vibratii, vibratii la 2800-3200 ture
vibratii, vibratii la 2800-3200 ture
cipanu |
17 Feb 2005, 13:56
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 19 Joined: 26 June 04 From: suceava |
|
||
-------------------- cool soooooc
|
|||
cipanu |
17 Feb 2005, 14:16
Post
#2
|
Membru incepator Group: Members Posts: 19 Joined: 26 June 04 From: suceava |
QUOTE(cipanu @ 17 Feb 2005, 15:56) in orce treapta de viteza cand ajung cu turatia motorului pe la 2800-3200 de ture se aude si se simte un zgomot peste masura vitezei cu care merg si in acelasi timp se simte si o vibratie in caroserie. precizez ca aprinderea este buna tobele bune suporturile la motor noi.....astea le-am verificat ...daca mai aveti ceva idei va rog sa mi le transmite-ti orcat de trasnite ar fi.......multumesc |
-------------------- cool soooooc
|
|
Slider |
17 Feb 2005, 14:53
Post
#3
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.279 Joined: 5 December 03 From: Cernavoda |
Si peste 3200 se linisteste....asa patesc si eu si altii. Se banuieste ca intra in rezonanta caroseria, motorul si ce naiba mai are dacia asta pe ea...
|
--------------------
LOGAN
Ambiance
- CT-xx-xxx
|
|
cipanu |
5 Apr 2005, 12:57
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 19 Joined: 26 June 04 From: suceava |
QUOTE(Slider @ 17 Feb 2005, 16:53) Si peste 3200 se linisteste....asa patesc si eu si altii. Se banuieste ca intra in rezonanta caroseria, motorul si ce naiba mai are dacia asta pe ea... Cauza posibila ar putea sa fie starea volantei si anume sa nu fie descentrata asa mi-au zis niste "meseriasi" de incercat nu am incercat si asta pentru ca imi este putin peste mana dar poate unii chiar sau confruntat cu asta si chestia poate chiar este reala.Poate pe unii ii ajuta si asta: inaintea tamponului de cauciuc de la toba mica in dreptul planetarei se afla un colier metalic care chipurile prinde galeria , eu l-am gasit desfacut si chiar facea zgomot dar....m-am bucurat degeaba. |
-------------------- cool soooooc
|
|
gattoman |
5 Apr 2005, 13:33
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 511 Joined: 24 December 04 From: --- |
toata chestia e de la sistemul de evacuare. ia incercati sa scoateti toba intermediara si sa puneti o teava in locul ei. am abservat ca la un prieten, tot cu dacie, fara toba intermediara nu se mai aude nimic la 3000 ture cum se aude la a mea (acel zgomot specific), in schimb se aude toba finala mai tare.
vezi ca mai este un topic asemanator. This post has been edited by gattoman: 5 Apr 2005, 13:37 |
--------------------
Tractor
U650 16v
z
- K-MR-589
|
|
Claudiopolis |
8 Apr 2005, 08:46
Post
#6
|
Membru Group: Members Posts: 103 Joined: 29 July 04 From: Sibiu |
Si mie imi face exact la fel. De la 3000 de turatii in sus intra totul intr-o rezonanta de zici ca se dezmembreaza, insa numai in mers! Pe loc, oricat o ambalez, n-am probleme. Fenomenul dispare pe la 3300 turatii. Oricum, in a 5-a, zgomotul la 3000 de turatii corespunde vitezei de 90 km/h si nevasta-mea zice ca e mai bine asa, stie exact cand sa ma ia la rost ca merg prea tare.
Am pus si eu un post pe tema asta, multi au dat vina pe evacuare, cativa pe cutia de viteze, unul pe rotile descentrate si majoritatea cu "asa e ele". Insa ideea cu volanta descentrata e noua. M-am uitat la ea si intr-adevar, in timpul functionarii oscileaza putin. Si as fi zis ca asta e motivul insa cum de apare rezonanta asta numai in mers? Mai multe intrebari decat raspunsuri. Asta e. O sa gasim candva, din greseala, solutia. |
--------------------
Dacia
1310 L
|
|
andu911 |
8 Apr 2005, 13:27
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni |
3000 RPM este cuplul maxim la dacie, toate angrenajele sunt solicitate la maxim...
problema pleaca de la pneuri si se termina la motor...cam tot ce e pana acolo...cauciucuri, roti echilibrate,geometrie, amortizoare, planetare...ambreiaj,etc |
--------------------
-
-
-
|
|
gattoman |
8 Apr 2005, 15:35
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 511 Joined: 24 December 04 From: --- |
cuplu maxim la 1.3 in 4 trepte e la 3250, iar la 1.4 in 5 trepte e la 3500.
daca la cuplu maxim toate angrenajele sunt solicitate la maxim atunci la puterea maxima cum sunt (la 5500)?? daca esti atent ai observa ca vibratia se simte mai tare daca stai pe scaunul din dreapta, sub care e toba intermediara. volanta descentrata nu am mai auzit pana acuma dar daca stau si ma gandesc e imposibil sa fie de acolo. daca e descentrata ar strica cam tot ce e pe acolo si s-ar simti in motor care s-ar misca foarte tare. parerea mea. inca nu am ajuns la capitolu asta . This post has been edited by gattoman: 8 Apr 2005, 15:36 |
--------------------
Tractor
U650 16v
z
- K-MR-589
|
|
andu911 |
9 Apr 2005, 06:43
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.164 Joined: 18 February 05 From: Bucuresti - Berceni |
nu conduc din dreapta
|
--------------------
-
-
-
|
|
cipanu |
20 May 2005, 20:13
Post
#10
|
Membru incepator Group: Members Posts: 19 Joined: 26 June 04 From: suceava |
am mai gasit o chestie inreresanta la masina dar deziluzia a fost pe masura bucuriei....in dreptul planetarei din dreapta spre fata masinii se afla un colier metalic prins de caroserie care sustine galeria l-am gasit rupt si intradevar facea oarecare galagie. eu l-am dat jos cu totol ca era prea ruginit crzand ca am eliminat cauza vibratiei dar....cred ca am sa incerc totusi cu varianta cu volanta
|
-------------------- cool soooooc
|
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 26th April 2024 - 20:17 |