DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Servo Frana...DE MANA, ...frana de mana asistata

tm8bnz
post 8 May 2005, 19:40
Post #1


turbomatic


Group: Members
Posts: 379
Joined: 13 March 05
From: RO,TM




Am probleme cu neuniformitatea franei de mana la franari scurte,bruste,acele "ciupeli".La o actionare violenta in forta cupleaza si blocheaza tot DAR nu tot timpul este forta necesara in brat...asa ca,urmand un sistem al masiniilor de cursa,caut sa improvizez ceva dar inainte sa ii dau drumu la treaba poate exista cineva care a auzit pe altineva ca a facut asa ceva si daca mai are si scheme,detalii ar fi minunat pt ca as elimina din start perioada de "trial & error" smile.gif

Mentionez ca am discuri spate,de aceea sunt frustrat...da tamburi nu ma mai agitam totul fiind hopeles,cu toate ca posibil e si la tamburi sistemul fiind cuplat "pe cablu" dupa maneta franei de mana !

AStept sugestii !

P.S. Daca a mai fost discutat acest subiect,imi cer scuze,am cautat,eu nu am gasit...dati-mi link si putetzi sterge postul !


--------------------
Dacia 1.3T / Renault 5 GTT - 1986 / 1988 - TM8BNZ / TM88BNZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hecbv
post 10 May 2005, 01:20
Post #2


Membru


Group: Members
Posts: 164
Joined: 6 May 05




eu zic ca e simplu lungeste maneta de frana de mana parerea mea

P.s. nu ma omorati pt parerile mele nu dau cu paru totusi:)



--------------------
dacia 1310 Lux - hec_bv
schimb iluminare bord
0723735110
hecaru
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
anndi
post 12 May 2005, 20:38
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 932
Joined: 13 December 04
From: Timisoara




sau ia una de pe un BMW !!! biggrin.gif
idem


--------------------
Renault Megane GT220 GrandTour 2014
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tm8bnz
post 13 May 2005, 03:55
Post #4


turbomatic


Group: Members
Posts: 379
Joined: 13 March 05
From: RO,TM




Si ce rezolv ? iau una de BMW si o atarn de candelabru ?
Andi,c'mon u know me...am nevoie de detalii !


--------------------
Dacia 1.3T / Renault 5 GTT - 1986 / 1988 - TM8BNZ / TM88BNZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
anndi
post 13 May 2005, 16:13
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 932
Joined: 13 December 04
From: Timisoara




ba, ai putea sa vezi care era sitemul pe 18-le de pe care ai luat puntea si sa incerci sa adaptezi la bnz.
si amu un offtopic>cum mere treaba cu motorul de GTT?


--------------------
Renault Megane GT220 GrandTour 2014
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tm8bnz
post 13 May 2005, 18:25
Post #6


turbomatic


Group: Members
Posts: 379
Joined: 13 March 05
From: RO,TM




Pe mine ma inere frana ASISTATA hidraulic,uite asa scrie si in titul topicului...asa ca lasama cu cablaraiele normale...ceva ce poti sa o tragi cu degetul mic si sa inghete...
Nu e nevoie sa intri oftopic ci doar sa vezi ce am scris la Topicul meu,uite linku mai jos !
Other sugestions !?

This post has been edited by tm8bnz: 13 May 2005, 18:26


--------------------
Dacia 1.3T / Renault 5 GTT - 1986 / 1988 - TM8BNZ / TM88BNZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
valisupernova
post 16 May 2005, 12:20
Post #7


Membru


Group: Members
Posts: 126
Joined: 20 October 04




QUOTE(tm8bnz @ 13 May 2005, 18:25)
Pe mine ma inere frana ASISTATA hidraulic,uite asa scrie si in titul topicului...asa ca lasama cu cablaraiele normale...ceva ce poti sa o tragi cu degetul mic si sa inghete...
Nu e nevoie sa intri oftopic ci doar sa vezi ce am scris la Topicul meu,uite linku mai jos !
Other sugestions !?
*



Tu vrei frana de mana hidraulica, ca cea care se foloseste la masinile de raliu. Te sfatuiesc sa cauti alt forum, oamenii de pe aici sunt depasiti de asa ceva.


--------------------
dacia supernova - B 24 MWO
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
notchman
post 16 May 2005, 13:36
Post #8


Membru


Group: Members
Posts: 127
Joined: 10 November 03
From: calarasi




[quote=valisupernova,16 May 2005, 14:20]Tu vrei frana de mana hidraulica, ca cea care se foloseste la masinile de raliu. Te sfatuiesc sa cauti alt forum, oamenii de pe aici sunt depasiti de asa ceva.
?!?!?!!?!?!!?

This post has been edited by notchman: 16 May 2005, 13:40


--------------------
Lada lada 1200 combi - CL-O1-NGJ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
notchman
post 16 May 2005, 13:40
Post #9


Membru


Group: Members
Posts: 127
Joined: 10 November 03
From: calarasi




[quote=notchman,16 May 2005, 15:36]
Depinde de cat vrei sa te complici .
Daca vrei sa renunti definitiv la cabluri etc, si sa folosesti doar sistemul hidraulic existent pe masina, treaba relativ simpla (nu mai stiu unde vazusem o pagina pe www, de unde puteai comanda ) si anume pe circuitul existent de conducte pui niste supape electromagnetice , apesi frana de picior apesi botonul car care inchide cele 2 supape puse pe cele 2 conducte principale si gata ....
Eu vazusem un proiect pe acelasi principiu dar omu "rutase" tevaraia printru'n "robinet" care era pus la bord ........
Asta pentru toate 4 rotile .

Daca vrei numa pe spate , faci in asa fel incat levierul franei de mana sa actioneze valva cu pricina pusa pe conducta ce duce la rotile din spate...


--------------------
Lada lada 1200 combi - CL-O1-NGJ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DodoBird
post 16 May 2005, 14:30
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 572
Joined: 15 October 04
From: Bucuresti




QUOTE(valisupernova @ 16 May 2005, 12:20)
Tu vrei frana de mana hidraulica, ca cea care se foloseste la masinile de raliu. Te sfatuiesc sa cauti alt forum, oamenii de pe aici sunt depasiti de asa ceva.
*



Da, da, chiar ieri in pasaj la Lujerului ma depasit, cu scartieturi o frana de mana hidraulica, atat de repede ca nu i-am putut releva schema . Data viitoare o sa fiu mai atent biggrin.gif


--------------------
Dacia Berlina 1300 cmc 2005 Alba - B-54-WEG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
notchman
post 16 May 2005, 14:35
Post #11


Membru


Group: Members
Posts: 127
Joined: 10 November 03
From: calarasi




QUOTE(DodoBird @ 16 May 2005, 16:30)
Da, da, chiar ieri in pasaj la Lujerului ma depasit, cu scartieturi o frana de mana hidraulica,  atat de repede ca  nu i-am putut releva schema . Data viitoare o sa fiu mai atent  biggrin.gif
*




Buna poanta biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif


--------------------
Lada lada 1200 combi - CL-O1-NGJ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bodel
post 16 May 2005, 15:08
Post #12


rege`n tara orbilor


Group: Members
Posts: 217
Joined: 2 April 04
From: Bucuresti




Uite ce mi-a trecut mie prin minte (nu stiu daca s-a mai facut sau este posibil): se renunta la toate cablurile si levierul de frana de mana sa actioneze o pompa de frana (dacia 1300) care sa aiba 2 dintre conducte anulate si una sa fie legata pe conducta (aferenta puntii spate) circuitului original printr-un T asemanator celui de pe puntea spate.Tot pe aceeasi conducta intre T-ul montat si pompa de frana originala sa se monteze o supapa unisens.
Imi cer scuze ptr exprimare dar nu ma simt prea bine ..... in orice caz am facut si un desen (nu conteaza calitatea tongue.gif ) ideea in sine conteaza

Attached File(s)
Attached File  FRANA_DE_MANA.bmp ( 1.53mb ) Number of downloads: 173


--------------------
dacia 1410 Sport 1989 - B 25 RLR
Low Rider Sport
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
valisupernova
post 16 May 2005, 15:46
Post #13


Membru


Group: Members
Posts: 126
Joined: 20 October 04




QUOTE(DodoBird @ 16 May 2005, 14:30)
Da, da, chiar ieri in pasaj la Lujerului ma depasit, cu scartieturi o frana de mana hidraulica,  atat de repede ca  nu i-am putut releva schema . Data viitoare o sa fiu mai atent  biggrin.gif
*



Da, chiar este recomandabila atentia la astfel de depasiri. Pericolul poate fi destul de mare in atare situatii.


--------------------
dacia supernova - B 24 MWO
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B-34-SGM
post 16 May 2005, 19:45
Post #14


Membru de partid


Group: Members
Posts: 1.397
Joined: 16 February 04
From: Drumul Taberei Customs




Grigoras avea pe Dacia Sport ambreiaj hidraulic. Se poate adapta un sistem de la Lada. Daca iti pui un pic mintea la contributie, pui un sistem similar si la frana de mana!


--------------------
Dacia 1310 RACING 1991 full fara piele - B 34 SGM
www.prelucrariSIRA2000.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tm8bnz
post 16 May 2005, 21:36
Post #15


turbomatic


Group: Members
Posts: 379
Joined: 13 March 05
From: RO,TM




Nu am idee care e sistemul de pe lada,totusi care ar fi optiuniile ?
Sunt singurul interesat de un asemenea sistem sau am mai fost si altii care l-au pus in practica ?!
O aplicare a unei pompe secundare de frana la maneta franei de mana cu actionare pe conducte separate unite de spate printr-o valva cu sens unic a fost si prima mea idee dar astept sa vad daca se confirma o alta posibilitate !


--------------------
Dacia 1.3T / Renault 5 GTT - 1986 / 1988 - TM8BNZ / TM88BNZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
notchman
post 17 May 2005, 08:28
Post #16


Membru


Group: Members
Posts: 127
Joined: 10 November 03
From: calarasi




QUOTE(tm8bnz @ 16 May 2005, 23:36)
Nu am idee care e sistemul de pe lada,totusi care ar fi optiuniile ?
Sunt singurul interesat de un asemenea sistem sau am mai fost si altii care l-au pus in practica ?!
O aplicare a unei pompe secundare de frana la maneta franei de mana cu actionare pe conducte separate unite de spate printr-o valva cu sens unic a fost si prima mea idee dar astept sa vad daca se confirma o alta posibilitate !
*



Se poate adapta de lada linistit este simplu circuitul , ...

Dar constructorii de outomobile , in general folosesc sitemul franei de mana cu actionare prin cablu , tocmai pentru a fi un circuit separat de franare care nu foloseste lichide tevi, garnituri si alte chestii ...deci un sistem de siguranta in plus care'l completeaza pe cel existent...
Adaptarea unei frane de mana hidraulice este simpla , dar o sa te lovesti foarte repede de alte probleme , ca:
Uzura prematura garnituri .
Trebuie sa folosesti un lichid de farana foarte scump , pentru a pastra totul mai mult decat in stare perfecta .
Stii bineinteles ca orice material , mai ales lichidul isi schimba volumul in functie de temperatura si risti ca intr'o seara friguroasa sa sa o ia masina la vale ..
Si multe alte treburi ....
Nu cred ca se omologheaza oasa ceva la RAR, in mod sigur nu , pentru ca la tine masina nu o sa mai aiba sistem de franare de mana ,(pentru ca ceea ce vrei sa faci este interventie asupra sistemului de franare de siguranta a automobilului) si in plus de asta este si foarte periculos , in cazul in care lasi masina in rampa/panta, ...in mod sigur nu o sa o mai gasesti acolo ....

A si apa calda a fost inventata de mult si este foalte folositoare omului in general , dar incearca sa te speli in fiecare zi cu apa la 90grade, .....cam asta o sa faci tu sistemului de franare existent ....o sa'l imbatranesti prematur cu consecinte nu foarte placute .....


--------------------
Lada lada 1200 combi - CL-O1-NGJ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tm8bnz
post 17 May 2005, 10:57
Post #17


turbomatic


Group: Members
Posts: 379
Joined: 13 March 05
From: RO,TM




smile.gif Multam de griji dar de mult nu mai am "sistem de franare de siguranta" tinand cont ca butonul franei de mana a zburat de mult de la locul lui,iar in momentul de fata,ambreajul de turbo ce il am pe masina sunt sigur ca e in stare sa imi tina cele 1000Kg intr-o panta/rampa daca putea sa o faca si mini-ambreajul de 1300.
Uzura materialelor e un fapt firesc de aceea nu dau inapoi la cumpararea unui lichid de frana mai scump,din cate stiu eu DOT5 ar fi cel din TOP,corectati-ma daca gresesc.
Alte ideei,fata de a mea ?


--------------------
Dacia 1.3T / Renault 5 GTT - 1986 / 1988 - TM8BNZ / TM88BNZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
EvilOne
post 17 May 2005, 14:20
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 325
Joined: 23 December 03
From: Bucuresti/Alexandria




DOT5 e numai de curse si cica ar ataca garniturile. Exista insa DOT 5.1 care intradevar e bun insa si un DOT4 cu temperatura de fierbere pe la 180 grade e foarte bun.


--------------------
Reno Megan Sedan (coaja) 1.6 2008
156
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
memyselfandI
post 24 May 2005, 09:17
Post #19


m


Group: Members
Posts: 191
Joined: 8 March 05
From: Bucuresti




Incearca asta : http://www.rally-america.com/forums/archiv....php/t-929.html


Daca tot ai discuri pe spate, consider ca daca cureti cablu de frina, schimbi camasa si ungi bine, plus un reglaj bun, vei avea o frina de invidiat ! Am observat la masinile de raliuri ca au o manete FOARTE lunga de frina !
Bafta multa !


--------------------
Logan 1.6 2006 - 7727
"la curse e simplu, totu' e sa faci ca drumul"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tm8bnz
post 24 May 2005, 15:37
Post #20


turbomatic


Group: Members
Posts: 379
Joined: 13 March 05
From: RO,TM




QUOTE(memyselfandI @ 24 May 2005, 09:17)
Incearca asta : http://www.rally-america.com/forums/archiv....php/t-929.html
Daca tot ai discuri pe spate, consider ca daca cureti cablu de frina, schimbi camasa si ungi bine, plus un reglaj bun, vei avea o frina de invidiat ! Am observat la masinile de raliuri ca au o manete FOARTE lunga de frina !
Bafta multa !
*



Mda...asta m-am gandit si eu sa fac...mai ales sa curat cilindrii si sa ii "umplu" de vaselina dar mi groaza ca o se rupa garnituriile cand o sa ii scot si nu mai gasesc din astea ! Probabil ca la urma urmei asa o sa fac !


--------------------
Dacia 1.3T / Renault 5 GTT - 1986 / 1988 - TM8BNZ / TM88BNZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SiloS
post 22 Mar 2010, 15:59
Post #21


Gangester


Group: Members
Posts: 4.250
Joined: 23 February 04
From: Buzau




Dupa 5 ani readuc topicul la viata tongue.gif.

QUOTE
...levierul de frana de mana sa actioneze o pompa de frana (dacia 1300) care sa aiba 2 dintre conducte anulate si una sa fie legata pe conducta (aferenta puntii spate) circuitului original printr-un T asemanator celui de pe puntea spate.Tot pe aceeasi conducta intre T-ul montat si pompa de frana originala sa se monteze o supapa unisens...


Asa am si eu de gand sa imi construiesc frana de mana.
Dar:

- De unde fac rost de supape unisens ?

- Cum se monteaza supapele unisens pe circuitul original de frana ?


--------------------
1988 BMW E30 325i
2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA
1988 Nissan Patrol Y60
1989 Suzuki Samurai
1975 Dacia 1300
2000 VW LT35
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 22 Mar 2010, 16:12
Post #22


__________________


Group: Members
Posts: 13.009
Joined: 4 September 04
From: -




Nu e mai simplu asa:
http://www.driftworks.com/catalog/products...or-upright.html
???

Ori contacteaza-l pe initiatorul topicului, ca are asa ceva pe masini si (cred) si de vanzare.


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SiloS
post 22 Mar 2010, 16:30
Post #23


Gangester


Group: Members
Posts: 4.250
Joined: 23 February 04
From: Buzau




Ce mi-ai aratat tu costa mult.
Am vazut anunturile lui BNZ pe 4tuning, dar imi depasesc bugetul.

Si in plus, smecheria e sa o faci fara bani. wink.gif Cu bani poate oricine.


--------------------
1988 BMW E30 325i
2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA
1988 Nissan Patrol Y60
1989 Suzuki Samurai
1975 Dacia 1300
2000 VW LT35
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ment
post 23 Mar 2010, 16:26
Post #24


Membru autentic


Group: Members
Posts: 205
Joined: 12 June 08
From: Bucuresti, Diham - Morarilor




http://forum.4tuning.ro/123-masina-mea-bmw...tml#post2486010

Poze_Austria_2008__Elena_009.jpg ( Size: 466.22k ) Number of downloads: 1087


Frana de mana hidraulica, cu tot cu servofrana, de pe Dacie. Oricum, *parca* si respectivul a montat parca pana la urma una "profesionala" de drift.



This post has been edited by ment: 23 Mar 2010, 16:27


--------------------
Dacia 1310 1989
unu.trei dat pe ulei :D..

1984 Golf Mk2 GTi 1.8
2007 Kia C'eed 1.6 CRDi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SiloS
post 23 Mar 2010, 22:04
Post #25


Gangester


Group: Members
Posts: 4.250
Joined: 23 February 04
From: Buzau




Oare de ce a folosit si servofrana ???

Daciile 1300 folosesc pompa de frana fara servo pentru 4 pistonase.
Si o Dacie 1300 cu frane ok blocheaza toate 4 rotile, adica si pe alea de fata pe care apasarea e destul de mare.

Oare nu era suficienta pompa de frana fara servo ? Mai mult de 500kg nu cred ca sunt pe puntea spate (si oricum apasarea pe rotile din spate scade odata cu actionarea franei).

Mai mult, toate sistemele de frana de mana hidraulica pe care le-am vazut pe net nu au si servo-frana.

Eu ma gandeam sa fac un sistem prin care sa modific destul de usor pozitia parghiei, astfel incat dupa montaj sa pot sa obtin combinatia optima intre miscare si forta aplicata.

Attached thumbnail(s)
7528674114b74750dea2135_52253920.jpg ( Size: 8.03k ) Number of downloads: 992
866097124a277181256686_26994677.jpg ( Size: 2.19mb ) Number of downloads: 1102


--------------------
1988 BMW E30 325i
2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA
1988 Nissan Patrol Y60
1989 Suzuki Samurai
1975 Dacia 1300
2000 VW LT35
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ment
post 23 Mar 2010, 22:27
Post #26


Membru autentic


Group: Members
Posts: 205
Joined: 12 June 08
From: Bucuresti, Diham - Morarilor




Nush, m-am intrebat si eu de ce a folosit si servofrana - poti sa-l intrebi biggrin.gif, mai tre sa tragi si ditamai furtunu' de la galeria de admisie..


--------------------
Dacia 1310 1989
unu.trei dat pe ulei :D..

1984 Golf Mk2 GTi 1.8
2007 Kia C'eed 1.6 CRDi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SiloS
post 23 Mar 2010, 22:43
Post #27


Gangester


Group: Members
Posts: 4.250
Joined: 23 February 04
From: Buzau




Eu ma gandeam ca cu piciorul poti sa imprimi o forta mare asupra tijei.
Dar la frana de picior trebuie sa impingi lichidul de frana in 4 pistonase.
La frana de mana doar in 2 pistonase.

Deci practic se micsoreaza distanta pe care trebuie sa o parcurga tija de la pompa.
Lipsa fortei se compenseaza cu o tija la frana de mana mai lunga.
Nu prea inteleg de ce a folosit LKN si servo-frana.
Oricum, vineri seara dau jos cablurile de la frana de mana.
Tot vineri sper sa postez pe topicul cu bucsele din poliamida.

This post has been edited by SiloS: 23 Mar 2010, 22:44


--------------------
1988 BMW E30 325i
2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA
1988 Nissan Patrol Y60
1989 Suzuki Samurai
1975 Dacia 1300
2000 VW LT35
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ROBY 06-TFA
post 24 Mar 2010, 08:57
Post #28


Membru autentic


Group: Members
Posts: 652
Joined: 9 April 05
From: BRASOV




Nu cred ca s-a dus la dezmembrari si i-a cerut lu nenea pompa de frana de Dacia,omu i-a dat-o,si cum a vazut numa BMW-uri pana atunci,nu stia ce e cu dracovenia aia si a adaptat-o si pe ea!
Stii ce etrieri o fi adaptat omu pe spate?Nu stii.Si ce diametre au pistonasele de la etrierii spate fata de diametrul pompei de Dacia care era 19mm,parca?
Eu zic ca s-a uitat si printr-o carte de fizica inainte sa sudeze si sa traga furtune prin masina.

Hai ca sunt curios sa vad ce faci cu poliamida aia Silviu.
PS: Vii la BV in Aprilie?

This post has been edited by ROBY 06-TFA: 24 Mar 2010, 09:02


--------------------
dacia 1310tlx/Logan1.6mpi/Sport 2000 1988/2007/1986 - bv 06 tfa/bv xx ara/
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SiloS
post 24 Mar 2010, 15:47
Post #29


Gangester


Group: Members
Posts: 4.250
Joined: 23 February 04
From: Buzau




Am mai gasit o poza cu un interior de BMW E30 pregatit pentru drift; se poate observa ca si respectivul a folosit servo-frana.

Roby, etrierii sunt cei stock de BMW e36.
http://www.bimmerdiy.com/diy/e36brakesyste...iRattleClip.jpg

QUOTE
Nush, m-am intrebat si eu de ce a folosit si servofrana - poti sa-l intrebi

Am primit si un raspuns :
QUOTE
...la inceput am pus o frana de mana hidraulica improvizata si am anulat din pompa de ABS traseul catre spate. In acel moment la frana de picior tinea doar fata. Am pus doar pompa de frana de dacie cu doua conducte catre rotile din spate, dar nu a functionat deloc, moment in care am montat si un servo ca sa maresc presiunea in pompa, dar nici atunci nu a fost OK.

Cand o sa soseasca momentul, o sa imi construiesc si eu frana de mana hidraulica.
Nu inteleg de ce nu a functionat tocmai OK, pentru ca pana la urma legile fizicii sunt aceleasi indiferent daca pompa de frana este de dacie 1300 sau Wilwood.

Inca un exemplu in care nu e folosita pompa de servo: http://media.driftworks.com/S15/Handbrake.jpg


In legatura cu poliamida, saptamana trecuta am dat foc la bucsele de la punte, am curatat bine de rugina urechea diferentialului si am facut cateva schite.
Vineri sper sa ajung la el si sa imi lucreze bucsele.

Cat despre raliu, cu siguranta o sa fiu prezent.

Attached thumbnail(s)
Imag117.jpg ( Size: 257.3k ) Number of downloads: 885
P5050014.jpg ( Size: 109.31k ) Number of downloads: 847


--------------------
1988 BMW E30 325i
2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA
1988 Nissan Patrol Y60
1989 Suzuki Samurai
1975 Dacia 1300
2000 VW LT35
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 12th May 2024 - 18:21
Forum Renault