DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Bujia 4, candvrea da scanteie, cand nu nu

anndi
post 23 Feb 2005, 14:22
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 930
Joined: 13 December 04
From: Timisoara




Am mai postat pe aici dar celalalt topic nu l-am mai gasit asa ca rog moderatorii sa le undeasca si daca se poate sa nu ma injure prea tare. Check this out!
La nova mea bujia 4 uneori nu are nici un efect. Scot fisa si nu scade turatia. OK. Am verificat bujia sa fie ok, fisele toate, capacu delcou, platina, aprinderea, tot asa face. Am obs ca in momentul in care scot fisa de pe bujie(nu de tot cand departez usir fisa de bujie...sa fie aprox 1 cm intre partea metalica din fisa fi bujie) creste turatia si mere in toate cele 4 pistoane cu care a fost dotat motoru.
De unde ar mai putea fii problema?? Sa fie de la supape? desi asta vara cand am facut motoru am verificat si supoapele si am schimbat semeringurile...tot ce era de facut. Daca mai are cineva idei sau daca a mai patit cineva asta HELP ME!


--------------------
Renault Megane GT220 GrandTour 2014
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexmirica
post 23 Feb 2005, 14:39
Post #2


Membru incepator


Group: Banned
Posts: 86
Joined: 1 July 04




Vezi daca nu da scanteie intre fisa si chiulasa, adica in AFARA camerei de ardere...


--------------------
Alfa Romeo 147 2.0 TS
Alfa Romeo 147 2.0TS rules!!!
---------------------------------------
O fi bine in Rai, dar cele mai interesante persoane nu ajung acolo. (Nietzsche)
Daca te lasi de fumat, de baut si de femei nu traiesti mai mult... doar ca ti se pare ca timpul trece prea incet. (Clement Freud)
Nu e bine sa fii obligat sa alegi intre Rai si Iad. Prieteni buni gasesti in ambele locuri. (Mark Twain)
-------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tase
post 23 Feb 2005, 15:08
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 39
Joined: 23 August 04
From: Timisoara




QUOTE(anndi @ 23 Feb 2005, 15:22)
Am mai postat pe aici dar celalalt topic nu l-am mai gasit asa ca rog moderatorii sa le undeasca si daca se poate sa nu ma injure prea tare.                                          Check this out!
La nova mea bujia 4 uneori nu are nici un efect. Scot fisa si nu scade turatia. OK. Am verificat bujia sa fie ok, fisele toate, capacu delcou, platina, aprinderea, tot asa face. Am obs ca in momentul in care scot fisa de pe bujie(nu de tot cand departez usir fisa de bujie...sa fie aprox 1 cm intre partea metalica din fisa fi bujie) creste turatia si mere in toate cele 4 pistoane cu care a fost dotat motoru.
    De unde ar mai putea fii problema?? Sa fie de la supape? desi asta vara cand am facut motoru am verificat si supoapele si am schimbat semeringurile...tot ce era de facut. Daca mai are cineva idei sau daca a mai patit cineva asta HELP ME!
*



exact asa am patit si eu la 1310, cauza, contactul din fisa si cel de pe bujie murdare de ulei. curatat, lustruit, merge din nou.


--------------------
dacia 1310 tx
Cisco IOS uses BGP to find out how much it sucks.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B31AYZ
post 23 Feb 2005, 15:13
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 647
Joined: 1 April 04




QUOTE(anndi @ 23 Feb 2005, 16:22)
Am mai postat pe aici dar celalalt topic nu l-am mai gasit asa ca rog moderatorii sa le undeasca si daca se poate sa nu ma injure prea tare.                                          Check this out!
La nova mea bujia 4 uneori nu are nici un efect. Scot fisa si nu scade turatia. OK. Am verificat bujia sa fie ok, fisele toate, capacu delcou, platina, aprinderea, tot asa face. Am obs ca in momentul in care scot fisa de pe bujie(nu de tot cand departez usir fisa de bujie...sa fie aprox 1 cm intre partea metalica din fisa fi bujie) creste turatia si mere in toate cele 4 pistoane cu care a fost dotat motoru.
    De unde ar mai putea fii problema?? Sa fie de la supape? desi asta vara cand am facut motoru am verificat si supoapele si am schimbat semeringurile...tot ce era de facut. Daca mai are cineva idei sau daca a mai patit cineva asta HELP ME!
*



Verifica ri restul bujiilor .Asa facea si la mine de eram disperat .Cand scoteam fisa , crestea turatia .De vina a fost alta bujie care parea ca merge . Eu zic sa leschimbi pe toate cu unele noi .Eu am pus noi Sinterom si am nimerit una care nu mergea si ma trimitea dupa tigari .
Bafta .


--------------------
DACIA 1300 din 1980 - B31AYZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
clau lcf
post 24 Feb 2005, 01:19
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 264
Joined: 23 February 05
From: Constanta




Verifica fisa si capacul (oxid la greu)noaptea se vad toate scaparile fiselor.Daca se vad scantei,schimba fisele


--------------------
Volskwagen Corrado 1995 - CT 29 VRG
VW Corrado VR6 2.9 & Opel Astra G caravan 2.0 DTL.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
anndi
post 25 Feb 2005, 01:18
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 930
Joined: 13 December 04
From: Timisoara




ok. multumesc mult de sfaturi ... da tot ce ati zis am verificat.
io zic in continuare ca poate mai vine cineva cu idei noi: fise noi noute bosch silicone power si treaba cu scapatul scanteii e verificata, fisele le-am inlocuit intre ele si oricare ii la pistonu 4 tot asa face. cu bujiile am procedat la fel. bujiile care este e noi, brisk si nici una nu e murdara de ulei. capacu arata cam naspa, maine il schimb si pe ala sa vad ce se intampla.
respect!


--------------------
Renault Megane GT220 GrandTour 2014
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sechi
post 1 Mar 2005, 00:36
Post #7


pasionat si afacerist


Group: Members
Posts: 1.757
Joined: 20 February 05
From: Craiova




QUOTE(anndi @ 25 Feb 2005, 01:18)
ok. multumesc mult de sfaturi ... da tot ce ati zis am verificat.
io zic in continuare ca poate mai vine cineva cu idei noi: fise noi noute bosch silicone power si treaba cu scapatul scanteii e verificata, fisele le-am inlocuit intre ele si oricare ii la pistonu 4 tot asa face. cu bujiile am procedat la fel. bujiile care este e noi, brisk si nici una nu e murdara de ulei. capacu arata cam naspa, maine il schimb si pe ala sa vad ce se intampla.
respect!
*



Ai buba la supape sau culbutor nestrans sau tija sarita.Desfa capacul de la culbutori si vezi intai daca gasesti acolo ceva.
Masoara si compresia la cil si compara 4 cu ceilalti !


--------------------
Fiat Punto 1995 - DJ 10 SEC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RIon
post 1 Mar 2005, 08:02
Post #8


pasionat


Group: Members
Posts: 2.835
Joined: 22 May 04
From: CJ




Tot ,,asezonata'...
Parca, la bujia 3, cateodata nu e scanteia continuua ca si la celelalte (am capac transparent)...ce ar putea fi?


--------------------
Skoda Octavia 2 2005, TDI 160CP 2008, Ford Focus 115 CP - de CJ
www.raresion.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+

Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 11th August 2020 - 08:49
Forum Renault Server hosting