probleme in serie la daciuta
probleme in serie la daciuta
livacana |
8 Aug 2009, 18:11
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 90 Joined: 27 January 09 |
|
||
--------------------
dacia 1310
break
1993
|
|||
krapcarasu |
8 Aug 2009, 18:37
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.912 Joined: 25 November 08 From: Suceava |
1. e normal ,cand e mai frig mai tii din soc
2.cauze pt bujii negre : avans prea mic, amestec prea bogat si/sau bujii cu cifra termica prea mare(reci) , un stil de condus subturat 3. nu e mult 100,poate fi din consumul becurilor de frana sau trage aer fals din servo |
--------------------
Renault
Megane 1.4 16 v
1999
- sv
|
|
livacana |
9 Aug 2009, 02:38
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 90 Joined: 27 January 09 |
Am inteles...si cum aflu care e problema la servo...daca trage aer pe la servo...are vreo legatura ca tre sa apas pedala cu destul de multa forta?
|
--------------------
dacia 1310
break
1993
|
|
neajiji |
9 Aug 2009, 17:27
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 768 Joined: 1 January 07 |
da
|
--------------------
X
Y
Z
|
|
nolimit |
9 Aug 2009, 22:11
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 33 Joined: 1 March 08 From: Slobozia |
cand servofrana trage aer fals la apasarea pedalei de frana motorul trebuie sa subtureze foarte mult, si tu trebuie sa ai o pedala greoaie
|
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
|
|
giusache |
12 Aug 2009, 08:49
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 12 August 09 |
salutare la toata lumea.... sunt nou aici pe forum la voi si am zis ca e bine sa scriu aici, deoarce am si eu niste probleme in serie. De curand m-am "trezit" la "usa" c-o dacie pick-up 1304. Ca sa ma dau si eu mare in ale incepatorilor, va prezint aici cateva probleme pe care le-am depistat:
1.nu imi merge turometrul mai deloc (mort) si nici martorii aferenti (daca reusiti sa puneti o schema electrica in detaliu cu legarea turometrului, daca nu merg dupa ureche ) 2.functioneaza inregistratorul de kilometri iar indicatorul vitezei e mort si el (se mai trezeste si mai face cate un rond de 180/360 de grade ) 3.indicatorul de benzina la fel: muerte... ma gandesc ca daca se intampla sa raman fara gpl...macar sa stiu estimativ ce benzina mai am in ea ca sa stiu sa ma pregatesc de pana prostului 4.aeroterma face un zgomot de zici ca masina e elicopter si o sa-si ia zborul... dar de suflat nici pomeneala iar comutatorul ala din bord pentru cald/rece umbla de balalau (banuiesc ca nu actioneaza nimic) 5.uneori, cand apas pedala de frana... se aude ca un suflu innabushit, ca si cand ai desumfla o sacosa. Mentionez ca e prima data cand ma confrunt face to face c-o dacie si de asta apelez aici la domniile voastre si va adresez intrebari de care cred ca deja v-ati plictisit. Dar sper ca o sa aveti rabdare si cu un neajutorat ca mine . Va multumesc de pe-acu L.E. livacana, scuze daca m-am bagat ca gaina-n urzici peste post-ul tau. This post has been edited by giusache: 12 Aug 2009, 09:29 |
--------------------
Dacia
1304
1996 pick-up
|
|
Cristixx |
12 Aug 2009, 09:47
Post
#7
|
Membru nou Group: Members Posts: 17 Joined: 11 August 09 From: pe nicaieri |
QUOTE(giusache @ 12 Aug 2009, 09:49) salutare la toata lumea.... sunt nou aici pe forum la voi si am zis ca e bine sa scriu aici, deoarce am si eu niste probleme in serie. De curand m-am "trezit" la "usa" c-o dacie pick-up 1304. Ca sa ma dau si eu mare in ale incepatorilor, va prezint aici cateva probleme pe care le-am depistat: 1.nu imi merge turometrul mai deloc (mort) si nici martorii aferenti (daca reusiti sa puneti o schema electrica in detaliu cu legarea turometrului, daca nu merg dupa ureche ) 2.functioneaza inregistratorul de kilometri iar indicatorul vitezei e mort si el (se mai trezeste si mai face cate un rond de 180/360 de grade ) 3.indicatorul de benzina la fel: muerte... ma gandesc ca daca se intampla sa raman fara gpl...macar sa stiu estimativ ce benzina mai am in ea ca sa stiu sa ma pregatesc de pana prostului 4.aeroterma face un zgomot de zici ca masina e elicopter si o sa-si ia zborul... dar de suflat nici pomeneala iar comutatorul ala din bord pentru cald/rece umbla de balalau (banuiesc ca nu actioneaza nimic) 5.uneori, cand apas pedala de frana... se aude ca un suflu innabushit, ca si cand ai desumfla o sacosa. Mentionez ca e prima data cand ma confrunt face to face c-o dacie si de asta apelez aici la domniile voastre si va adresez intrebari de care cred ca deja v-ati plictisit. Dar sper ca o sa aveti rabdare si cu un neajutorat ca mine . Va multumesc de pe-acu Salut! Si eu sunt nou p-aici, dar cu ce pot te-ajut. La indicatori si martori nu ma pricep, dar la cel de benzina s-ar putea sa fie plutitorul din rezervor. Din proprie experienta iti spun sa nu te apuci sa cumperi si sa repari piesa cu piesa, pana nu verifici toate sigurantele (s-ar putea sa ai surprize, adica sa inceapa sa functioneze anumite chestii dupa). Indiferent de la cine ai luat-o sau ce ti-ar fi spus, fa-i un schimb de ulei (asta se poate verifica daca e bun), filtre de aer, de benzina, etc. Frana probabil trebuie doar aerisita. Comutatorul de caldura nu va merge, daca vrei sa schimbi de pe cald pe rece va trebui sa ridici capota si sa o faci manual (e undeva in dreapta, vezi in poza). Succes cu restu' ! Attached thumbnail(s) image1.jpg ( Size: 47.33k ) Number of downloads: 143 |
--------------------
Dacia
1310L
1998 Solutiile cele mai bune sunt si cele mai simple.
|
|
giusache |
12 Aug 2009, 10:28
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 12 August 09 |
ok cristi am inteles cu comutatorul ala dar eu la masina mea vad unul asemanator in partea dreapta sus a capotei, langa burduful amortizorului. cu frana zici ca trebe sa-i fac o aerisire, ok aia stiu cum s-o fac .... schimbul de ulei si filtre l-am facut chiar dupa ce am facut itp-ul... restu mi le-a prezentat omul... masina e chiar pe degeaba adica ia-o si fa-ti treaba cu ea pana moare ... nu m-ar deranja asa tare ca nu-mi indica alea prin bord ca motorul se aude de parca ai sta pe el (specific daciei ). Daca ma mai chinui si-mi formez si urechea dupa viteza probabil am sa scot bordu de tot . Ma gandesc la faptul ca daca n-or fi sigurantele or fi pe-acolo prin bord alte alea si cred ca stii cam cum e pe dedesubt cu smocul ala de cabluri la care trebe sa te bagi cu peria de par . Dar lamureste-ma: pe unde ajung la plutitor la dracia papuc? ca nu-mi imaginez macar? merci pentru sfaturi
This post has been edited by giusache: 12 Aug 2009, 10:29 |
--------------------
Dacia
1304
1996 pick-up
|
|
bygy007 |
12 Aug 2009, 14:00
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 8.156 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI |
la bord e cam o problema comuna , ia vezi sigurantele sint OK?
kilometrajul se remediaza inlocuindu-l , turometrul are +, - si semnalul de platina (de la minusul bobinei dar cu iti ziceam cred ca e treaba de alimentare , o schema electrica gasesti aici , daca mai cauti mai sint postate si altele , in general cam toate berlinele au cam aceeasi schema (cu mici diferente ) pina la cele cu injectie This post has been edited by bygy007: 12 Aug 2009, 14:05 |
--------------------
LOGAN
LAUREATE 1,6 GPL
2009
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2024 - 06:43 |