunea necesara incarcarii, asta nu inseamna ca ochiul se schimba in verde instant.

Cum releu incorporat care sa incarce bine, nu ai sa mai gasesti, iti recomand sa renunti la el si sa treci pe tipul de incarcare la ca Dacia 13xx.Ai sa cauti si relee externe care sa incarce bine, dar le gasesti mai repede.


--------------------
Fiat Stilo SW 2006 , 1.9 MJT - VN - ?? - ???
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Razvan_Ionut
post 27 Oct 2010, 22:10
Post #155


Distrigaz Jr.


Group: Members
Posts: 1.497
Joined: 31 March 09
From: Bucuresti




stiu ca nu se schimba in verde instant , dar trebuia intr-o sapt sa se faca verde....o sa insist maine pe o verificare mai amanuntita..sper sa ii dau de cap ca nu vreau sa omor bateria.


spuneam de alt alternator pentru ca este a doua oara cand am probleme cu el anul asta (prima oara fiind la mare prin iulie cand m-a lasat releul)..acuma sper sa nu fie la fel. vroiam o calitate mai mare daca iau alt alternator strain ca poate am noroc sa aiba piese mai bune nu ca cele de la dacia care....lasa de dorit. n-am bani sa bag intruna in alternator sau baterie noua (nu are nici macar un an cea care o am pe masina asa ca nu cred ca e ea de vina).

This post has been edited by Razvan_Ionut: 27 Oct 2010, 22:15


--------------------
Dacia / Daewoo Nova GT / Cielo Executive 8v 1999 / 2005 - B 62 MHL / B 989 XXX
Mai bine fiare vechi decat plastice de ultima generatie.
"Un pacient bine fixat nu necesita anestezie."
Respecta-ma si te voi respecta!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
x.fun
post 27 Oct 2010, 23:16
Post #156


Membru autentic


Group: Members
Posts: 401
Joined: 26 October 10




Cineva pe forum a zis acum ceva timp in urma : "Crezi ca instalatia e facuta sa reziste la 100A????"

E posibil ca nu...si decat sa iei foc (Doamne fereste) mai bine o lasi asa...te duci la remat si cauti un releul din acela vechi de la o "batranica" .
Acum nu stiu cat de adevarat e, dar cica eu as avea releu de tractor.E ciudat tare si e capsulat pe o tabla de aluminiu cu profil de "U".

Incarca de n-am treaba.


--------------------
Fiat Stilo SW 2006 , 1.9 MJT - VN - ?? - ???
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BLUE R 19
post 27 Oct 2010, 23:49
Post #157


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.244
Joined: 12 August 10
From: Pitesti




Mie la Nova GT 98, imi sta mereu in functionare indicatorul la jumatate si nu am cureaua foarte stransa (dar e danturata). Configuratia este cea originala (alternator, releul incorporat). Nu mi-a facut nici o problema de doi ani, de cand o am...deci poate fi bun sistemul.

Incearca sa verifici alternatorul (bobinaj, diode, perii), releul, toate legaturile electrice implicate.
Succes !


--------------------
Dacia 1310 /1900
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 28 Oct 2010, 00:57
Post #158


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.156
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




dar bateria te-ai gindit sa o pui la incarcat?

si nu se incarca in 2-3 ore cit merge masina , cel putin 12h la redresor



--------------------
LOGAN LAUREATE 1,6 GPL 2009 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danciusergiu84
post 28 Oct 2010, 23:10
Post #159


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.738
Joined: 25 February 08




confirm si eu ca sistemul original de incarcare la nova mea e fiabil de 4 ani


--------------------
ex Dacia ex Nova GTi 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Razvan_Ionut
post 29 Oct 2010, 16:53
Post #160


Distrigaz Jr.


Group: Members
Posts: 1.497
Joined: 31 March 09
From: Bucuresti




s-a rezolvat problema...am fost astazi la electrician si era releul vinovat. am pus un releu de berlina (tot electronic , altceva nu am gasit) si in noaptea asta o sa pun bateria pe redresor ca sa nu omor alternatoru.

in legatura cu alternatorul de 100 A , mi-a spus ca nu trebuie sa modific instalatia electrica , bateria isi trage cat are nevoie.


--------------------
Dacia / Daewoo Nova GT / Cielo Executive 8v 1999 / 2005 - B 62 MHL / B 989 XXX
Mai bine fiare vechi decat plastice de ultima generatie.
"Un pacient bine fixat nu necesita anestezie."
Respecta-ma si te voi respecta!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 29 Oct 2010, 21:34
Post #161


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.156
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




QUOTE(Razvan_Ionut @ 29 Oct 2010, 17:53)
in legatura cu alternatorul de 100 A , mi-a spus ca nu trebuie sa modific instalatia electrica , bateria isi trage cat are nevoie.
*


asa si este , poti pune si alternator de 1000A , tensiunea debitata sa fie 14 ca in rest merge


--------------------
LOGAN LAUREATE 1,6 GPL 2009 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Razvan_Ionut
post 28 Nov 2010, 13:49
Post #162


Distrigaz Jr.


Group: Members
Posts: 1.497
Joined: 31 March 09
From: Bucuresti




baieti....s-a dus iar releul electronic , se vede calitatea romaneasca dar am facut rost (printr-o cautare mai amanuntita pe balcon) de un releu de incarcare mecanic nou. nu prea stiu cum sa il leg la alternator , asa ca va cer cateva sfaturi daca va pricepeti.

This post has been edited by Razvan_Ionut: 28 Nov 2010, 13:54

Attached thumbnail(s)
P281110_13dge3.JPG ( Size: 159.3k ) Number of downloads: 936


--------------------
Dacia / Daewoo Nova GT / Cielo Executive 8v 1999 / 2005 - B 62 MHL / B 989 XXX
Mai bine fiare vechi decat plastice de ultima generatie.
"Un pacient bine fixat nu necesita anestezie."
Respecta-ma si te voi respecta!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 28 Nov 2010, 14:07
Post #163


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




de ce nu pui unu ca si asta si nu mai ai treaba

28 Nov 2010, 15:09:
eu il am de vre-o 8 luni de zile si nu am treaba ,am avut deala anemic electronic negru cat chibritele si era vai de mama lui asta ma costat 28 de lei sper sa nu fiu off

This post has been edited by ghitza: 28 Nov 2010, 14:09

Attached thumbnail(s)
SDC12853.JPG ( Size: 457.33k ) Number of downloads: 1051


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Razvan_Ionut
post 28 Nov 2010, 14:21
Post #164


Distrigaz Jr.


Group: Members
Posts: 1.497
Joined: 31 March 09
From: Bucuresti




model cum ai tu am acuma pe masina si s-a ars / stricat...nu mai trece de 13,7 oricat ar fi motorul turat


--------------------
Dacia / Daewoo Nova GT / Cielo Executive 8v 1999 / 2005 - B 62 MHL / B 989 XXX
Mai bine fiare vechi decat plastice de ultima generatie.
"Un pacient bine fixat nu necesita anestezie."
Respecta-ma si te voi respecta!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 28 Nov 2010, 14:27
Post #165


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




poate e din alternator,ai verificat alternatoru?verifical ca eu aveam o dioda dusa ,imi incarca 14,1 la relanti fara nimic,si cu consumatori scade la 13,8 pentru 2 secunde pe urma sare la 14


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Razvan_Ionut
post 28 Nov 2010, 15:13
Post #166


Distrigaz Jr.


Group: Members
Posts: 1.497
Joined: 31 March 09
From: Bucuresti




alternatorul e verificat si nu este el vinovat. am fost la electrician.


--------------------
Dacia / Daewoo Nova GT / Cielo Executive 8v 1999 / 2005 - B 62 MHL / B 989 XXX
Mai bine fiare vechi decat plastice de ultima generatie.
"Un pacient bine fixat nu necesita anestezie."
Respecta-ma si te voi respecta!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 28 Nov 2010, 15:22
Post #167


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.156
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




pai si ce te opreste sa pui separat , trebuie sa faci asa , scoti releul vechi , apoi pui o perie la masa si pe cealalta legi la DF , borna + o legi la + contact


--------------------
LOGAN LAUREATE 1,6 GPL 2009 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ORIJINAL21
post 18 Jan 2011, 00:38
Post #168


Membru Oficial


Group: Members
Posts: 1.865
Joined: 11 November 09
From: Romanian City Life




azi mai exact in seara asta m-am intalnit cu o noua problema....alternatorul...
(daca stiti cum se aude un bendix stricat cand da rateuri,"un scartait"asa se auzea la mine alternatorul in seara asta)s-a auzit de vre o 5ori si a4-a oara,mi-a ramas alternatorul blocat din cauza rulmentilor"dusi" s-a frecat cureaua, a iesit fum, si s-a rupt.in final eram cam la 35km de casa, si am verificat pe acolo si m-am hotarat fie ce o fi....
am mers fara cureaua aia de la motor, pompa apa, alternator. mergeam care un km jumate o acceleram la maxim dupa care opream motorul si lasam cat sa nu se blocheze volanul..in fine am ajuns si acasa.am verificat cand ma uit vad ca bolboroseste apa pe acolo, curge apa [pe jos... :| acu nust ce sa i fac ca nu vad....dar ziklele astea ma uit eu....daca mai are motorul bun, adica nu a intrat apa in el, ma mai acup si de segmentare, daca nu, ma c.. in el..

am luat alternatorul in casa sa l repar, pt prima idee sunt dusi rulmentii.stiti cumva cat ar face si cum se inlocuiesc??? mi ar prinde bine cateva poze... ms pt tot maine dimineata ma apuc de el
poate ma puteti ajuta cu catewa poze totusi.... ms fain:) si bafta


--------------------
DACIA NOVA GT / GTI Se dezmembreaza 1998/1999
Dezmembrez Dacia Nova Gt (carburatie) 1998 - culoare alba
Dezmembrez Dacia Nova GTI (injectie) 1999 - culoare gri sobolan
Piese, in stare buna!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
x.fun
post 18 Jan 2011, 01:42
Post #169


Membru autentic


Group: Members
Posts: 401
Joined: 26 October 10




Desfaci fulia sa ramana axul gol;desfaci tot de la spatele lui(releu,carbuni).Apoi ai 3 suruburi in spate,le desfaci si pe acelea.Dupa ce ai terminat asta, scoti capacul si ai sa vezi rulmentul pe axul rotorului.

In partea de sus(fata) ai 3 surubele mici.Le desfaci.Din cate imi aduc aminte, e o placuta care blocheaza rulmentul.

Daca bati in ax, fa-o cu un lemn ceva ca sa nu strici filetul si sa nu mai poti pune fulia.Asa am patit eu.

Ai grija cand cumperi rulmentii ca NU SUNT LA FEL.Eventual ii iei pe cei vechi ca sa ii ai ca model.

Verifica ca atunci cand vei monta rulmentii, sa nu se invarta cu totul in capacele din spate si cel din fata.


--------------------
Fiat Stilo SW 2006 , 1.9 MJT - VN - ?? - ???
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ORIJINAL21
post 18 Jan 2011, 10:25
Post #170


Membru Oficial


Group: Members
Posts: 1.865
Joined: 11 November 09
From: Romanian City Life




M-ai luminat .ms smile.gif

19 Jan 2011, 00:21:
l-am demontat azi, si aveam rulmentul mare "terminat" avea bilele sarite.
am inlocuit rulmentii si carbunii.
Si am vopsit si carcasa cu un spray nichelat.Le-am lasat la uscat, si maine le fac asamblarea.Daca reusesc, maine voi pune si cateva poze smile.gif
in rest bafta!

This post has been edited by ORIJINAL21: 18 Jan 2011, 23:21


--------------------
DACIA NOVA GT / GTI Se dezmembreaza 1998/1999
Dezmembrez Dacia Nova Gt (carburatie) 1998 - culoare alba
Dezmembrez Dacia Nova GTI (injectie) 1999 - culoare gri sobolan
Piese, in stare buna!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Razvan_Ionut
post 19 Jan 2011, 20:55
Post #171


Distrigaz Jr.


Group: Members
Posts: 1.497
Joined: 31 March 09
From: Bucuresti




va salut . am inlocuit releul cu cel mecanic , incarca super bine dar de vreo sapt tot fluctueaza luminile...releul nu are probleme (l-am reglat astazi) deci presupun ca ar fi ceva din alternator. aveti vreo idee de la ce ar putea fi?


--------------------
Dacia / Daewoo Nova GT / Cielo Executive 8v 1999 / 2005 - B 62 MHL / B 989 XXX
Mai bine fiare vechi decat plastice de ultima generatie.
"Un pacient bine fixat nu necesita anestezie."
Respecta-ma si te voi respecta!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 19 Jan 2011, 22:18
Post #172


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.156
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




din releu sau partea de contact citeste ultimile 2 rinduri din post


--------------------
LOGAN LAUREATE 1,6 GPL 2009 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
netextrem
post 1 Mar 2011, 00:16
Post #173


Membru incepator


Group: Members
Posts: 49
Joined: 19 March 07
From: calarasi




salutare lume. Am si eu o mica/mare intrebare sau doua, -1 alternatorul o poate lua razna si din cauza semipunti? -2 fara semipunte ,fara acel fir lipit lasat in aer nu lucreaza?
Multumesc. P.S. Pana acum am schimbat 5 relee in 4 luni, puntea de diode cele 6 sunt ok.
Martorul incarcare sta aprins slab ziua aproape ca nu se vede. Am bord de SN.
AJUTOR! Multam!

This post has been edited by netextrem: 1 Mar 2011, 00:23


--------------------
dacia supernova 2002 - CL 23 litere
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 1 Mar 2011, 00:48
Post #174


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.156
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




1 daca sint ok problrma e de la releu
2 nu lucreaza , de acolo ia releul alimenrarea


--------------------
LOGAN LAUREATE 1,6 GPL 2009 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
netextrem
post 1 Mar 2011, 12:05
Post #175


Membru incepator


Group: Members
Posts: 49
Joined: 19 March 07
From: calarasi




mellow.gif aha atunci am sa incerc iar cu un nou releu si poate gasesc sa schimb si semipuntea, un indiciu ceva unde as putea gasi sau un inlocuitor aprox la aceeasi valoare?! Daca se poate si cum.
Multam' mult
idei ceva si pt mine are careva!

This post has been edited by netextrem: 1 Mar 2011, 21:50


--------------------
dacia supernova 2002 - CL 23 litere
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
scania
post 1 Mar 2011, 17:25
Post #176


SCANIA TOPLINE V8 164L 480CP


Group: Members
Posts: 261
Joined: 5 January 08
From: Curtea de Arges




O intrebare, Am si eu probleme cu alternatorul, este un bosh de 65A luat de pe un Alfa Romeo, problema sta cam asa, la rece incarca 14.35 si dupa scade pe la 14,19, sub 14,xx nu scade oricati consumatori as pune (faruri, proiectoare, aeroterma , muzica , statie cb), daca porneste gmv si sufla aer fierbinte pe el scade tensiune debitata, undeva pe la 13,60, cu lumini aprinse si aeroterma.
Am lasato la relantiu cam 10 minute cat am vb cu cineva cu luminile aprinse si aeroterma pornita a pornit gmv si cand am urcat am vazaut ca era 13 jumate, am un voltmetru digital pus direct pe baterie.
La alternator am schimbat releu incarcare am zis ca e ala, am comandat unu dupa acelas cod, pe releu scrie ca tine linie la 14,4, am curatat colectorul, rectificat santuri nu erau adanci cam 1mm,verificat rotor nu da la masa rezistenta avea undeva pe la 7ohm, verificat stator nu era in scurt, refacut lipituri la punte diode, verificat diode, tot la fel face cand se incinge.
Am zis ca am probleme cu cablajul alternator- baterie, refacut cablajul direct din alternator am tras cabluri direct la bornele bateriei si la + si la -, refacut conexiuni masa caroserie.
Becul de la bord functioneaza corect, adica pornesc o acc pe la 1500 rpm se stinge si asa ramane stins. Este ok sa scada intimp putin incarcarea?


--------------------
EX. Dacia nova GT 1998 - AG08UNN
In frane si in femei sa nu ai niciodata incredere..... nu stii cand te lasa
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danciusergiu84
post 1 Mar 2011, 21:41
Post #177


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.738
Joined: 25 February 08




normal martorul la incarcare se stinge instant dupa ce porneste motorul, nu la 1500 rpm, nu trebuie sa scada incarcarea in timp, dar ca idee la relanti doar cu faza scurta daca ai constant undeva intre 14-14,4 e ok incarcarea

This post has been edited by danciusergiu84: 1 Mar 2011, 21:43


--------------------
ex Dacia ex Nova GTi 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
netextrem
post 1 Mar 2011, 21:51
Post #178


Membru incepator


Group: Members
Posts: 49
Joined: 19 March 07
From: calarasi




deci...


--------------------
dacia supernova 2002 - CL 23 litere
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
G I M
post 1 Mar 2011, 22:16
Post #179


Membru cu indemanare


Group: Members
Posts: 2.191
Joined: 26 April 08
From: Brasov




Stiu ca se vorbea mai demult pe forum ca releul de nova are un fel de senzor de temperatura si se recomanda izolarea furtunului de tur al radiatorului in zona de contact cu releul.


--------------------
Una d'aia cu 5 roti
Fii atent la volan! Cineva drag te asteapta acasa!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 1 Mar 2011, 22:57
Post #180


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.156
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




in general cam toate aste au senzor de temperatura (mai putin cele cu releu separat) rolul senzorului este de a regla tensiunea in functie de temperatura ambianta valorile normale de incarcare a tensiunii este intre 14,4 si 13,8 si la mine la logan tensiunea ajunge pe la 14,7 dar cind se incalzeste se stabilizeaza la 13,9 - 14V


scania
incearca pe la 1000 1500 ture sa vezi tensiunea daca urca la 14 e ok e normal ca la relanti sa scada mai ales cind ai consumatori , sa nu scada sub 13V la relanti

la berlina am schimbat fulia la alternator si la pompa de apa si incarca cu consumatori 13,8 la relanti , si raminea constanta abine un releu electronic facut care printre componente avea si un integrat (723 din care se folosea doar sursa de referinta de 7,2V stabilizata si compensata cu temperatura) schema se afla pe la scheme electrice si electronice

netextrem
eu zic sa masori atent puntea redresoare inclusiv pe partea de iesire unde vine lipit firul de alimentareal releului (nu mai stiu culoarea) vezi imaginea

puntea se masoara intre a-b-c si d , a-b-c si e si intre a-b-c si f , apoi intre d si f , apoi intre e si f

This post has been edited by bygy007: 1 Mar 2011, 22:59

Attached thumbnail(s)
image62zj.jpg ( Size: 30.67k ) Number of downloads: 870


--------------------
LOGAN LAUREATE 1,6 GPL 2009 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
8 Pages « < 4 5 6 7 8 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 27th April 2024 - 15:08
Forum Renault