Formula 1 -Sezonul 2005, masini, echipe, previziuni, rezultate
Formula 1 -Sezonul 2005, masini, echipe, previziuni, rezultate
dantes |
2 Mar 2005, 12:53
Post
#1
|
||
Membru Group: Members Posts: 3.312 Joined: 12 December 03 From: Tzaranoaia |
|
||
--------------------
O masina
oarecare
.
- . Old school
|
|||
Ake |
2 Mar 2005, 13:12
Post
#2
|
Morderator Group: Moderatori Posts: 1.040 Joined: 6 July 04 From: Bucuresti |
|
--------------------
(si) Dacia
Logan
Laur.1.4 "Desteapta-te Romane! Traiasca capra vecinului! "
(citat dintr-un sticker auto) |
|
dantes |
2 Mar 2005, 13:17
Post
#3
|
Membru Group: Members Posts: 3.312 Joined: 12 December 03 From: Tzaranoaia |
Sincer sa fiu am cautat la cafenea...nici prin cap nu mi-a trecut sa caut la diverse...
DAR...din cate vad acolo, este pe un topic cu anul trecut...si totusi ar fi bine daca un moderator ar putea sa mute de acolo cele cateva posturi cu sezonul 2005, si sa vorbim despre sezonul acesta...nu cel trecut.. Acela a fost CLAR...FERRARI rules! |
--------------------
O masina
oarecare
.
- . Old school
|
|
dil |
2 Mar 2005, 13:43
Post
#4
|
Membru verde Group: Moderatori Posts: 1.361 Joined: 7 December 04 From: Corbeanca, Ilfov |
QUOTE(dantes @ 2 Mar 2005, 13:17) DAR...din cate vad acolo, este pe un topic cu anul trecut...si totusi ar fi bine daca un moderator ar putea sa mute de acolo cele cateva posturi cu sezonul 2005, si sa vorbim despre sezonul acesta...nu cel trecut. Ar fi excelent! Nu are rost sa amestecam cele doua sezoane. This post has been edited by dil: 2 Mar 2005, 13:48 |
--------------------
-
-
-
- - Renault Captur 0.9 TCe XMOD (2015)
ex Daewoo Matiz 2004 (2012-2015) ex Renault Clio Symbol 1.5dci 80CP 2006 Fidji (2006-2011) |
|
AL |
2 Mar 2005, 14:53
Post
#5
|
Member Group: Members Posts: 2.495 Joined: 8 July 02 From: Bucuresti |
Discdutiile legate de formula 1 sunt de cafenea!... nu de Diverse... acolo e vorba de Autoturisme /probleme Diverse!!!! Poate topicul de anul trecut ar trebui inchis si mutat la Cefenea in vederea "arhivarii".
|
--------------------
Skoda
KAROQ
2019
- B-21-NEW
|
|
BAC |
2 Mar 2005, 15:28
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 450 Joined: 1 September 04 From: Reghin |
Nu tin minte exact, mai demult nu era tot asa un rand de pneuri toata cursa? Ce stiu sigur, inainte nu se realimenta, se pornea cu plinul facut pentru o cursa intreaga. Se baga benzina sub presiune in rezervoare elastice.
|
--------------------
ex. Opel
ex.Vectra C
2007 OPC line
- MS
|
|
dantes |
2 Mar 2005, 15:36
Post
#7
|
Membru Group: Members Posts: 3.312 Joined: 12 December 03 From: Tzaranoaia |
Nu erau obligatorii..puteai sa faci ce vrei...in mare parte...
@Al...Din cauza asta am gresit cand am cautat prin cafenea, si nu am gasit despre formula 1...el era la diverse...si oricum eu vroiam sa vb. despre sezonul asta care e schimbat radical fata de cel de anul trecut... Sa revin...in plus am uitat sa spun de partea aerodinamica, la care sunt impuse anumite reguli incepand de anul asta... |
--------------------
O masina
oarecare
.
- . Old school
|
|
costi |
2 Mar 2005, 16:00
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.230 Joined: 15 October 03 From: Bucuresti |
Jos Ferrari, jos Schumacher !
M-am saturat ! Vreau si altceva ! PS: A si jos Miki Alexandrescu si in general JOOOOSSSS ! |
--------------------
DSN/SLZ
|
|
sstanescu |
2 Mar 2005, 16:13
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 681 Joined: 5 July 02 From: Bucuresti |
Sus Ferrari! Sus Schumacher!
Si eu m-am saturat. Si eu vreau altceva. Vreau bataie, vreau ca in cele 1-2-3 locuri in care se poate depasi in F1 sa se depaseasca. Vreau sa vad rasturnari de situatie, vreau sa vad piloti care nu abandoneaza lupta pana la steagul alb-cu-negru. Jos Alexandrescu! Dar vai! Alexandrescu is here to stay! F1 se bazeaza foarte mult pe aerodinamica. Pentru piloti depasirea se poate face adesea DOAR in maniera kamikadze! Terminarea unei curse este mult mai importanta decat "impresia artistica". Sa fim realisti insa. F1 pleaca la drum. Dar si 125cc, 250cc si MotoGP isi fac incalzirea. Daca vom fi dezamagiti de F1, sunt sigur ca la moto vom avea curse pe care sa le vedem in picioare, urland ca la cursele de cai unde ne-am pariat tot salariul. |
--------------------
Dacia
SupeRNova Clima
- B-92-SLC All warfare is based on deception. If your opponent is of choleric temper, seek to irritate him. Pretend to be weak, that he may grow arrogant.
- Sun Tzu on the Art of War |
|
Ov |
2 Mar 2005, 16:19
Post
#10
|
Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.447 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti |
|
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
Liviu M |
2 Mar 2005, 16:24
Post
#11
|
Membru Group: Members Posts: 169 Joined: 14 September 04 From: Germania |
Vezi ca n-ai citit tot. Mai era si
QUOTE in rezervoare elastice. Adica presiunea era necesara ca sa umfle rezervorul si sa incapa toata benzine necesara unei curse. |
--------------------
Ford
Mondeo
|
|
Ov |
2 Mar 2005, 16:26
Post
#12
|
Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.447 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti |
ma gandeam eu, ce ti-e domn'le si cu rezervoarele astea elastice, adica-s facute din latex sa inteleg si in momentul ..... ejaaalimentarii se umplu si mai mult ?
|
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
BAC |
2 Mar 2005, 16:27
Post
#13
|
Membru autentic Group: Members Posts: 450 Joined: 1 September 04 From: Reghin |
Nu e vorba sa comprime benzina, rezervorul era ca un fel de balon de cauciuc care se umfla, nu cu aer ci cu, benzina pentru a intra mai mult. Cand Mansell a castigat cu Williams-Renault parca nu era cu realimentare.
|
--------------------
ex. Opel
ex.Vectra C
2007 OPC line
- MS
|
|
Liviu M |
2 Mar 2005, 16:29
Post
#14
|
Membru Group: Members Posts: 169 Joined: 14 September 04 From: Germania |
Cica e pe bune . Iupii, am nimerit.
A propos, eu tin minte ca Mansell mai dadea si pe la boxe, nu cred ca avea rezervor de cauciuc. Sau, mai bine zis, nu i se intindea prea tare . |
--------------------
Ford
Mondeo
|
|
Ov |
2 Mar 2005, 16:30
Post
#15
|
Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.447 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti |
link la chestia cu rezervorul gonflabil, ca nu cred
|
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
Ake |
2 Mar 2005, 16:38
Post
#16
|
Morderator Group: Moderatori Posts: 1.040 Joined: 6 July 04 From: Bucuresti |
Eu as vrea sa largeasca astia pistele, sau sa faca masinile mici si inguste, cat o motocicleta. Sa mai vad si eu o depasire, ceva.
Sau sa vina Il Dottore (V.Rossi) in F1 sa le arate astora care se cred mari soferi ca Shumi cum se fac depasirile pe doua roti Abia astept duminica sa-mi iau si si sa ma asez in fata tv-ului . Da' daca apare MIki sa ne spuna despre prietenii lui eu ma uit pe RTL sa stiti. |
--------------------
(si) Dacia
Logan
Laur.1.4 "Desteapta-te Romane! Traiasca capra vecinului! "
(citat dintr-un sticker auto) |
|
Ov |
2 Mar 2005, 16:42
Post
#17
|
Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.447 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti |
ok, deci inca unul care se uita pe RTL, ca de miki nici o sansa sa scapam
|
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
sstanescu |
2 Mar 2005, 16:42
Post
#18
|
Membru autentic Group: Members Posts: 681 Joined: 5 July 02 From: Bucuresti |
Hmm. Si care era logica cu rezervorul gonflabil? De ce nu era rigid? Singura explicatie pe care o vad era sa nu aiba poate un ruliu prea mare sau ca se fenta foarte simplu un regulament care fixa capacitatea maxima a rezervorului. Probabil asta face parte din seria inovatiilor pentru o cursa, ca imediat dupa aceea se dadea ban.
Oricum, realimantare trebuie sa se faca, altfel masinile alea, cu toata securitatea lor, sunt cisterne pe roti. Prea mare riscul. La fel cum este acum cu pneuri pentru o cursa intreaga. Prea riscant si neconform cu tehnologia din F1, dpdv al meu. Pana si la juniori au bagat opriri obligatorii. |
--------------------
Dacia
SupeRNova Clima
- B-92-SLC All warfare is based on deception. If your opponent is of choleric temper, seek to irritate him. Pretend to be weak, that he may grow arrogant.
- Sun Tzu on the Art of War |
|
os |
2 Mar 2005, 17:03
Post
#19
|
Dictator. Comunist. Arbitrar. Pe scurt: rau. Group: Moderatori Posts: 1.528 Joined: 29 April 04 |
Dupa cite imi amintesc, se limita *volumul* (nu masa!!) combustibilului ce se putea alimenta (cred ca la 220l/cursa). Cum "efectul" benzinei e dat de masa si nu de volum, se faceau doua lucruri:
1. se alimenta cu benzina foarte rece (contractare) 2. alimentarea se facea sub presiune mare (nu stiu cit de mare). Lichidele sunt "practic" incompresibile - adica foarte putin compresibile, dar compresibile. Astfel mai alimentau inca putin, dar acest "inca putin" putea sa fie suficient ca sa nu ramina in pana (parca Mansell a cistigat o cursa impingind masina pe ultimii metri, ca i se terminase benzina). Nu stiu/nu cred sa fi avut vreun avantaj din rezervoarele elastice; nici n-am auzit de asa ceva. |
--------------------
.
.
. Muschii mei minte nu are.
Cip-Cirip! Cip-Cirip! Cip-Cirip! |
|
Ov |
2 Mar 2005, 17:35
Post
#20
|
Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.447 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti |
alimentarea sub presiune, care defapt e "cu" presiune, se foloseste ca sa bagi aceeasi cantitate intr-un timp mai scurt. Defapt e o alimentare cu viteza !
|
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
os |
2 Mar 2005, 18:26
Post
#21
|
Dictator. Comunist. Arbitrar. Pe scurt: rau. Group: Moderatori Posts: 1.528 Joined: 29 April 04 |
@Ov: n-am facut o greseala de exprimare, am vrut sa spun exact ceea ce am spus. Acuma, ca poate informatiile mele sunt false (ceea ce nu cred), e altceva. Ar merita scormonit prin istoricul F1 si verificat.
|
--------------------
.
.
. Muschii mei minte nu are.
Cip-Cirip! Cip-Cirip! Cip-Cirip! |
|
Ov |
2 Mar 2005, 18:28
Post
#22
|
Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.447 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti |
poate gasesti un link sa ma dumiresti si pe mine. thx.
|
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
BAC |
2 Mar 2005, 18:50
Post
#23
|
Membru autentic Group: Members Posts: 450 Joined: 1 September 04 From: Reghin |
Nu stiu detalii tehnice despre acele rezervoare, pe vremea acea Formula 1 era doar la Eurosport si RTL si n-aveam cum sa inteleg ce si cum. Ce mai stiu este ca au avut viata scurta, au fost interzise.
Sstanescule, conform-neconform tehnologiei ani buni s-a alergat in F1 fara realimentare si fara schimb de pneuri. Modificarile aduse regulamentului n-au fost facute numai ca sa-i puna bete in roate lui Schumi, un pilot a declarat ca acum se merge prea repede, periculos de repede. Villeneuve a spus si el ca se merge mult mai repede acum decat cand a parasit F1. Toate astea s-au facut prin imbunatatirea aerodinamica, tinuta de drum-maneabilitate si cauciucuri. In epoca turbo se mergea cu masini de peste 1000 CP la 1500cmc dar care nu mergeau mai repede dacat cele de azi. An de an timpii erau scurtati in medie cu 2 sec, unde se ajunge in ritmul asta? Limita fizica probabil va fi de 8-9 g in curbe de unde, ca si la pilotii de vanatoare, se pierde cunostinta. |
--------------------
ex. Opel
ex.Vectra C
2007 OPC line
- MS
|
|
os |
2 Mar 2005, 19:13
Post
#24
|
Dictator. Comunist. Arbitrar. Pe scurt: rau. Group: Moderatori Posts: 1.528 Joined: 29 April 04 |
N-am gasit la iuteala nimic despre presiune (sau poate m-am inselat eu), dar iata aici cite ceva despre limitari si despre temperatura.
http://www.f1technical.net/article26.html (catre sfirsitul paginii) http://www.4mula1.ro/history/article/article9.html (aici descrierea e eronata, e vorba de X litri/cursa) |
--------------------
.
.
. Muschii mei minte nu are.
Cip-Cirip! Cip-Cirip! Cip-Cirip! |
|
BAC |
3 Mar 2005, 08:40
Post
#25
|
Membru autentic Group: Members Posts: 450 Joined: 1 September 04 From: Reghin |
Deci: din '94 s-a reintrodus realimentarea, pana atunci erau limitari in privinta cantitatii(litri) benzinei folosite in cursa. Benzina era intodusa la temperatura de "frozen". Imi dau seama ca din momentul alimentarii pana in momentul porniri motorului, intarziata cat de mult posibil pt economie, benzina se incalzea marindu-si volumul. Pt asta era nevoie ca rezervorul sa suporte aceasta diferenta de volum. Actualmente temperatura benzinei la alimentare este de 10 grade C.
Ce am mai vazut in statistici din '80 pana in '86 si-au pierdut viata 8 piloti, medie de 1 pilot pe sezon, crunt nu. De la moartea lui Senna si a lui Ratzenberger nu s-a mai murit in F1. |
--------------------
ex. Opel
ex.Vectra C
2007 OPC line
- MS
|
|
sstanescu |
3 Mar 2005, 10:35
Post
#26
|
Membru autentic Group: Members Posts: 681 Joined: 5 July 02 From: Bucuresti |
Ca fapt divers, s-a lansat si in Romanica revista F1 Racing. Atata timp cat e traducerea fidela a variantei originale, e ok. Mai puneam mana din cand in cand pe cate una in engleza si pot sa afirm ca erau unele lucruri interesante de citit.
Ca sa nu ma intind aiurea si sa zica cineva ca fac reclama, doar va trimit catre site: www.f1racing.ro |
--------------------
Dacia
SupeRNova Clima
- B-92-SLC All warfare is based on deception. If your opponent is of choleric temper, seek to irritate him. Pretend to be weak, that he may grow arrogant.
- Sun Tzu on the Art of War |
|
DodoBird |
3 Mar 2005, 12:49
Post
#27
|
Membru autentic Group: Members Posts: 572 Joined: 15 October 04 From: Bucuresti |
Sper ca dupa vizionarea primei sesiuni de calificari venim si cu niste pronosticuri , nu ?
Chair daca prin aer pluteste tot un imn germano-italian de podium, nu se stie niciodata ! Iar despre modificari este foarte clar nu vor influenta cu absolut nimic ierarhia curselor asta e, atat timp cat impunerile sunt comune, iar ceva particularizat nu are sens ! Oricum astept si eu cu nerabdare inceperea campionatului. |
--------------------
Dacia
Berlina 1300 cmc
2005 Alba
- B-54-WEG
|
|
paulp |
3 Mar 2005, 15:51
Post
#28
|
Bagator de seama! Group: Members Posts: 3.098 Joined: 31 July 03 From: Iasi |
Hai Shumi, Hai Ferrari!
JOS MIKI! |
--------------------
Fiat
Linea
Active, 2011
- PAD
|
|
dil |
3 Mar 2005, 19:38
Post
#29
|
Membru verde Group: Moderatori Posts: 1.361 Joined: 7 December 04 From: Corbeanca, Ilfov |
|
--------------------
-
-
-
- - Renault Captur 0.9 TCe XMOD (2015)
ex Daewoo Matiz 2004 (2012-2015) ex Renault Clio Symbol 1.5dci 80CP 2006 Fidji (2006-2011) |
|
paulp |
3 Mar 2005, 19:48
Post
#30
|
Bagator de seama! Group: Members Posts: 3.098 Joined: 31 July 03 From: Iasi |
Rosie e doar sapca Ferrari (am ochit eu si o geaca dar tre sa ma port tare frumos cu nevasta-mea la cit costa ).
Masina e gri metal ca sa-mi aminteasca de Senna (adevaratul geniu din F1). |
--------------------
Fiat
Linea
Active, 2011
- PAD
|
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 8th May 2024 - 10:22 |