DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> probleme frana, ciudat

adrianadrian
post 27 Oct 2009, 10:47
Post #1


Membru


Group: Members
Posts: 125
Joined: 20 March 09




salut tuturor...sunt baiatul cu breacul,am mai avut cateva probleme dar vad ca acum iar face figuri...de data aceasta cu frana...sa incep cu inceputul:intr-o zi am observat ca roata spate dreapta era infranata...am desfacut frumos,se blocase cablul de frana pe camasa...toate frumoase,am deblocat..totu normal...am zis ca hai sa ii fac si o aerisire la frane....pana acum cand ii faceam aerisire pedata era tare tare,dar acum surpriza fac aerisire si la fel ca inainte tine frana...pe la jumate...chestia ciudata este ca sunt moment cand calc frana si e tare..e sus..acum intrebarea mea este de la ce ar putea fi....lichid nu imi pierde....cine are vreo idee sa mi-o impartaseasca si mie...multumesc anticipat

apropo e servo frana din aia cu 4 circuite

This post has been edited by adrianadrian: 27 Oct 2009, 10:49


--------------------
DACIA 1310 Break 1996 IS-99-ACD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pirvumark
post 27 Oct 2009, 12:23
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 472
Joined: 30 September 09




daca ai pompa din aia cu 4 circuite inseamna ca ai si sonda aia pe ea cu papuc nu?
cand faci aerisirea sonda se scoate din poampa si dupa ce trmini de aerisit o insurubezi la loc.


--------------------
dacia 1310 1987/tx/1289cc - GL-03-ZVI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adrian_Boy
post 27 Oct 2009, 13:42
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.849
Joined: 31 October 07




daca tot ai umblat la cablu de frana si nu te lasa buzunarul sa-ti iei unul nou, macar ai pus ceva ulei pe camasa cablului, sau mai vrei sa umbli iar ?

This post has been edited by Adrian_Boy: 27 Oct 2009, 13:43


--------------------
Opel Astra Z16XE 2001 - B
16V 101 caluti de rasa!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adrianadrian
post 27 Oct 2009, 19:07
Post #4


Membru


Group: Members
Posts: 125
Joined: 20 March 09




am bagat ulei cu seringa wink.gif

cat despre "sonda aia pe ea cu papuc "-nush ce e aia ...biggrin.gif are normal servo cu borcanul de ulei si aerisitor pe aia acolo si furtumu care merge la saxofon


--------------------
DACIA 1310 Break 1996 IS-99-ACD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mr_Devil83
post 27 Oct 2009, 20:37
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.254
Joined: 14 June 08




is 3 sau 4 conducte metalice care pleaca din pompa ta? Lasa furtunul de pe servofrana.


--------------------
Dacia 1300 / SUPERNOVA EUROPA 1984 / 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adrianadrian
post 28 Oct 2009, 12:20
Post #6


Membru


Group: Members
Posts: 125
Joined: 20 March 09




4 care pleaca de pe servo...


--------------------
DACIA 1310 Break 1996 IS-99-ACD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mecanick_maverick
post 28 Oct 2009, 16:43
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 461
Joined: 10 April 09
From: Madrid




pe servo ai doar o supapa cu furtun la galerie !
conductele pleaca din pompa , iar daca ai 4 conducte la pompa ai si sonda aia cu papuc pe care intra un fir.

"are normal servo cu borcanul de ulei si aerisitor pe aia acolo si furtumu care merge la saxofon " blink.gif
- borcanul de ulei e de fapt rezervorul de lichid de frina pe care unii il numesc incorect vas de expansiune si este conectat la pompa nu la servo.
Un vas de expansiune , prin definitie are o supapa care mentine lichidul intr-o anumita gama de presiuni , acesta nu are asa o supapa ci doar un plutitor care indica scaderea periculoasa a nivelului .
Furtunul merge la galeria de admisie ,nu la cea de evacuare - dupa care e montat saxofonul ...

This post has been edited by mecanick_maverick: 28 Oct 2009, 16:55


--------------------
Opel, Seat, MB, Kia Astra F, Ibiza, Vito, Sprinter, Sedona '97, '96, '04, '03, '11 - 47__CFS
Dacä ceva nu functioneazä , undeva s-a strecurat o eroare ...
Respect yourself anytime !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adrianadrian
post 28 Oct 2009, 19:18
Post #8


Membru


Group: Members
Posts: 125
Joined: 20 March 09




da e cu fir..cum zice mai sus


--------------------
DACIA 1310 Break 1996 IS-99-ACD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tichondrius95
post 30 Oct 2009, 15:33
Post #9


Membru


Group: Members
Posts: 198
Joined: 21 February 09
From: Onesti , Bacau




daca iti tine frana, e bine, in schimb, garniturile din corpul pompei de frana sunt putin uzate, asta o spune si anul de fabricatie si km parcursi, asa am patit si eu, knd pedala tare, knd pedala moale, am schimbat garniturile si s-a rezolvat. Acum, tu decizi, dar nu e asa de grav sa te apuci sa faci operatia asta.

This post has been edited by tichondrius95: 30 Oct 2009, 15:37


--------------------
2 x DACIA 1310 2 x Berlina 1310 1983 Rk CN4 1.4, 5+1 / 1997 CN 3 1.4 , 5+1 - BC02XXX / BC07XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 7th May 2024 - 05:18
Forum Renault