Probleme la Carpatica, parbriz crapat
Probleme la Carpatica, parbriz crapat
FDR |
16 Feb 2009, 19:41
Post
#1
|
||
Membru Authentique Group: Members Posts: 647 Joined: 28 June 07 From: BV |
|
||
--------------------
Renault
Laguna III
2011 2.0dci
- BV 24 ___
|
|||
C@talin |
16 Feb 2009, 19:51
Post
#2
|
Dealer autorizat droguri/Stil romantic: Sef. Group: Members Posts: 5.405 Joined: 5 December 05 From: cucu |
Nota moderator:
Un raspuns care sa ramana: - trebuie sa aiba argumente reale, nu gen "am auzit eu la altii" - trebuie sa fie scris in limba romana (prescurtarile IRC nu sunt permise) - trebuie sa raspunda unor probleme ridicate de initiator (sa fie on topic). Pentru ca nu indeplinea aceste conditii, mesajul de aici a fost sters. This post has been edited by Tudor: 16 Feb 2009, 22:40 |
--------------------
Range Rover
V8 5.0
Vogue SE
- B 666 IAD Sold my soul to the devil for the Range.
Ladies if you wanna hang with me, you need a good rope . |
|
Smiley |
17 Feb 2009, 13:37
Post
#3
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.138 Joined: 12 August 04 From: Bucuresti |
FDR, reciteste-ti contractul de casco. acopera cumva si craparea parbrizului din cauza frigului? nu cumva asta e o problema ce tine de garantia masinii (un posibil defect de fabricatie al parbrizului)?
|
-------------------- |
|
adi_ar |
17 Feb 2009, 13:52
Post
#4
|
Membru autentic si conservator Group: Moderatori Posts: 4.437 Joined: 23 February 07 From: Arad |
Daca parbrizul nu prezinta urme de lovituri, care sa fi dus la fisurarea parbrizului, sunt putine situatii, din ce stiu eu, ca se despagubeste.
Se considera ca este vorba de fisurarea datorita unor defecte aparute prin oboseala sticlei datorita trepidatiei (microfisuri care evolueaza) sau pur si simplu datorita tensiunilor induse de schimbarile de temperatura. Inspectorul nu are de unde sa stie daca nu cumva a fost dezghetat parbrizul prin metoda "cu apa fierbinte". Nu sariti, afirmatia mea este o simpla "speculatie" care nu poate fi nici dovedita, nici combatuta dar care face parte din categoria "exploatare necorespunzatoare". |
--------------------
Renault
Megane 2.1 Sedan
1.5 dCI 2005 iGO 9.6.29.357899
|
|
FDR |
17 Feb 2009, 20:38
Post
#5
|
Membru Authentique Group: Members Posts: 647 Joined: 28 June 07 From: BV |
fratilor, in contract zice si de greutatea stratului de zapada, actiuni datorate tertilor, toate rahaturile de riscuri. poate sa nu fie lovitura... poate ca s-a pisat o pisica si cald pe inghetat - crapat. poate s-a sprijinit un porc beat si iar a crapat. chiar trebuie sa fie lovitura?????
c'mon |
--------------------
Renault
Laguna III
2011 2.0dci
- BV 24 ___
|
|
prody |
17 Feb 2009, 23:04
Post
#6
|
membru iradiat Group: Members Posts: 1.365 Joined: 26 November 05 From: Cetatea Banilor |
Principalul risc asigurat este : ciocniri, izbiri sau loviri cu alte corpuri. Ce ai spus tu nu are nicio legatura cu riscurile asigurate prin contractul CASCO.
|
--------------------
Mazda
3
2011 TX
|
|
FDR |
17 Feb 2009, 23:28
Post
#7
|
Membru Authentique Group: Members Posts: 647 Joined: 28 June 07 From: BV |
citez:
se acorda despagubiri in cazul avarierii sau distrugerii autovehiculului asigurat cauzate de: a) incendiu (afumare, patare, carbonizare), explozie (inclusiv explozia rezervorului de carburant) traznet, furtuna ,uragan, grindina, inundatie, cutremur de pamant, prabusire sau alunecare de teren, greutatea stratului de zapada, avalanse, inclusiv pagubele indirecte produse de acestea c) impactul cu corpuri mobile sau imobile prin ciocniri, loviri, izbiri, derapari, rasturnari; impactul cu animale d) caderea in prapastie, apa, caderi de pe pod e) actiuni rauvoitoare comise de terti constand in spargerea suprafetelor vitrate si zgarierea suprafetelor exterioare. si continua cu furt si tentativa de furt ceea ce nu e in discutie asa ca pt prody, nu exista principalul risc ci tot ce am enumerat. iar faptul ca doar s-a crapat si nu s-a spart nu e o dovada ca nu e un impact cu un vitel de vecin care isi facea drum pe langa ea. la fel de bine poate fi o piatra luata in urma cu luni de zile si cu efecte intarziate. orice zic e speculatie. ma repet, nu cunosc cauza aparitiei acelei crapaturi, stiu doar ca masina era parcata iar eu dormeam (deh era noapte) dimineata o deszapezesc si gasesc crapatura. declar asta la asigurator si el imi raspunde ca e datorita trepidatiilor in mers in timp. cum are el certitudinea ca asa e? pt colegul adi_ar: nu car apa calda cu galeata de la et 4... ma multumesc sa ma incalzesc dand cu racleta (poate nici asta nu am voie) |
--------------------
Renault
Laguna III
2011 2.0dci
- BV 24 ___
|
|
adi_ar |
18 Feb 2009, 07:31
Post
#8
|
Membru autentic si conservator Group: Moderatori Posts: 4.437 Joined: 23 February 07 From: Arad |
QUOTE ... ma incalzesc dand cu racleta (poate nici asta nu am voie) Ba da, este proprietatea dvs., numai ca racleta este cel mai sigur mod de a va zgaria parbrizul ! Nu doresc sa tai elanul nimanui insa aceasta "problema" este comuna tutror asiguratorilor nu numai asiguratorului discutat. Parbrizul, trenul de rulare si spoilerele reprezinta repere supuse la grele incercari iar asiguratorii nu sunt dispusi sa plateasca despagubiri in situatia in care este "subtire" diferenta intre "uzura" si riscuri de tipul "accident/evenimente accidentale". Oricum, eu va urez succes! |
--------------------
Renault
Megane 2.1 Sedan
1.5 dCI 2005 iGO 9.6.29.357899
|
|
argon |
18 Feb 2009, 08:19
Post
#9
|
Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 |
e defect constructiv, tensiuni in geam, nu se despagubeste.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
bendix |
18 Feb 2009, 09:14
Post
#10
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.005 Joined: 10 November 04 From: Timisoara.RO |
Avand in vedere introducerea fransizei la majoritatea asiguratorilor, eu zic ca ar fi putut fi despagubit parbrizul respectiv. Mai ales, daca omul nu a mai avut alte evenimente.
|
--------------------
Dacia
Logan
Ambiance - 2005
- TM10### , alb arctic In mileniul III automobilele vor merge cu apa sau nu vor merge deloc !
|
|
Tudor |
18 Feb 2009, 15:03
Post
#11
|
Moderator Group: Members Posts: 1.824 Joined: 10 May 05 From: Bucuresti |
La parbriz crapaturile pot sa apara din multe cauze. Unele dintre ele constituie riscuri asigurate, unele nu. Intr-un contract de asigurare casco lista riscurilor asigurate este limitativa (doar riscurile prevazute expres sunt asigurate, toate celelalte nu). Fara o dovada reala (palpabila, existenta fizic) care sa indice cauza ca fiind unul dintre riscurile asigurate, asiguratorul poate alege sa nu despagubeasca. Face asta pentru ca intr-un eventual proces, lipsa probelor care sa dovedeasca cauza il scapa de raspundere. La proces, asiguratul trebuie sa demonstreze argumentat ca s-a produs un risc asigurat.
Dupa cum s-a citat si din contract, riscurile asigurate sunt cauze si nu efecte. Nu exista nicaieri scris ceva gen "reper X avariat, din orice motiv". Daca esti convins ca parbrizul nu s-a crapat ca urmare a unui defect de montaj sau a unui soc termic (pentru spalare sunt mai mult decat de ajuns si 1-2 l de apa calda, ce se pot usor transporta de la orice etaj), atunci fa contestatie. Este posibil ca, la sediul central din Bucuresti, din poze sa nu se vada urma locului in care parbrizul a fost lovit. Cred ca o contestare insotita de solicitarea de a se reface fizic inspectia pentru a se constata existenta urmei de lovitura are ceva sanse de reusita in masura in care urma de lovitura exista. Daca nu exista, atunci "extraterestrii sunt de vina". |
--------------------
Renault
Clio III
2006 1,5 dCi 80cp Dynamique 3usi Honda CR-V 2006 2,2 CDTi 140cp Executive
|
|
FDR |
18 Feb 2009, 22:08
Post
#12
|
Membru Authentique Group: Members Posts: 647 Joined: 28 June 07 From: BV |
chiar nu am dat deloc cu apa calda pe parbriz, nici la batranica de dacie anterioara lagunei nu am procedat decat cu racleta.... chit ca in timp apar mici si fine zgarieturi.
iar ce zic ei: in timp, in mers .. pica pt ca zilnic am curatat la parbriz si ii cunosc starea. tot in polita casco e specificat clar 10% fransiza la parbriz, in rest nu am alte fransize. tot la proces si asiguratorul trebuie sa faca dovada: in timp, in mers.... ceea ce nu cred ca poate.... nu de alta dar el nu a mers zilnic cu masina ca sa vada si sa poata da asta in scris si semnat. |
--------------------
Renault
Laguna III
2011 2.0dci
- BV 24 ___
|
|
FDR |
2 Mar 2009, 18:36
Post
#13
|
Membru Authentique Group: Members Posts: 647 Joined: 28 June 07 From: BV |
dupa multe zile de asteptare si de nesimtiri. foarte multe contre cu cei de la Carpatica. s-a ajuns pana acolo incat sa imi spuna ca dau declaratii false si ca parbrizul ala nu a crapat peste noapte ci efectiv in timp doar ca eu am chef sa dau cu falsul si sa profit de ei.... azi s-a rezolvat. am parbriz nou.
multumesc si celor care m-au sustinut si celor cu textele oboselii. ideea e simpla: NU va faceti casco la Carpatica decat daca aveti timp si nervi sa stati pe capul lor |
--------------------
Renault
Laguna III
2011 2.0dci
- BV 24 ___
|
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 16th May 2024 - 20:12 |