Proiectoare ceata CN3, vreau sa leg proiectoarele
Proiectoare ceata CN3, vreau sa leg proiectoarele
Emy_ |
13 Sep 2009, 17:25
Post
#1
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 212 Joined: 12 May 09 From: Mangalia |
Attached thumbnail(s) IMG_0152.JPG ( Size: 960k ) Number of downloads: 1465 IMG_0153.JPG ( Size: 921.02k ) Number of downloads: 1658 |
||
--------------------
Renault
Clio 4 1.5dci
2015
|
|||
mike1410 |
13 Sep 2009, 20:23
Post
#2
|
membru comunist Group: Members Posts: 214 Joined: 28 June 07 From: Bucuresti Drumul Taberei |
Proiectoarele se aprind doar daca ai faza scurta sau pozitia aprinse si doar atunci daca apesi pe buton se aprind(asta doar daca e instalatia orginala facuta de uzina)
Releul il gasesti pe contaaripa stanga pe langa bobina de inductie sau cel putin asa era la mine la berlina. |
--------------------
Dacia
SuperNova Clima
2003
- B-**-*** Daca viata nu iti ofera nimic ia tu cu forta.....:D
|
|
Emy_ |
14 Sep 2009, 07:38
Post
#3
|
Membru autentic Group: Members Posts: 212 Joined: 12 May 09 From: Mangalia |
Stiu...dar mi se pare cuidat sa am tensiune cu motorul ci luminile stinse..deci am + oric as face...ar trebui sa trag alte fire?Ce fire si de unde??
|
--------------------
Renault
Clio 4 1.5dci
2015
|
|
mecanick_maverick |
15 Sep 2009, 01:21
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 461 Joined: 10 April 09 From: Madrid |
Dupä culori si faptul cä ai 15 (plus permanent) pe rosu , mä face sä cred cä mufa conectatä la butonul täu de ceatä e de la dezaburire lunetä , vezi cä ceata trebuie sä fie pe una din celelalte 2 mufe si trebuie sä primeascä + doar pe scurtä , nu pe pozitie !
|
--------------------
Opel, Seat, MB, Kia
Astra F, Ibiza, Vito, Sprinter, Sedona
'97, '96, '04, '03, '11
- 47__CFS Dacä ceva nu functioneazä , undeva s-a strecurat o eroare ...
Respect yourself anytime ! |
|
Emy_ |
16 Sep 2009, 16:32
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 212 Joined: 12 May 09 From: Mangalia |
Salut..revin din nou cu acelasi subiect..Mi-am achizitionat instalatia pentru proiectoare cu tot cu releu si am o mica problema....Din toata harmalaia mi-au mai ramas 2 fire 1 maro si unul negru care duce la buton in bord...Cel maro sa fie pentru alternator????Iar cel negru trebuie legat astfel incat sa mearga atunci cand am contact presupun...Daca da unde atasez butonul???
16 Sep 2009, 19:24: Am rezolvat si acea problema......mai ramane sa achizitionez un buton.Ar merge tipul de buton "push" de la bordul de cn??sau este nevoie de un buton "click".Presupun ca pentru "push" am nevoie si de masa separat?? This post has been edited by Emy_: 16 Sep 2009, 19:24 |
--------------------
Renault
Clio 4 1.5dci
2015
|
|
deceneu32 |
18 Sep 2009, 20:25
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.371 Joined: 7 February 08 |
Butonul ala nu cred ca e de proiectoare,e pentru ceata spate.
|
--------------------
Dacia
1300
1970
- DJ 70 ABC
|
|
G I M |
19 Sep 2009, 00:31
Post
#7
|
Membru cu indemanare Group: Members Posts: 2.191 Joined: 26 April 08 From: Brasov |
Si normal nu e sa legi proiectoarele de ceata sa se aprinda odata cu stopurile de ceata? Eu asa vad normal...dar multi folosesc proiectoarele pe post de pozitie...asta este!
|
--------------------
Una
d'aia
cu 5 roti Fii atent la volan! Cineva drag te asteapta acasa!
|
|
mecanick_maverick |
19 Sep 2009, 01:04
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 461 Joined: 10 April 09 From: Madrid |
QUOTE(Emy_ @ 16 Sep 2009, 15:32) Salut..revin din nou cu acelasi subiect..Mi-am achizitionat instalatia pentru proiectoare cu tot cu releu si am o mica problema....Din toata harmalaia mi-au mai ramas 2 fire 1 maro si unul negru care duce la buton in bord...Cel maro sa fie pentru alternator????Iar cel negru trebuie legat astfel incat sa mearga atunci cand am contact presupun...Daca da unde atasez butonul??? <span class='edit'>16 Sep 2009, 19:24:</span> Am rezolvat si acea problema......mai ramane sa achizitionez un buton.Ar merge tipul de buton "push" de la bordul de cn??sau este nevoie de un buton "click".Presupun ca pentru "push" am nevoie si de masa separat?? Cum o fii butonul äla click , eu stiam doar basculant si de apäsare ( pushu' de CN ... ) ...Presupun ca pentru "push" am nevoie si de masa separat?? - ce întelegi prin masä separat ? - comanda pozitivä o iei de la faza scurtä . Chestia cu + de pe contact nu se aplicä în cazul de fatä , dacä vrei sä eviti "uitarea" luminilor aprinse , pune un buzzer de la dezmembräri pe pozitii ( cele de Daewoo cîntä mai frumos ) Ptr. becul din buton legi pozitie si masä - dar asta nu-i obligatoriu ptr. functionarea releului , doar ptr. confortul täu , sä nu fii nevoit sä aprinzi plafoniera ca sä-l gäsesti . releu_on_off01.gif ( Size: 2.11k ) Number of downloads: 1348 Schema e o editare a uneia postate de @wo_name , unde pune +12 în cazul nostru e faza scurtä iar 30 prin sigurantä , de la alternator . This post has been edited by mecanick_maverick: 19 Sep 2009, 01:39 Attached thumbnail(s) push.jpg ( Size: 11.69k ) Number of downloads: 1189 |
--------------------
Opel, Seat, MB, Kia
Astra F, Ibiza, Vito, Sprinter, Sedona
'97, '96, '04, '03, '11
- 47__CFS Dacä ceva nu functioneazä , undeva s-a strecurat o eroare ...
Respect yourself anytime ! |
|
deceneu32 |
19 Sep 2009, 10:10
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.371 Joined: 7 February 08 |
QUOTE(Neagu Ionut @ 19 Sep 2009, 00:31) Si normal nu e sa legi proiectoarele de ceata sa se aprinda odata cu stopurile de ceata? Eu asa vad normal...dar multi folosesc proiectoarele pe post de pozitie...asta este! Nu e normal,la orice masina straina vei avea doua butoane separate,unul pentru ceata spate si altul pentru ceata fata.Butonul pentru cetata spate se monteaza obligatoriu din fabrica,cum ai si tu la Dacie,cel pentru ceata fata,denumite impropriu ''proiectoare'',poate sa lipseasca,deoarece se monteaza optional. Butonul pentru ceata spate are culoarea ROSIE iar cel pentru proiectoare trebuie sa fie VERDE.Sunt niste norme standard internationale. Tie iti lipseste din fabrica butonul de proiectoare dar il poti achizitiona din comert. Cele doua butoane se diferentiaza,pe langa culori,si dupa simbolul imprimat pe ele: -cel de ceata spate are o lampa stilizata,indreptata spre stanga -cel de proiectoare este reprezentat printr-o lampa indreptata spre dreapta Imi pare rau ca n-am o poza cu butoanele de Dacie,iti arat una de Oltcit:la satelitul din dreapta,ultima pozitie este pentru ceata spate.Simbolul imprimat este acelasi cu cel de la Dacia CN pe care o ai tu. |
--------------------
Dacia
1300
1970
- DJ 70 ABC
|
|
al1n |
21 Sep 2009, 21:01
Post
#10
|
Membru autentic Group: Members Posts: 416 Joined: 1 August 08 From: Iasi |
salut
am si eu o problema legat de butonul lampa ceata. butonul e ok ca lam verificata pe alta masina, doar ca nu sta aprins. apas pe el si se aprinde martorul in bord, dar nu ramane asa. e legat de un releu? el functioneaza doar daca tin apasat ON(vb de butonul din stanga volanului). la masina la care lam verificat se aude un TAC cand apas ON si ramane aprins, asa se auzea si la mine odata, acum nu mai vrea. spuneti-mi unde sa caut. multumesc. |
--------------------
Dacia/Renault
Berlina 1.4/Symbol Expression 1.2 16v
'99/2010
|
|
mecanick_maverick |
22 Sep 2009, 00:44
Post
#11
|
Membru autentic Group: Members Posts: 461 Joined: 10 April 09 From: Madrid |
QUOTE(al1n @ 21 Sep 2009, 20:01) salut am si eu o problema legat de butonul lampa ceata. butonul e ok ca lam verificata pe alta masina, doar ca nu sta aprins. apas pe el si se aprinde martorul in bord, dar nu ramane asa. e legat de un releu? el functioneaza doar daca tin apasat ON(vb de butonul din stanga volanului). la masina la care lam verificat se aude un TAC cand apas ON si ramane aprins, asa se auzea si la mine odata, acum nu mai vrea. spuneti-mi unde sa caut. multumesc. Salut În mod normal butonul de ceata e cu douä pozitii on/off si nu trece prin releu . Existä butoane cu revenire - butonul stergätoare hayon de ex. cu 3 pozitii on/off/LV ,unde LV e cu revenire dar are imprimate simbolurile pe negru ,nu se poate confunda cu ceata care.i galben de obicei . Dacä vorbesti de butonul galben verificat , e posibil ca una din urechile de fixare în bord împiedicä ajungerea butonului în pozitie on stabilä si deci revenirea în off . Ptr. creatorul postului @Emy_ ,cum merg proiectoarele ,ai reusit în cele din urmä ? |
--------------------
Opel, Seat, MB, Kia
Astra F, Ibiza, Vito, Sprinter, Sedona
'97, '96, '04, '03, '11
- 47__CFS Dacä ceva nu functioneazä , undeva s-a strecurat o eroare ...
Respect yourself anytime ! |
|
al1n |
22 Sep 2009, 17:29
Post
#12
|
Membru autentic Group: Members Posts: 416 Joined: 1 August 08 From: Iasi |
si totusi cum functineaza butonul ala???
|
--------------------
Dacia/Renault
Berlina 1.4/Symbol Expression 1.2 16v
'99/2010
|
|
mecanick_maverick |
23 Sep 2009, 01:15
Post
#13
|
Membru autentic Group: Members Posts: 461 Joined: 10 April 09 From: Madrid |
Dar nu ai specificat ce buton e , cel galben sau ai alt tip de buton ?
Îmi pare räu dar aici n-am pe aproape nici o Dacie ptr. a vedea ce buton ai în stînga volanului . Oricum circuitul de ceatä îl poti urmäri în schema aläturatä (simplificatä ). Attached thumbnail(s) dacia131.jpg ( Size: 290.07k ) Number of downloads: 589 |
--------------------
Opel, Seat, MB, Kia
Astra F, Ibiza, Vito, Sprinter, Sedona
'97, '96, '04, '03, '11
- 47__CFS Dacä ceva nu functioneazä , undeva s-a strecurat o eroare ...
Respect yourself anytime ! |
|
al1n |
23 Sep 2009, 18:31
Post
#14
|
Membru autentic Group: Members Posts: 416 Joined: 1 August 08 From: Iasi |
butonul este negru tot( ON OFF),am 4 papuci la el, am vazut in magazine doar modelul galben cu 3 papuci. dacia e din 99.specific ca butonul este bun, lam incercat pe alta masina, nu stiu modul de functionare al sistemului. cand apesi pe el nu ramane intro pozitie anume, doar da un semnal dar nu sstiu la ce si cand il stingi doar apeshi si sa stins, el revenind la pozitia initiala dupa ce il apeshi.
|
--------------------
Dacia/Renault
Berlina 1.4/Symbol Expression 1.2 16v
'99/2010
|
|
mecanick_maverick |
24 Sep 2009, 01:57
Post
#15
|
Membru autentic Group: Members Posts: 461 Joined: 10 April 09 From: Madrid |
încearcä sä apesi în sens opus ( dacä-i basculant ,desigur ) ,se pare cä acum apesi în sensul cu revenire .
Desigur va trebui sä pui si firele în altä configuratie -dar 4 papuci ...esti sigur cä-i de dacie ( dom-le dacä-i push-buton patrat de CN ,sigur are 4 papuci ,dar ar trebui sä rämînä apäsat ) Attached thumbnail(s) Basculant.jpg ( Size: 21.22k ) Number of downloads: 352 |
--------------------
Opel, Seat, MB, Kia
Astra F, Ibiza, Vito, Sprinter, Sedona
'97, '96, '04, '03, '11
- 47__CFS Dacä ceva nu functioneazä , undeva s-a strecurat o eroare ...
Respect yourself anytime ! |
|
cristicipaian |
5 Nov 2009, 21:54
Post
#16
|
Membru autentic Group: Members Posts: 304 Joined: 9 January 09 From: Tg. Mures |
Ca sa reactualizez topicul, ma bag sa postez si eu.
In schema atasata, am reprezentat modul in care am legat proiectoarele mele. Problema mea e, ca atunci cand opresc motorul, daca am lampile de ceata pornite, ele continua sa arda desi ar trebui sa se stinga odata cu luarea contactului.Ce parere aveti, pot ramane contactele releului lipite? Attached thumbnail(s) proiectoare.JPG ( Size: 23.48k ) Number of downloads: 269 |
--------------------
Dacia
1310 L
1999
- MS 04 NWC
|
|
iuliano_smile |
6 Nov 2009, 10:18
Post
#17
|
Dependent de D1300 Group: Members Posts: 1.217 Joined: 5 November 08 From: Ploiesti |
Tu ai releu cu 5 picioare? Daca da, vezi ca in schema ta trebuie refacuta. Adica nu sunt 2 picioare 87 ,ci 87 si 87a. Adica cand bobina releului nu are tensiune, pinul 30 este in directa legatura cu 87a. Cand ajunge tensiune pe bobina releului, 30 este in legatura cu 87.
Deci indiferent cum ai tu butonul de comanda al bobinei releului, stopurile tot aprinse raman, deoarece tu ai scurt facut pe 87 si 87a. This post has been edited by iuliano_smile: 6 Nov 2009, 10:19 |
--------------------
Dacia
Solenza si o Berlina Furioasa
2004 Scala cu 1980 editia de Lux Schimb iluminarea la masini:tablouri de bord, plafoniere.
|
|
LVR-u |
6 Nov 2009, 10:42
Post
#18
|
Membru Group: Members Posts: 147 Joined: 15 December 08 |
QUOTE(iuliano_smile @ 6 Nov 2009, 10:18) Tu ai releu cu 5 picioare? Daca da, vezi ca in schema ta trebuie refacuta. Adica nu sunt 2 picioare 87 ,ci 87 si 87a. Adica cand bobina releului nu are tensiune, pinul 30 este in directa legatura cu 87a. Cand ajunge tensiune pe bobina releului, 30 este in legatura cu 87. Deci indiferent cum ai tu butonul de comanda al bobinei releului, stopurile tot aprinse raman, deoarece tu ai scurt facut pe 87 si 87a. Si nu ne dai si noua o schema pentru releu cu 5 picioruse?? |
--------------------
Dacia
1300
1978
- DB-04-LVR
|
|
iuliano_smile |
6 Nov 2009, 11:19
Post
#19
|
Dependent de D1300 Group: Members Posts: 1.217 Joined: 5 November 08 From: Ploiesti |
Promit ca o desenez diseara, deoarece acuma trebuie sa plec la liceu.
|
--------------------
Dacia
Solenza si o Berlina Furioasa
2004 Scala cu 1980 editia de Lux Schimb iluminarea la masini:tablouri de bord, plafoniere.
|
|
mecanick_maverick |
6 Nov 2009, 18:11
Post
#20
|
Membru autentic Group: Members Posts: 461 Joined: 10 April 09 From: Madrid |
releele sunt cu destinatii diferite , cu pozitionarea diferita in carcasa in functie de fabricant .
Aveti aici citeva modele mai uzuale My Galery Multi fabricanti atasaza schema chiar pe releu. Releele de Volvo sunt mult mai mici , dreptunghiulare , dar indeplinesc aceeeasi functie. Desigur ca n-am desenat toate modelele posibile , mai sunt cu siguranta incorporata , cu o rezistenta in paralel cu bobina , altele au o dioda in paralel cu bobina - la astea atentie la polaritate ... |
--------------------
Opel, Seat, MB, Kia
Astra F, Ibiza, Vito, Sprinter, Sedona
'97, '96, '04, '03, '11
- 47__CFS Dacä ceva nu functioneazä , undeva s-a strecurat o eroare ...
Respect yourself anytime ! |
|
iuliano_smile |
6 Nov 2009, 18:30
Post
#21
|
Dependent de D1300 Group: Members Posts: 1.217 Joined: 5 November 08 From: Ploiesti |
Releul impreuna cu schema. O sa o atasez si in galerie.
This post has been edited by iuliano_smile: 6 Nov 2009, 23:03 |
--------------------
Dacia
Solenza si o Berlina Furioasa
2004 Scala cu 1980 editia de Lux Schimb iluminarea la masini:tablouri de bord, plafoniere.
|
|
cristicipaian |
6 Nov 2009, 18:30
Post
#22
|
Membru autentic Group: Members Posts: 304 Joined: 9 January 09 From: Tg. Mures |
QUOTE(mecanick_maverick @ 6 Nov 2009, 19:11) releele sunt cu destinatii diferite , cu pozitionarea diferita in carcasa in functie de fabricant . Aveti aici citeva modele mai uzuale My Galery Multi fabricanti atasaza schema chiar pe releu. Releele de Volvo sunt mult mai mici , dreptunghiulare , dar indeplinesc aceeeasi functie. Desigur ca n-am desenat toate modelele posibile , mai sunt cu siguranta incorporata , cu o rezistenta in paralel cu bobina , altele au o dioda in paralel cu bobina - la astea atentie la polaritate ... schema e copia fidela a celei de pe releu. este verificata si cu aparatul de masura.Doi pini sunt(87) sunt uniti in interiorul carcasei |
--------------------
Dacia
1310 L
1999
- MS 04 NWC
|
|
mecanick_maverick |
6 Nov 2009, 19:24
Post
#23
|
Membru autentic Group: Members Posts: 461 Joined: 10 April 09 From: Madrid |
QUOTE(iuliano_smile @ 6 Nov 2009, 17:30) Frumoasa schema ! Dar cred ca va trebui s-o refaci ... 30 in instalatia electrica auto are semnificatia + permanent - deci intrarea de la siguranta ar trebui pusa pe 30 Asa cum ai ales tu releul ne anclansat trebuia sa conectezi 87-le nu 87a ptr. proiectoare , tocmai spuneai ca prin 87a vei avea proiectoarele aprinse permanent , prin punerea contactului si cuplarea butonului le stingi ... @cristicipaian - verifica firul de la contact 15 in schema masinii ( pe comanda releului nu ai nevoie de siguranta , dar nu strica ) , eu cred ca ai luat fir din cealalta grila - 30 - d-aia nu se sting la luarea contactului . Mai verifica odata circuitul , cite-odata cu graba se strecoara greseli . This post has been edited by mecanick_maverick: 6 Nov 2009, 19:35 |
--------------------
Opel, Seat, MB, Kia
Astra F, Ibiza, Vito, Sprinter, Sedona
'97, '96, '04, '03, '11
- 47__CFS Dacä ceva nu functioneazä , undeva s-a strecurat o eroare ...
Respect yourself anytime ! |
|
cristicipaian |
6 Nov 2009, 22:36
Post
#24
|
Membru autentic Group: Members Posts: 304 Joined: 9 January 09 From: Tg. Mures |
am desfacut releul . Ce se intampla defapt: imi intorcea curentul de pe + baterie in grila de + dupa contact de imi mergeau si celelalte accesorii dupa ce luam contactul. Studiez acum constructia lui sa imi dau seama ce si cum.
|
--------------------
Dacia
1310 L
1999
- MS 04 NWC
|
|
iuliano_smile |
6 Nov 2009, 23:05
Post
#25
|
Dependent de D1300 Group: Members Posts: 1.217 Joined: 5 November 08 From: Ploiesti |
Mersi mecanick_maverick . Nu mai fac nimica cand sunt obosit si mai ales pe fuga.
Am repostat schema pentru cei care doresc, la fel si in galeria mea. This post has been edited by iuliano_smile: 6 Nov 2009, 23:05 Attached thumbnail(s) Releu_proiectoare.JPG ( Size: 22.42k ) Number of downloads: 247 |
--------------------
Dacia
Solenza si o Berlina Furioasa
2004 Scala cu 1980 editia de Lux Schimb iluminarea la masini:tablouri de bord, plafoniere.
|
|
cristicipaian |
8 Nov 2009, 19:59
Post
#26
|
Membru autentic Group: Members Posts: 304 Joined: 9 January 09 From: Tg. Mures |
am rezolvat problema schimband releul cu un alt model
|
--------------------
Dacia
1310 L
1999
- MS 04 NWC
|
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 23rd April 2024 - 16:27 |