DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> O mica intrebare ..., furtun vapori ulei scos sub masina

Alungatu
post 27 May 2009, 13:36
Post #1


Ala micu' de respira greu


Group: Members
Posts: 88
Joined: 22 January 09
From: Perla Moldovei




Am revenit la carburatorul de 1.4 .. si in treapta a 4a de la 3 mii in sus imi da suturi ... mi-a zis cineva ca ar trebui segmentat motoru si ca e din cauza la gaze... drept urmare am scos furtunu care vine din motor de la culbutori si am pus o prelungire in jos (ca la mosnegii din '80) pe unde ies gazele ... si o gaura din T-eu am infundat-o. Observ ca merge bine acum, nu mai da suturi... dar vroiam sa intreb ... e OK sa merg asa pana la segmentare ?

This post has been edited by Ov: 28 May 2009, 09:55


--------------------
Dacia 1310T - Motor 106/00 -1557 cm3 - 72 cp/5250 rpm - 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SSilent
post 27 May 2009, 13:39
Post #2


Membru Vitezoman


Group: Members
Posts: 1.235
Joined: 23 July 07
From: ...I'm everywhere... nowhere




atata timp cat te doare in cot de aerul pe care il respiram si nu te prinde RAR-ul e okay.

pe mine unu ma durea in cot de ambele


--------------------
Dacia 1210 1986 - N/A
dacie dezmembrata... in curs de RK ^_^

cu planuri de viitor (adica vise):
-Yamaha Fazer 600 cm3
-Ford Escord 2000RS
-Mercedes Benz W201
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 27 May 2009, 13:39
Post #3


fan Dacia


Group: Members
Posts: 19.908
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




Nu e ok, ca poluezi mai rau ca RABA. Segmeneteaza rabla mai repde si pune furtunul la loc, ca daca te prinde RAR-ul in trafic nu e bine.


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
"Popa Nan e-o stradă-nspre Hala Traian
De la Foișor până-n Piața Vitan"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SSilent
post 27 May 2009, 13:42
Post #4


Membru Vitezoman


Group: Members
Posts: 1.235
Joined: 23 July 07
From: ...I'm everywhere... nowhere




nu cred ca poluezi mai mult ca RABA care lasa ceata albastra+neagra in spate mai ceva ca in filmele de groaza, dar intr-adevar, RAR-ului nu-i pasa smile.gif


--------------------
Dacia 1210 1986 - N/A
dacie dezmembrata... in curs de RK ^_^

cu planuri de viitor (adica vise):
-Yamaha Fazer 600 cm3
-Ford Escord 2000RS
-Mercedes Benz W201
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alungatu
post 27 May 2009, 23:10
Post #5


Ala micu' de respira greu


Group: Members
Posts: 88
Joined: 22 January 09
From: Perla Moldovei




Stati linistiti ca nu poluez aerul mai tare decat o fac fabricile de la Savinesti (cine stie ...) biggrin.gif Iese putin fum pe furtun si putin fum pe evacuare biggrin.gif Am sa cumpar un set motor cu totul (imi da cineva nou nout la 150 lei) si am s-o fac..


--------------------
Dacia 1310T - Motor 106/00 -1557 cm3 - 72 cp/5250 rpm - 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
panter1
post 27 May 2009, 23:55
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 792
Joined: 26 February 09
From: Bucuresti




Pana la a pune setu mergi pana in 3000 de ture cu furtunele in regula caci si consumul va fi mai mare cu furtunele scoase + ca daca esti primul la semafor vor rade gagicile de tine si se vor tine de nas, si lasa mosii deoparte, asta faceau ei acum 20 de ani cand nu isi permiteau sa faca un motor pe cand la noi.. daca tot e ieftin.. sa il facem cat de repede posibil smile.gif e dacie totusi.. comparati preturile cu a altor masini straine si o sa vedeti ca nici la jumate nu e ca pret la schimbare de set motor.

Dacia mea e ca noua, motorul consuma super putin(in jur de 6.5 L de gaz) si trage de rupe dar rar trec de 3000 de ture, si sper sa tina pana la 250.000. caci are aproape 100.000 si nu mananca pic de ulei, la Dacie sincer nu recomand sa se treaca de 3200Rot/min caci e inutil sa nu mai vorbim de disconfortul zgomotului produs de motor + ca se va uza mai repede.. parerea mea smile.gif

This post has been edited by panter1: 28 May 2009, 00:00


--------------------
Dacia 1310 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alungatu
post 28 May 2009, 09:20
Post #7


Ala micu' de respira greu


Group: Members
Posts: 88
Joined: 22 January 09
From: Perla Moldovei




Motivul pentru care inca nu o fac e ca inca ma gandesc daca sa renunt la masina si sa-mi iau un kawasaki zx6r sau nu... pana o sa ma decid, o las asa biggrin.gif


--------------------
Dacia 1310T - Motor 106/00 -1557 cm3 - 72 cp/5250 rpm - 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Minel
post 28 May 2009, 09:51
Post #8


Pauard bai Remat Nord


Group: Members
Posts: 4.043
Joined: 4 April 07
From: Cluj .......Resita ,C-S




Daca te prinde R.A.R pe drum , iti "trage"' vreo amenda de numai faci nimic .... happy.gif


--------------------
Dacia 1310-L /VW Passat 1995/1397cmc - CS-01-TMS
Mandru posesor de Dacia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 28 May 2009, 10:24
Post #9


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




daca te opreste rar iti ia talonu+150lei amenda.
atata:)


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionut.tanase
post 28 May 2009, 10:53
Post #10


Can't Stop Me!


Group: Members
Posts: 1.283
Joined: 8 September 06
From: PITESTI




Eu zic sa-i reglezi aprinderea wink.gif .


--------------------
FORD FOCUS 2003
DACIA 1310 .... first LOVE :-)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alungatu
post 28 May 2009, 11:46
Post #11


Ala micu' de respira greu


Group: Members
Posts: 88
Joined: 22 January 09
From: Perla Moldovei




Sincer pe mine nu m-a oprit niciodata RAR-ul de cand conduc. Cat despre furtun ... nu cred ca se observa (sper) .. e scos sub masina (nu in fata).. deci se poate considera ca nu e imbinata bine toba si ca scapa foc sau ca e putin sparta biggrin.gif


--------------------
Dacia 1310T - Motor 106/00 -1557 cm3 - 72 cp/5250 rpm - 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
brigada_diverse
post 28 May 2009, 12:03
Post #12


Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D


Group: Members
Posts: 2.505
Joined: 12 July 07
From: Constanta




cum ai deschis capota iti dai seama...nu e ala mic care duce in carburator...e unu mare care duce sub masina si pleaca de la carter...se vede de la o posta cand deschizi capota

in rest...imi retrag prostiile care le spuneam si sunau cam asa "ce daca mananca si 2 l de ulei la mie, daca merge de ce sa o segmentez?"...am mers in spatele uneia si putea de muream...acu mi-am dat seama ce spuneati voi


--------------------
Dacia ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI
Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SSilent
post 28 May 2009, 12:42
Post #13


Membru Vitezoman


Group: Members
Posts: 1.235
Joined: 23 July 07
From: ...I'm everywhere... nowhere




lasa ma cristi ca bagi aditivi si nu mai pute, ii bagi ceva parfumat si improspatezi toata C-ta radmasa.gif


--------------------
Dacia 1210 1986 - N/A
dacie dezmembrata... in curs de RK ^_^

cu planuri de viitor (adica vise):
-Yamaha Fazer 600 cm3
-Ford Escord 2000RS
-Mercedes Benz W201
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ovidiun
post 28 May 2009, 13:00
Post #14


Membru...fara drepturi.


Group: Members
Posts: 39
Joined: 8 April 08




N-are nimic, si eu merg la fel.
Adevarat e ca nu m-a oprit RAR-ul pana acum, de asta zic ca nu face nimic biggrin.gif
Nici eu nu mai vreau sa mai bag 10-15 mil in ea (mai are si alte boli tongue.gif ), oricum vreau sa o schimb.


--------------------
Dacia berlina 1998
Suntem mai degraba sclavi ai propriei minti decat ai propriului destin - Roosevelt
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
brigada_diverse
post 28 May 2009, 13:05
Post #15


Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D


Group: Members
Posts: 2.505
Joined: 12 July 07
From: Constanta




6-7 mil....nu 10- 15
ssilent, la mine pierde, nu il arde
pierde pe la simeringurile de palier si iarasi pe la baie(o fi baia indoita), dar nu mai imi pasa....

dar ca experiment o sa incerc sa vad..daca bag parfum pe la admisie, miroase frumos la esapament?

oricum daca va prinde rar-ul...platiti valoarea masinii la amenda smile.gif)


--------------------
Dacia ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI
Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
micri
post 28 May 2009, 14:16
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 239
Joined: 22 January 08




am si eu o mica nedumerire referitor la furtunul care pleaca din teul de la carburator si se duce in galerie.
am scos aseara diuza dupa acest furtun si merge mai turat motorul si mult mai rotund. cand ii pun diuza scade turatia motorului putin.
oare ce o avea?


--------------------
dacie 1310TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
v_razvan_c
post 29 May 2009, 21:16
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 665
Joined: 11 March 07




De fapt, 'micri', in mod normal, daca scoti diuza, nu ar mai sta motorul la relanti...

'Alungatu', daca-i da putin in nas si lasi furtunul la loc, te deranjeaza? A mea da mereu putin in nas, apoi trage bine... Si la cat de dus am motorul, furtunele le am la locul lor; culmea nici nu se prea murdareste carburatorul biggrin.gif

This post has been edited by v_razvan_c: 29 May 2009, 21:17


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MihaiGSm
post 29 May 2009, 22:12
Post #18


Membru


Group: Members
Posts: 114
Joined: 9 October 08
From: Bucuresti




Si eu am fost tentat sa scot furtunul din capacul culbutorilor si sa-l las sa atarne, dar uitandu-ma cu atentie la furtunul cu diuza ce intra in galerie, am observat ca la capatul dinspre galerie era topit pe interior si infundase stutzul pe care intra. De cand l-am desfundat nu imi mai sare nici busonul, motorul merge rotund si fuge si mai bine.


--------------------
BMW E91 2011
EX: Dacia Logan Laureate 1.5DCI, 2007
Opel corsa C 1.2 16 v
Dacia Logan 1.2 16 v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alungatu
post 29 May 2009, 23:53
Post #19


Ala micu' de respira greu


Group: Members
Posts: 88
Joined: 22 January 09
From: Perla Moldovei




Am mers zilele astea cu furtunul scos si sincer observ ca inca mai face 'prostioare' ... in treapta 4a de la 3 mii in sus incepe sa-mi dea in gat.. sincer ma deranjeaza ca de obicei merg cu a 4a (la 60km/h) si cand ma bag in depasiri o duc in ture .. si sa-mi faca faze din astea in depasire e cam naspa

Stie careva care ar putea fi motivul pentru care imi da in nas ?

This post has been edited by Alungatu: 29 May 2009, 23:53


--------------------
Dacia 1310T - Motor 106/00 -1557 cm3 - 72 cp/5250 rpm - 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
krapcarasu
post 30 May 2009, 16:19
Post #20


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.912
Joined: 25 November 08
From: Suceava




aprindere dereglata ar fi un motiv,nivelul(la 1,6 cu carb 1.4 nivelul merge marit),traseul benzinei infundat


--------------------
Renault Megane 1.4 16 v 1999 - sv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
raul93
post 31 May 2009, 09:20
Post #21


Membru incepator


Group: Members
Posts: 95
Joined: 2 January 09




cate rpm are o dacie 1300 cu 4 trepte la 80Km\h


--------------------
dacia berlina 99 - DJ 04 KPC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nelu_1985
post 31 May 2009, 11:10
Post #22


membru in pauza de masa


Group: Members
Posts: 1.290
Joined: 2 May 07
From: BLAJ




daca-i vorba de dacia din semnatura ta si are cutia originala are 3000 de ture si la 110 are 4000


--------------------
DACIA 1410 GTL 1986 - 2-AB-9576
"Scump nu exista, ieftin nu rezista....."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
anndi
post 1 Jun 2009, 08:51
Post #23


Membru autentic


Group: Members
Posts: 932
Joined: 13 December 04
From: Timisoara




Incredibil, tre sa exclam. Pana acum toata lumea facea morala ca merge omul cu un furtun ce atarna sub masina, dar nimeni nu a observat ca problema lui nu e din cauza furtunului, ci din cauza maltratarii alimentarii cu benzina. In treapta 4 la 3000 de ture carbul ala nu e in stare sa alimenteza corect motorul de 1,6, daca nu e reglat corect. E prea mic nivelul in CNC. Trebuie reglat cabul respectiv pentru motorul de 1,6! Nu il arunci acolo pur si simplu. Daca vrei sa faci depasiri atunci lasi frumos carbul dublucorp cu care a venit masina din fabrica si o sa vezi ca nu mai mere in suturi si pe deasupra mai si trage. Spor!


--------------------
Renault Megane GT220 GrandTour 2014
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alungatu
post 1 Jun 2009, 11:19
Post #24


Ala micu' de respira greu


Group: Members
Posts: 88
Joined: 22 January 09
From: Perla Moldovei




merci de sfat anndi .. dar carburatorul cred ca e reglat.. zic io. Are toate jigloarele de 1.45 (din cate stiu cele mai mari care se gasesc) si nivelul la benzina marit... dar na .. poate ai dreptate...

Mi-a mai zis un tip ca e benzina proasta .. si mai multi se plang de petrom-ul de unde pun eu benzina. Am sa schimb peco-ul si am sa vad daca mai face asa ... poate e si asta problema

This post has been edited by Alungatu: 1 Jun 2009, 11:20


--------------------
Dacia 1310T - Motor 106/00 -1557 cm3 - 72 cp/5250 rpm - 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
paul-tm
post 18 Sep 2010, 07:01
Post #25


Membru autentic


Group: Members
Posts: 478
Joined: 25 August 09
From: Timisoara




Salutare. Decand am schimbat garnitura de chiulasa in luna mai, am probleme cu muci chiar si pe vremea asta.
Folosesc ulei panther 20w50, motoru papa ceva ulei dar nu mult. Sa fie motoru devina sau uleiul?
Mersi


--------------------
opel astra f-cc 1996 - TM-23-GZV
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
besche
post 18 Sep 2010, 07:25
Post #26


Besche


Group: Members
Posts: 227
Joined: 14 March 10
From: Constanta




Eu cred ca uleiul e de vina. Incearca si schimba firma. Incearca cu Lubrifin,este cel mai bun ulei romanesc. Daca mergi la orice magazin care vinde uleiuri,uite-te atent la un bidon de ulei Total,care nu-i ieftin deloc. Vei vedea scris pe eticheta de pe spate,mic,micut, Lubrifin Romania s.a


--------------------
Renault Clio 2005 Authentique - CT - 31-AIS
Tunez tunuri
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Andyno
post 18 Sep 2010, 10:54
Post #27


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.435
Joined: 9 June 09
From: Bucuresti.




incearca sa i faci o prelungire la furtun pana la tine in masina...si i ai multumit pe toti biggrin.gif


--------------------
Dacia 1310, an 99'. Toyota Hilux D4D 170 CP 2007. Dacia 1310, an 20' injectata.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
daniel93
post 18 Sep 2010, 12:55
Post #28


Membru cu serie mare


Group: Members
Posts: 456
Joined: 21 October 08
From: Vatra Dornei




eu am avut canalul din galerie infundat si diuza lipsa, am desfundat, am pus diuza si de la 8 am ajuns la 7-7.5%..
mi-a reglat cineva carbul ca sa iau itp-ul si imi papa 12, mergea inecat, dar a scos gazele bine wink.gif
mi-am reglat inapoi carbul, am verificat furtunasele si diuza, nu erau infundate, dar am ajuns la consum 6.5 afara si fuge nebuna... dar papa ulei sad.gif

Am vazut multe dacii cu furtunul scos prin scut afara, si toate erau vai de mama lor, debia mergeau, a mea si rece daca mi-ar merge asa i-as da drumu in apa tongue.gif
O fi dacia proasta, dar e proasta ca nivel al calitatii, proiectul e reusit. Daca francezii au pus furtunul ala acolo, nu l-a pus ca-l avea prin sura si-l deranja, l-a pus cu un scop, usureaza mersul motorului

This post has been edited by daniel93: 18 Sep 2010, 13:00


--------------------
Dacia 1300/1310 TLX 1976/1988
Opel Astra F C20LET cu cheaturi
Ford Focus 1.8 TDCI
Logan 1.4 mpi

Gunoaie romanesti, si plastice fara valoare
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Paulorossi
post 18 Sep 2010, 14:11
Post #29


Ing. electro-automatist BEIUS-STEI


Group: Members
Posts: 1.133
Joined: 27 January 10
From: Bihor-Stei




Furtunul acela e pus din alte motive acolo,sa recupereze o parte din vaporii de ulei si pentru o poluare cat mai mica.Problema e ca in momentul in care ai uleiul prost si mai iti si consuma ulei ai toate sansele ca vaporii aceia sa iti inece carburatorul,in consecinta amestecul carburant va fi privat de aer lucru care face ca la acelas consum al masinii randamentul motorului sa fie mai mic.Solutia amiabila ar fi rezolvarea problemei consumului uleiului prin segmentare,etc..sau recuperarea vaporilor prin orificul de la joja,dar multi ostili prefera sa scoata acel furtun afara fara sa se gandeasca la mediu.


--------------------
dacia 1310Li 2002
Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dorinromeo
post 18 Sep 2010, 14:50
Post #30


inca incepator


Group: Members
Posts: 160
Joined: 5 February 10
From: Cluj-Napoca




imi permit sa iti dau un sfat pt. atunci cand iei setul motor de la un nene. da jos mai intai o camasa si uitate bine la scaunul camasii si la forma gulerului camasii unde culca pe bloc. stiu din experienta ca sunt de doua feluri, pentru garnituri de cauciuc, sau garnituri de cupru. sa nu te trezesti ca trebuie sa mergi la strungar sa rectifice camasa. poate nimereste, poate nu... in rest, cu poluarea si RAR-ul, bafta multa.


--------------------
Dacia 1310 1998
Romania merge pe drumul cel bun. Doar noi calcam pe alaturi.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages  1 2 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 25th April 2024 - 05:49
Forum Renault