DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Topic despre aditivi !, topicuri unite

chichi
post 11 Mar 2005, 08:51
Post #1


Membru


Group: Members
Posts: 152
Joined: 28 December 04
From: Braila




Observ ca exista pe piata diferiti aditivi, dar inainte da a folosi si eu asa ceva, as dori sa aflu daca vreunul dintre voi au folosit pe BERLINA acesti aditivi (eu am o Dacie din 96) si daca au sesizat intr-adevar schimbari majore in bine?... blush.gif

1. Aditiv pentru carburator. Ce face mai exact acest aditiv si in ce conditii se utilizeaza?... Nu am auzit pe nimeni sa-l foloseasca pana acum, asa ca sunt complet aerian...
2. Aditiv contra apei din benzina. Este eficient si pe Berlina (am gasit o apa in pompa de benzina, deci ma intereseaza foarte mult)?... Pe Fordul unui prieten a facut o treaba foarte buna...
3. Aditiv de ulei. Intentionez sa-mi fac schimbul de ulei (voi pune un ulei din import). In asemenea conditii, ce aditiv as putea folosi? Am un prieten care foloseste Duralube, dar el are un Ford; credeti ca as strica orzul pe gaste daca folosesc si eu acelasi aditiv pe Berlina? Este intr-adevar cel mai bun aditiv si prelungeste cu adevarat viata motorului? Este scump? Ce altceva mi-ati mai putea recomanda?
4. Aditiv pentru marit cifra octanica. L-ati folosit pe Dacie? Ce efect a avut? Se infinge mai bine la drum, este mai sprintena sau este praf in ochi?...

Ce efecte negative ar putea avea acesti aditivi asupra motorului (daca exista efecte secundare?) si as dori sa aflu influenta acestora pe Dacii mai vechi (asa ca a mea), pentru ca am inteles ca la DSN si SLZ este deja o alta tehnologie si o alta mancare de peste... huh.gif

Daca ma convingeti, poate imi iau si eu ceva aditivi... smile.gif

This post has been edited by RIon: 1 Apr 2005, 10:52


--------------------
Dacia Logan Laureate 1.2V 2012 - BR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RIon
post 11 Mar 2005, 09:49
Post #2


pasionat


Group: Members
Posts: 2.835
Joined: 22 May 04
From: CJ




Am folosit:
1. Aditiv 2+2 anti-freeze, contra apei din benzina - nu ingheata conductele de benzina (apa din ele) si elimina apa, si nu o lasa in carburator (sticluta alba), efect = nu am mai experimentat simptomele apei din benzina, tremurat etc.
2. Aditiv ulei Liqui Moly cu bisulfat de molibden - a scazut cu ceva zgomotul in motor, datorita unei ungeri mai bune, iar Mb prezent in aditiv intretine motorul mai bine
3. Aditiv Casite (din Metro) - curata carburatorul, rezervorul de mizerii, precum si supapele motorului de clamina - nu am vazut inca rezultatul, ca de abea l-am pus.
Despre DuraLube stiu ca merge la motoare care se apropie de 100 000km, si se pune in motor inainte cu 1000km de schimbul de ulei.
Despre reactia cu OctaneBooster sunt curios si eu.
Am ajuns la conculzia ca la fiecare 2 plinuri voi pune un aditiv in benzina, cel putin contra H2O, si macar o data la 2000km un aditiv de curatare rezervor, carburator si mai ales supape. In total cam 300 000 lei/luna.
Sa ne traiasca...motorul!


--------------------
Skoda Octavia 2 2005, TDI 160CP 2008, Ford Focus 115 CP - de CJ
www.raresion.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mad MAX
post 11 Mar 2005, 10:22
Post #3


Membru


Group: Members
Posts: 186
Joined: 5 January 04
From: Bucuresti




am pus si eu liqui moly si am impresia ca au scazut frecarile din motor dar sunetul motorului este la fel. imi puteti spune si mie unde pot gasi aditiv cu teflon sau ceva de genul asta. sau .... macar cum se numeste, de ce firma e facut......


--------------------
Daewoo Cielo ex NOVA GT - .
Totul pare mare atunci cand esti mic.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
disaster
post 11 Mar 2005, 15:18
Post #4


Membru cu detector de radar


Group: Members
Posts: 367
Joined: 31 May 04
From: UE - Bucharest




eu folosesc aditiv pentru ulei 2+2 si in afara de reducerea zgomotului am observat ca mareste durata de viata a uleiului.acum, din pacate, am 8000 km cu acelasi ulei si inca am presiunea 6.


--------------------
Renault Latitude 2011
Life sucks. Enjoy
Viteza nu ucide, oprirea brusca da.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ciombe
post 15 Mar 2005, 09:38
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 368
Joined: 9 January 04
From: Arad




QUOTE
cu octane buster-u mi-am spart segmentii in doua zile. asa ca ai grija la amestec ,de mers merge


blink.gif

Asta e prima data cand aud asa ceva...
Octane booster teoretic mareste cifra octanica... adica AJUTA motorul, nicidecum nu dauneaza. Adica creste indicele de compresie la care benzina se autoaprinde. Adica mai pe romaneste, BENZINA REZISTA la o compresie mai mare pana sa se autoaprinda - dispar detonatiile care sunt deosebit de daunatoare pt motoare!
Gazolina de ex are cifra octanica foarte scazuta fata de benzina premium, se autoaprinde inainte sa ajunga pistonul sus, inainte ca bujia sa dea scanteie... de aceea se distrug motoarele ce merg pe gazolina.
Cred mai degraba ca ai luat teapa - ca in cutia aia era motorina sau alt lichid... stiu un prieten ce lucra inainte la Shell, si care masluia bidonasele de aditivi... dezlipea un pic eticheta, facea o gaurica miica de tot, scurgea lichidul original, apoi turna la loc gazolina sau motorinsa sau alt llichid ieftin blink.gif cu ajutorul unei seringi, apoi astupa gaurica aia cu un ac incins+super-glue, apoi lipea eticheta la loc sau alta eticheta de-aia cu textul in romaneste si totulera ca nou! Venea omul, lua bidonul, desfacea capacul si in interior era sigiliul intact, lichidul din bidon mirosea a produs petrolier, deci NU avea cum sa stie ca a luat teapa!

Numai bine!



--------------------
Oltena 12 TRS, Dacia 1304 Papuc - B-83-JJJ, AR-30-JJJ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BigBro
post 15 Mar 2005, 22:48
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 15 March 05




Sambata bag masina in service si "Fac" setu motor plus alte cateva chestii care s-or mai ivi atunci la fata locului.
Problema mea ar fi : daca sa pun in motor ULEI + DURALUBE sau doar ULEI ??? rolleyes.gif excl.gif
Chiar sa fie DURALUBE o teapa? cum sugereaza cativa dintre cei ce au postat aici?
unsure.gif Eu consider ca este posibil (si teoretic si practic) sa existe un astfel de produs. Mai mult astazi am mai gasit intr-un shop un altfel de aditiv-minune care zice ca nu numai ca protejeaza motorul ci si ca "regenereaza" bubele pe care le are
(fizic)! se numeste XADO
Inainte sa citesc posturile de pe site eram convins sa imi pun aditiv DURALUBE; acum sunt in cumpana blink.gif ...


--------------------
DACIA 1310
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
disaster
post 15 Mar 2005, 23:37
Post #7


Membru cu detector de radar


Group: Members
Posts: 367
Joined: 31 May 04
From: UE - Bucharest




din cate am vazut la tv duralube e intr-adevar miraculos,dar din cate am inteles eu la dacie nu e prea indicat pentru ca astupa in timp nu stiu ce canale de ungere pe la pistoane si altele.asta am auzit-o tot pe daciaclub daca nu ma insel anul trecut.daca iti pui iti pui cam pe "propria raspundere".


--------------------
Renault Latitude 2011
Life sucks. Enjoy
Viteza nu ucide, oprirea brusca da.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ciombe
post 16 Mar 2005, 11:44
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 368
Joined: 9 January 04
From: Arad




Aaaa, daca va referiti la Dura-Lube - pa io am folosit pe Oltcit, acm la 2 luni dupa ce am luat masina. Masina am luat-o la 65.000 km. Cand am facut un schimb de ulei am luat si dura-lube direct din Metro. A costat o groaza de bani, da am zis ca hai sa incerc.
NU AM OBSERVAT nici o schimbare in mersul motorului! Pe bune, absolut nimic.
e drept ca nu imi halea ulei, adica la 7 -8 mii de km (cat faceam cu un schimb, ulei de calitae Castrol GTX3 adus direct din Germania de mine!) eu NU completam uleiul niciodata! Motorul merea excelent... fara tzacaneli, batai sau balbaieli... Gazele le-am trecut la RAR pe bune din prima! Deci motorul era oricum intr-o stare perfecta.
Acum motorul are peste 180.000 km si mere perfect! La fel, nu imi haleste ulei ... Da nu bag mana in foc ca asta e efectul Dura-lube.. Io cred ca e efectul uleiului folosit, pt ca uleiurile de calitate au in componenta lor toti aditivii de care e nevoie in motor.
Si mi s-a intamplat de doua ori sa imi inghete ceva prin motor si sa merg cu presiune = 0, 7 - 8 minute! Am mai scris, in urma cu vre-o 3 ani in Arad a fost un ger napraznic, iar uleiul meu avea condens.. si mi-a inghetat condensul pe undeva. Cand am pornit masina, presiunea era 0, iar becul de ulei era aprins. Am turat masina cam 5 minute si nu s-a remediat situatia. Nu va spun cum suna motorul...ce zdranganeli se auzeau pe acolo... wacko.gif . Pe bune, se auzea cum tzacane fier pe fier!
A doua zi iarasi s-a repetat situatia, pana la servici (cam 4 km) am mers fara presiune. Dupa servici am schimbat uleiul, care era din toamna (treaba asta se intampla prin ianuarie) si nu a mai aparut fenomenul. Interesant e ca nu s-a stricat nimic pe la motor. Pe bune, setul e original, axele sunt originale totul e OK. Dar REPET, nu cred ca Dura-Lube m-a ajutat prea mult, ci mai degraba uleiul folosit! Io nu ma zgarcesc cand e vorba de calitate... mai ales la ulei!



--------------------
Oltena 12 TRS, Dacia 1304 Papuc - B-83-JJJ, AR-30-JJJ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bolt
post 18 Mar 2005, 15:30
Post #9


Membru


Group: Members
Posts: 108
Joined: 16 March 05
From: Tulcea




Folositi aditivi la ulei pe motoarele voastre - la SLZ benzina ? De care ? Cat ? smile.gif


--------------------
Dacia Solenza Clima - .......
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
valioglu
post 18 Mar 2005, 18:10
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 498
Joined: 2 July 04




Pana in prezent nu, deoarece folosesc un ulei bunicel (cred), pe care-l schimb la 5000km si masina nu este foarte rulata (7000). Cu toate astea, ma gandesc sa bag un 2+2 sau altceva de la 20k incolo. Uleiul este binecunoscutul ELF.


--------------------
DACIA SOLENZA CONFORT 1.4 - B-01-DOG
viata e scurta dar nedreapta
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
florinc
post 18 Mar 2005, 18:20
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 478
Joined: 16 January 04
From: Bucuresti




Dupa parerea mea aditivii sunt o mare vrajeala. Daca pui un ulei bun nu mai are rost sa pui tot felul de prostii in motor. Un ulei bun are aditivii lui si daca mai completezi cu cine stie ce aditiv e posibil sa nu prea faca bine.
Ca sa ai un motor bun si sa faci multi km cu el iti recomand sa nu pui aditivi in motor. Este de ajuns sa faci reviziile cand trebuie , sa ii dai un ulei bun si sa schimbi filtrele asa cum scrie in cartea tehnica.
wink.gif cool.gif


--------------------
Opel/Dacia Vectra B/Solenza - .
Opel Vectra B
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Al Cap0nE
post 18 Mar 2005, 21:21
Post #12


Lex talionis


Group: Members
Posts: 407
Joined: 19 February 04
From: Bucuresti




Dar de aditiv pt cutie nu zice nimeni nimic ? Ala e bun de ceva ? Pt ca as vrea sa pun zilele astea pt ca dupa ce se incalzeste uleiul din cutie, schimbatul vitezelor nu mai este chiar o placere, cel putin 1 si 2


--------------------
Dacia 1310 84 - KPN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
paulp
post 18 Mar 2005, 22:07
Post #13


Bagator de seama!


Group: Members
Posts: 3.098
Joined: 31 July 03
From: Iasi




In primul rind ar trebui sa schimbi uleiul din cutie. La berlina intra 2 litri, dar nu te zgirci, ia ceva de calitate ca nu faci asta zilnic. Eu folosesc Hexol 80W90, e vro 115 mii kilu, si la mine intra 4 litri wink.gif
Aditiv pentru cutie se gaseste la tub, e destul de bun pentru a mai ajuta cind se incalzeste prea tare, dar mai ales la simeringurile de la planetare excl.gif post-336-1110552459.gif


--------------------
Fiat Linea Active, 2011 - PAD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RIon
post 19 Mar 2005, 08:33
Post #14


pasionat


Group: Members
Posts: 2.835
Joined: 22 May 04
From: CJ






--------------------
Skoda Octavia 2 2005, TDI 160CP 2008, Ford Focus 115 CP - de CJ
www.raresion.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bolt
post 19 Mar 2005, 11:10
Post #15


Membru


Group: Members
Posts: 108
Joined: 16 March 05
From: Tulcea




Mda. Chiar, ma gandeam daca astia cu masini mai suparate (pt. posesorii de Dacia mad.gif ) pun asa ceva (marca, tip ?) in motoarele lor. Nu am auzit pe nimeni (nu c-as vorbi cu prea multi) dar macar asa, ca am ceva amici cu masini mai selecte.


--------------------
Dacia Solenza Clima - .......
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lar
post 19 Mar 2005, 14:59
Post #16


Agent Smith


Group: Members
Posts: 456
Joined: 27 September 04
From: Bucuresti




QUOTE(Mad MAX @ 11 Mar 2005, 11:22)
am pus si eu liqui moly si am impresia ca au scazut frecarile din motor dar sunetul motorului este la fel. imi puteti spune si mie unde pot gasi aditiv cu teflon sau ceva de genul asta. sau .... macar cum se numeste, de ce firma e facut......
*



Unul din cele mai mediatizate tratamente de motoare pe baza de teflon este Slick 50. Insa am auzit si pareri nefavorabile la adresa lui, cum ca ar putea infunda orificii de mici dimensiuni (pe la rampa culbutorilor parca).


--------------------
Seat Leon 1P 2009 Sport Pack - B xx xxx
Curiozitatea omoara pisica !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 19 Mar 2005, 15:38
Post #17


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




cam orice aditivel e buna dar nu exagerati cu ei!
la cutie merge si 2+2 acum am vazut unele australine or fi bune de ceva?


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GABONE77
post 19 Mar 2005, 17:37
Post #18


el jefe


Group: Members
Posts: 856
Joined: 9 August 04
From: Bucuresti




decat sa bag aditivi si alte balarii in ulei mai bine prefer sa pun un tratament DuraLube dupa prima revizie de la 10.000 km dar pt asta mai am de asteptat nitel, cred ca prin toamna de-abia.


--------------------
Dacia Sandero 2009 1.6 MPI Laureate - TPG
cine e bun e bun si cand e rau
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
valioglu
post 19 Mar 2005, 19:43
Post #19


Membru autentic


Group: Members
Posts: 498
Joined: 2 July 04




QUOTE(GABONE77 @ 19 Mar 2005, 17:37)
decat sa bag aditivi si alte balarii in ulei mai bine prefer sa pun un tratament DuraLube dupa prima revizie de la 10.000 km dar pt asta mai am de asteptat nitel, cred ca prin toamna de-abia.
*


Nu vreau sa comentez defavorabil la adresa acestui tratament, dar am bagat produsul in trei masini care aveau motoarele destul de utilizate, dar nu la limita uzurii. Dupa urmatorul schimb de ulei am verificat compresia si era identica cu cea dinaintea aplicarii. Nu am sesizat diferente importante in zgomotul motorului, in consumul de ulei sau in performante.
Este o parere persoanala, posibil ca flacoanele sa fi fost contrafacute, dar nu cred.
Stiu dacii care au mers 180 mii km in taximetrie si nu aveau motorul foarte uzat, in conditiile in care uleiul a fost schimbat la timp si nu au fost utilizate tratamente.

This post has been edited by valioglu: 19 Mar 2005, 19:44


--------------------
DACIA SOLENZA CONFORT 1.4 - B-01-DOG
viata e scurta dar nedreapta
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
florinc
post 19 Mar 2005, 20:12
Post #20


Membru autentic


Group: Members
Posts: 478
Joined: 16 January 04
From: Bucuresti




QUOTE(GABONE77 @ 19 Mar 2005, 19:37)
decat sa bag aditivi si alte balarii in ulei mai bine prefer sa pun un tratament DuraLube dupa prima revizie de la 10.000 km dar pt asta mai am de asteptat nitel, cred ca prin toamna de-abia.
*



Pai daca zici ca vrei sa nu bagi balarii in ulei, insusi DuraLube este o balarie si este un aditiv de ulei, deci....te cam contrazici singur. ph34r.gif

Am folosit Dura Lube la berlina veche si nu a fost bun de NIMIC. Motorul mergea la fel, consuma la fel. cool.gif


--------------------
Opel/Dacia Vectra B/Solenza - .
Opel Vectra B
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lar
post 19 Mar 2005, 20:13
Post #21


Agent Smith


Group: Members
Posts: 456
Joined: 27 September 04
From: Bucuresti




Eu nu voi pune niciodata aditivi in ulei, mai bine cu banii de aditivi cumpar un ulei de calitate superioara. Am pus si eu in DSN Dura Lube la 10.000 km si nu am observat nici un efect. E drept ca motorul la 70.000 km cat are acum merge super, dar nu cred ca e de la tratamentul respectiv ci de la uleiul folosit (Elf Competition STI 10W40) si de la condusul destul de atent, nu in bataie de joc. Ma gandeam sa sar la un ulei sintetic, dar exista vorba aceea cu " nu schimba ceva care merge bine", stiu si eu, ma mai gandesc . rolleyes.gif


--------------------
Seat Leon 1P 2009 Sport Pack - B xx xxx
Curiozitatea omoara pisica !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GABONE77
post 19 Mar 2005, 23:04
Post #22


el jefe


Group: Members
Posts: 856
Joined: 9 August 04
From: Bucuresti




asa o fi dar simplu fapt ca substanta aia nu "fuge" la temperaturi mari cum face uleiul asta mi se pare sa spune multe. oricum nu bag asa ceva pana dupa prima revizie cum am mai spus cand o sa bag va spun si impresiile mele referitoare la produsul asta.
P.S. nu stiu daca sa ii zic aditiv ca nu e ceva sa bagi la un plin de benzina sau la schimb de ulei. e misto si ca atunci cand il bagi in ulei nu trebuie sa schimbi uleiul.practic ala se "lipeste" de metal.


--------------------
Dacia Sandero 2009 1.6 MPI Laureate - TPG
cine e bun e bun si cand e rau
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lar
post 20 Mar 2005, 00:05
Post #23


Agent Smith


Group: Members
Posts: 456
Joined: 27 September 04
From: Bucuresti




Asa zice producatorul, da' si la uleiul Castrol Magnatec este o chestie similara (unique molecular atraction) si unii s-au plans ca motorul e mai zgomotos cu Castrolul asta Magnatec. Asa ca pe ce poti sa mai fii sigur ?


--------------------
Seat Leon 1P 2009 Sport Pack - B xx xxx
Curiozitatea omoara pisica !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
coco_3033
post 20 Mar 2005, 10:33
Post #24


Membru incepator


Group: Members
Posts: 33
Joined: 12 June 04
From: Bucuresti




Salut,

Nu pueti aditivi in benzina decat contra apei, puneti benzina cu cifra octanica mare (OMV 100).
Cel impotriva apei indiferent de cine este facut este f. bun.
Eu am pus si V-Power de 32.000/litru de la Shell si mai nou Benzina OMV 100.
Rezultatul desi masina este veche D*82 trage f.f. bine cu OMV 100 (asta am acuma in rezervor), cost 1 l/ 36990 lei dar merita. biggrin.gif
Calcul matematic
B*95 = 29800 lei/litru
B*OMV 100 = 36990 lei /litru
Octane Buster = 150.000 lei ptr. un plin
-42 litri cu B*95 > 1.251.600 lei
-42 litri cu B*OMV 100 >1.553.580 lei
DIFERENTA DE 300.000 LEI
sI MAI PUI 301.980 LEI IN PLUS LA UN PLIN DE REZERVOR

Acest fapt l-am constatat pe piele mea.
Va spun ca o benzina cu cifra octanica mare indiferent la ce motor se foloseste este 'miere de albine' laugh.gif



--------------------
Dacia 1300 1982
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
emilbasil
post 20 Mar 2005, 14:34
Post #25


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 3 March 05




QUOTE(GABONE77 @ 19 Mar 2005, 23:04)
asa o fi dar simplu fapt ca substanta aia nu "fuge" la temperaturi mari cum face uleiul asta mi se pare sa spune multe. oricum nu  bag asa ceva pana dupa prima revizie cum am mai spus cand o sa bag va spun si impresiile mele referitoare la produsul asta.
P.S. nu stiu daca sa ii zic aditiv ca nu e ceva sa bagi la un plin de benzina sau la schimb de ulei. e misto si ca atunci cand il bagi in ulei nu trebuie sa schimbi uleiul.practic ala se "lipeste" de metal.
*



Produsul original este unul care nu a avut suport in Romania se cheama SLICK, ai mai auzit de el acum multi ani, este tehnologia proprietara a unei substante ce are la baza CEVA in genul teflonului(derivat din tehnologia spatiala) si care adera la metalele ce sunt legate la polul minus al bateriei, din acest motiv, odata introdus in motor cu ocazia schimbului de ulei, trebuie ca motorul IMEDIAT sa functioneze cca 1h, in caz contrar el se va depune definitiv si benefic smile.gif pe fundul baii de ulei!! Acest tratament nu este unul miraculos, consta in depunerea de microparticole pe toate suprafetele in frecare, cu scopul de a micsora frecarea pe timpul cat uleiul nu urca in rampa, valabil la cei ce pornesc des pe parcursul zilei, etc., dar sa nu te astepti sa creasca compresia motorului (unde vorbim de uzuri de zecimi de mm)sau sa scada consumul de benzina in mod semnificativ. Va face ca uzura motorului sa intarzie in manifestari neplacute, dar e grea demonstratia, oricum , sfatul meu e sa privesti totul ca o investitie in motor, mai ales ca pretul a tot scazut, e doar mai putin de un plin, iar beneficiile sunt cu siguranta superioare acestuia.


--------------------
Dacia Solenza Clima - BZ10CSC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan_o
post 21 Mar 2005, 09:46
Post #26


om ca, din pacate, din ce in ce mai putini


Group: Members
Posts: 3.940
Joined: 23 May 03
From: Bucuresti




Eu stau si ma intreb de ce marii producatori de uleiuri nu integreaza asemenea aditivi minue in produse lor. Si ma intreb cum de acesti mari producatori, care investesc sume fabuloase in cercetare-dezvoltare nu au reusit sa descopere o astfel de solutie minune. In schimb au reusit performanta niste firmulite de care nu a auzit nimeni. Permiteti-mi deci sa ma indoiesc de calitatile minune ale acestor aditivi. Nu spun ca fac rau (cel putin nu toate) dar nici nu cred ca se justifica investitia (cat de mica) in asa ceva. E frectie la picior de lemn dupa parerea mea.


--------------------
Dacia SLZ 1.4 / Break CL
E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pedrovl
post 21 Mar 2005, 11:29
Post #27


pedrovl


Group: Members
Posts: 1.007
Joined: 12 October 04




QUOTE(bogdan_o @ 21 Mar 2005, 09:46)
Eu stau si ma intreb de ce marii producatori de uleiuri nu integreaza asemenea aditivi minue in produse lor. Si ma intreb cum de acesti mari producatori, care investesc sume fabuloase in cercetare-dezvoltare nu au reusit sa descopere o astfel de solutie minune. In schimb au reusit performanta niste firmulite de care nu a auzit nimeni. Permiteti-mi deci sa ma indoiesc de calitatile minune ale acestor aditivi. Nu spun ca fac rau (cel putin nu toate) dar nici nu cred ca se justifica investitia (cat de mica) in asa ceva. E frectie la picior de lemn dupa parerea mea.
*




Subscriu la ce spune Bogdan_o. Nu este indicata folosirea aditivilor pentru ulei mai ales la motoare noi. M-am interesat si eu cand aveam Renaultul 9 pentru ca ajunsesem la 400 mii de km si inca nu manca ulei. Motoarele de renault sunt cunoscute pentru faptul ca nu mananca ulei si nici nu-l murdaresc. De la explotare indelungata e posibil sa mai cedeze ceva simeringuri si atunci sa apara pierderi pe care un aditiv bun (Dura Lube, Winn`s de exemplu) le pot stopa intr-o oarecare masura. Dar in nici un caz la SLZ nu e bine de folosit . Eu am pus o singura data la DSN cand am facut revizia de 60k un aditiv de curatare a motorului. Se pune in uleiul folosit si se lasa sa mearga motorul cam 10 minute. Acel aditiv are rolul de a curata depunerile acumulate in timp pe pistoane, segmenti , etc. Ala a fost bun in sensul ca la 85 de mii cand am vandut masina mergea perfect fara sa consume gram de ulei. Specificatia la Dura LUbe e clara: "Pentru motoare obosite....." adica peste 100 - 150k. ei ca sa vanda spun ca e bine sa pui si cand e noua dar deh.....


--------------------
DACIA DUSTER 1,6 16v 4x4 Laureate
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AVT
post 21 Mar 2005, 12:14
Post #28


Membru autentic


Group: Members
Posts: 288
Joined: 17 February 05
From: Bucuresti




QUOTE(pedrovl @ 21 Mar 2005, 11:29)
Subscriu la ce spune Bogdan_o. Nu este indicata folosirea aditivilor pentru ulei mai ales  la motoare noi. M-am interesat si eu cand aveam Renaultul 9 pentru ca ajunsesem la 400 mii de km si inca nu manca ulei. Motoarele de renault sunt cunoscute pentru faptul ca nu mananca ulei si nici nu-l murdaresc. De la explotare indelungata e posibil sa mai cedeze ceva simeringuri si atunci sa apara pierderi pe care un aditiv bun (Dura Lube, Winn`s de exemplu) le pot stopa intr-o oarecare masura. Dar in nici un caz la SLZ nu e bine de folosit . Eu am pus o singura data la DSN cand am facut revizia de 60k un aditiv de curatare a motorului. Se pune in uleiul folosit si se lasa sa mearga motorul cam 10 minute. Acel aditiv are rolul de a curata depunerile acumulate in timp pe pistoane, segmenti , etc. Ala a fost bun in sensul ca la 85 de mii cand am vandut masina mergea perfect fara sa consume gram de ulei. Specificatia la Dura LUbe e clara: "Pentru motoare obosite....." adica peste 100 - 150k. ei ca sa vanda spun ca e bine sa pui si cand e noua dar deh.....
*



Si eu sunt de acord cu ce spune Bogdan_o si Pedrovl.
Aditivul in motor trebuie pus cand motorul este obosit - are peste 100k, nu cand e nou.
Totodata, cred ca ar mai fi o problema: aditivii care se pun in motor ( si chiar cei ce se pun in benzina) intra in reactie cu uleiul din baie (respectiv, benzina din rezervor). Intrebarea este daca chestia asta face bine sau nu motorului??!?!?! Eu unul cred ca a pune aditiv in motor este o adevarata loterie, iar riscul de a strica ceva, nu trebuie ignorat.


--------------------
Chevrolet Kalos 1.4 16v 94cp - ----
Omu' e ca si tamplaru': traieste ce traieste si p'orma moare!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan_o
post 21 Mar 2005, 16:48
Post #29


om ca, din pacate, din ce in ce mai putini


Group: Members
Posts: 3.940
Joined: 23 May 03
From: Bucuresti




Aditivii care se pun in benzina pentru curatarea injectoarelor chiar dauneaza, dar catalizatorului. De-aia e bine sa se respecte concentratia scrisa pe flacon (nu prea tine faza cu sunt infundate rau injectoarele, maresc concentratia ca se desfunda) si nici nu e bine sa se exagereze cu folosirea lor.


--------------------
Dacia SLZ 1.4 / Break CL
E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AVT
post 21 Mar 2005, 23:56
Post #30


Membru autentic


Group: Members
Posts: 288
Joined: 17 February 05
From: Bucuresti




Dar oare numai catalizatorului?!?!?!?
Oricum, stiu pe cineva care are o DSN (face taxi cu ea si e super chinuita masina aia) si pana la 250k, cand i-a facut motorul nu i-a pus nimic (aditiv adica) in motor, benzina, etc.


--------------------
Chevrolet Kalos 1.4 16v 94cp - ----
Omu' e ca si tamplaru': traieste ce traieste si p'orma moare!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages  1 2 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

ETask
Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 5th May 2024 - 03:50
Forum Renault