DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Electromotorul, mi-l rupe bendix-ul

zzsolti62
post 1 Nov 2009, 18:48
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 49
Joined: 1 November 09
From: Satu Mare




Hi all! recent am cumparat o dacie din 89 motorul ii in stare buna dar a zis fostul proprietar ca 2 electromotoare a schimbat la el inainte sa il cumpar si cand la pus pe al 3-lea nu lo mai pornit ca sa nu o stice si pe aia! Si cand am aduso acasa impingand lam pornit sa nu stiu din ce cauza mil rupe bendix-ul la electromotor! va rog frumos sa ma ajutati si im dati cateva sfate bune! Multumesc!

Rog seriozitate !!!

<span class='edit'>1 Nov 2009, 20:33:</span>
De ce NU ma ajuta nimeni? sad.gif Va rog frumos ajutatima cu un sfat ! Multumesc.

This post has been edited by zzsolti62: 1 Nov 2009, 20:34


--------------------
Dacia 1310 TLX 1989 motor 1.4 - SM-01-SLZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mr_Devil83
post 1 Nov 2009, 21:48
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.254
Joined: 14 June 08




si ce naiba vrei sa iti zicem noi?

Ca dacia aia din 89 are coroana dusa?


--------------------
Dacia 1300 / SUPERNOVA EUROPA 1984 / 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zzsolti62
post 1 Nov 2009, 22:30
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 49
Joined: 1 November 09
From: Satu Mare




astai ca nu stiu din ce cazua mil strica electromotorul si de aia am cerut ajutor de la voi oare poate ca contactu ii dus si ramane cuplat bendix-ul? si de aia o roade dintile de la bendix?
ca poate cineva stie ceva o explicatie pentru problema asta. dar vad cu nu prea vrea nimeni sa ma ajute. asta este si multumesc pentru tot.

This post has been edited by zzsolti62: 1 Nov 2009, 22:36


--------------------
Dacia 1310 TLX 1989 motor 1.4 - SM-01-SLZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vladut88
post 1 Nov 2009, 22:44
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.973
Joined: 22 May 09
From: Beius judetul bihor




pai ai primit explicatia in postul anterior ca ai coroana de pe volanta dusa


--------------------
dacia ARO SOLENZA scala 10,4 diesel 1,9 DRA 2004 1994 - bh 10 twa
I hate BMW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mecanick_maverick
post 3 Nov 2009, 23:38
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 461
Joined: 10 April 09
From: Madrid




Dacä a schimbat electromotoare problema poate fi mult mai complicata decît pare , dar poate fi si simplu .
Pentru un diagnostic e nevoie de mai multe detalii : cîrîie înainte de-a cupla , ramîne cuplat pe coroana , se cupleaza singur în mers ...
În functie de aceste detalii te putem îndruma cu ceea ce trebuie fäcut .
Si apoi mai exista si inventatori care adauga un releu p-aici - p-acolo färä a avea idee cum , cînd si în ce conditii trebuie sä primeasca comanda acel releu .
Deci existenta de modificäri în instalatie poate schimba radical datele problemei .
Post cu repararea electromotorului ai aici


--------------------
Opel, Seat, MB, Kia Astra F, Ibiza, Vito, Sprinter, Sedona '97, '96, '04, '03, '11 - 47__CFS
Dacä ceva nu functioneazä , undeva s-a strecurat o eroare ...
Respect yourself anytime !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zzsolti62
post 4 Nov 2009, 00:06
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 49
Joined: 1 November 09
From: Satu Mare




Atatea detali pot sa mai dau ce ace mia spus fostul proprietar ca de cand lam cumparat nu lam pornit ca sa stric si electromotorul asta ce ii pe el ! Fostu prorpietar a zis ca a stat cam 2-3 luni masina si cand la pornit a mers cateva ture cu ea si dupa cam 5-6 minute la oprit si cand a vrut sa o mai porneasca nu a mai invartit motorul merea in gol si cand la luat jos a fost rupta bendix-ul a schimbat electromotorul si celalat cam tot atatea a rezistat si mai amarunte nu stiu ca fostu poprietar nu prea se pricepe la masini! daca puteti face o diagnosa din datele astea va rog frumos sa imi dati cateva sfaturi!
Si care ar fi cea mai grava cauza? Schimbarea valantului? astept rsp!!!

This post has been edited by zzsolti62: 4 Nov 2009, 00:10


--------------------
Dacia 1310 TLX 1989 motor 1.4 - SM-01-SLZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mecanick_maverick
post 4 Nov 2009, 00:44
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 461
Joined: 10 April 09
From: Madrid




Cam putine detalii , dar sä încercäm.
Dacä la demontarea electromotorului de pe masinä vezi coroana de pe volantä cu dintii terminati - lucru foarte probabil dacä a päpat 2 bendixuri - trebuie s-o întorci pe partea cealaltá ( Nu toatá volanta , doar coroana - la asta trebuie sä te ajute cineva care a mai fäcut asta , va trebui datá jos cutia de viteze - dacä tot dai jos cutia vezi dacá zornäie rulmentul de presiune , dacä-i uzat discul , soarele , sá nu trebuiascá sä mai dai odatä cutia jos dupä o luná -douä , recomand schimbarea completä a setului - disc, placá, rulment - te va costa mai mult s-o mai desfaci odatá ...)
E posibilä o proastá aliniere a electromotorului cu coroana , adicá axul rotorului sä nu fie perfect perpendicular pe volanta , dar asta e putin probabil ...
Un reglaj gresit al furcii care împinge bendixul pe coroana - bendixul prea înaintat atacá în permanentä pe coroanä .
Contactul defect sau mufele modificate ( am cumpärat odatä un cablaj de contact - nu-mi amintesc de ce model si avea firele inversate în mufá - Accesorii cu Electromotor ) în rest era exact la fel cu cel de 1310 .
Vezi ce poti verifica singur , mai bine cere ajutorul cuiva care stie unde nu stii singur .
Oricum dacá porneste necontrolat electromotorul e recomandabil sä ai pusä o bornä rapidá sá o poti deconecta sau un contact general de ARO sau RABA - care General îti serveste si ca antifurt pentru perioade mai largi de stationare a masinii .
Succes !


--------------------
Opel, Seat, MB, Kia Astra F, Ibiza, Vito, Sprinter, Sedona '97, '96, '04, '03, '11 - 47__CFS
Dacä ceva nu functioneazä , undeva s-a strecurat o eroare ...
Respect yourself anytime !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zzsolti62
post 4 Nov 2009, 12:38
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 49
Joined: 1 November 09
From: Satu Mare




MErsi mecanick de ajutor o sa chem pe un fost coleg de munca care ii expert in reparearea dacilor cu ambreaju nu am nimica prinde perfect si nu scoate nici un sunet rulmentul de presiune si intra in toate vitezele ca la carte! dar daca o sa fie demontata o sa ma uit la ele dar nu cred cau au ceva ca merg perfect! si multumesc pentru ajutor! smile.gif


--------------------
Dacia 1310 TLX 1989 motor 1.4 - SM-01-SLZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

ETask
Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 19th April 2024 - 08:34
Forum Renault