DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Motoras pas cu pas

Ionel 1966
post 14 Mar 2009, 10:33
Post #1


ionel 1966


Group: Members
Posts: 107
Joined: 28 November 06
From: Margineni-Bacau




Poate porni motorul fara motorasul pas cu pas?



Am scos legatura electrica a motorului pas cu pas. Asa am pornit motorul.


This post has been edited by Ionel 1966: 14 Mar 2009, 14:14


--------------------
Dacia Solenza Scala 2003 - BC 96 XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
radiozipp
post 14 Mar 2009, 12:34
Post #2


Membru Cu Solenza !


Group: Members
Posts: 560
Joined: 10 November 07
From: Bucuresti




pai in acel motoras pas cu pas intra vro 2 senzori.. e posibil sa nu mearga...te sfatuiesc sa nu incerci...


--------------------
Dacia Solenza Scala 2003 , Scala - 1
Noul Opel Astra 1.4 benzina full !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andri1940
post 14 Mar 2009, 13:46
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.741
Joined: 23 March 08
From: Pitesti




Nu cred ca poti sa il scoti de tot, o sa intre aer prea mult la relanti.

Dar motorul merge daca motorasul pas cu pas e blocat intr-o pozitie in care sa primeasca cat de cat aer la relanti. Daca e stricat il poti regla intr-o pozitie si sa il lasi asa, vara nu o sa itit faca probleme. La pornirile la rece insa e alta poveste...


--------------------
Renault Laguna 2 1.8 16v Dynamique 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ionel 1966
post 14 Mar 2009, 14:15
Post #4


ionel 1966


Group: Members
Posts: 107
Joined: 28 November 06
From: Margineni-Bacau




Cum se poate verifica daca functioneaza?


--------------------
Dacia Solenza Scala 2003 - BC 96 XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andri1940
post 14 Mar 2009, 14:22
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.741
Joined: 23 March 08
From: Pitesti




Il scoti din corpul clapeta, ii pui mufa la loc si pui contactul. Trebuie sa se miste capul de fier al motorasului cand pui contactul, daca nu se misca e mort.

Poate insa sa se si miste putin, dar nu cat trebuie, daca e stricat.

This post has been edited by andri1940: 14 Mar 2009, 14:23


--------------------
Renault Laguna 2 1.8 16v Dynamique 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ionel 1966
post 14 Mar 2009, 17:40
Post #6


ionel 1966


Group: Members
Posts: 107
Joined: 28 November 06
From: Margineni-Bacau




Practic ce se misca in acest motoras? Cilindrul care este presat cu un arc, sau tot sistemul? Caci, daca trebuie sa se miste tot sistemul, la mine a fost defect de cand am cumparat-o. Daca numai cilindrul atunci o sa mai vad.


--------------------
Dacia Solenza Scala 2003 - BC 96 XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andri1940
post 14 Mar 2009, 19:09
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.741
Joined: 23 March 08
From: Pitesti




Se misca doar cilindrul din interior, practic capul ala metalic.

Chiar daca iti da impresia ca se misca cum trebuie poate fi stricat. Eu zic sa il inlocui cu unul universal daca iti face probleme, scapi de multe batai de cap. E doar 30 lei. Original VDO nu se gaseste oricum.

uite cum il inlocui sau cureti:
http://www.daciaclub.ro/Curatare-motoras-p...ml#entry1160878

This post has been edited by andri1940: 14 Mar 2009, 19:12

Attached thumbnail(s)
MPP_2.JPG ( Size: 276.97k ) Number of downloads: 2252


--------------------
Renault Laguna 2 1.8 16v Dynamique 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ionel 1966
post 17 Mar 2009, 19:43
Post #8


ionel 1966


Group: Members
Posts: 107
Joined: 28 November 06
From: Margineni-Bacau




Am gasit original Siemens VDO, dar am dubii in ceea ce priveste functionarea lui. Daca capatul este bagat prea mult si il pun in locul celui actual, va functiona normal?


--------------------
Dacia Solenza Scala 2003 - BC 96 XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andri1940
post 17 Mar 2009, 19:57
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.741
Joined: 23 March 08
From: Pitesti




Dupa ce il montezi pui contactul si il iei, nu dai la demaror. Faci asta de cateva ori sa se calibreze motorasul nou si gata.


--------------------
Renault Laguna 2 1.8 16v Dynamique 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ionel 1966
post 17 Mar 2009, 20:12
Post #10


ionel 1966


Group: Members
Posts: 107
Joined: 28 November 06
From: Margineni-Bacau




Ok. Am facut cum ai zis, astazi la cel de pe masina. L-am scos din corpul clapeta, am pus cheia si nu am observat nici o miscare. Am apasat butonul de AC-nici o miscare. L-am pus inapoi in corp si cu AC-ul apasat se simtea ceva la mana (eram cu mana pe motoras). Ce crezi e defect ,si trebuie sa-l inlocuiesc? Am sa incerc maine sa-l inlocuiesc. La un pret de 27,5 RON poate se merita. Dar daca nu scoate calculatorul de injectie? Il schimb degeaba.


--------------------
Dacia Solenza Scala 2003 - BC 96 XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 17 Mar 2009, 21:52
Post #11


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Calculatorul de injectie e in general ULTIMUL lucru care trebuie verificat. Pana sa se defecteze el sunt o gramada de acareturi ce pot da probleme.


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Brambus
post 17 Mar 2009, 21:58
Post #12


member


Group: Members
Posts: 647
Joined: 24 May 07
From: Bucuresti




Eu nu inteleg de unde luati voi MPP cu 27,5 lei,poate vrei sa zici 275 lei.


--------------------
Renault Megane 2 2007 Megane 2 R26 - B969FEF
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ionel 1966
post 21 Mar 2009, 09:19
Post #13


ionel 1966


Group: Members
Posts: 107
Joined: 28 November 06
From: Margineni-Bacau




Am schimbat MPP-ul. Cu axul tras la maxim (din fabrica) l-am pus pe o supernova. Cand am pus cheia a iesit. L-am impins cu mana in pozitia pe care a avut-o cand l-am cumparat si l-am pus pe masina mea. Am pus cheia de mai multe ori dar nu a iesit. L-am tras cu mana cam cat ar fi normal in pozitia inchis (pt. relanti). In situatia aceasta dupa ce o turez peste 2500 si iau piciorul brusc de pe acceleratie se duce turatia pana aproape de 500-600 rpm. Ce poate fi? Calculatorul injectie? Conexiune intrerupta calculator-MPP? Pe tester imi poate da raspuns la intrebari? Multumesc.


--------------------
Dacia Solenza Scala 2003 - BC 96 XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CIPTUNING
post 21 Mar 2009, 10:44
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 891
Joined: 22 November 05




Daca ai posibilitatea permutarii pieselor de pe o masina pe alta, pune tot corpul clapeta de la alta pe a ta si vezi cum se comporta. Si invers- fiecare va sti cum mergea a lui inainte.
Sau testerul te va lamuri exact.


--------------------
SLZ SCALA - BZ 04 XLZ
"Religia-o frază de dânșii inventată
Ca cu a ei putere să vă aplece-n jug"
Eminescu- Imparat si proletar ;)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
popescubalasoiumarius
post 22 Mar 2009, 15:50
Post #15


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 10 October 07




unde se afla acest motoras pas cu pas?


--------------------
dacia solentza 2004 - B 18 MPB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CIPTUNING
post 22 Mar 2009, 23:23
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 891
Joined: 22 November 05




Aici: http://www.daciaclub.ro/Curatare-motoras-p...lanti-t691.html biggrin.gif

This post has been edited by CIPTUNING: 22 Mar 2009, 23:24


--------------------
SLZ SCALA - BZ 04 XLZ
"Religia-o frază de dânșii inventată
Ca cu a ei putere să vă aplece-n jug"
Eminescu- Imparat si proletar ;)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
popescubalasoiumarius
post 23 Mar 2009, 17:00
Post #17


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 10 October 07




multumesc, asa am sa fac smile.gif


--------------------
dacia solentza 2004 - B 18 MPB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
matesan adrian
post 12 May 2009, 21:19
Post #18


Membru incepator


Group: Members
Posts: 89
Joined: 14 February 09




si eu am fost la mecanic ,ca am auzit un zgomot urat acolo si nu stiam ce are,si mecanicul a zis ca motorasul pas cu pas e defect si unul nou este 249ron. Mai are rost sal desfac eu sa-l curat sau sal schimb cu unul nou,e cam mult pretula el, nu?

12 May 2009, 21:20:
voi ce imi sugerati?


This post has been edited by matesan adrian: 12 May 2009, 21:20


--------------------
dacia solenza 2004 rapsodie - BH 73 MAM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marco24
post 12 May 2009, 22:33
Post #19


Membru...


Group: Members
Posts: 592
Joined: 22 February 06
From: Cluj-Napoca/Rm.Valcea




adrian...la banii aia cumperi tot corpul clapeta. Motorasul e undeva la 50 ron.


--------------------
Dacia Logan 1.6 16v / BMW E46
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gabyu
post 13 May 2009, 09:49
Post #20


Membru autentic


Group: Members
Posts: 697
Joined: 14 March 09
From: Iasi




si la mine cand pornesc motoru si ridica capota se aude acel zumzet de musca...cu oarecare intreruperi relativ la aceasi lungime de timp....nam curatat niciodata mpp nici nu mam uitat la el nici nush undei exact:)) cu toate ca am citit ca tre sa dau jos capacu de la filtru de aer ca sa ajung la el....faza e ca nea mecanicu mia zis ca e nush ce sezor de temperatura sau de la filtru de aer nu mai stiu exact...voi ce credeti car putea fi?....tin sa mentionez ca am probleme cu pornirea de foarte multe ori dimineatza imi porneste la a 2-3 cheie.....bujiile is noi bateria e ok consumabilele is schimbate acu 2000 de km deci ce credeti?.....si nici ala de turatie nu lam curatat.....as vrea daca se poate sami dati niste indicatii mai exacte undes ambele mpp si senzoru de turatii (eventual si niste poze daca se poate :"> )...si ce trebe pentru ca sa le desfac(chei,patent chestii din astea:)) ) ms anticipat


--------------------
Dacia Solenza 2004 Scala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
26-Kbe
post 13 May 2009, 10:02
Post #21


Membru Dacia Club


Group: Members
Posts: 510
Joined: 17 October 08
From: Bucuresti




Salut,
@gabyu vezi ca acel senzor se afla in partea dreapta cum te uiti la motor sub sonda de temperatura apa, este prins in doua suruburi pe care le desfaci cu o cheie de 10 ....poza nu am dar il gasesti sigur smile.gif)


--------------------
Hyundai Accent 2003
Skoda Octavia RS1 / 2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gabyu
post 13 May 2009, 10:55
Post #22


Membru autentic


Group: Members
Posts: 697
Joined: 14 March 09
From: Iasi




aha ms:)...astept raspunsuri si pentru celalat:D:)).....biggrin.gif


--------------------
Dacia Solenza 2004 Scala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
26-Kbe
post 13 May 2009, 11:47
Post #23


Membru Dacia Club


Group: Members
Posts: 510
Joined: 17 October 08
From: Bucuresti




Vezi ca mpp este prins pe corpul clapeta si este in partea stinga spate cum te uiti la motor smile.gif)))))... desfaci carcasa la filtru de aer (4 suruburi) si ai sa dai de corp clapeta si ocolo sta ascunsa bestia biggrin.gif
Spor la treaba


--------------------
Hyundai Accent 2003
Skoda Octavia RS1 / 2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gabyu
post 13 May 2009, 11:51
Post #24


Membru autentic


Group: Members
Posts: 697
Joined: 14 March 09
From: Iasi




aha ms mult:)


--------------------
Dacia Solenza 2004 Scala
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
johnny73
post 13 May 2009, 12:04
Post #25


Membru incepator


Group: Members
Posts: 35
Joined: 15 December 07




Am dat jos motorasul pas cu pas, l-am curatat, am pus contactul de mai multe ori, si de atunci a crescut consumul, undeva la 10l/100km,mixt. Sa fi deranjat ceva pe acolo? Precizez ca am pus si testerul si imi da o eroare la cilindrul 3 dar nu stie nimeni(mesteri) de ce. Pareri ?


--------------------
DACIA Solenza 2003/
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
26-Kbe
post 13 May 2009, 12:10
Post #26


Membru Dacia Club


Group: Members
Posts: 510
Joined: 17 October 08
From: Bucuresti




Npc tongue.gif
Consumul nu a crescut din cauza ca lai curatat, problema sa nu fie alta legata de eroarerea respectiva ....posteaza si tu ce zice in eroarea ai daca sti ....


--------------------
Hyundai Accent 2003
Skoda Octavia RS1 / 2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
matesan adrian
post 13 May 2009, 15:23
Post #27


Membru incepator


Group: Members
Posts: 89
Joined: 14 February 09




QUOTE(Marco24 @ 12 May 2009, 22:33)
adrian...la banii aia cumperi tot corpul clapeta. Motorasul e undeva la 50 ron.
*


da sa stii ca am gasit cu 30 ron dar nu este original ,acela cu 249 ron zice ca e original. Dar a zis vanzatorul ca nu a avut reclamatii nici la produs(nici cel original, nici cel cel contra facut)


--------------------
dacia solenza 2004 rapsodie - BH 73 MAM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ramsen
post 13 May 2009, 16:20
Post #28


My Solenza


Group: Members
Posts: 3.368
Joined: 15 May 08
From: Pitesti - ARGES




va salut
de o saptamina am o problema cu masinutza mea...si anume... cind o scot pe liber adika la relanti imi scade turatia motorului pe la 600 rotatii si chiar mi s-a si oprit de vreo 2 ori motorul...ceva in neregula???...corect vinovat a fost ,azi l-am curatat, mpp-ul(motorasul pas cu pas)...era pe el o mizerie de nu va pot spune...l-am curatat cu spray de contacte siatentie sa nu il miscati din pozitia unde se afla el
acum dupa aceasta curatare cind scot masina pe liber mi se tureaza un pic cit sa nu se opreasca motorul,asta este ceva corect pentru motor
Concluzie...trebuie curatat mpp-ul dar cu atentie sa nu fie miscat din pozitia lui...BAFTA


--------------------
DACIA SOLENZA CLIMA 1.4 Mpi E2 / 2004 - Inca o mai DETIN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
26-Kbe
post 13 May 2009, 16:48
Post #29


Membru Dacia Club


Group: Members
Posts: 510
Joined: 17 October 08
From: Bucuresti




Salut,
Daca il misti la inceput o sa-ti faca figuri adica se tureaza sau oscileaza turatia dar se autoregleaza dupa cateva porniri/opriri ....normal nu ar trebui sa scada turatia asa mult si sa faca figurile astea ...ai intreruperi in mersul motorului ?...iti trepideaza ca si cum nu ar lucra o bujie?.... verifica si bujiile poate una nu mai lucreaza .


--------------------
Hyundai Accent 2003
Skoda Octavia RS1 / 2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ramsen
post 13 May 2009, 19:14
Post #30


My Solenza


Group: Members
Posts: 3.368
Joined: 15 May 08
From: Pitesti - ARGES




nu am nimik din ce spui tu...totul merge normal in timpul mersului...trage bine motorul,consuma fff.bine...numai cind o scoteam pe liber scadea pina se oprea...dar totusi sper ca am rezolvat-o


--------------------
DACIA SOLENZA CLIMA 1.4 Mpi E2 / 2004 - Inca o mai DETIN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 19th March 2024 - 10:44
Forum Renault