problema CV
problema CV
24 Jul 2003, 09:34
Post
#1
|
|||
Group: Posts: 0 Joined: -- Warn: (0%) |
|
||
-------------------- |
|||
Liviu |
24 Jul 2003, 09:55
Post
#2
|
expat naiv Group: Banned Posts: 3.526 Joined: 5 July 02 From: Peste gard |
Mergi de urgenta la un service sa iti faca o aerisire a sistemului de ambreiaj .. dupa cum povestesti matale mie imi suna ca si cum tie nu iti decupleaza ambreiajul klumea ... ceea ce este 85% din cauza ca ai aer in instalatie.
|
--------------------
.
.
.
|
|
MBZ |
24 Jul 2003, 10:06
Post
#3
|
Membru autentic Group: Banned Posts: 484 Joined: 27 November 03 |
mai poate fi si de la nivelul scazut al uleiului in cutie, verificare!
|
-------------------- |
|
24 Jul 2003, 10:12
Post
#4
|
|
Group: Posts: 0 Joined: -- Warn: (0%) |
Treaba asta se intampla de cateva luni (cam 6). Nu s-a agravat intre timp.
De ce trebuie sa merg de urgenta la service? Am mai fost la service de 2 ori si eu spun ca nu aud nimic..... p.s. Uleiul in CV a fost verificat de 3 ori si e la nivel..... |
-------------------- |
|
Liviu |
24 Jul 2003, 10:14
Post
#5
|
expat naiv Group: Banned Posts: 3.526 Joined: 5 July 02 From: Peste gard |
daca spui ca uleiul e la nivel atunci aeriseste-ti sistemul de ambreiaj ... asta lucreaza cu lichid de frana care e luat din rezervorul de frana ....
|
--------------------
.
.
.
|
|
24 Jul 2003, 10:22
Post
#6
|
|
Group: Posts: 0 Joined: -- Warn: (0%) |
multumesc mult pentru sfaturi....
|
-------------------- |
|
Liviu |
24 Jul 2003, 10:25
Post
#7
|
expat naiv Group: Banned Posts: 3.526 Joined: 5 July 02 From: Peste gard |
Daca nici asta nu merge inseamna ca ai o problema "interna" ... ma refer la rulmentul de presiune sau ceva similar (poate ca exemplul nu e chiar fericit ales pentru ca rulmentul de presiune uzat se manifesta cu un fluierat ... dar intelegi tu )
|
--------------------
.
.
.
|
|
24 Jul 2003, 10:41
Post
#8
|
|
Group: Posts: 0 Joined: -- Warn: (0%) |
VA ZIC EU DE LA CE E
E DE LA BIELA STABILIZATOARE DE SUB MOTOR E DISTRUS CAUCIUCU ALA CIND MOTORUL SE INCORDEAZA SE AUDE FIER PE FIEER BAFTA |
-------------------- |
|
21 Aug 2003, 13:03
Post
#9
|
|
Group: Posts: 0 Joined: -- Warn: (0%) |
Surpriza Surpriza, nu era nici de la cutie sau circuit ambreaj, nici de la biela. Ceea ce auzeam eu era jocul planetarei stanga la care tocmai amschimbat burduful.
|
-------------------- |
|
hawkeye |
21 Aug 2003, 13:06
Post
#10
|
Membru incepator Group: Members Posts: 67 Joined: 16 July 03 |
hehe... ce-mi aduc aminte de sunetul acela placut pe vremea cand aveam oltcit... cum luam o curba, cum se auzea: taca-taca-taca-taca-taca... )
cand am schimbat planetara parca ii duceam lipsa, ma obisnuisem cu el.. p.s. - pt. suciu sorin: strange place to meet again, duh? |
-------------------- |
|
21 Aug 2003, 13:09
Post
#11
|
|
Group: Posts: 0 Joined: -- Warn: (0%) |
tu ce cauti ma pe aici.....
in alta ordine de idei: nu se aude de loc la curbe sau in mers ci doar cand cuplez ambreiajul.... face un tac simplu si gata....(are un joc foarte mic) |
-------------------- |
|
hawkeye |
21 Aug 2003, 13:14
Post
#12
|
Membru incepator Group: Members Posts: 67 Joined: 16 July 03 |
sincer, de cand citesc forumu asta mi-a iesit cu totu din minte ideea de a-mi lua snova... nova mea gt din '99 desi o injur zilnic nu mi-a facut nici o problema majora. singura problema care persista e cu carburatorul care face probleme frecvent. in rest, radiator original, mocheta de pe plafon nedesprinsa, frane in stare perfecta de functionare, cutia merge ca in prima zi,actuatoare la usi montate de mine, model ieftin si merg perfect de ani buni etc etc ...
parerea mea e ca novele gt din perioada aia au fost foarte reusite. spre deosebire de snovele care au fost ratari imense ... |
-------------------- |
|
aless |
21 Aug 2003, 14:05
Post
#13
|
Membru Group: Members Posts: 169 Joined: 27 May 03 From: Ploiesti |
Cu toate astea trecerea de la nova la supernova a fost cel mai mare pas de pana acum facut de Dacia.
|
--------------------
KIA
CEE'D
2008
- PH-09-ADN Nimic nu este mai definitiv decat lucrurile pe care le facem provizoriu...
|
|
Watchful snake |
21 Aug 2003, 14:08
Post
#14
|
Membru Group: Members Posts: 170 Joined: 4 June 03 From: București |
Și pe urmă încă un pas mic cu Solenza...
|
--------------------
Dacia
Solenza Clima
2003 Nu conduceți mai repede decît poate zbura îngerul vostru păzitor!!!...
|
|
Bobo |
21 Aug 2003, 14:25
Post
#15
|
Membru autentic Group: Members Posts: 756 Joined: 24 October 02 From: Bucuresti |
si sa vezi dupa aia cogeamitea saritura cu prajina pentru x90.... :wink: :wink:
|
-------------------- |
|
aless |
21 Aug 2003, 14:32
Post
#16
|
Membru Group: Members Posts: 169 Joined: 27 May 03 From: Ploiesti |
Daca pleaca frantzuzii sa faca X90 prin alte parti, tare imi e ca saritura o sa fie inapoi.
|
--------------------
KIA
CEE'D
2008
- PH-09-ADN Nimic nu este mai definitiv decat lucrurile pe care le facem provizoriu...
|
|
Tudor B |
21 Aug 2003, 17:24
Post
#17
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.639 Joined: 7 August 03 From: Cluj-Napoca |
Problema mea cu CV: rulez cu ~110-130 km/h cu viteza V, o scot din viteza, o las sa curga iar cand vreau sa o bag in viteza V pe la 100 km/h nu mai vrea sa intre numai daca fortez, in a IV-a intra fara nici o problema. Daca apas un pic pedala de acceleratie atunci intra fara nici o problema. Cineva mi-a spus ca sunt uzate sincroanele. Sa fie asa? Aceasta este prima mea masina :oops: .
|
--------------------
DACIA
GOLAN
Laureate 1.4 MPI
- CJ 00 TUD "Wellcome to the desert of the real"
|
|
Marty |
22 Aug 2003, 00:19
Post
#18
|
Membru cu privire de ansamblu Group: Members Posts: 5.840 Joined: 14 April 03 From: Corbu |
Daca fortezi, ciraie cind intra in viteza ??? Poate fi ori placa de presiune ori sincroanele de a 5-a
|
--------------------
Gillette
De unica folosinta
2011
- B 999 NAM Mindru absolvent de grup scolar.
|
|
bondoo7 |
22 Aug 2003, 07:17
Post
#19
|
Membru Group: Members Posts: 155 Joined: 9 September 02 From: Roman |
Tudor B
cine te-a invatat sa mergi cu masina scoasa din viteza? sa-i spui sa faca asta numai el si sa nu mai dea asa sfaturi la alti. care-i avantajul ca mergi cu 110-130km/h scos din viteza in afara ca faci varza cutia? pt ca nu obtii nici economie de benzina nici nu reduci uzura motorului? ...? |
--------------------
dacia
supernova confort toate bune ?..?..?
|
|
Tudor B |
22 Aug 2003, 07:44
Post
#20
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.639 Joined: 7 August 03 From: Cluj-Napoca |
De ce se face cutia varza daca o scot din viteza?
"Sfatul" l-am primit de la instructorul meu de la scoala de soferi, el zicea ca daca cobor un drum cu o inclinatie mica si nu necesita frana de motor, sa scot masina din viteza. Mi-am dat seama ca nu e bine la viteze mari, dar mi-am format acest prost obicei si incerc sa scap de el. |
--------------------
DACIA
GOLAN
Laureate 1.4 MPI
- CJ 00 TUD "Wellcome to the desert of the real"
|
|
bondoo7 |
22 Aug 2003, 08:00
Post
#21
|
Membru Group: Members Posts: 155 Joined: 9 September 02 From: Roman |
am banuit de la "scoala" de soferi ti se trage pt ca aia de fapt nu te invata mai nimic dar au un "aer" de superexperti si apucaturi de mecanic a' lu' peste, cat despre uzura cutiei de viteze trebuie sa stii cum functioneaza ca sa intelegi de ce nu e bine si e cam mult de povestit,
dar, fff pe scurt cand masina ruleaza, iar motorul merge la relanti diferenta de turatie a arborilor este mare, la incercarea angajarii unei trepte sincronul trebuie sa egalizeze turatiile arborilor si din acest motiv este puternic solicitat=> uzura mare a sincroanelor, uzura care duce la dificultate in angajarea treptelor, angajare cu zgomot (carait)... |
--------------------
dacia
supernova confort toate bune ?..?..?
|
|
Tudor B |
22 Aug 2003, 08:03
Post
#22
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.639 Joined: 7 August 03 From: Cluj-Napoca |
Mersi mult de explicatii.
|
--------------------
DACIA
GOLAN
Laureate 1.4 MPI
- CJ 00 TUD "Wellcome to the desert of the real"
|
|
Mihai_E |
22 Aug 2003, 08:18
Post
#23
|
Membru autentic Group: Members Posts: 687 Joined: 21 October 02 From: Bucuresti |
cind scoti masina din viteza in mers, arborele primar al cutiei se va roti cu turatia motorului (turatia de relanti), iar arborele secundar va fi antrenat de roti (cu o turatie mai mare). cu cit viteza este mai mare cu atit diferenta de turatie dintre cei 2 arbori ai cutiei va fi mai mare ducind la uzuri inutile. asta poate fi si cauza pentru care e posibil sa nu-ti intre intr-a 5-cea. avind turatii foarte diferite cei doi arbori nu se pot cupla (chiar cu ajutorul sincroanelor). din aceasta cauza la schimbarea vitezelor este bine sa tinem putin schimbatoru' in punctul mort, permitind astfel ca turatiile celor doi arbori sa se egalizeze, evitind astfel uzura prematura a sincroanelor.
|
--------------------
Renault
Megane Sedan
2006 1.5dCi 100 CP Shit happens!
|
|
Mihai_E |
22 Aug 2003, 08:23
Post
#24
|
Membru autentic Group: Members Posts: 687 Joined: 21 October 02 From: Bucuresti |
sorry, merge cam greu netu' si mi-a luat-o bondoo7 inainte......
|
--------------------
Renault
Megane Sedan
2006 1.5dCi 100 CP Shit happens!
|
|
newbie |
22 Aug 2003, 08:29
Post
#25
|
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 21 August 03 |
Pai tocmai asta face si omu': o tine putin ... mai mult... in punctul mort (asta inseamna ca e scoasa din viteza), dar dupa aceea tot nu ii intra in viteza a V-a. Hmmm....strange....
|
-------------------- I like my car!
|
|
hawkeye |
22 Aug 2003, 08:29
Post
#26
|
Membru incepator Group: Members Posts: 67 Joined: 16 July 03 |
cea mai stupida chestie mi se pare scosul din viteza in mers... eu o scot din viteza DOAR la semafor. in rest, niciodata.
|
-------------------- |
|
BBC |
22 Aug 2003, 11:43
Post
#27
|
Membru autentic Group: Members Posts: 384 Joined: 24 May 02 From: Brasov |
QUOTE cind scoti masina din viteza in mers, arborele primar al cutiei se va roti cu turatia motorului (turatia de relanti), iar arborele secundar va fi antrenat de roti (cu o turatie mai mare). cu cit viteza este mai mare cu atit diferenta de turatie dintre cei 2 arbori ai cutiei va fi mai mare ducind la uzuri inutile. Cum apare uzura? Pinioanele sunt in angrenare permanenta. In momentul in care se scoate din viteza cei doi arbori se invart solidar, iar rotile dintate sunt pe ace. Putem spune ca se uzeaza cutia si in timpul mersului. Eu consider ca uzura cutiei de viteze la mersul pe liber este egala cu uzura din timpul mersului. QUOTE avind turatii foarte diferite cei doi arbori nu se pot cupla (chiar cu ajutorul sincroanelor). din aceasta cauza la schimbarea vitezelor este bine sa tinem putin schimbatoru' in punctul mort, permitind astfel ca turatiile celor doi arbori sa se egalizeze, evitind astfel uzura prematura a sincroanelor. Si daca schimbam din treapta superioara in treapta inferioara ar trebui sa folosim metoda dublului debraiaj. |
--------------------
VW
4 roti / 5 usi
- Bogdan
|
|
22 Aug 2003, 11:51
Post
#28
|
|
Group: Posts: 0 Joined: -- Warn: (0%) |
Mie mi se pare evident ca consuma mai putin daca e la relanti si ca uzura motorului este mai mica. De ce nu ar fi asa?
Apoi la intrarea in viteza din relanti sincronizare intre turatiile celor 2 arbori creeaza aceeasi problema ca la sincronizarea la o schimbare normala de viteze; Diferenta este numai ca diferenta de turatie poate fi mult mai mare in primul caz; Si atunci in primul caz ajuta o accelerare pe liber inainte de a o baga in viteza vruta la o turatie fireasca pt treapta de viteza dorita si viteza de rulare a masini. Mie mi se pare logica chestia asta. Daia nu vad nici o problema in a merge pe liber. |
-------------------- |
|
Watchful snake |
22 Aug 2003, 12:17
Post
#29
|
Membru Group: Members Posts: 170 Joined: 4 June 03 From: București |
Mie personal mi se pare că rulatul "pe liber" la viteză mare înseamnă a nu mai deține pe deplin controlul asupra mașinii. Ești într-un bolid lansat liber cu (să zicem) 130 km/h... Poți doar să frînezi (și uzezi mai mult decît trebuie plăcuțele de frînă). Cînd mașina rulează normal, cu cutia de viteze cuplată (în orice treaptă), ai controlul asupra mașinii, prin pedala de accelerație. Ai luat piciorul de pe pedală, mașina începe să "piardă" din avînt (normal, pentru că nu mai accelerează ). Cînd frînezi, nu scoți imediat din viteză și beneficiezi și de frîna de motor. Nu-mi imaginez că faci mare economie de benzină decuplînd CV. În plus, mi se pare complicat să-ți aduci aminte mereu, ba să scoți, ba să bagi în viteză. Îți distrage atenția. De aceea, mai presus de toate, (repet, este o părere personală) cred că rulatul cu CV decuplată înseamnă atentat la siguranța ta în trafic (și a celorlalți).
|
--------------------
Dacia
Solenza Clima
2003 Nu conduceți mai repede decît poate zbura îngerul vostru păzitor!!!...
|
|
BBC |
22 Aug 2003, 12:37
Post
#30
|
Membru autentic Group: Members Posts: 384 Joined: 24 May 02 From: Brasov |
Ex. Mergi in oras, 60 kmh, la o anumita distanta vezi semaforul rosu.
Intrebare: mergi cu masina in viteza sau o scoti pe liber? |
--------------------
VW
4 roti / 5 usi
- Bogdan
|
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 7th May 2024 - 06:56 |