LICHID DE RACIRE
LICHID DE RACIRE
MARIUS_C |
22 Jul 2003, 16:27
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 14 Joined: 22 July 03 |
|
||
-------------------- |
|||
dandanus |
22 Jul 2003, 17:07
Post
#2
|
Membru incepator Group: Members Posts: 15 Joined: 17 May 03 |
Vezi ca este un produs englezesc vreo 50.000. lei o pulbere de culoarea bronzului sau cenusie. Pui 1/2 in vasul de expansiune si daca nu mai scade nivelul inseamna ca ai rezolvat-o!
Huta...! huta...! cu caruta. |
-------------------- |
|
MBZ |
22 Jul 2003, 17:50
Post
#3
|
Membru autentic Group: Banned Posts: 484 Joined: 27 November 03 |
este o solutie cu mermelezul recomandat mai sus, sau chiar si cu praf de in, numai ca sistemul de racire este prea important, si este bine sa determini totusi unde se duce, ca legea aia d`n chimie inca este valabila(nimic nu se pierde, totul se transforma), trebuie sa ai o pierdere pe circuit sau mai rau(Doamne fereste ) sa nu ai probleme la chiulasa(garnitura)
.. tine-ne la curent |
-------------------- |
|
MARIUS_C |
23 Jul 2003, 07:52
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 14 Joined: 22 July 03 |
Corect!!! Totul se transforma!!! Lichidul meu de racire cred ca se transforma in abur care se depune pe partea din interiorul masinii a parbrizului. Ati mai auzit de asemenea fenomen?
|
-------------------- |
|
MBZ |
23 Jul 2003, 08:07
Post
#5
|
Membru autentic Group: Banned Posts: 484 Joined: 27 November 03 |
QUOTE Corect!!! Totul se transforma!!! Lichidul meu de racire cred ca se transforma in abur care se depune pe partea din interiorul masinii a parbrizului. Ati mai auzit de asemenea fenomen? :evil: :evil: s-a mai auzit si chiar s-a vazut.., este cel mai probabil caloriferul spart pe la o celula sau furtunele au pierdut etansarea... |
-------------------- |
|
AL |
23 Jul 2003, 08:27
Post
#6
|
Member Group: Members Posts: 2.495 Joined: 8 July 02 From: Bucuresti |
QUOTE Corect!!! Totul se transforma!!! Lichidul meu de racire cred ca se transforma in abur care se depune pe partea din interiorul masinii a parbrizului. Ati mai auzit de asemenea fenomen? :evil: :evil: din descrierea ta rezulta ca ai caloriferul spart...poate si radiatorul dar nu atat de evident cat sa se vada balta sub masina... caloriferul il poti verifica vizual, aproximativ, daca te uiti prin dreapta consolei centrale, in zona unde trec furtunele caloriferului spre motor.... practic te bagi sub bord si verifici cu mana colturile carcasei in care este montat caloriferul...vei gasi ori pacaturi de antigel ori antigel uscat, ca un praf de culoare portocaliu-albicios.... fiind in garantie, e pacat sa nu profiti de asta...deci, sfatul meu e sa mergi la service sa verifice si sa schimbe!.... dca vor incerca ssa te abureasca ca nu e nimic, nu te lasa si cere demontarea...daca se va dovedi ca nu este spart platesti tu manopera, dar daca e spart le vei inchide gura....si vor schimba! la fel si in cazul radiatorului de racire (motor)...verifica vizual sa nu aiba urme de praf de antigel pe la imbinari... pe laterale, acolo unde conductele transversale intra in capetele radiatorului.... sfatul meu este sa nu te complici cu tot felul de substante si pilituri din acelea care etanseaza... poti pierde garantia sau deteriora motorul... solutiile astea empirice le vei folosi eventual cand nu o sa mai ai garantie! |
--------------------
Skoda
KAROQ
2019
- B-21-NEW
|
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 27th April 2024 - 07:02 |