It appears you have not yet registered with our community. To register please click here.
DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

7 Pages  1 2 3 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Fiabilitate motor 1.5 DCI 110 cp - Duster

milaste
post 22 Apr 2010, 19:49
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 22 April 10




Salut,
Ma intereseaza daca poate sa-mi spuna cineva cat de fiabil este motorul de 1.5 dci 110 cp deoarece ma bate gandul sa-mi iau un Duster si sunt in dubii, vreau sa stiu mai intai daca merita.
Si ma intereseaza la cati km se schimba injectoarele, pompa motorina, kit ambreiaj deoarece sunt patit cu cu VW Passat 2.0 tdi 140 cp si nu mai vreau sa stau cu ea prin service.


--------------------
vw passat 2007 - B 000000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ArtVandelay
post 22 Apr 2010, 19:53
Post #2


Anytown, USA..


Group: Members
Posts: 3.094
Joined: 5 January 08
From: Craiova




nici nu stii cata satisfactie ai dat unora de pe forum cu ultima fraza biggrin.gif

probleme cu injectoarele si pompa de injectie au fost la mtoarele de 65/70cp din cate stiu. asta cred ca nici nu are pompa delphi


--------------------
Ford focus 2001
He wondered why the boomerang kept getting bigger. Then, it hit him.

I got 99 cookiez cause a bitch ate one.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
slider2
post 22 Apr 2010, 20:16
Post #3


doar membru si atat


Group: Members
Posts: 3.807
Joined: 15 April 08




treaba este ca stiu si eu pe cineva cu passat b6 2.0tdi 140cp care a avut probleme asemanatoare...


--------------------
symboala neagra 2008
mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
caphonne
post 22 Apr 2010, 20:23
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 983
Joined: 22 August 06
From: Buc. Drumul taberei si Berceni




Motorina bato vina si zgarcenia sau indiferenta in sensul ca :lasa domne de ce sa bag motorina din aia mai scumpa cand pot sa cumpar din aia de furat la juma de pret sau de ce sa-i schimb filtrul de motorina si aer la timp sau chiar un pic mai inainte cand pot sa il mai las cateva sute de km.Motorul este bun cu conditia sa ai grija de el este mult mai pretentios ca benzinarul.


--------------------
Dacia Supernova 2003 Rapsodie rosu imperial
Skoda Octavia Facelift 1.6 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
membru_DC
post 22 Apr 2010, 21:05
Post #5


-


Group: Members
Posts: 1.280
Joined: 24 May 09




QUOTE(ArtVandelay @ 22 Apr 2010, 19:53)
... asta cred ca nici nu are pompa delphi
*


e Conti cu inj. piezo si TGV ... motorul asta e cam nou venit pe piata, cumpara-ti si ne tii si pe noi la curent tongue.gif


--------------------
- - - - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
milaste
post 23 Apr 2010, 06:24
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 22 April 10




raspuns caphonne:
- vreau sa-ti spun ca eu am bagat motorina euro 5 super numai de la Rompetrol si este categorisita ca foarte buna.
- am mai aflat ca masinile facute pentru Europa de Est erau echipate cu un altfel de piese si exemplu il am pe masina mea ( bucsi si jante - Made in Turcia, pompa de motorina - Made in China, exemplele pot continua).
- am platit aproape 32.000 eur pe aceasta masina si am fiabilitate zero (0 ).
- imi este frica sa plec cu ea la drum lung ca pica iar ceva si vb serios deoarece am cam prins 3 astfel de experiente si nu mai vreau sa patesc.
- acum in momentul asta masina este in service si voi schimba 2 injectoare.

23 Apr 2010, 08:26:
-motorul 1,5 dci 110 cp este euro 5 si nu cred ca mai are pompa de injectie eu cred ca injectorul preia toate functiile (pompa-injector) cred, asa am eu la vw passat .... este doar o parere nu certitudine

This post has been edited by milaste: 23 Apr 2010, 07:26


--------------------
vw passat 2007 - B 000000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
YRX
post 23 Apr 2010, 07:30
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.899
Joined: 6 July 06
From: Bucuresti




Este tot Common Rail nu Unit injector.
Eu zic ca va fi destul de fiabil, cu conditia sa beneficieze de intretinerea de rigoare si sa nu fie abuzat.


--------------------
Dacia Logan 2005 Ambition 1.6 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 23 Apr 2010, 07:46
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.838
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




QUOTE(membru_DC @ 22 Apr 2010, 22:05)
e Conti cu inj. piezo si TGV ... motorul asta e cam nou venit pe piata, cumpara-ti si ne tii si pe noi la curent tongue.gif
*


Siemens actualy. Nou venit pe naiba, e de vreo 4-5 ani in gama Renault. Dar cine nu a reparat Renault nu stie sa umble cu el (la asta daca debransezi electric un injector cu motorul pornit ai sanse sa gauresti un piston.)
In rest sistemul de injectie e f solid.


--------------------
membru Folding @home din 2008 - verde
Membru satul de gasca vesela de pe forumul atasat cafenelei Dacia Club.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Iszy
post 23 Apr 2010, 14:13
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 246
Joined: 17 April 10
From: Cluj




Noi avem 2 buc pe MCV-uri
1 - Bucuresti dci 70 cp - 93000 km
2 - Cluj dci 85 cp 60000 km
Alimentam numai la MOL
nici o problema la motoare

In ultima revista MOL o stire:
WV schimba familia de motoare diesel de pe metoda direct injection pe cele cu metoda common rail


--------------------
Dacia DUSTER 1,5 DCi 110 HP 4 x 4 2012/Laureate
' Intilnirea - un inceput; a ramine impreuna - un avans; a conlucra - un succes ' (Henry Ford)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
EUGEN2008
post 23 Apr 2010, 15:43
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.915
Joined: 19 August 08
From: Brasov




e acelasi motor diesel K9K cu care ne-am obisnuit, aceleasi injectoare delphi , pompa de injectie e siemens si ceva modificari am observat la rampa comuna , nu mai e cea sferica ci e una alungita paralela cu chiulasa (ca la renault) .


--------------------
LOGAN LAUREATE 2006
La omu sarac nici boii nu trag !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 23 Apr 2010, 15:47
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.838
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




Injectoarele sunt siemens si piezo, nu se amesteca componentele intre ele.


--------------------
membru Folding @home din 2008 - verde
Membru satul de gasca vesela de pe forumul atasat cafenelei Dacia Club.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 23 Apr 2010, 15:51
Post #12


-------------------------


Group: Members
Posts: 18.599
Joined: 19 April 05
From: Earth




QUOTE(caphonne @ 22 Apr 2010, 21:23)
Motorina bato vina si zgarcenia sau indiferenta in sensul ca :lasa domne de ce sa bag motorina din aia mai scumpa
Diferenta este doar de bani, calitatea este la fel. Proasta.
QUOTE(EUGEN2008 @ 23 Apr 2010, 16:43)
aceleasi injectoare delphi
Si cu niste gauri in plus ....


--------------------
- - - - -
TOYOTA SBW5
Daca ii raspunzi prostului, risti sa te trezesti cu el in discutie!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 23 Apr 2010, 17:28
Post #13


F1 Man


Group: Members
Posts: 7.567
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




Alternatorul e acelaši ca la restul modelelor 1.5 dci?


--------------------
Renault Megane 2006
Fan PDG.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 23 Apr 2010, 18:10
Post #14


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 30.924
Joined: 15 August 05




QUOTE(milaste @ 22 Apr 2010, 19:49)
Si ma intereseaza la cati km se schimba injectoarele, pompa motorina, kit ambreiaj deoarece sunt patit cu cu VW Passat 2.0 tdi 140 cp si nu mai vreau sa stau cu ea prin service.
*


QUOTE(milaste @ 23 Apr 2010, 06:24)
- am platit aproape 32.000 eur pe aceasta masina si am fiabilitate zero (0 ).
- imi este frica sa plec cu ea la drum lung ca pica iar ceva si vb serios deoarece am cam prins 3 astfel de experiente si nu mai vreau sa patesc.
- acum in momentul asta masina este in service si voi schimba 2 injectoare.
*




daca acu recurgeti si la metode de genul asta pentru reclama, rau ati ajuns, nu uita sa aduci vorba de cat de prost e passatul la fiecare post.


--------------------
Renault Megane ll 2005 Influence - din fier cu luminite
"Fericirea este ceva care nu se atinge niciodata, dar in cautarea ei merita sa alergi toata viata"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
membru_DC
post 23 Apr 2010, 18:28
Post #15


-


Group: Members
Posts: 1.280
Joined: 24 May 09




QUOTE(milaste @ 23 Apr 2010, 06:24)
motorul 1,5 dci 110 cp este euro 5 si nu cred ca mai are pompa de injectie eu cred ca injectorul preia toate functiile (pompa-injector) cred, asa am eu la vw passat .... este doar o parere nu certitudine
*


pai care crezi tu ca a fost motivul pentru care motoarele de la VW au trecut de la pompa-injector la common rail? de ce ar face unii exact invers? wacko.gif

QUOTE(einstein1984 @ 23 Apr 2010, 07:46)
Siemens actualy. Nou venit pe naiba, e de vreo 4-5 ani in gama Renault.
*


vezi ca tu il confunzi cu ala de 105CP care are alt raport de compresie, deci nu prea e vorba de acelasi tongue.gif

QUOTE(IRONICK @ 23 Apr 2010, 15:51)
cu niste gauri in plus ....
*


ala 4X4 Euro5 cu Delphi nu este inca pe Duster, vine putin mai tarziu.... si oricum pana la a numara orificiile, are alte elemente dupa care-ti dai seama ca sunt injectoare E5, de exemplu codul de corectie

QUOTE(ssilviu @ 23 Apr 2010, 17:28)
Alternatorul e acelaši ca la restul modelelor 1.5 dci?
*


depinde de echipare....

PS: motorul de 1.5 dci are pana acum o gramada de versiuni dpdv al normelor de poluare :

Euro96: 48KW
EURO1: 48KW 60KW 74KW
EURO3: 42KW 48KW 60KW 74KW
EURO3i: 48KW 60KW 78KW
EURO4: 45KW 50KW 63KW 78KW
EURO4 DPF: 76KW
EURO5 DPF: 55KW 66KW 80KW
EURO5/6 DPF: 63KW 66KW 81KW

ca daca e sa mai adaugam si cate versiuni se fac pentru fiecare masina din alianta in parte, in functie de norma respectiva, cred ca sunt peste 100 de versiuni wacko.gif

sist de injectie pentru motoarele 1.5 dCI sunt de la Delphi, Continental si mai nou de la Bosch blush.gif

This post has been edited by membru_DC: 23 Apr 2010, 21:01


--------------------
- - - - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Vladd
post 23 Apr 2010, 18:28
Post #16


Membru Banatean


Group: Members
Posts: 1.659
Joined: 19 May 09
From: Resita, Caras-Severin




Schimba-i pocnitoarea asta de motor de 2.0 l cu fiabilul 1.9 tdi, pompe diuze. !


--------------------
Dacia/Bmw Solenza/320 Europa cu A/C si DA/ E90
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iulian'71
post 23 Apr 2010, 22:45
Post #17


membru uneori batut in cap


Group: Members
Posts: 962
Joined: 18 April 10




Am mai scris si pe alt topic si acum iti scriu si tie la diesel toata treaba este sa shimbi filtrele de motorina la timp si am dat exemplul socrului meu cu loganul din 2006 cu 87k. Si-a shimbat filtrul la 20k iar motorina a luat numai de la Petrom, OMV si Rompetrol (inainte de al vinde Patriciu), exclus Lukoil, Mol(am vazut de multe ori cisterna Lukoil la ei) si cele noname sau partener Rompetrol. De un an cei de la Rompetrol au un program de fidelizare dar cu conditia sa nu ei nici o picatura de la altii, iar in caz de defect la sistemul de alimentare iti deconteaza ei reperatia integral. Asa ca m-am dus si eu la ei sa vad care-i treaba si am alimentat cu 20l peste cca 15l cat mai erau in rezervor. A douazi dimineata parca pornise un tractor nu megane si asta era in iunie 2009. M-am dus la PetromV si i-am facut plinul. In aceiasi perioada au mai alimentat si altii si la fel au patit. Statia era deschisa de putin timp cca 1.5 luni.
Am mai mers odata la ocazie inainte sa-mi iau meganul cu un Logan care avea 284k si propietarul nu schimbase la el decat consumabilele iar in ultimul an din 15k in 15k si era f. multumit findca inainte avusese un astra sh din 2000 care l-a spart cu reperatiile.
Deci atentie de unde pui motorina si nu te ieftini la filtre ca te scumpesti la injectoare si doare la buzunar. Eu am in usa toate chitantele de la alimentari.


--------------------
Renault/ex.Dacia; megane sedan/ 1300,supernova si logan; expr. 1.5dci85cp.2009/elm1310md'95/campus/laur.1.6 - GL-07-***
Mersul pe jos face piciorul...peste 45.
Grabeste-te incet.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aphophis
post 23 Apr 2010, 22:59
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.937
Joined: 14 January 06




QUOTE(argon @ 23 Apr 2010, 18:10)
daca acu recurgeti si la metode de genul asta pentru reclama, rau ati ajuns, nu uita sa aduci vorba de cat de prost e passatul la fiecare post.
*



radmasa.gif uite cine a sarit in sus ca ars. Da de unde stii tu ca omu nu a avut probleme? Mai ales ca se stie cat de fiabile sunt pishaturile cu motorul respectiv laugh.gif


--------------------
Dacia Logan 1.4 Preference 2005 - ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ArtVandelay
post 23 Apr 2010, 23:01
Post #19


Anytown, USA..


Group: Members
Posts: 3.094
Joined: 5 January 08
From: Craiova




cum ziceam..


--------------------
Ford focus 2001
He wondered why the boomerang kept getting bigger. Then, it hit him.

I got 99 cookiez cause a bitch ate one.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aphophis
post 23 Apr 2010, 23:02
Post #20


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.937
Joined: 14 January 06




stim stim, o nemteasca nu se strica niciodata radmasa.gif


--------------------
Dacia Logan 1.4 Preference 2005 - ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iulian'71
post 23 Apr 2010, 23:09
Post #21


membru uneori batut in cap


Group: Members
Posts: 962
Joined: 18 April 10




QUOTE(Vladd @ 23 Apr 2010, 18:28)
Schimba-i pocnitoarea asta de motor de 2.0 l cu fiabilul 1.9 tdi, pompe diuze. !
*


La cel de 2.0l nu era nevoie, din cate am auzit pe la un prieten, sa schimbi uleiul la 15k ci doar filtrul ca oricum il completezi cu1l la 1k, 1l la 5k, 1l la 10k si la 15k 1l+filtrul. Mai dar unde s-o duce ca nu scot fum deloc si nici nu pierd. Concluzia mea e ca ce a facut neamtul pe vremuri cu sublerul, micrometrul creionul si hartia bate tot cei nou.
Apropo de passat, un var a avut la firma un "COCOSAT'(model 2002) 1.9TDI 131cp. In 2007 cumpara patronul pt el noul model cu 2.0TDI cel vechi il da varului ca masina de serviciu. Cu jumatate de an inainte sa iesa din garantie (si nu era craciunul) i-se face bordul numai luminite.I-au fcut toate testele posibile si imposibile si nu au aflat ce a fost, dar un nene de acolo i-a spus sa o vanda cat mai departe si-a vandut-o dupa ce a iesit din garantie si dupa ce amai avut acelasi defect de 4 ori si o remedia prin decuplarea bornelor de la baterie.

<span class='edit'>23 Apr 2010, 23:11:</span>
QUOTE(aphophis @ 23 Apr 2010, 23:02)
stim stim, o nemteasca nu se strica niciodata radmasa.gif
*


Veche sa fie.

This post has been edited by iulian'71: 23 Apr 2010, 23:11


--------------------
Renault/ex.Dacia; megane sedan/ 1300,supernova si logan; expr. 1.5dci85cp.2009/elm1310md'95/campus/laur.1.6 - GL-07-***
Mersul pe jos face piciorul...peste 45.
Grabeste-te incet.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DMP
post 24 Apr 2010, 10:13
Post #22


Mumu' padurii


Group: Members
Posts: 1.786
Joined: 4 September 06
From: Bucuresti




QUOTE(membru_DC @ 23 Apr 2010, 18:28)
...
sist de injectie pentru motoarele 1.5 dCI sunt de la Delphi, Continental si mai nou de la Bosch  blush.gif
*



1.5 dci 105 cp nu are Siemens?


--------------------
Dacia Logan 1.5 dci 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C@talin
post 24 Apr 2010, 11:11
Post #23


Dealer autorizat droguri/Stil romantic: Sef.


Group: Members
Posts: 6.154
Joined: 5 December 05
From: cucu




QUOTE(caphonne @ 22 Apr 2010, 21:23)
Motorina bato vina si zgarcenia sau indiferenta in sensul ca :lasa domne de ce sa bag motorina din aia mai scumpa cand pot sa cumpar din aia de furat la juma de pret sau de ce sa-i schimb filtrul de motorina si aer  la timp sau chiar un pic mai inainte cand pot sa il mai las cateva sute de km.Motorul este bun cu conditia sa ai grija de el este mult mai pretentios ca benzinarul.
*



sa completez unpic,romanu tot comunist e,sa obisnuit cu diselu vechi cand turna motorina de la vapor si mergea,da acuma nu intelege,si bang mai tai un injector 243.gif


--------------------
Range Rover V8 5.0 Vogue SE - B 666 IAD
Sold my soul to the devil for the Range.
Ladies if you wanna hang with me, you need a good rope .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
membru_DC
post 24 Apr 2010, 12:22
Post #24


-


Group: Members
Posts: 1.280
Joined: 24 May 09




QUOTE(DMP @ 24 Apr 2010, 10:13)
1.5 dci 105 cp nu are Siemens?
*


Continental a cumparat Siemens de ceva timp


--------------------
- - - - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
slaiciprian
post 24 Apr 2010, 17:12
Post #25


Membru


Group: Members
Posts: 963
Joined: 13 October 07
From: Botosani




Unii viseaza si noaptea "MOTORINA E DE VINA."
Peste tot pe forumul asta unde zice unul ca s-a stricat ceva la un diesel sar 3 ca a pus motorina de "camion", "de locomotiva", "de vapor"....


--------------------
dacia 1310 1990

Nu conduce mai repede decat poate sa zboare ingerul tau pazitor.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iulian'71
post 24 Apr 2010, 17:34
Post #26


membru uneori batut in cap


Group: Members
Posts: 962
Joined: 18 April 10




Bine poate fi si proasta exploatare a motorului, dar cand alimentezi cu motorina garantata la -30gr. si afara sunt -12gr. si motorul se roteste dar nu porneste atunci cine-i de vina?
In ultimul timp s-au redus cazurile, insa pt. o parte dintre diselari teama exista.
In decembrie am trcut pe la service fara vreo treaba si maistrul mi-a aratat un filtru de clio desfacut cu un lichid crem pastos care trebuia sa fie motorina.


--------------------
Renault/ex.Dacia; megane sedan/ 1300,supernova si logan; expr. 1.5dci85cp.2009/elm1310md'95/campus/laur.1.6 - GL-07-***
Mersul pe jos face piciorul...peste 45.
Grabeste-te incet.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
milaste
post 25 Apr 2010, 12:41
Post #27


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 22 April 10




Raspuns : argon

- eu nu fac reclama sau antireclama pentru nicio marca.
- vreau sa-l intreb pe aragon daca el si-ar cumpara o masina in valoare de 30.000 eur se defecteaza si cand te duci la service la reprezentanta si esti tratat ca un vierme iti spun ca nu iti mai convine nimic ( iti dau un exemplu: am ramas cu masina in pana adica a picat un injector in orasul Campulung dau telefon le reprezentanta si-mi recomanda un service din Pitesti sun la service-ul din Pitesti si-mi spun ca este Duminica si sa-i contactez luni. Am luat o platforma si-am adus masina la Bucuresti la PBN. Cu factura de transport am fost sa o decontez si ei imi spun ca doar 50 km pot deconta.) Povestea poate continua.......Nu fac reclama nici antireclama vreau doar adevarul si dreptate nimic mai mult.Vreau sa mi se spuna de la inceput ce hibe are acea masina nu dupa ce iese din garantie sa ti se spuna "ti-am spus noi sa-ti cumperi aceasta masina."Ti se pare corect?


--------------------
vw passat 2007 - B 000000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dandee
post 25 Apr 2010, 21:54
Post #28


Membru autentic


Group: Members
Posts: 502
Joined: 13 January 09




am mai vazut pe aici pe forum (daca nu ma insel la diverse) si spuneau ceva de genul ca la motoarele de 2.0 pe motorina de la wv ar fi ceva probleme la cele de 120 si 140 de cai!

referitor la motorul de 105 cai eu zic sa ceri mai multe detalii pe un forum-ul renault! cred ca o sa ai ceva pareri despre el


--------------------
dacia berlina 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Iszy
post 28 Apr 2010, 15:33
Post #29


Membru autentic


Group: Members
Posts: 246
Joined: 17 April 10
From: Cluj




Va invit pe site-ul Duster din Wikipedia destul de bine intretinut.
http://en.wikipedia.org/wiki/Dacia_Duster
Daca zaboviti un pic la tabelul despre motoare la 110 CP veti vedea doua modele: K9K 896 si K9K 898 cu diferente la viteza finala produsa si la consumuri publicate inclusiv poluare. Diferenta nu e mare dar totusi...mai ales ca viteza nu e una din atuuri.

Oare se poate opta la comanda pentru un anume tip de motor sau cum ti-o fi norocul?

Attached File(s)
Attached File  MOTOR.doc ( 32k ) Number of downloads: 1078


--------------------
Dacia DUSTER 1,5 DCi 110 HP 4 x 4 2012/Laureate
' Intilnirea - un inceput; a ramine impreuna - un avans; a conlucra - un succes ' (Henry Ford)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 28 Apr 2010, 15:35
Post #30


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.838
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




Unu e 4x2 altu e 4x4 (ala mai fortos).


--------------------
membru Folding @home din 2008 - verde
Membru satul de gasca vesela de pe forumul atasat cafenelei Dacia Club.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+

7 Pages  1 2 3 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic
DaciaClub
Random Picture Google search Last addition
Imagine aleatoare
căutare personalizată
Ultima imagine adaugata


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Time is now: 2nd October 2014 - 10:24
Forum Renault Server hosting