DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> cum intaresc "oalele" de la arcuri ?

tao13
post 18 May 2005, 18:06
Post #1


tao


Group: Members
Posts: 213
Joined: 13 October 04
From: Bucuresti




Salutare.Vreau sa pun pe berlina niste arcuri super tari si pe fata si pe spate.As vrea sa intaresc oalele (partea de sus a caroseriei unde se fixeaza arcurile).Imi este frica sa nu iasa arcurile prin caroserie..Daca aveti vreo idee sau pe cineva care a facut asa ceva puneti pe topic.Eu ma gandesc sa fac o dublura din tabla de 1mm pe afara(adica pe sus) si sa o prind in nituri.Nu stiu daca prin interior se poate face ceva si nici cu sudura nu vreau sa fac nimic,pt ca am tabla destul de buna pe ea si stiti cum este, daca pui sudura se duce ...............Salutare.


--------------------
dacia 1310 1997 - b 13 tao
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B-34-SGM
post 18 May 2005, 18:25
Post #2


Membru de partid


Group: Members
Posts: 1.397
Joined: 16 February 04
From: Drumul Taberei Customs




Daca nu intrii cu viteza mare in gropi,nu mergi pe macadam, rezista foarte bine, asta cu conditia sa nu fie ruginita masina.
Ai grija, o suspensie rigida nu te iarta atunci cand dai intr-o groapa!. Sa fi sigur ca ai jante indoita dupa o groapa luata in plin!

P.S ai intarit si amortizoarele? ca altfel masina o sa sara, si va fi mai instabila ca inainte.


--------------------
Dacia 1310 RACING 1991 full fara piele - B 34 SGM
www.prelucrariSIRA2000.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tao13
post 18 May 2005, 20:42
Post #3


tao


Group: Members
Posts: 213
Joined: 13 October 04
From: Bucuresti




Am intarit si amortizoarele.Cum ti se pare idea cu dublatul pe afara?


--------------------
dacia 1310 1997 - b 13 tao
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B-34-SGM
post 19 May 2005, 00:44
Post #4


Membru de partid


Group: Members
Posts: 1.397
Joined: 16 February 04
From: Drumul Taberei Customs




Ineficienta, gauresti aiurea oala,ba mai mult, vei creea puncte de rupere.
Ridici masina pe elevator, rotile in aer, si sudezi intre oale o bara de fier, pt a tine oalele pe pozitie. Sudura daca e bine facuta, in cordon, e sfanta! Sa o faci cumva demontabila, ca altfel nu mai poti scoate bateria.
Ta gandesti la un sistem , care sa fie si demontabil


--------------------
Dacia 1310 RACING 1991 full fara piele - B 34 SGM
www.prelucrariSIRA2000.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tao13
post 19 May 2005, 06:23
Post #5


tao


Group: Members
Posts: 213
Joined: 13 October 04
From: Bucuresti




pai bara de care zici tu o sa o prind intre amortizoare.direct pe filetul lor.am auzit la mai multi asa ceva.


--------------------
dacia 1310 1997 - b 13 tao
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
green_alex
post 23 May 2005, 10:36
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 24
Joined: 7 March 04
From: Bucuresti->Muncii




QUOTE(tao13 @ 18 May 2005, 22:42)
Am intarit si amortizoarele.Cum ti se pare idea cu dublatul pe afara?
*


Nu te supara, spune-mi si mie te rog cum ai intarit amortizoarele?
post-336-1110552475.gif


--------------------
DACIA evident 1410 Sport
Just Me
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
paulp
post 23 May 2005, 11:02
Post #7


Bagator de seama!


Group: Members
Posts: 3.098
Joined: 31 July 03
From: Iasi




http://www.daciaclub.ro/index.php?act=Atta...pe=post&id=1451
Ultima poza iti arata cum am intarit eu oalele spate la Nova mea.

O dublura de tabla de aluminiu de 2 mm, pe profilul oalei, prinsa in multe nituri si intra table bagat antifon cauciucat la greu wink.gif.


--------------------
Fiat Linea Active, 2011 - PAD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tao13
post 23 May 2005, 13:18
Post #8


tao


Group: Members
Posts: 213
Joined: 13 October 04
From: Bucuresti




cam asta era si ideea mea.cred ca asa o sa fac.merci mult........amortizoarele mi le-a facut cineva...mi-a luat 350000 pt unul.....nu am mai pastrat legatura cu respectivul din diferite motive pe care nu vreau sa le comentez.oricum ma mai interesez si eu unde se fac pt viitor.daca aflu ceva pun pe topic


--------------------
dacia 1310 1997 - b 13 tao
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ciumonk
post 23 May 2005, 17:27
Post #9


EPURUL UCIGAS


Group: Members
Posts: 429
Joined: 10 April 04
From: Oradea




Daca pui bara (strut bar) direct pe filetul telescoapelor le vei indoi(dacia nu are suspensie McPherson)
Bara trebuie pusa intre oale.


--------------------
Fiat 500,Fiat 600 `64 Fiat 600 VTM, `65 VW 1200 - BH-xx-xxx;BH-xx-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tao13
post 23 May 2005, 19:01
Post #10


tao


Group: Members
Posts: 213
Joined: 13 October 04
From: Bucuresti




mi-a mai spus cineva cu bara pusa intre oale.o sa incerc sa fac ceva pe filet ca sa o mai pot da jos.mai frica imi este cu sudatul.stiti cum este cand pui sudura pe masina.............se duce .......p de suflet tabla.salutare si daca mai aveti idei va rog frumos sa le puneti pe topic.merci mult.


--------------------
dacia 1310 1997 - b 13 tao
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
crazyahmed
post 23 May 2005, 20:22
Post #11


Membru incepator


Group: Members
Posts: 38
Joined: 13 April 05




am mai vazut asa ceva, la multe masini. dar nici o lucrare executata frumos pe dacie. ori o teava ruginita si badarana (eventual de-aia din gard, porti...), sudata intr-un hal fara de hal(poate de aici ideea din batrani ca strici masina de pui sudura pe ea)...acum mai aud de treaba cu niturile...nu cred ca poate iesi o treaba buna.
daca pui sudura pe masina cu cap, facuta de un sudor bun, cu scule bune, fara prea multe beri la cap, iti poate iesi ceva frumos. nu lasa sudura asa, o dai cu flexul sa nu se vada, apoi vopsit si chituit frumos...

uite ca sa te inspiri o poza, unde dupa parerea mea a iesit o treaba frumoasa.



Attached thumbnail(s)
image004.jpg ( Size: 60.4k ) Number of downloads: 1361


--------------------
Golf + Dacia 1300/ '71 - sb 03 tro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tao13
post 23 May 2005, 21:14
Post #12


tao


Group: Members
Posts: 213
Joined: 13 October 04
From: Bucuresti




frumoasa lucrare.treba este ca bara o pun eu asa dar oalele trebuiesc intarite sus pe sudura.aici cred ca trebuie dublata tabla.


--------------------
dacia 1310 1997 - b 13 tao
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
crazyahmed
post 24 May 2005, 04:04
Post #13


Membru incepator


Group: Members
Posts: 38
Joined: 13 April 05




daca nu ti.e ruginita masina nu ai de ce sa-ti fie frica, chiar cu suspensie mai tare, cum spui. chestia cu bara intre telescoape intr-adevar, intareste ceva, dar nu unde spui tu, cum iti doresti tu. renunta la ideea cu nituri, mai mult strici. slabesti rezistenta materalului prin gaurirea pentru nituri,al doile strat de tabla e degeaba.

sfatul meu e s-o lasi cum e, daca spui ca nu e ruginita si pune o bara, asta iti rigidizeaza puntea fata, stabilitate mai buna in curbe la viteza mare, dar ai grija, nu cadea in tentatii sa pui grosimi nemaivazute, sau ruginituri ce gasesti aruncate prin gradina. e inestetic, e aiurea. incearca maxim diametru de 30 mm, eventual aluminiu, e destul de rezistent, si arata frumos.

nu te mai gandi la oale sparte, si fa o treaba frumoasa. wub.gif



--------------------
Golf + Dacia 1300/ '71 - sb 03 tro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tao13
post 24 May 2005, 09:32
Post #14


tao


Group: Members
Posts: 213
Joined: 13 October 04
From: Bucuresti




masina nu este ruginita deloc.cu bara care vreau sa o pun , bineinteles ca nu o sa pun ceva urat acolo.......ca doar nu facem "tiganie".in maxim o luna ma apuc de articulatii,frane si roti.mai am de strans cateva piese.nu ma apuc de treba pana nu le strang pe toate.multumesc pentru idei.


--------------------
dacia 1310 1997 - b 13 tao
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
misu1982
post 8 Jan 2008, 18:40
Post #15


Membru incepator


Group: Members
Posts: 8
Joined: 28 December 07




dar ce zic prietenii de la RAR de chestia asta- chiar ma intereseaza. Mai mult, seria caroseriei de pe clopot cam sta in cale barii acesteia, poate mai vreau sa fac vt acestei masini


--------------------
dacia 1300 1982
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SiloS
post 8 Jan 2008, 19:52
Post #16


Gangester


Group: Members
Posts: 4.238
Joined: 23 February 04
From: Buzau




QUOTE
dar ce zic prietenii de la RAR de chestia asta- chiar ma intereseaza.


Atunci du-te si intreba-i !


--------------------
1988 BMW E30 325i
2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA
1988 Nissan Patrol Y60
1989 Suzuki Samurai
1975 Dacia 1300
2000 VW LT35
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
misu1982
post 8 Jan 2008, 20:02
Post #17


Membru incepator


Group: Members
Posts: 8
Joined: 28 December 07




multumesc de raspuns, e o idee geniala. Ce zici, dar, de seria aia? O sa postez si o poza curand


--------------------
dacia 1300 1982
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ciprianeduard
post 8 Jan 2008, 20:39
Post #18


Membru agitat


Group: Members
Posts: 743
Joined: 16 June 05
From: PLOIESTI




Cum mai renasc si topicurile astea... dupa o postare din 24 May 2005 urmeaza una din 08 Ian 2008 ...


--------------------
Dacia MCV 1.5 DCI, SOLENZA 1.4 MPI 2008, 2004 - ......
_____________________________________________________________________
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SiloS
post 8 Jan 2008, 21:04
Post #19


Gangester


Group: Members
Posts: 4.238
Joined: 23 February 04
From: Buzau




Mai bine sa renasca decat sa apara altele !


--------------------
1988 BMW E30 325i
2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA
1988 Nissan Patrol Y60
1989 Suzuki Samurai
1975 Dacia 1300
2000 VW LT35
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CriSTI68
post 8 Jan 2008, 21:21
Post #20


Membru Valvos


Group: Members
Posts: 5.001
Joined: 8 January 07
From: Bucuresti




ar trebuii reinviate toate smile.gif


--------------------
Dacia Logan 2008 Prestige 1.6 16V 105 Ponei Putere - EDH
Renault Clio 3 - 2008 1.5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
NokiaNokia
post 8 Jan 2008, 21:35
Post #21


Membru incepator


Group: Members
Posts: 61
Joined: 19 May 07
From: Bucuresti,Militari-Politehnica




Daca vrei neaparat sa iti intaresti "oalele" uite aici ceva interesant(zic eu).

This post has been edited by NokiaNokia: 8 Jan 2008, 21:36

Attached thumbnail(s)
ast_gte_001.jpg ( Size: 219.73k ) Number of downloads: 1204
DSC000131.jpg ( Size: 43.31k ) Number of downloads: 1094
innerarch1.jpg ( Size: 34.97k ) Number of downloads: 1058
innerarch2.jpg ( Size: 33.51k ) Number of downloads: 1041


--------------------
Fan Dacia 1300 L
"nu trage domn' Semaca, sant eu, Lascarica prietenu lu matale"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ja_Rule
post 11 Jan 2008, 03:21
Post #22


Membru incepator


Group: Members
Posts: 27
Joined: 27 October 07




nova, solenza ... ce`i asta?


--------------------
Dacia 1999 B 79 L E M / Oltcit 1989 B 05 N U H si nimic mai mult
Member of : Dacia Rally Team / Midnight Racers
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
NokiaNokia
post 11 Jan 2008, 12:39
Post #23


Membru incepator


Group: Members
Posts: 61
Joined: 19 May 07
From: Bucuresti,Militari-Politehnica




Dacia in nici un caz, masina este din Anglia si cred ca un Golf 2-3. smile.gif


--------------------
Fan Dacia 1300 L
"nu trage domn' Semaca, sant eu, Lascarica prietenu lu matale"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GTX
post 11 Jan 2008, 13:24
Post #24


membru retras


Group: Members
Posts: 204
Joined: 20 June 06




e opel kadett probabil vreun GSi


--------------------
Dacia Opel Astra 2001 1998 berlina
www.tuning-pe.net
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ciprianeduard
post 23 Jan 2008, 20:47
Post #25


Membru agitat


Group: Members
Posts: 743
Joined: 16 June 05
From: PLOIESTI




Asa este... bravo!


--------------------
Dacia MCV 1.5 DCI, SOLENZA 1.4 MPI 2008, 2004 - ......
_____________________________________________________________________
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fiderzen
post 23 Jan 2008, 22:23
Post #26


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.063
Joined: 5 March 04
From: bucuresti-militari




dap...Kadett este smile.gif


--------------------
BMW e36 320i sedan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ROBY 06-TFA
post 21 Feb 2008, 22:17
Post #27


Membru autentic


Group: Members
Posts: 652
Joined: 9 April 05
From: BRASOV




Ceva de Dacie.

Attached thumbnail(s)
20_02_08_1950.jpg ( Size: 58.77k ) Number of downloads: 484
20_02_08_1951.jpg ( Size: 45.48k ) Number of downloads: 454


--------------------
dacia 1310tlx/Logan1.6mpi/Sport 2000 1988/2007/1986 - bv 06 tfa/bv xx ara/
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Schumy1
post 21 Feb 2008, 22:27
Post #28


Membru incepator


Group: Members
Posts: 55
Joined: 2 February 08




Mai tata la daciile mele le-am pus bare intre oala amortizor fatza si spate...iei o teava o masori exact sa fie exact cat trebuie intre distanta celor 2 filete de la amortizor......la cald bati captetele tevii sa le aplatizezi dupa care dai la fiecare capat gaura cu bormasina si scoti piulitzele de la amortizor pui bara dupa care pui la loc piulitzele .si gata


--------------------
Dacia 1300 1983 - B-57-HJY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Renegatul
post 22 Feb 2008, 15:19
Post #29


Membru incepator


Group: Members
Posts: 62
Joined: 24 February 06
From: in avion, calatoresc mult




Realizezi ca ce ai facut tu e o o chestie inutila, nu? Bara aia in loc sa tina oalele la respect, impinge in tijele de amortizoare, care au bucse de cauciuc, elastice.

Jocul care il permite acele bucse este de ordinul milimetrilor, mai tata!

Deformarea elastica a oalelor nu o sa ajunga niciodata la ordinul milimetrilor, decat daca sunt rupte sudurile.

Poate iti dai seama acum de ce ai facut un lucru inutil. Ba mai mult forteaza in bucse si le strica. Ma refer la busele de pe tija.

Soltutia este o bara prinsa de OALE, si articulata in 2 locuri.Nicidecum fixa, sudata dintr-o oala in alta. Nu mai stau sa explic de ce, isi dau singuri seama baietii inteligenti smile.gif

Si apropo , cand ai masurat distanta intre amortizoare, ai suspendat masina pe capre, sau ai masurat cu masina pe roti? Suspendo si masoara atunci, o sa ai parte de o mica surpriza.

Recomand cartea tehnica dacia, in care sunt trecute toate dimensiunile care trebuie sa le aiva caroseria intre anumite puncte.

This post has been edited by Renegatul: 22 Feb 2008, 15:21


--------------------
Dacia 1300 - B01ERU
Nu te pune cu cei cu ceafa lata!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Schumy1
post 22 Feb 2008, 19:02
Post #30


Membru incepator


Group: Members
Posts: 55
Joined: 2 February 08




1 daca sudezi teava intre oale e o tiganie 2 nu maresti rezistenta cu mult fata de cea facuta de mine 3 e ceva fix care uneori poate sa devina incomod 4 N-ai nevoie sa ridici masina ca sa montezi bara 5 bucsele n-au nici o treaba pt ca ele sunt sandwich intre 2 saibe plate mari 6 am si bare intre olane si am si bara intre amortizoare.....cred ca stiu cu ce se mananca un roll bar de siguranta si marire a rezistentei.....tu cate ai facut la viata ta mai renegatule?


--------------------
Dacia 1300 1983 - B-57-HJY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages  1 2 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 29th March 2024 - 15:38
Forum Renault