CV 5 trepte, CV 5 trepte vs CV 4 trepte frantuzeasca
CV 5 trepte, CV 5 trepte vs CV 4 trepte frantuzeasca
comnic5 |
10 Apr 2005, 20:56
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 55 Joined: 8 April 05 From: Iasi |
|
||
--------------------
Dacia
1300
- IS-04-GSD Opel Astra F X17DT 82CP
Opel Omega B Y22DTH 122CP |
|||
fiderzen |
10 Apr 2005, 21:07
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.063 Joined: 5 March 04 From: bucuresti-militari |
ar trebui sa o lasi pe asta pentru ca este mult mai rezistenta si mai fiabila decat cele de acum in 5 trepte
masina ta nu merge cu mai mult de 120 km/h?eu cu a mea am mers ceva mai repede...cine stie....da eu am cutia schimbata anyway,repet,cutia pe care o ai pe masina este mult mai buna decat cele de acum.... |
--------------------
BMW
e36
320i sedan
|
|
SiloS |
10 Apr 2005, 22:18
Post
#3
|
Gangester Group: Members Posts: 4.250 Joined: 23 February 04 From: Buzau |
Dar cu o cv in 5 trepte vei avea urmatoarele avantaje la drum lung :
- consum mai mic - zgomot mai mic in habitaclu - viteza maxima mai mare [ cel putin teorectic ] - motorul se va uza mai putin . Dezavantaje : - cv in 5 trepte nu sunt la fel de fiabile precum cele in 4 trepte comnic5 , decizia iti apartine .... Daca tu folosesti masina mai mult in oras decat in afara lui , pastreaza cv frantuzeasca . Daca mergi mult in afara orasului [ manastiri , gratare etc. ] , schimb-o ... This post has been edited by Ov: 14 Apr 2005, 15:56 |
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT35 |
|
comnic5 |
10 Apr 2005, 22:26
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 55 Joined: 8 April 05 From: Iasi |
Ok. Cam la avantajele astea ma gandeam si eu. Acum imi poate spune cineva cam cat m-ar costa chestia asta. Sunt mai multe tipuri (adik facute de mai multi producatori)? Daca da care sunt cele mai bune???
|
--------------------
Dacia
1300
- IS-04-GSD Opel Astra F X17DT 82CP
Opel Omega B Y22DTH 122CP |
|
vierme_ha |
11 Apr 2005, 00:05
Post
#5
|
Membrul Group: Members Posts: 386 Joined: 6 January 04 From: Fetesti/Bucuresti |
nu ca as vrea sa te sperii,dar o data cu schimbarea tipului de cutie vine si schimbarea planetarelor(iti vor trebui planetare scurte) cel putin 3.5 mil/bucata
sorry daca deja stiai asta |
--------------------
Dacia
1310 TLX fost 1.8 16v 99kw
1990
- IL-02-XFP Semnat: eu
|
|
romulus |
11 Apr 2005, 06:21
Post
#6
|
membru fost posesor de Dacie Group: Members Posts: 460 Joined: 11 January 05 From: Targu Mures |
In Tg Mures, am dat pe o cutie cu 5 trepte, de la dezmembrari, 5.600.000 lei. Pe langa asta, trebuie schimbat jugul si bratul (cred ca asa-i zice). In plus, daca nu ai planetare scurte, trebuie sa cumperi (aproximativ 500.000 bucata la dezmembrari) Vorbeste cu un mecanic inainte de a te baga. Eu o am cumparata si e la mecanic, azi sau maine trebuie sa o monteze. Sincer, daca nu ar fi in starea asta cutia care o am acum pe masina, nu as schimba-o.
|
--------------------
Daewoo
Cielo
1997
- MS 06 BCL pana la urma, totul se rezuma la obisnuinta...
|
|
tatabobu |
11 Apr 2005, 09:22
Post
#7
|
membru Group: Members Posts: 4.541 Joined: 14 September 04 From: Bucuresti |
Sa zicem ca ai reduce consumul cu jumatate de litru la suta de km. Sa mai presupunem, pentru usurarea calculelor, ca te costa 6 milioane de lei cutia din dezmembrari, cu planetare cu tot si cu montajul inclus in pret. Practic ai cheltui pe benzina mai putin cu 16000 de lei pe 100 de kilometri. Cele 6 milioane s-ar amortiza in 37.500 de kilometri facuti numai in afara orasului, pentru ca in oras consuma tot atat. Eu zic ca nu merita.
|
--------------------
DACIA
1300
1995 Scurgere de ulei? Care scurgere de ulei??? Balta aia de sub masina e sudoarea hergheliei de cai putere...
|
|
padual |
11 Apr 2005, 12:30
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 295 Joined: 29 November 04 From: MANGALIA |
Cumva stie cineva cutia de viteze frantuzeasca (cea originala,prima care a fost pe r12 asamblat in RO) ce grup conic avea?
|
--------------------
Daewoo | Ford
MATIZ 0.8l - 49cp | Focus 1.8l - 115cp
2006 E | 1999
- CT-89-PAD|TX-6273-TX Doamne ajuta!
|
|
tm8bnz |
11 Apr 2005, 15:56
Post
#9
|
turbomatic Group: Members Posts: 379 Joined: 13 March 05 From: RO,TM |
Acelas lucru vreau sa il stiu si eu plus daca mai stiti si rapoartele pt fiecare viteza.
Cine mai are cutie Fr in 4 trpte,nu vi se pare ca e "lenesha" a 3-a treapta,parca nu pica turatia unde trebuie (in exploatare de sprint) ?! Chiar o comparatize intre rapoartele cutiei in 4 vs. 5 ar fi frumos...am gasit eu mai de mult pe ceva forum exact detaliat,dar nu mai stiu unde mama masii era...si parca erau 2 modele (rapoarte diff) pr cutia in 4 si 3 modele pt cutia in 5,deci ATENTZIE ! Oricum diferentele erau minore... |
--------------------
Dacia 1.3T / Renault
5 GTT
- 1986 / 1988
- TM8BNZ / TM88BNZ
|
|
Ford_V6 |
11 Apr 2005, 19:58
Post
#10
|
Membru autentic Group: Members Posts: 425 Joined: 11 August 04 |
o cutie de ranault 3.500.000, ambreiaj aferent 3.500.000 manopera 100 euro
si cu 10.000.000 o sa vezi cum la 150 km/h ai 3.500 rpm . . .o sa zici ca s-a stricat turometru . . .bineinteles cu o anumita cutie de renault |
--------------------
Opel
Vectra Turbo 4x4
1993
- B 79 VIT
|
|
bodel |
12 Apr 2005, 00:02
Post
#11
|
rege`n tara orbilor Group: Members Posts: 217 Joined: 2 April 04 From: Bucuresti |
Pentru tm8bnz atasez o scanare cu rapoartele cutiilor de viteza
Attached thumbnail(s) Photo_077.JPG ( Size: 626.58k ) Number of downloads: 2308 |
--------------------
dacia
1410 Sport
1989
- B 25 RLR Low Rider Sport
|
|
tm8bnz |
12 Apr 2005, 11:11
Post
#12
|
turbomatic Group: Members Posts: 379 Joined: 13 March 05 From: RO,TM |
Excelent,thanx man,in sfarsit niste date "oficiale" !
|
--------------------
Dacia 1.3T / Renault
5 GTT
- 1986 / 1988
- TM8BNZ / TM88BNZ
|
|
wolfyman |
13 Apr 2005, 21:28
Post
#13
|
Membru incepator Group: Members Posts: 39 Joined: 9 November 04 |
QUOTE(Ford_V6 @ 11 Apr 2005, 19:58) o cutie de ranault 3.500.000, ambreiaj aferent 3.500.000 manopera 100 euro si cu 10.000.000 o sa vezi cum la 150 km/h ai 3.500 rpm . . .o sa zici ca s-a stricat turometru . . .bineinteles cu o anumita cutie de renault mosule spune-mi si mie treaba cu 10 milioane!!! unde sa ma adresez ca io merg cu dacia mea cu gpl,cutie 4 trepte si mai e si dacie sport cu 110 km/h si consuma ca nemancata si tare as vrea si eu sa vad aceeasi viteza dar cu un consum rezonabil de 7-8% |
--------------------
DACIA
Coupe
- b-22-hgz
|
|
victor23ro |
13 May 2005, 08:48
Post
#14
|
Membru incepator Group: Members Posts: 42 Joined: 10 May 05 From: Timisoara |
am reault 12 din 75 , cutie frantuzeasca cu 4 trepte (orginal a avut automata dar sa stricat si ...), am si carb dublu corp weber, in oras va spun cinstit ca merg frumos si consum intre 9%.. 12% (iarna clar 12%), dar la drum lung daca merg cu ea pana in 90 km/h consum 7.0 %, dar daca trec de 90 isi da drumu la cosum parca este bavarez. treaba cu, cutia asta am mers intr-a 2 a cu 100, fara probleme cred ca si de la carburator , dar sunt de parere ca la o cutie cu 5 trepte obtii un consum cam cu 1...2 procente mai mic caci scade vizibi turatia motorului pentru viteza de 100 km/h. viteza maximă este tot de 140 km-h..
|
--------------------
daewoo
tico
- TM Sa traiti, ... bine ?
|
|
tatabobu |
13 May 2005, 09:21
Post
#15
|
membru Group: Members Posts: 4.541 Joined: 14 September 04 From: Bucuresti |
QUOTE(victor23ro @ 13 May 2005, 09:48) Si inveleaua marmotea staniola in ciocolata. Hai ca nu-i asa. Fii atent: 100kmh= 100.000 de metri pe ora= 1666.66 metri pe minut. Un cauciuc dimensiunea 165/70 R13 are circumferinta caii de rulare de 1763,06 milimetri. si se invarte de 945,35791 ori pentru o viteza de 100 de kilometri la ora. Grupul conic ce permite viteza maxima este 9x33, deci raport final de 3.66. Raportul treptei a II-a este de 2.26 2.26x3.66=8.2866, adica de atatea ori mai incet se va roti roata fata de arborele cotit (viteza unghiulara). Turatia maxima sa zicem ca este de 6000 rpm. 6000 : 8.2866 =724,06053 Asta e numarul maxim de "rotiri complete" ale rotii intr-un minbut in treapta a doua. Pana la 945, 35791 mai e mult. |
--------------------
DACIA
1300
1995 Scurgere de ulei? Care scurgere de ulei??? Balta aia de sub masina e sudoarea hergheliei de cai putere...
|
|
victor23ro |
13 May 2005, 10:41
Post
#16
|
Membru incepator Group: Members Posts: 42 Joined: 10 May 05 From: Timisoara |
QUOTE(tatabobu @ 13 May 2005, 09:21) Si inveleaua marmotea staniola in ciocolata. Hai ca nu-i asa. Fii atent: 100kmh= 100.000 de metri pe ora= 1666.66 metri pe minut. Un cauciuc dimensiunea 165/70 R13 are circumferinta caii de rulare de 1763,06 milimetri. si se invarte de 945,35791 ori pentru o viteza de 100 de kilometri la ora. Grupul conic ce permite viteza maxima este 9x33, deci raport final de 3.66. Raportul treptei a II-a este de 2.26 2.26x3.66=8.2866, adica de atatea ori mai incet se va roti roata fata de arborele cotit (viteza unghiulara). Turatia maxima sa zicem ca este de 6000 rpm. 6000 : 8.2866 =724,06053 Asta e numarul maxim de "rotiri complete" ale rotii intr-un minbut in treapta a doua. Pana la 945, 35791 mai e mult. pe incercate cand vrei tu la o lada de bere si mai discutam........ |
--------------------
daewoo
tico
- TM Sa traiti, ... bine ?
|
|
tatabobu |
13 May 2005, 12:03
Post
#17
|
membru Group: Members Posts: 4.541 Joined: 14 September 04 From: Bucuresti |
victor, ce am demostrat eu acolo este ca , la o dacia 1300/ renault 12 nu se poate merge cu 100 kmh in treapta a doua de viteza, daca nu e schimbat ceva la trenul de rulare. Adica avand rapoartele standard si roti standard nu poti atinge 100 de km pe ora intr-a doua. Daca insa motorul tau e capabil de aproximativ 8000 rpm (ceea ce nu cred, cauta posturile lui SGM sa vezi cat a modificat pentru a urca in ture pana mai sus de limitarea de 6000 rpm a daciei) poti atinge 100 kmh in treapta a doua.
Sunt ferm convins ca, daca tu ai vazut 100 kmh pe kilometrajul tau si erai in treapta a doua, ai o abatere enorma (de minim 30 de kmh in plus). |
--------------------
DACIA
1300
1995 Scurgere de ulei? Care scurgere de ulei??? Balta aia de sub masina e sudoarea hergheliei de cai putere...
|
|
bogdan3l |
13 May 2005, 22:07
Post
#18
|
Membru autentic Group: Members Posts: 257 Joined: 4 August 04 From: Bucuresti |
QUOTE(Ford_V6 @ 11 Apr 2005, 20:58) o cutie de ranault 3.500.000, ambreiaj aferent 3.500.000 manopera 100 euro si cu 10.000.000 o sa vezi cum la 150 km/h ai 3.500 rpm . . .o sa zici ca s-a stricat turometru . . .bineinteles cu o anumita cutie de renault vorbesti serios ? pe banc sigur este posibil pentru ca masina nu intampina rezistenta aerului insa in rest...... ti se pare ca motorul de dacie are destula putere la 3500 rpm ca sa merga cu 150 km/h ? eu sunt sigur ca nu . multa lume afirma ca D1310 atinge viteza maxima in treapta a IV a tocmai pentru ca poti atinge turatii mai mari . |
--------------------
Renault
Megane
2007
|
|
hecbv |
14 May 2005, 19:17
Post
#19
|
Membru Group: Members Posts: 164 Joined: 6 May 05 |
eu cu cutie de renault 18 mai mult de 80 cu a doua nu am reusit si asta undeva la 7000 rot/min zicea cineva mai devreme de viteza a treia ca e cam lenesa chestia asta am observat-o si eu
|
--------------------
dacia
1310 Lux
- hec_bv schimb iluminare bord
0723735110 hecaru |
|
ydaniel |
16 May 2005, 20:55
Post
#20
|
Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea |
eu zic sa tii frantuzoaica aia made in mioveni e praf!!
|
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
Alex_84 |
8 Dec 2007, 00:40
Post
#21
|
Membru incepator Group: Members Posts: 53 Joined: 6 December 07 From: Constanta |
Salut la toata lumea...am si eu o intrebare... am o berlina din 98 iar cutia originala care a fost pe masina a inceput sa huruie in treapta a 4 a si a 5 a. de nu puteam sa stau in masina..am luat o cutie in 5 trepte de la dezmembrari am montat-o pe masina in treapta a 4 la 3000 de ture am 90km iar in a 5a la 3000 tot 90 practic nu se cunoaste k am 5 trepte.. la 120 km am 4200 de turati consuma enorm... un mecanic mi-a spus sa pun pinion de a5 a de nova.. voi avea si viteza mai mare si un consum mai bun.. se poate pune sau macar spunetimi si mie cu cati dinti trebuie sa cumpar (secundarsi primar) sa merg si eu constant 120km/h la drum lung si sa nu mai consume asa mult ca vanzatoarea nu a stiut sa imi spuna.
|
--------------------
Dacia
Berlina
1998
- CT 04 MXG
|
|
fiderzen |
8 Dec 2007, 01:23
Post
#22
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.063 Joined: 5 March 04 From: bucuresti-militari |
cu pinionul de nova am mai auzit-o...nu stiu ce sa zic... eu in a 5`a la 3000rpm am 115km/h (dupa spusele lui muttley) )...
|
--------------------
BMW
e36
320i sedan
|
|
adi_adyta |
9 Dec 2007, 11:38
Post
#23
|
VINILURI IEFTINE Group: Members Posts: 50 Joined: 6 December 07 |
si eu am schimbat cutia .
cea in 4 a cedat dupa 35 de ani acum am in 5 trepte m-a costat 50 de euro buna , dar am o mica problema , cand vrea muschiul ei caraie in prima si a 2 a treapta, nu mereu car caraie, care ar fi problemele? cumva sincroanele? iar in a 5 a la 115 am cam 3200 de turatii cu un pinion de nova as mai reduce din turatie?si i-as mai da ceva vlaga? |
--------------------
dacia
1300
1972
|
|
argon |
9 Dec 2007, 18:53
Post
#24
|
Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 |
Cu "pinionul de Nova" castigi economie de carburant si confort la drum, in nici un caz "vlaga".
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
cc_silviu |
10 Dec 2007, 21:57
Post
#25
|
Membru incepator Group: Members Posts: 82 Joined: 19 June 06 |
va spun din experienta ca merge 100km/h in treapta 2. aveam fix 7500rpm pe turometru. dupa tura asta am stricat un motor de 1,3 care consuma ulei (topit pistonu nr 3, topit toti cuzinetii, topita patina la distributie, si compromis blocu in zona axei cu came.
cine nu ma crede poate sa incerce. This post has been edited by cc_silviu: 10 Dec 2007, 21:58 |
--------------------
Dacia
1310 TX
1991
- CT-10-VDC Dacia Black
|
|
sefu_alx |
10 Dec 2007, 22:00
Post
#26
|
Membru autentic Group: Members Posts: 878 Joined: 2 February 06 |
si ce ai rezolvat daca ai facut asta? oricum era plafonata de mult..cam de vro 2000 de ture
|
--------------------
x
y
2009
|
|
cc_silviu |
10 Dec 2007, 22:56
Post
#27
|
Membru incepator Group: Members Posts: 82 Joined: 19 June 06 |
nu am rezolvat nimic. trebuia sa il schimb cu unu de 1,4 si chiar nu aveam ce face cu el
|
--------------------
Dacia
1310 TX
1991
- CT-10-VDC Dacia Black
|
|
matrafox |
11 Dec 2007, 22:33
Post
#28
|
Membru autentic Group: Members Posts: 238 Joined: 2 May 05 |
as fi pus o cutie in 5 dar am planetare glenzer si nu cred ca merita sa le schimb ptr unele de uzina doar de dragul cutiei care in afara de un consum cu max 1 l /100 km nu va scade si un nivel al zgomotului mai redus .
|
--------------------
dacia
1310 tlx
- CT-02-GVS
|
|
fiderzen |
11 Dec 2007, 22:45
Post
#29
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.063 Joined: 5 March 04 From: bucuresti-militari |
scade turatia motorului->scade si zgomotul produs de acesta
|
--------------------
BMW
e36
320i sedan
|
|
CriSTI68 |
11 Dec 2007, 23:31
Post
#30
|
Membru Valvos Group: Members Posts: 5.001 Joined: 8 January 07 From: Bucuresti |
QUOTE(cc_silviu @ 10 Dec 2007, 21:57) va spun din experienta ca merge 100km/h in treapta 2. aveam fix 7500rpm pe turometru. dupa tura asta am stricat un motor de 1,3 care consuma ulei (topit pistonu nr 3, topit toti cuzinetii, topita patina la distributie, si compromis blocu in zona axei cu came. cine nu ma crede poate sa incerce. eu te cred.... distrus chiuloasa 1.4 in acest mod |
--------------------
Dacia
Logan
2008 Prestige 1.6 16V 105 Ponei Putere
- EDH Renault Clio 3 - 2008 1.5 dci
|
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 13th May 2024 - 06:35 |