DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Probleme turatie, [variatii]

MOSHULANU
post 22 Jan 2006, 03:58
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 26
Joined: 6 January 05




Probllema

Cand plec cu masina (DSN) daca apas mai tare pe acceleratie ramane motorul turat dar nu la o turatie fixa ci variaza: ajunge la 2000 ture dupa 2 sec coboara la 1300 si tot asa

Daca opresc motorul si pornesc din nou nu se rezolva problema

Daca sta cam o ora, cand pornesc nu mai face asa


Alte dati scade turatia de relanti la jumate aproape sa se oreasca motorul

Nu face in permanenta asa dar se intampla destul de des


Stiti ce poate fi?

This post has been edited by MOSHULANU: 22 Jan 2006, 04:02


--------------------
Logan Logan 2006 Laureate - B29RSN
Logan Laureate 1.4 Rosu Toreador
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bursu
post 22 Jan 2006, 04:27
Post #2


Membru incepator


Group: Members
Posts: 90
Joined: 20 November 05




senzorul de turatie....sper ca stii unde este.Il desfaci si il cureti cu alchool.Daca nu stii unde este senzorul da un search si sigur ai sa gasesti o poza care sa te lamureasca unde este pozitionat.


--------------------
BMW 318i - B-41-OOO
Ex posesor de DSN,actualmente BMW 318i ,2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
clr
post 22 Jan 2006, 09:58
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.729
Joined: 24 February 03
From: Bucuresti




Sau altfel spus, ai sus un topic cu probleme frecvente wink.gif
Gasesti linkuri acolo cate vrei.

Daca nu rezolvi cu senzorul de turatie poti sa te uiti si la motorasul pas cu pas.

This post has been edited by clr: 22 Jan 2006, 09:58


--------------------
Ex Renault Megane 2003
Cand ai încercat totul si nimic nu a mers, citeste instructiunile de folosire

User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 22 Jan 2006, 13:41
Post #4


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Mai degraba: daca nu reusesti de la motorasul pas cu pas te uiti si la altele (senzorul de turatie nu ar trebui sa fie cauza in efectul mentionat...)


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
spiridon
post 26 Jan 2006, 22:50
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 786
Joined: 5 May 05
From: Iasi




Patesc si eu o faza asemanatoare doar cind e foarte frig....eu am identificat problema ca fiind de la pirghiile ce fac legatura intre cablul de acceleratie si corpul clapeta (mai exact de pirghia care misca clapeta)... se intepeneau si ramineam turat. Asa ca am dat cu niste spay de contacte pe capatul cablului, pe capetele pirghiei de plastic si pe linga axul clapetei (cit am putut). Pentru a ajunge acolo am folosit un furtumas subtire care se afla in trusa medicala.
Succes !


--------------------
Dacia Supernova - prima iubire, a inceput in... 2001 - IS-
inginer - frezez si programez chei, repar telecomenzi, immo off 0741024494
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
danutmarchis
post 16 Oct 2009, 08:49
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 59
Joined: 3 August 06




salutare supernovistilor

odata cu venirea frigului m-am trezit cu o oarecare problema si anume oscileaza turatia.
Nu conteaza cat e de frig afara de pornit porneste perfect turatia e pe la vreo 1000-1100 ceva mai turata decat la cald(e si normal) dar problema este ce dupa ce ma deplasez un pic si opresc la semafor la liber urca si coboara in turatie(oscileaza turometru fara sa fac nimic), daca la liber apas aceleratia se termina cu oscilatia si revine la turatia specifica temperaturii. Dupa ce se incalzeste motorul nu mai are nimic. Senzorul de turatie e de vreo 3 luni, recent am curatat corpul clapeta.
va multumesc


--------------------
dacia super nova 2002 benzina - sj-02-liz
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DragosP
post 16 Oct 2009, 10:41
Post #7


Nu zic nimic...nou


Group: Moderatori
Posts: 4.929
Joined: 12 August 04
From: Lumea mea




Cred că ori nu l-ai curătat cum trebuie ori când l-ai montat nu l-ai montat cum trebuie.


--------------------
Ceva de plastic . . - BRRC
Scuze celor pe care i-am supărat!
Cu noi este Dumnezeu!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tomi70
post 21 Nov 2009, 09:40
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 21 November 09




Buna ziua.In sezonul rece cand pornesc dimineata se tureaza motorul la 1200-1300, iar foarte frecvent se tureaza singur pana se incalzeste motorul.Am facut un test in service si a iesit totul bine.Mecanicul mi-a spus ca poate ar trebui schimbat ambreiajul .Va rog sa ma ajutati cu niste sfaturi.Multumesc.


--------------------
dacia supernova 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Hacker
post 21 Nov 2009, 09:45
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 880
Joined: 12 October 06




Pai in sezounl rece e normal sa stea pana se incalzeste la 1200-1300 poate si mai mult. Mai anormal este sa nu stea turata .


--------------------
Dacia 1310 / Super Nova 1985 / 2001 - B-21-VZK / B-85-LTJ
Dacia 1310 85'
Dacia SN 01
Peugeot 206 HDI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 21 Nov 2009, 09:58
Post #10


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




si mai bine spus se tureaza pana la 1200 de ture dupa ce s-a pornit motorul evident el fiind rece ca dupa ce s-a incalzit motorul scade repede la 750 de ture. La mine dupa 1 minut se reduce la 750 de ture fara al tine turat evident punind masina in miscare.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Maskatu
post 21 Nov 2009, 12:03
Post #11


..


Group: Moderatori
Posts: 13.966
Joined: 2 July 08
From: zuzu




Si mie tot la 1200 imi sare. Revine la 750 ture dupa maxim 2-3 minute de stat pe loc si 2 km de mers. Asule ma indoiesc ca iti scade la 750 dupa 1 minute in conditii de sa zicem... zero grade. Este imposibil sa se incalzeasca atat de repede motorul in 60 de secunde.


--------------------
. . . - ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 21 Nov 2009, 20:33
Post #12


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Uite ca se incalzeste si nu de stat pe loc , odata am spus cum se ruleaza pentru incalzirea mai rapida a motorului. La tine iti joaca feste sau e mai lenes motorasul pas cu pas sau sonda lambda . Ruleaza constant la 2000 de ture si vezi ca se incalzeste mai repede in mai putin de 1km.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bobi.1
post 22 Nov 2009, 18:08
Post #13


Membru incepator


Group: Members
Posts: 15
Joined: 14 October 09




nu cred ca e o problema case tureza cind e rece si la mine se tureaza apoi revine la normal si mai mult ca sigur nu are treaba cu ambreajul si mai sigur cu sonda lambda

This post has been edited by bobi.1: 22 Nov 2009, 18:09


--------------------
dacia supernova 2002 europa - bir
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Maskatu
post 23 Nov 2009, 10:07
Post #14


..


Group: Moderatori
Posts: 13.966
Joined: 2 July 08
From: zuzu




Evident ca in 2000 ture se incalzeste mai repede. Eu sunt foarte multumit de cum se comporta motorasul. Cand erau afara 2-3 grade, plecam dupa 3-4 minute si in maxim 2 km se incalzea, la un relanti de maxim 1200, si dupa cei 2 km ajunge ala 750.

Succese


--------------------
. . . - ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Crissis
post 12 Feb 2010, 19:29
Post #15


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 12 February 10




Buna! Am si eu o problema. Am o super nova si de curand i-am cumparat un debitmetru de aer, ca i se stricase cel vechi. Si merge si mai prost masina acum. Cand e motorul rece, porneste cu socul automat, si sta turata la 2000-3000 pana se incalzeste motorul, apoi cade la 500, revine la 1000, uneori mi se opreste motorul in mers; uneori nu are vlaga, nu trage, uneori nu mi se tureaza deloc cand calc acceleratia. In mers, motorul nu se tureaza mai mult de 3500, iar benzina inghite ca nebuna. Pe langa asta, mai scoate si un zgomot urat, sec, de parca ar avea toba sparta. Aveti idee ce poate avea? Poate senzorii de pe galerie?

<span class='edit'>13 Feb 2010, 19:07:</span>
Chiar nu ma ajuta nimeni?

Mentionez ca senzorul de turatie l-am verificat si e foarte ok.

Pls ajutati-ma! plange.gif

This post has been edited by Crissis: 13 Feb 2010, 19:08


--------------------
Dacia Super Nova 2002 Confort
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 13 Feb 2010, 19:36
Post #16


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




super nova nu are debitmetru de aer ci motoras pas cu pas , pune contact pe pozitia motor fara sa pornesti motorul si intrerupel dupa aceea de vreo 10 ori si lasi sa se stinga de fiecare data ledul iar dupa aceea pornesti motorul dupa 10 intreruperi.Altfel asa o sa-ti danseze pana cand te saturi.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
enice
post 13 Feb 2010, 19:55
Post #17


membru revenit


Group: Members
Posts: 82
Joined: 8 February 09




cum a zis si dj asu super nova nu are debit metru Este posibil sa nu stea cuiul motorasului in locasul corpului clapeta cum trebuie in cazul asta incearca sa cureti locasul cu o carpa infasurata pe o surubelnita sau sa traga aer fals in cazul asta pozitioneaza corpul clapeta cum trebuie si vezi ca corpul clapeta are o decupare in partea inferioara care se imbina cu ce este mai jos (decuparea asta trebuie sa fie pozitionata in fata)


--------------------
dacia super nova 2003 confort - ct xx nam
JYDT7
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Crissis
post 16 Feb 2010, 07:51
Post #18


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 12 February 10




Deci.... am inlocuit motorasul pas cu pas...... corpul pe care se afla clapeta si motorasul.... avea lipsa garnitura care facea etansarea cu galeria de admisie..... i-am pus silicon... si l-am pozitionat cu cea decupatura cum trebuie..... am curatat si toata injectia... faza cu de 10 ori contactul o sa o incerc si revin cu un post!si am sa curat si clapetul cu diluant!

<span class='edit'>16 Feb 2010, 09:19:</span>
ahaaaaaaaa! am pus contactul de cam 110 ori si am asteptat de vreo 400 de ori sa se stinga cel infect de bec... rezultatul nimik! masina tot merge ca dracu..... problema sa fie oare din cauza bobinei de inductie? sau pur si simplu e dacie si gata?

This post has been edited by Crissis: 16 Feb 2010, 10:03


--------------------
Dacia Super Nova 2002 Confort
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 16 Feb 2010, 11:51
Post #19


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




si cele straine crezi ca sunt mai breze barim motorul asta poate functiona si in 2 cilindri . Daca e bobina de inductie ar trebui sa nu iti dea scanteie pe 2 fise cand turezi motorul.
Acuma verifica si tut pas cu pas tot , sti cum e cand de fund cand de ... asta e multi nu verifica si dupa aceea aoleu fratele meu s-a dus naibi de unde sa incep cu ce sa termin biggrin.gif


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DragosP
post 16 Feb 2010, 13:53
Post #20


Nu zic nimic...nou


Group: Moderatori
Posts: 4.929
Joined: 12 August 04
From: Lumea mea




De obicei, consum mare = injectoare rămase deschise. Tot așa, consum mare = sondă lambda dusă la culcare.


--------------------
Ceva de plastic . . - BRRC
Scuze celor pe care i-am supărat!
Cu noi este Dumnezeu!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
serviccom
post 16 Feb 2010, 18:02
Post #21


Unii parca au doua maini stangi!


Group: Members
Posts: 2.031
Joined: 27 September 09
From: Wolverhampton




QUOTE(Crissis @ 16 Feb 2010, 08:51)
Deci.... am inlocuit motorasul pas cu pas...... corpul pe care se afla clapeta si motorasul.... avea lipsa garnitura care facea etansarea cu galeria de admisie..... i-am pus silicon... si l-am pozitionat cu cea decupatura cum trebuie..... am curatat si toata injectia... faza cu de 10 ori contactul o sa o incerc si revin cu un post!si am sa curat si clapetul cu diluant!

<span class='edit'>16 Feb 2010, 09:19:</span>
ahaaaaaaaa! am pus contactul de cam 110 ori si am asteptat de vreo 400 de ori sa se stinga cel infect de bec... rezultatul nimik! masina tot merge ca dracu.....  problema sa fie oare din cauza bobinei de inductie?  sau pur si simplu e dacie si gata?
*



.Pai omul spune ca nu mai are garnitura la corpul clapeta unde vine in galeria de admisie si ia pus silicon. Oare pe acolo nu trage aer fals si motorul sa se tureze? Cumpara garnitura aia si curata siliconul ala de acolo (daca mai poti) si vezi pe urma cum merge masina. Nu se pune asa ceva acolo.


--------------------
Renault Trafic SL27 DCI 2006 - PE06 ZXZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 16 Feb 2010, 18:32
Post #22


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Vedeti ca corpul clapeta are garnitura pe interior la baza lui ca sa faca priza cu colectorul de aer - galaerie de admisie . Garnitura de exterior e de forma .


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RaZzVAN
post 2 Apr 2010, 16:13
Post #23


Membru incepator


Group: Members
Posts: 19
Joined: 2 April 10




buna..sunt mai nou pe zona..si as vrea sa va intreb si eu ce se poate face in cazul in care am probleme de turatie. deci problema se pune cam asa. aveam sa raman fara benzina masina mi s-a oprit de 2-3 ori si am pus de la cineva 3 litri..dar benzina de asta infecta de moldoveni..probabil avea si apa. ei bine am mai parcurs 100 km cu benzina petrom si inca am probleme masina se tura in 2000 inainte fara sa dau pedala iar acum sta turata uneori in 1500. dar asta foarte rar. pe turatii de 1100 sta foarte des iar cateodata pierde putere si sta pe liber la turatie de 500-600 . e total anormal si as vrea sa stiu daca se poate remedia si cum.. e posibil sa fi stricat pompa? de asemenea am probleme cu semnalizarea nu mai merge deloc.. ma gandeam ca e de la siguranta.. restul tot merge pe bord dar semnalizare si avarie pauza. si culmea cand inchid centralizat se aprind semnalizatoarele. mersi si ast raspuns. dry.gif


--------------------
dacia super nova clima 2002
[IMG]http://img151.imageshack.us/img151/852/31682344.jpg[/IMG]
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
serviccom
post 2 Apr 2010, 20:27
Post #24


Unii parca au doua maini stangi!


Group: Members
Posts: 2.031
Joined: 27 September 09
From: Wolverhampton




Pentru semnalizare verifica releul de pe placa de sigurante din interior, poate s-a defectat, poti incerca cu altul, sau siguranta care se afla langa releu si e marcat pe placa. Inchiderea nu foloseste releul de semnalizare al masinii, are releul ei separat.
Pentru problema cu turatia desfaci motorasul pas cu pas si il cureti cu spray de curatat, iar daca tot asa face schimba filtrul de benzina.


--------------------
Renault Trafic SL27 DCI 2006 - PE06 ZXZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RaZzVAN
post 2 Apr 2010, 21:50
Post #25


Membru incepator


Group: Members
Posts: 19
Joined: 2 April 10




releul ala de langa volan din stanga de pe panou zici nu ? iar la motor ? habar nu am..desfac capacul sau unde umblu ? is pe dinafara la mecanica..am mai facut azi 50 km si vad ca mere cat de cat...dar tot mai face figuri si baga turatii mari..de la benzina probabil sau are aer..cat costa filtru de benzina etimativ ?


--------------------
dacia super nova clima 2002
[IMG]http://img151.imageshack.us/img151/852/31682344.jpg[/IMG]
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
enice
post 2 Apr 2010, 21:58
Post #26


membru revenit


Group: Members
Posts: 82
Joined: 8 February 09




CORECT filtrul de benzina . am avut si eu o problema asemanatore si la cate am citit pe forum credeam ca o sa trebuiasca sa vand masina dar problema era de la filtrul de benzina l-am schimbat si gata problema vreau sa spun ca am schimbat si motorasul pas cu pas am curatat senzorul de turatie , pompa de benzina si nu am rezolvat nimic pana nu am schimbat filtrul de benzina Am cheltuit o gramada de bani din cauza unui amarat de filtru care costa 38 de lei Succes

<span class='edit'>2 Apr 2010, 22:02:</span>
filtrul de benzina costa 38 de lei si este situat sub masina cam la 40 cm de roata dreapta spate si ai grija sa fie de plastic pentru ca filtrul de fier nu are sistemul de prindere si ai nevoie de coliere

This post has been edited by enice: 2 Apr 2010, 22:07


--------------------
dacia super nova 2003 confort - ct xx nam
JYDT7
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RaZzVAN
post 2 Apr 2010, 22:14
Post #27


Membru incepator


Group: Members
Posts: 19
Joined: 2 April 10




mai va multumesc din suflet pentru ajutor sper sa rezolv problema o sa va anunt cat de repede pot sa cumpar piesele si sa le montez si dupa paste sper sa fie in regula. va urez sarbatori fericite si numai bine. cu stima rz.


--------------------
dacia super nova clima 2002
[IMG]http://img151.imageshack.us/img151/852/31682344.jpg[/IMG]
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
claudiu-b
post 3 Jun 2010, 16:25
Post #28


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 3 June 10




salutare
de vreo 2 zile am proleme cu turatia la supernova
in timpul mersului,cand o scot pe liber,imi tureaza ca nebuna 3000-4000 de turatii
acelasi lucru mi se intampla si cand opresc la semafor
imi merge turata masina,isi revine un pic apoi iar incepe nebuna
ma poate ajuta cineva,pls


Attached thumbnail(s)
Image283.jpg ( Size: 284.09k ) Number of downloads: 643


--------------------
dsn rapsodie 2001 - is-03-bcn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 3 Jun 2010, 16:27
Post #29


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




curata mpp (motoras pas cu pas ) mai multe detali cauta topicurile si asa sunt destule cu aceeasi boala.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
claudiu-b
post 3 Jun 2010, 16:37
Post #30


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 3 June 10




mersi mult


--------------------
dsn rapsodie 2001 - is-03-bcn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages  1 2 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 14th May 2024 - 00:13
Forum Renault