DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

6 Pages  1 2 3 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Reglaje ambreiaj si directie

jjcage
post 23 Feb 2005, 18:56
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 84
Joined: 23 February 05




Dupa 2000 km am doua mici probleme. Directia trage spre dreapta putin. Este destul de deranjant pentru ca am senzatia ca trebuie sa aplic permanent o forta mica spre stanga ca sa merg drept. Mentionez ca am verificat presiunea la roti. Cealalta problema este ca ambreiajul, care initial incepea sa prinda cam de la jumatatea cursei, acum prinde mult mai spre capat. Efectul este ca uneori, la porniri si la schimbarea in viteza a doua, bruschez masina pentru ca intervalul de la debreiat la ambreiat este mai mic ca la inceput.

Intrebarea este daca garantia de la Dacia acopera reglajele necesare. Normal ar fi sa acopere avand in vedere numarul mic de km, dar nu prea cred ca o sa fie asa. Stie cineva cam cat ar costa reglajele si cat timp ar lua?


--------------------
Clio 1.6 16v 2007 Exception
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
satori
post 23 Feb 2005, 19:23
Post #2


"wherever i may roam"-er


Group: Members
Posts: 214
Joined: 11 February 04
From: Bucuresti




pentru directie, ai facut geometria?

ambreiajul la logan este hidraulic?


--------------------
Chevrolet Kalos SXPP 04, Spark 06 2004, 2006 - BxxBUH
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 23 Feb 2005, 19:28
Post #3


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Aici are dreptate satori, te paste un drum in service pentru directie (facut geometria) - cica au o tendinta astea de la logan sa se mai "aseze" dupa vreo 1000 km.

ref. la ambreiaj: nu, nu este hidraulic, este pe cablu. se poate regla si el.

PS: preferabil pentru directie sa te duci in service la garantie pentru ca directia are date niste puncte de vopsea de sigiliu.


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DomnulK
post 24 Feb 2005, 13:49
Post #4


ex kAndrei


Group: Members
Posts: 1.403
Joined: 7 September 03
From: Bucuresti




Cum a spus si Klaus , ambreiajul est epe cablu, il poti regla si singur. Problema e ca va trebui prima data sa te duci la garantie ca sa desigilezer ei surubul ala.


--------------------
Dacia Logan Laureate 1.6 MPI 2004
Asfalt Uscat!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Rius_wear
post 6 Mar 2005, 18:14
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 6 March 05




1. Pentru ambreiaj - e normala modificarea garzii lui, dara daca te deranjeaza si nu iti convine e bine sa te duci la un service autorizat si sa ii lasi pe ei sa il regleze . Nu dureaza mult si de intrat in garantie reglajul nu intra, si nici nu e scump poate sa nici nu iti ceara bani. Sfatul meu e sa nu incerci sa il reglezi tu .O reglare incorecta a lui iti poate pune sub presiune continua rulmentul de presiune pe placa rezultand o uzura a mecanismului ambreiajului pana la distrugerea lui. Asta sigur nu o sa intre in garantie si nici nu cred ca va fi sub 10 mil. inlocuirea lui.
2. Cu directia - daca nu iti trage mereu dreapta, incerca sa iti faci presiunea rotilor, sa alegi tu un drum pe care il consideri cel mai drept, si rulezi masina pe mijlocul lui, nu pe banda ta de mers, jumate pe sens invers si vezi daca atunci trage. Datorita declivitatii drumurilor (mijlocul drumului e la o cota mai ridicata decat marginea lui) masina iti poate trage dreapta. Daca tot trebuie sa corectezi traiectoria du-te la service .. sigur intra in garantie geometria.
Te salut si sa te bucuri de el..


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
osirus
post 6 Mar 2005, 22:05
Post #6


Milionar de week-end


Group: Banned
Posts: 501
Joined: 17 November 04
From: Salajan





Mie nu mi se pare normal ca dupa 2 mii km sa ai nevoie de astfel de reglaje,dar ma rog,fuguta la service si trebuie sa intre in garantie reglajele astea ca nu sunt km multi,dar parca vad ca o sa zica aia din service,referitor la directie,ca cine stie ce gropi ai luat,dar fa scandal,repet nu mi se pare normal sa se intimple asta asa repede!


--------------------
Dacia/Skoda Logan ambition - Octavia L&K
vreau o rabla de masina ca sa-i rup kilometraju s-o petarda buna rau sa-i dau jos ambalaju
................"Fac sport extrem cu dacia/Cu ochii inchisi o calc/I-mi place senzatia!"...............
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
trf
post 7 Mar 2005, 11:42
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 58
Joined: 6 September 04
From: Bucuresti




Am putin peste 6000 km si am aproximativ aceleasi probleme. Ambreiajul prea moale, dupa ce la inceput a fost potrivit ca reglaj si la mine masina trage un pic stanga. Am verificat-o mergand pe mijlocul drumului si i-am verificat si presiunea la roti. O sa incerc sa ma duc cu ea in service saptamana asta.
Revin cu noutati.


--------------------
Dacia Logan 2004 Preference 1.4 - B - 81 - T R F
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tazzz
post 7 Mar 2005, 13:49
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 521
Joined: 26 August 04
From: Iasi - Romania




daca prin "trage dreapta" vreti sa spuneti ca daca tineti volanul perfect drept se duce spre dreapta atunci asa face toate...dar se rezolva cu o scurta vizita pentru refacerea geometriei rotilor fata tongue.gif

nu stiu de ce va bateti voi capul cu probleme d-astea minore ca pe mine nu ma deranjeaza câtusi de putin...

despre ambreiajul moale, poate nu v-ati obisnuit destul cu masina sau sunteti obositi, etc...la mine se intampla sa nu-l apas destul si cand schimb viteza sa faca urat cutia...dar nu e din cauza masini, e din cauza soferului, ca am patit acelasi lucru pe alte 2 masini...si am 6000 de km...deci nu e tocma necunoscuta masina...


--------------------
Dacia Logan Laureat 1.6 - IS XX TAZ
si aici ar fii semnatura nu? :)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sony
post 7 Mar 2005, 15:25
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.862
Joined: 30 August 04
From: Ban Land




Chestia asta cu ambreiajul pe care nu il apas corect o mai patesc uneori si eu! Asa am observat ca pentru unele viteze trebuie ambreiajul apasat mai tare.


--------------------
Caruta cu doi cai frumosi 1945
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fbatran
post 7 Mar 2005, 16:18
Post #10


Membru


Group: Members
Posts: 181
Joined: 13 March 03
From: Timisoara




yep ... subscriu si eu aici .. cred ca e treaba de obisnuinta
atentie si la reglat scaunul, sa ajungeti cu pedala de ambreiaj pana jos
daca ambreiaju e in podea nici nu mai agata
mie imi mai caraie ca nu m-am obisnuit cu mansalieru, si in loc de a 4-a dau cu curu .... mai multa grija si se rozolva


--------------------
Dacia si Audi LGN si mai nou A4 2005 - BFO
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
m-power
post 8 Mar 2005, 18:50
Post #11


Membru


Group: Members
Posts: 108
Joined: 9 December 04
From: Iasiington




Am fost eu azi in service, pt aceeasi problema cu ambreiajul (cam sus). Maimutele, dupa ce s-au uitat lung la ceas (era 16:30 si terminau programu la 17:00), au dat raspunsul de care ma temeam: "nu putem decat sa masuram cursa ambreiajului. Daca se incadreaza in specificatiile din manal...nu reglam nimic". Am zis ok si am plecat. Ma mai duc maine dar pe la 11, cand au timp sa masoare ca lumea...ca azi in mod sigur s-ar fi incadrat in specificatiile Dacia. Va tin la curent...


--------------------
Dacia Logan Ambiance - IS xx DAM
Daca nu aici...cand??
Daca nu acum....unde ???!?
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
n.vasiliu
post 10 Mar 2005, 01:39
Post #12


Membru


Group: Banned
Posts: 119
Joined: 12 February 05
From: Bucuresti




Ai fost? Ce s-a mai intamplat?


--------------------
DACIA/Renault LOGAN Ambition 1.6 - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CosminM
post 28 Mar 2005, 13:08
Post #13


Membru


Group: Members
Posts: 156
Joined: 24 January 05
From: Sibiu




La toate loganurile ambreiajul prinde sus? E in regula sa prinda sus? Eu am auzit ca nu prea..e ok. O cunostinta a fost cu loganu la service si aia i-au spus ca reglajul e in specificatii . El si l-a reglat singur .


--------------------
Dacia Logan Laureate 1.4 - SB.......
În momentele dificile ale vieții trebuie să ridici capul, să scoți pieptul în față și să spui cu hotărâre: "Acuma chiar că am pus-o!"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sony
post 28 Mar 2005, 15:46
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.862
Joined: 30 August 04
From: Ban Land




Nu prinde la toate sus. Al meu tine un pic mai sus de jumatatea cursei.
Daca prinde foarte sus este posibil ca atunci cand pedala este ridicata complet ambreiajul sa functioneze patinat. Asta inseamna randament scazut si uzura accentuata a discului.


--------------------
Caruta cu doi cai frumosi 1945
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bassfreak
post 28 Mar 2005, 15:59
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 897
Joined: 29 August 04
From: Bucuresti




Vreau sa spun ca eu daca las liber volanul pe drum drept merge perfect destul de mult, abaterea este neglijabila, aproape inexistenta. Am incercat asta si pe autostrada la viteza destul de mare.


--------------------
Dacia Logan 2004 Ambiance
Renault Clio Bicorp 2002 Authentique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sony
post 28 Mar 2005, 16:58
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.862
Joined: 30 August 04
From: Ban Land




Sa nu ne spui ca aveai si familia in masina!


--------------------
Caruta cu doi cai frumosi 1945
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
horsewhisperer27
post 28 Mar 2005, 20:45
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.491
Joined: 15 March 04
From: Bucuresti




va dau si eu un sfat:cei care nu sunteti siguri de probleme cu directia, luati in masina un sofer cu experienta, care a avut dacii la viata lui, sau chiar mergeti, eu asa am facut, la baietii care fac geometria, si luati-l pe ala de pe rampa la o tura cu masina, in 5 minute, daca ii mai dati si o cinste, simte imediat daca sta bine masina sau nu!


--------------------
fan VAG!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
m-power
post 29 Mar 2005, 20:44
Post #18


Membru


Group: Members
Posts: 108
Joined: 9 December 04
From: Iasiington




QUOTE(n.vasiliu @ 10 Mar 2005, 01:39)
Ai fost? Ce s-a mai intamplat?
*



biggrin.gif N-am mai avut timp!!!!:D
Dar cand ma duc va anunt!
Voi reveni!


--------------------
Dacia Logan Ambiance - IS xx DAM
Daca nu aici...cand??
Daca nu acum....unde ???!?
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DomnulK
post 30 Mar 2005, 06:51
Post #19


ex kAndrei


Group: Members
Posts: 1.403
Joined: 7 September 03
From: Bucuresti




QUOTE(CosminM @ 28 Mar 2005, 13:08)
La toate loganurile ambreiajul prinde sus? E in regula sa prinda sus? Eu am auzit ca nu prea..e ok. O cunostinta a fost cu loganu la service si aia i-au spus ca reglajul e in specificatii . El si l-a reglat singur .
*



Asta am facut si eu.Adica eu m-am dus la garantie cu masina si am zis ca nu intra in marsarier.Au masurati mesterii pe acolo...si au ajuns la concluzia ca ambreiajul tine prea jos. bun...mi-au ridicat pedala de ambreiaj la nivelul celei de frana<cursa furcii sa fie de 30 mm> am plecat de la ei...si am luat decizia dupa 1 km de mers ca il reglez eu dupa cum imi place mie sa fie pedala aia.
Asa ca acum furca are o cursa doar de 25mm.si cupleaza si decupleaza mai jos.asa ca nu mai sunt nevoit sa fac genoflexiuni cu piciorul stang.


--------------------
Dacia Logan Laureate 1.6 MPI 2004
Asfalt Uscat!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cib
post 30 Mar 2005, 10:27
Post #20


fost posesor de Solenza


Group: Members
Posts: 493
Joined: 27 July 04
From: Iasi




pentru directie:
1. sosele sunt facute ca sa fie inclinate putin spre dreapta sensului de mers ca sa nu balteasca apa pe sosea. Daca diferentele de corectat sunt mici atunci stai linistit

2. schimba cauciucurile pe diagonala(cu tot cu jante) si vezi daca face la fel

3. verifica daca ai o uzura anormala pe unul dintre cauciucuri. Daca da-service, garantie, reglaj unghiuri

Pentru Ambreiaj:
vedeti ca sistemul nou de ambreiaj este fara cursa libera a tijei (cel putin nu se simte. Furca de debraiere sta in contact mereu cu rulmentul de presiune. Se poate regla sa tina mai jos sau mai sus, dar asta nu e decat pentru confort. Ambreiajul va merge la fel. Sper sa nu exagerati ca sa tina f sus ca atunci chiar e o problema mare. merge patinat.


--------------------
Nissan Almera Tekna Oltcit 12TRS 2005 - B-43-ZGO, SV-02-SST
Solenza... O masina buna! Pacat ca e facuta de romani.
nu ma cert cu nimeni, doar contrazic oamenii care spun tampenii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
milu
post 12 Apr 2005, 07:20
Post #21


Membru incepator


Group: Members
Posts: 99
Joined: 23 April 04
From: Timisoara




QUOTE(Cib @ 30 Mar 2005, 12:27)
vedeti ca sistemul nou de ambreiaj este fara cursa libera a tijei (cel putin nu se simte. Furca de debraiere sta in contact mereu cu rulmentul de presiune.
*



Ieri am pus lichid de spalat geamul in bidon si m-am uitat si eu mai atent pe la motor, la cablul de acceleratie (este un topic cu cablul de acceleratie care s-ar putea sa frece pe o conducta), nivel ulei, lichide etc; si am constatat ca ambreiajul nu are cursa libera, rulmentul freaca tot timpul pe placa de presiune.
E normal asa ceva? Nu s-ar putea pune un arc de acceleratie de la berlina care sa traga un pic de tija astfel incat sa fie un pic de cursa libera?

Si o alta chestie: Tija ambreiajului e din plastic, sau e din metal si e acoperit cu un strat de plastic?
Ma gandesc ca la un reglaj defectuos al cablului (daca e mult prea strans) apesi tare pe pedala, nu se poate rupe tija?


--------------------
Duster 1.5 dCi & Logan 0.9 TCe
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
inconturnabil
post 12 Apr 2005, 07:59
Post #22


Membru


Group: Members
Posts: 135
Joined: 14 July 04




Este normal, rulmentul de presiune este în contact permanent cu diafragma (forta de apasare este constanta ).


--------------------
ALFA ROMEO GIULIETTA 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
m-power
post 12 Apr 2005, 11:27
Post #23


Membru


Group: Members
Posts: 108
Joined: 9 December 04
From: Iasiington




Am fost in sfarsit din nou in service cu ea. Mai bine nu ma duceam. Am pierdut timpul degeaba deoarece:
-Dom'le am ambreiaju cam sus...ma doare picioru stg!
Se urca si masoara cu un aparat de inalta precizie - piciorul. Rezultatul...
-AAAA....stati linistit e numai bun...asa e la toate, asa trebuie sa fie. Daca il coboram, nu stiu ce pateste placa de presiune si nu e bine.
-Dom'le, dar cu motoru rece intra destul de greu in a 2-a si face si un oarecare zgomot!

Hat a-ntaia, hat a doua....de, motoru cald, nu mai facea, evident.
-AAA stati linistit, nu e nimic de ingrijorat, asa face toate....
Si a inceput sa o dea in balarii cu nu stiu ce caz asemanator la Solenta.

Cum timp liber nu am mai de loc si deja ma grabeam sa plec, ce sa mai stau la cearta cu el. Cred ca o sa-mi iau concediu si sa stau putin pe capul lor ca altfel nu se poate.
Va mai tin la curent cu evolutia.

Daca slabesc piulitele de la cablul ambreiajului, pedala ar trebui sa tina mai jos,nu? Iar placa de presiune n-ar fi de loc in presiune, decat daca am strange piulitele alea mai tare, asa-i?
(nu prea ma procep, se intelege nu, dar mie asa imi pare logic)


--------------------
Dacia Logan Ambiance - IS xx DAM
Daca nu aici...cand??
Daca nu acum....unde ???!?
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dras
post 15 Apr 2005, 07:26
Post #24


Driver


Group: Members
Posts: 163
Joined: 21 November 04
From: Bucuresti




Legat de ambreiaj si de frina:
Nu am probleme cu functionarea lor. Mi se pare ca sunt eficiente.
Ce ma seaca este ca pedala de frina, in momentul in care o eliberez scoate un scirtit (e drept destul de slab), iar ambreiajul il simt ca se freaca de ceva si presimt ca o sa inceapa si asta sa scirtiie. Am dat cu spray lubrefiant toate articulatiile celor doua pedale si nici un rezultat.
Pana mea 183.gif e normal ca o masina pe care am dat 8600 euro si care are 2500 km sa faca asa. Stiu ca nu trebuie comparata cu o masina care costa dublu, dar cele descrise mai sus nu mi se par a fi elemente de lux care sa fie silentioase doar pe masinile scumpe.

Mai are cineva aceste simptome, sau sunt eu norocos ca de obicei?


--------------------
Honda Accord Executive 2007 / 2.0 A/T 155CP - B-74-***
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Wolfman
post 15 Apr 2005, 08:28
Post #25


The Fastest


Group: Members
Posts: 483
Joined: 9 July 04
From: Murciélagos




QUOTE(m-power @ 12 Apr 2005, 11:27)


Daca slabesc piulitele de la cablul ambreiajului, pedala ar trebui sa tina mai jos,nu? Iar placa de presiune n-ar fi de loc in presiune, decat daca am strange piulitele alea mai tare, asa-i?
(nu prea ma procep, se intelege nu, dar mie asa imi pare logic)
*




Cu cat strangi piulitele de la cablu ambreiajului, ambreiajul tine mai sus iar daca strangi si mai tare ajunge sa patineze discul; cu cat slabesti piulitele, ambreiajul tine mai jos...


--------------------
Opel MOKKA X 1.4 T 2019
"Cu stinga nici cruce nu poti sa-ti faci, daramite sa conduci o tara!" Petre Tutea
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
daciaclub-Balcanic
post 15 Apr 2005, 11:45
Post #26


Membru incepator


Group: Members
Posts: 42
Joined: 9 July 03
From: Iasi




La mine pedala de amreiaj este mai tare decat la alte loganuri. Are vreo treaba cu reglatul ambreiajului?


--------------------
Dacia Logan Preference 1,4 MPI - B-39-NRZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adrianio
post 29 Jul 2005, 11:14
Post #27


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 29 July 05




Legat de ambreiaj: si mie mi se pare ca tine prea sus. Acum dupa 3000 de km am un zgomot suspect la ambreiaj, care nu se mai aude atunci cand il apas. Zgomotul l-as putea asemana cu un zgomot de motor Diesel.
Vreau sa-mi fac timp sa trec saptamana viitoare pe la service, sa le spun si de marsarier care percuteaza numai cand vrea el, eventual si caraie atunci cand stau pe loc cu piciorul pe frana!!!
Ce service ati recomanda pentru interventii la motor?


--------------------
Dacia Logan - B-42-GVD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Danco
post 29 Jul 2005, 13:00
Post #28


Membru


Group: Members
Posts: 197
Joined: 9 June 05
From: Bucuresti




Intr-un alt thread s-a ajuns la concluzia ca la majoritatea Loganurilor ambreiajul tine peste jumatate, cam la trei sferturi cu reglajul original din fabrica.
Cat despre zgomotul "de diesel" pe care-l face ambreiajul si care dispare cand se debreiaza iar s-a discutat, e caracteristic solentelor si s-a mostenit la Logan. Nu e nici o problema, asa face toate. Mai mult, un amic de-al meu cu solenta a fost in service si a schimbat discul, placa, rulmentul, etc, pe garantie ca s-a "descurcat" cu maimutoii, exact pe motivul zgomotului asta "de diesel", iar dupa 1000Km zgomotul a reaparut si la ambreiajul cel nou. L-am ascultat prin comparatie si e identic si la Logan.


--------------------
--------------- Logan Ambition - ---------------
Vorbind ai pierdut privilegiul de a parea intelept!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
costi
post 29 Jul 2005, 13:09
Post #29


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.230
Joined: 15 October 03
From: Bucuresti




@adrianio:
1. mai gindeste-te ref marsarier! mai mult ca sigur ca la service iti vor demonstra ca intra 10 / 10.
2. cu ambreiajul nu ai nici o sansa ; este zgomot "tehnologic"


--------------------
DSN/SLZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GolfIII
post 31 Jul 2005, 11:30
Post #30


Membru autentic


Group: Members
Posts: 506
Joined: 5 April 04




Hmm, nu stiu cat de tehnologic este... 180.000 Km cu ambreiajul original si n-am avut nici un zgomot suspect. Pentru ca am avut un mica problema cu intratul in viteza I, am suspectat ambreiajul, insa nu de acolo era. Atunci mi-a venit ideea geniala sa schimb rulmentul de presiune, chiar daca nu era uzat, asa preventiv. De atunci m-am capatuit si eu zgomotul de diesel mad.gif mad.gif Cred ca este de la calitatea foarte slaba a rulmentului de presiune


--------------------
Volkswagen Golf III 1995
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
6 Pages  1 2 3 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 23rd April 2024 - 23:52
Forum Renault