DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Jigloare pentru 1300 puse pe motor de 1400, Ca parere aveti? (e recomandabil)

KoD
post 8 May 2005, 12:16
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 38
Joined: 5 May 05
From: Barlad




Salut! Pentru a reduce(putin) consumul de benzina am montat jigloare de 1300 pe motor de 1400 si pana acum nu am avut mari probleme. Voi ce parere aveti?! E o manevra inteleapta, sau poate avea repercursiuni asupra motorului sau al altor subansamble. Astept raspunsurile voastre.


--------------------
Dacia 1304 E - vs01kod
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B-34-SGM
post 8 May 2005, 13:31
Post #2


Membru de partid


Group: Members
Posts: 1.397
Joined: 16 February 04
From: Drumul Taberei Customs




O sa ai surpriza ca motorul va fi mai puturos, si va consuma mai mult, la acelsi stil de mers.


--------------------
Dacia 1310 RACING 1991 full fara piele - B 34 SGM
www.prelucrariSIRA2000.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gattoman
post 8 May 2005, 14:06
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 511
Joined: 24 December 04
From: ---




De acord cu SGM, motorul va fi mai lenes si ca sa ai aceleasi performante iti trebui aceeasi cantitate de benzina deci consumul va fi acelasi ca si atunci cand avea jigloare de 1.4. Apropo....am vazut jicloare de 1.3 care aveau orificiile mai mari ca cele de 1.4 biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif desi teoretic trebuie sa fie mai mici.

This post has been edited by gattoman: 8 May 2005, 14:08


--------------------
Tractor U650 16v z - K-MR-589
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B-34-SGM
post 8 May 2005, 14:21
Post #4


Membru de partid


Group: Members
Posts: 1.397
Joined: 16 February 04
From: Drumul Taberei Customs




Baga 135 pe benzina, si 170 pe aer. O sa fi multumit.Posibil chiar sa ai combinatia asta.
Daca ai 145 pe benzina, 145 pe aer,le schimbi


--------------------
Dacia 1310 RACING 1991 full fara piele - B 34 SGM
www.prelucrariSIRA2000.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
oviss2006
post 4 Nov 2006, 22:18
Post #5


Oviss


Group: Members
Posts: 90
Joined: 10 August 06




eu am jicloare de 1300 pe motor de 1400si am consum de 5,5-6% exterior si 7-8%in oras. Intradevar ca este cam puturoasa dar daca vreau putere trag socul la jumatate si mananca asfaltul. DAR, imi tacane avansul. L-am dat cat se poate de mic dar tot tacane la sarcina mare. Aici sunt nedumerit si nemultumit. dry.gif


--------------------
dacia libertalogan 1990/1325-2007/1.4mpi - VL02RIS/VL28GOD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kinetix
post 4 Nov 2006, 23:21
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 826
Joined: 26 February 06
From: Iasi




oviss2006, avansul poate sa tacane si datorita benzinei proaste, sau poate ca zgomotul vine de la alte organe ale motorului care sunt suprasolicitate in sarcina mare. Nu cred ca are vreo legatura cu marimea jicloarelor.
B-34-SGM, valorile date de tine sunt exact pentru motor de 1300 (jiclor aer 170, benzina 135).
KoD, de ce vrei sa reduci consumul? E prea mare la tine sau doar vrei sa experimentezi?
Doua directii principale de actiune pentru scaderea consumului sunt:
- imbunatatirea carburatiei (omogenizare amestec)
- imbunatatirea aprinderii (scantei mai puternice, date mai exact, etc).
Umblatul la jicloare poate aduce o mica reducere, dar de obicei cu pretul scaderii performantelor dinamice ale masinii. Daca treaba era asa de simpla, o faceau cei din fabrica. Dar valorile sunt gandite si calculate de ingineri, cu multa vreme inainte de discutia noastra. Acum se prea poate ca valorile stantate pe jicloare sa nu fie cele reale, dar asta e un viciu de executie, nu de proiectare. De aceea e bine sa se verifice jicloarele inainte de montare.
Sugestii:
- regleaza minutios nivelul in CNC, ralantiul,
- verifica jicloarele (eventual spala carburatorul),
- fa-ti (sau cumpara) un UIS,
- monteaza o elice economizoare (prelucrata dupa toate regulile) sub carburator,
- monteaza un teu economizor (finiseaza-l mai intai),
- pune o aprindere electronica buna
- verifica fisele (in functionare si cu ohm-metrul)
- verifica sa nu intre pe undeva aer fals.
Succes!

This post has been edited by Kinetix: 5 Nov 2006, 13:59


--------------------
Dacia 1410/'93 berlina / Tico E2 2000 - IS-##-###
Deschide ochii. Gandeste. Fara absoluturi morale ne prabusim!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SiloS
post 4 Nov 2006, 23:27
Post #7


Gangester


Group: Members
Posts: 4.243
Joined: 23 February 04
From: Buzau




QUOTE
Dar valorile sunt gandite si calculate de ingineri,


Dar ei e prosti si e recomandabil de rumani sa pui jicloare de 1.3 pe 1.4 .

Lasati masina asa cum e ea venita din fabrica , ca e destul de buna .


--------------------
1988 BMW E30 325i
2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA
1988 Nissan Patrol Y60
1989 Suzuki Samurai
1975 Dacia 1300
2000 VW LT35
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dyogenes
post 5 Nov 2006, 09:53
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 502
Joined: 23 August 05




Degeaba schimbi doar jicloarele si nu schimbi duza principala (sau cum s-o fi chemand chestia aia din mijlocul carburatorului. Deci daca schimbi, trebuie sa "schimbi toate matele". Eu am preferat sa schimb carbul cu totul, am luat unul de 1300 din dezmembrari, l-am reconditionat. Rezultat: 5,5 l/100 Km la drum lung cu 3 persoane in masina si niscai bagaje. Masina pierde putin (uneori ma intreb daca chiar pierde) din nerv la plecarile de pe loc, dar de mers merge. Am mers in felul asta cu 140 Km/h, dar am atins acesta viteza cu pedala la fund, dupa vreo 4 km de rulaj.(pe drum drept, fara pante). Nervul isi mai revine dupa ce pui UIS si turbonator.


--------------------
Dacia Logan 1.4 MPI 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Boggy22
post 27 Feb 2007, 16:27
Post #9


Membru


Group: Members
Posts: 153
Joined: 3 September 06




Si inversul? Jicloare de 1400 pe 1300? Efecte?


--------------------
Renault Megane 2.2 2007
1.5dci 106cp @ 125cp (320nM - pe dyno)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AAlpine1
post 27 Feb 2007, 16:47
Post #10


Nothing Beats Cubic Inches !!!


Group: Members
Posts: 833
Joined: 7 February 04
From: Drumul Taberei Customs




o sa mergi cu amestec bogat.....


--------------------
. . .
929y

ma urmareste vis-a-vis :))))
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CriSTI68
post 2 Mar 2007, 11:52
Post #11


Membru Valvos


Group: Members
Posts: 5.001
Joined: 8 January 07
From: Bucuresti




QUOTE(KoD @ 8 May 2005, 13:16)
Salut! Pentru a reduce(putin) consumul de benzina am montat jigloare de 1300 pe motor de 1400 si pana acum nu am avut mari probleme. Voi ce parere aveti?! E o manevra inteleapta, sau poate avea repercursiuni asupra motorului sau al altor subansamble. Astept raspunsurile voastre.
*



incearca, eu am pus de pe motor de 1300 pe 1400 si imi scotea fum in draci si a trebuit sa schimb carburatorul, si la fel cum a spuns SGM masina devine puturoasa


--------------------
Dacia Logan 2008 Prestige 1.6 16V 105 Ponei Putere - EDH
Renault Clio 3 - 2008 1.5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Uncle-Sam
post 2 Mar 2007, 16:48
Post #12


MEMBRU DE PARTID


Group: Members
Posts: 1.377
Joined: 1 April 04
From: Bucuresti




Eu am pus tot carburatorul de 1400 pe 1100. Merge cum nu se poate mai bine (dupa ce se incalzeste), consum 7-8 in oras si 5-6 in afara. Si trage muuuult mai bine fara sa scoata pic de fum


--------------------
DACIA 1100 1971 / DAEWOO TICO 1999 - B ** ***
Eu am numai 3 pistoane si ma cheama piTICOt
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CriSTI68
post 3 Mar 2007, 13:27
Post #13


Membru Valvos


Group: Members
Posts: 5.001
Joined: 8 January 07
From: Bucuresti




eu am pus odata de 1300 pe motorul meu de 14 si facea ca toate alea masina, puturoasa si fum ca la tractor


--------------------
Dacia Logan 2008 Prestige 1.6 16V 105 Ponei Putere - EDH
Renault Clio 3 - 2008 1.5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 6 Mar 2007, 19:58
Post #14


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




si asa carbu de 1400 e ca vai de el.si daca ii faci un downgrade chiar nu mai ai demaraj


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 6 Mar 2007, 21:17
Post #15


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.230
Joined: 10 March 06
From: GL




pentru initiatorul topicului : ce vrei tu sa faci e downgrade....o sa iti consume la fel si o sa mearga mai rau ! asta nu e imbunatatire clt......cu tot respectu....


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
oviss2006
post 7 Mar 2007, 20:11
Post #16


Oviss


Group: Members
Posts: 90
Joined: 10 August 06




QUOTE(sobolan @ 6 Mar 2007, 22:17)
pentru initiatorul topicului : ce vrei tu sa faci e downgrade....o sa iti consume la fel si o sa mearga mai rau !  asta nu e imbunatatire clt......cu tot respectu....
*


imi pare rau ca te dezamagesc dar eu am aceasta modificare la masina mea si am o reducere de consum de la 7% la 5.5-6%. intradevar ca nu mai are acelasi demaraj si chiar si o reducere de viteza maxima de la 145km/h la 110km/h, in rest totul e ok. bafta tongue.gif


--------------------
dacia libertalogan 1990/1325-2007/1.4mpi - VL02RIS/VL28GOD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 7 Mar 2007, 20:19
Post #17


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.230
Joined: 10 March 06
From: GL




fiecare cum crede el......mai bine pui pe ea un carb de R5 campus 1100cm3(se potriveste fara modificari) si ai consum redus si merge binisor si asa....


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 22 Apr 2007, 10:55
Post #18


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Intrebare, ce se intampla daca pun pe motorul de 1400 carburator 32IRMA(pentru 1300) dar cu jigloarele corespunzatoare pentru 1400? Singurul lucru diferit este difuzorul principal de 25,5(in loc de 27). Are ceva? se simte la consum sau reprize?


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
oviss2006
post 22 Apr 2007, 20:24
Post #19


Oviss


Group: Members
Posts: 90
Joined: 10 August 06




QUOTE(argon @ 22 Apr 2007, 11:55)
Intrebare, ce se intampla daca pun pe motorul de 1400 carburator 32IRMA(pentru 1300) dar cu jigloarele corespunzatoare pentru 1400?  Singurul lucru diferit este difuzorul principal de 25,5(in loc de 27). Are ceva? se simte la consum sau reprize?
*


se reduce consunul cu un litru si pierzi din demaraj, in rest totul la fel


--------------------
dacia libertalogan 1990/1325-2007/1.4mpi - VL02RIS/VL28GOD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 22 Apr 2007, 20:31
Post #20


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Ok, si daca las jicloare de 1300, pe carburatorul de 1300, si il pun cu totul pe motorul de 1400?


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 23 Apr 2007, 12:44
Post #21


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




Difuzorul la IRMA e 25,5 mm, mai mic decit cel de 27 mm de la IRM2Ax. Ca urmare, debitul de aer prin el va fi mai mic. Depresiunea creata din cauza asta va avea efect de "smulgere" de benzina suplimentara. Datorita gituirii masina va fi mai "puturoasa" - umplere slaba - cu consum mai mare, iar ca urmare a depresiunii mai mari, va functiona putin inecat, iarasi consum mai mare.


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 23 Apr 2007, 19:52
Post #22


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




Eu as face invers: pe carb de 1300 voi monta set de jicloare de 1400. Mentionez ca motorul e tot de 1300. Prietenii stiu de ce. Consumul nu conteaza cata vreme ramane sub 10%.

Pe motor de 1400 nu as vrea sa sugrum alimentarea cu combustibil a motorului, si asa cam deficitara la Carfilul asta. Din contra, as monta un dublucorp si atunci sa vezi distractie. Viteza nu inseamna totul, dar un demaraj sanatos tot il voi avea.

This post has been edited by Siconi: 23 Apr 2007, 19:55


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD 2006 - BHH-xxxx (Texas)
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PH-06-BOA
post 28 Apr 2007, 18:00
Post #23


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.731
Joined: 28 April 07




Bai fratilor....nu numai in jigloare consta reducerea consumului !!!!Tot carburatorul trebuie sa suporte o serie de modificari!Reducerea consumului ajunge la 5,3 in afara localitatii si max 7 in interior fara reducerea performantelor !hai sa va dau si un exemplu :Plecare din Ploiesti catre Slanic Moldova cu remorca plina ,rezorvorul plin ...dupa 150km las remorca(incarcata cu 800KG)..parcurg inca 50KM dupa care alimentez la Focsani!!!in rezorvor nu au intrat decat 13 litrii de benzina!!!!era sa uit ...mai eram si 5 persoane in masina:)).....uimiti nu?biggrin.gif ptr detalii si discutii pe tema aceasta si altele ...ma puteti contacta pe email sau mess .


--------------------
Dacia 1310 1988 - ph-99-aob
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 29 Apr 2007, 21:03
Post #24


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.230
Joined: 10 March 06
From: GL




QUOTE(PH-06-BOA @ 28 Apr 2007, 18:00)
!Reducerea consumului ajunge la 5,3 in afara localitatii si max 7 in interior fara reducerea performantelor !
*



lastun ? radmasa.gif


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 30 Apr 2007, 13:59
Post #25


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




cred ca avea motor de mobra supra-alimentat... hai ca nu vreau sa fiu rau, dar pana acuma, INCA nu am vazut vreun motor de berlina pe CARBURATIE care sa pape 5.3 in afara orasului.
Tot respectul, dar EU nu am vazut.


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD 2006 - BHH-xxxx (Texas)
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 2 May 2007, 14:10
Post #26


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




Eu da. Pe al meu. Metoda "plin/plin/...plin" cu ultimul plin exact in statia si pompa la care am facut primul plin, pentru eliminarea erorilor de inclinare din statii.


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PH-06-BOA
post 4 May 2007, 09:15
Post #27


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.731
Joined: 28 April 07




O ardere completa se face cu raport de aer-benzina de 15/1,deci dezvolta putere optima.Carburatorul de Dacie are doua trepte.Am facut ca treapta a-2-a sa intre mai tarziu.Nivelul din putul emulsor este critic (sa nu mearga inecat ). Se elimina pierderea produsa de pompa de sprit... si pot continua daca sunteti interesati.
-jiclor principal - 0,9
-jig. de la emulsor- 2,2
-duza -2,5
-jig. treptei a-2-a este egal cu cel de aer ( se afla in capac )
-difuzorul se reduce la 20 mm, altfel consumul,e 18% .
Este necesar timp (2-3 ore) si mai multe detalii. Retineti ca orce motor este facut sa functioneze la aproximativ 80% din parametri.Deci are de unde.
Va pot ajuta si garantez pastrarea performantelor cel putin a celor pe care le are masina in prezent.


--------------------
Dacia 1310 1988 - ph-99-aob
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 4 May 2007, 09:24
Post #28


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




care carburator are 2 trepte?

Daca umbli la pompa de sprit, poti sa-ti iei adio de la accelerari mai bruste, iar in oras o sa incurci circulatia.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 4 May 2007, 15:19
Post #29


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




Carburatoarele cu 2 trepte sunt dublucorp progresiv si, din cate stiu eu, CARFIL a copiat si acest model de la altii, fiind pus pe unele motoare de 1400, cele de 1600 si un tip special pentru Oltcit parca.
De aici 2 trepte, de la cele 2 camere de amestec ale lor. Cei care avem 1300 sau 1310 si unii cu 1410 avem carb. MONOcorp si, deci, o singura treapta.
Apropo, am montat jicoare facute pentru 1400; sprint mai bun, decelerare mai rapida, o usoara crestere de consum si la viteza constanta tinde sa-si de-n nas; daca o calc, se duce si nu isi mai da in nas. daca merg constant, de ex. cu 50 km/h, dupa ce incetez accelerarea si raman la un nivel constant, incepe sa-si dea in nas.
Poate am gresit eu ceva.
Rog pe altii sa ma ajute daca au inteles care e problema mea.


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD 2006 - BHH-xxxx (Texas)
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PH-06-BOA
post 4 May 2007, 22:21
Post #30


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.731
Joined: 28 April 07




E adevarat cu datul in nas , dar nu ai facut raporturile corecte .Carboruratorul Carfil32 ARE 2 TREPTE (studiaza-l atent)!!!Nu ma cotrazice ca stiu eu f bine ce spun!!!!!!!!!Daca vrei detalii sau sa vb cu mine ..suna-ma sau pe mess te pot lamuri(0723522051).Garantez reusita.Eu folosesc astea de 15 ani wink.gifwink.gif

This post has been edited by diaconuliviu: 5 May 2007, 09:48


--------------------
Dacia 1310 1988 - ph-99-aob
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages  1 2 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 26th April 2024 - 16:35
Forum Renault