DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Vibratii motor si acceleratie gatuita

Walkirye
post 3 Jul 2003, 09:55
Post #1


Membru


Group: Members
Posts: 110
Joined: 20 September 02
From: Deutschland




Acum 2000 km am facut revizia la 30k. De atunci si pana acum s-a accentuat o vibratie la relanti, un mers usor neregulat al motorului. La acceleratie undeva pana in 2500rpm parca merge inecata,nu are putere, apoi brusc isi da drumul normal. Cablul de acceleratie l-am uns si nu agata, filtrul de benzina a fost schimbat la revizie, injectoarele curatate. Am uitat sa le zic alora sa imi curete sondele alea de oxigen, Lambda, etc...Poate fi de la asta cauza, ca e destul de frustrant... :cry:
Guru ai DSN-urilor, please help...
P.S.: benzina e de la OMV de 98 (uneori de 95 cand nu au din cealalta)


--------------------
Opel Astra - ...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sergiu
post 3 Jul 2003, 10:02
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 494
Joined: 23 May 02
From: Timisoara




...dar asa imi face si mie. Doar ca nici nu-si da drumul cum trebuie.

Oare nu are legatura cu schimbatul filtrului de benzina? Sa nu fi ajuns vreo mizerie pe la injectoare, sau cine stie.

Anyway, daca-i dai de cap, spune te rog si cum ai rezolvat, ca si eu trebuie sa o fac.


--------------------
Dacia SupeRNova
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Walkirye
post 3 Jul 2003, 10:10
Post #3


Membru


Group: Members
Posts: 110
Joined: 20 September 02
From: Deutschland




La mine cam peste 2500 (aproximativ, in functie de cat de tare calc. acceleratia se pare) isi da drumul si trage ok. Daca era o mizerie nu cred ca se manifesta pana in plaja asta de turatii tot timpul. Evident, daca accelerez usor nu se simte nimic.
Nu cred ca are legatura cu filtrul de benzina schimbat. Desi poate o sa il dau jos si o sa ma uit daca e curat. Iar benzina am pus aproape tot timpul de 98 (adusa din Austria sau Ungaria) care cica e mai buna si mai curata...


--------------------
Opel Astra - ...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Wegeta
post 16 Jul 2003, 10:09
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 16 July 03
From: Suceava




Eu am facut cu a mea solenza 6000 de km si la inceput tot asa face.
Din cate am vazut eu trebuie sa schimbi viteza in jur de 3000 de ture. Altfel daca ai observat itzi da in nas. Si intr-adevar se simte o oarecare lipsa de putere. Incearca sa invetzi motorul mai sprinten putin....poate nu mai face ..... e un sfat smile.gif .
Apropo....ai observat cu socu` asta electronic?....sa te xxxx in el smile.gif

editat de moderator: fara cuvinte de genul, va rog ca ma faceti sa :oops:


--------------------
Wegy
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sstanescu
post 16 Jul 2003, 12:11
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 681
Joined: 5 July 02
From: Bucuresti




Cautati topicurile despre cuplu. Nici una (DSN-uri si SLZ-e) nu cred ca trage la 2000 de ture. Exact cam la 2500 de ture se simte cum o ia din loc. La 2000 poti sa-i dai pedala la fund ca nu poate. Schimbati si voi mai sus. Daca vreti sa manance jar schimbati la 4000 si sa vezi atunci acceleratie...


--------------------
Dacia SupeRNova Clima - B-92-SLC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sergiu
post 16 Jul 2003, 12:24
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 494
Joined: 23 May 02
From: Timisoara




QUOTE
Cautati topicurile despre cuplu. Nici una (DSN-uri si SLZ-e) nu cred ca trage la 2000 de ture. Exact cam la 2500 de ture se simte cum o ia din loc. La 2000 poti sa-i dai pedala la fund ca nu poate. Schimbati si voi mai sus. Daca vreti sa manance jar schimbati la 4000 si sa vezi atunci acceleratie...


Ba sa avem scuze, dar conform curbei de cuplu pe care o stim cu totii, la 2000 are ceva cuplu. Nu maxim, intr-adevar, dar oricum considerabil. Deci nici o scuza sa fie puturoasa.
Ca sa intaresc cele spuse, in cele trei zile cat a mers si a mea "de vis", tragea frumos si la 2000 si simteai legatura directa dintre picior si apasatul in spate.


--------------------
Dacia SupeRNova
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sstanescu
post 16 Jul 2003, 12:32
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 681
Joined: 5 July 02
From: Bucuresti




Ai dreptate, trage si la 2000, nu-i bai, insa greu. Am mai mers cu cateva SRN-uri si la toate nu te infige in scaun. Am un baiat la firma care alearga prin oras cu acceleratia in primele trepte fix la fund. Are prea putina putere la 2000. Clar ca accelereaza (doar nu sta pe loc), insa cresterea acceleratiei se face cam pe la 2500 cand abia atunci te bagain scaun.

Acum, daca tropaie, da in nas sau cine stie cum face sub 2500 nu-i normal si trebuie vazut de unde e. Insa eu zic ca nu are sens sa te enervezi si sa pierzi timpul cautand cauze ca nu rupe la 2000 rpm.


--------------------
Dacia SupeRNova Clima - B-92-SLC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Doru
post 16 Jul 2003, 17:15
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 247
Joined: 27 May 03




La revizia de 30.000 ai skimbat bujiile?Ma gandesc ca asta ar putea fi una din cauze.


--------------------
VW PASSAT TDI 4 MOTION - B-05-TIE
Keep It Real!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MMihai
post 16 Jul 2003, 22:21
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 772
Joined: 5 June 03
From: PITESTI




Sau poate e de vina filtrul de aer :/


--------------------
Renault Megane III 1.6 16V 110cp Noir Nacre
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Walkirye
post 25 Aug 2003, 09:08
Post #10


Membru


Group: Members
Posts: 110
Joined: 20 September 02
From: Deutschland




Cred ca am gasit problema, dar nu sunt sigur: bujia nr. 3 avea ceramica fisurata pe lung in doua locuri, iar in zona de imbinare cu metalul (unde e si hexagonul piulitza) se vede cum a dat scanteie pe acolo. Am schimbat toate 4 bujiile si acum parca merge bine totul. Cel mai tare se simtea intarzierea asta si lipsa de putere mai ales cu motorul cald, in zona aia cand intra GMV-ul in functiune. Acum pare ok adica in ultima vreme nu a mai facut probleme.

Sergiu: scuze ca abia acum raspund, dar am fost in concediu, apoi am avut treaba la munca cu gramada. Nu stiu daca asta e rezolvarea problemei si la tine, dar la mine se pare (si sper) ca asta sa fi fost. La mine filtrul de aer e ok, iar injectoarele curatate de curand.


--------------------
Opel Astra - ...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 26th April 2024 - 10:16
Forum Renault