Incalzirea la 1300, problema, sau asa e din "nastere"?
Incalzirea la 1300, problema, sau asa e din "nastere"?
daniel93 |
6 Oct 2010, 16:27
Post
#1
|
||
Membru cu serie mare Group: Members Posts: 456 Joined: 21 October 08 From: Vatra Dornei |
Attached thumbnail(s) P101006001.jpg ( Size: 411.16k ) Number of downloads: 1906 P101006002.jpg ( Size: 380.83k ) Number of downloads: 1734 |
||
--------------------
Dacia
1300/1310 TLX
1976/1988 Opel Astra F C20LET cu cheaturi
Ford Focus 1.8 TDCI Logan 1.4 mpi Gunoaie romanesti, si plastice fara valoare |
|||
dacia_slk |
6 Oct 2010, 16:38
Post
#2
|
If I'm not back in five minutes... wait longer! Group: Members Posts: 544 Joined: 13 November 09 From: Milky Way |
QUOTE(daniel93 @ 6 Oct 2010, 16:27) In mod sigur, nimeni. Sistemul asta de incalzire pe care-l detii tu este unanim recunoscut ca fiind de super-k.kat. Ceva-ceva caldura, totusi, baga, daca sunt in stare perfecta toate matrapazlacurile care-l compun. Nici vorba sa dezabureasca. Ca sa ai caldura ca lumea si dezaburire, trebuie sa schimbi bordul cu unul CN + sistemul de incalzire. Eu am aceeasi problema ca la tine, am cumparat deja bordul CN si toate halea si astept un weekend insorit sa-l pot schimba. PS: Dca vrei totusi sa folosesti sistemul tau original, ar trebui sa faci ceva curatenia prin compartimentul caloriferului. Chiar si un strat de grund prin zona, cred ca n-ar strica. This post has been edited by dacia_slk: 6 Oct 2010, 16:39 |
--------------------
Dacia
SLK
55 AMG That's why I told you "touch nothing"... But you're a bunch of cowboys...
"Consilio et animis." |
|
daniel93 |
6 Oct 2010, 16:43
Post
#3
|
Membru cu serie mare Group: Members Posts: 456 Joined: 21 October 08 From: Vatra Dornei |
tablaria e alta mancare de peste.. am aeroterma de CN dar bordul nu-l schimb si aia e cat o butelie ruseasca.. am sa iau doar radiatorul ei si ventilatorul, mai tai din carcasa si o inghesui eu pe undeva...
am incercat sa-i fac sistemul ei original ca sa nu "pierd" dezaburirea pe care nici nu o am... |
--------------------
Dacia
1300/1310 TLX
1976/1988 Opel Astra F C20LET cu cheaturi
Ford Focus 1.8 TDCI Logan 1.4 mpi Gunoaie romanesti, si plastice fara valoare |
|
bygy007 |
6 Oct 2010, 16:48
Post
#4
|
Membru autentic Group: Members Posts: 8.156 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI |
eu zic ca sa ai caldura sa pui burete se etansare (chiar si 2 -3 straturi) pe marginea cu verdeP101006001.jpg ( Size: 218.11k )
Number of downloads: 2019
sa cureti bine caloriferul de mizeria aia pe acolo , eventual sa il scoti si sa il speli bine printre aripioarele alea , si sa faci in asa fel in cit ca perdelutele sa se inchida bine cind sufla motoru , acele perdelute daca nu inchid bine la viteza mica sau in stationare cind motorul de aeroterma e pornit nu baga caldura This post has been edited by bygy007: 6 Oct 2010, 16:49 Attached thumbnail(s) P101006002.jpg ( Size: 183.35k ) Number of downloads: 1852 |
--------------------
LOGAN
LAUREATE 1,6 GPL
2009
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
tatabobu |
6 Oct 2010, 17:03
Post
#5
|
membru Group: Members Posts: 4.529 Joined: 14 September 04 From: Bucuresti |
Pe langa ce ti-a spus Bygy007, curata caloriferul ala si pe interior. E incredibil cat jeg se strange in el. Asigura-te ca este etans, si ca robinetul functioneaza corect.
|
--------------------
DACIA
1300
1995 Scurgere de ulei? Care scurgere de ulei??? Balta aia de sub masina e sudoarea hergheliei de cai putere...
|
|
daniel93 |
6 Oct 2010, 17:09
Post
#6
|
Membru cu serie mare Group: Members Posts: 456 Joined: 21 October 08 From: Vatra Dornei |
exact asta mi-a spus si un vecin acuma
pe zonele marcare de bygy007 am sa pun burete dar de pe o parte pe cealalta robinetul se misca foarte greu.. gasesc la piese auto altul? cum se scoate radiatorul? <span class='edit'>6 Oct 2010, 17:13:</span> si perdeaua aia de musama.. e vreo problema daca o blochez inchisa? <span class='edit'>6 Oct 2010, 18:53:</span> am rezolvat problema provizoriu cu carton si scotch, am incalzit putin motorul si am dat drumu la ventilator cu usile inchise si mi-a aburit parbrizul instant.. am sa vad daca da randament la drum si daca da, pun burete si poate si ceva spuma, daca reusesc sa o modelez calumea, dar nu stiu cum sa protejez tabla, ca spuma banuiesc ca imi va face condens This post has been edited by daniel93: 6 Oct 2010, 18:58 |
--------------------
Dacia
1300/1310 TLX
1976/1988 Opel Astra F C20LET cu cheaturi
Ford Focus 1.8 TDCI Logan 1.4 mpi Gunoaie romanesti, si plastice fara valoare |
|
besche |
6 Oct 2010, 19:26
Post
#7
|
Besche Group: Members Posts: 227 Joined: 14 March 10 From: Constanta |
Am vazut anul trecut la Praktiker ,de vanzare,aeroterma electrica pentru auto,cuplare la bricheta ,parca 500 w ,pret 50 lei. Mi se pare minunata pentru cei cu probleme la incalzire sau dezaburire.Scuze, 200w !
This post has been edited by besche: 7 Oct 2010, 08:31 |
--------------------
Renault
Clio
2005 Authentique
- CT - 31-AIS Tunez tunuri
|
|
dacia_slk |
6 Oct 2010, 19:41
Post
#8
|
If I'm not back in five minutes... wait longer! Group: Members Posts: 544 Joined: 13 November 09 From: Milky Way |
daca ti-a aburit instat parbrizul e posibil sa fie caloriferul spart...
|
--------------------
Dacia
SLK
55 AMG That's why I told you "touch nothing"... But you're a bunch of cowboys...
"Consilio et animis." |
|
Ionut_Nedelcu |
6 Oct 2010, 19:49
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 364 Joined: 24 September 09 |
Eu la vechea dacie ii montasem un captator de aer deasupra grilajului pe unde intra aer la calorifer de afara. La viteze mai mari gen de la 50 - 60 km/h in sus se simtea f bine diferenta si nu se mai aburea parbrizul. Si perdeluta aia din musama o lipisem.
|
--------------------
Ex. dacia 1300/1310
Opel Vectra 1.8 16V
2001
- CT-05-NSI "Oamenii nu se schimba, ci devin pe zi ce trece ceea ce sunt de fapt."
|
|
ct-03-tvy |
6 Oct 2010, 19:59
Post
#10
|
ct_010 Group: Members Posts: 828 Joined: 11 May 08 |
QUOTE(besche @ 6 Oct 2010, 19:26) Am vazut anul trecut la Praktiker ,de vanzare,aeroterma electrica pentru auto,cuplare la bricheta ,parca 500 w ,pret 50 lei. Mi se pare minunata pentru cei cu probleme la incalzire sau dezaburire. fara suparaare,ai idee cati amperi trage aeroterma aia electrica la cei 500W?.. alternatoru abia incarca bateria cu 300W consumatori..ai masini.si tu vrei sa mai adaugi inca 500 sau cauta o aeroterma suplimentara, de se monteaza sub bord,..are radiator care se conecteaza in circuit,.cu radiatorul vechi,..si un ventilator mic care recircula aerul din interior |
--------------------
aro
10.4 1.6 D
1993
|
|
Alex4u |
6 Oct 2010, 20:15
Post
#11
|
Ultima scursura' umana Group: Members Posts: 2.131 Joined: 19 March 10 From: Scursureștii de Campie |
QUOTE(ct-03-tvy @ 6 Oct 2010, 19:59) fara suparaare,ai idee cati amperi trage aeroterma aia electrica la cei 500W?.. alternatoru abia incarca bateria cu 300W consumatori..ai masini.si tu vrei sa mai adaugi inca 500 sau cauta o aeroterma suplimentara, de se monteaza sub bord,..are radiator care se conecteaza in circuit,.cu radiatorul vechi,..si un ventilator mic care recircula aerul din interior si de unde luam un radiator dala suplimentar??? ca nu am idee de unde ca eu as pune inca un radiator in habitaclu montat pe returu sistemului de racire |
--------------------
EX:DACIA
BERLINA TX
1987 Ex Bmw e36 318i
Ex Opel Astra G 1.6 - Vand piese Ex Audi A4 1.6 105 HP Ex Peugeot 206 Ford Focus II 2009. Opel Astra G 1.6 16v |
|
dacia_slk |
6 Oct 2010, 20:19
Post
#12
|
If I'm not back in five minutes... wait longer! Group: Members Posts: 544 Joined: 13 November 09 From: Milky Way |
|
--------------------
Dacia
SLK
55 AMG That's why I told you "touch nothing"... But you're a bunch of cowboys...
"Consilio et animis." |
|
Alex4u |
6 Oct 2010, 20:28
Post
#13
|
Ultima scursura' umana Group: Members Posts: 2.131 Joined: 19 March 10 From: Scursureștii de Campie |
pai atunci ma duc maine si iau am vazut un ford scorpio la remat dar treaba este ca nu stiu cum sa fac cu faza cu ventilatorul pentru a recircula aerul:-? ca daca il pun langa torpedo...in polita aia din partea dreapta incalzeste mai mult la picioare nu? deci eu tot dardai..si tot cu o mana tin volanu , cu una prosopu..si mai e chestia ca trebuie sa merg cu geamurile deschise..
|
--------------------
EX:DACIA
BERLINA TX
1987 Ex Bmw e36 318i
Ex Opel Astra G 1.6 - Vand piese Ex Audi A4 1.6 105 HP Ex Peugeot 206 Ford Focus II 2009. Opel Astra G 1.6 16v |
|
daniel93 |
6 Oct 2010, 20:30
Post
#14
|
Membru cu serie mare Group: Members Posts: 456 Joined: 21 October 08 From: Vatra Dornei |
eu am de CN dar mi-ar trebui si consola ca sa-l montez si momentan am probleme cu tabla, la vara ma apuc sa mi-o vopsesc si n-am chef sa stau sa demontez n improvizatii... fac antifonare interior+dedesubt deci am oleaca de surubait
6 Oct 2010, 20:45: QUOTE(dacia_slk @ 6 Oct 2010, 19:41) posibil, la stationare imi ajunge apa direct pe cas... stiu sigur ca intra pe langa cheder dar posibil sa fie si caloriferul This post has been edited by daniel93: 6 Oct 2010, 20:45 |
--------------------
Dacia
1300/1310 TLX
1976/1988 Opel Astra F C20LET cu cheaturi
Ford Focus 1.8 TDCI Logan 1.4 mpi Gunoaie romanesti, si plastice fara valoare |
|
bygy007 |
7 Oct 2010, 15:44
Post
#15
|
Membru autentic Group: Members Posts: 8.156 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI |
ca sa scoti caloriferul se desfac clemele incercuite
Attached thumbnail(s) P101006002.jpg ( Size: 190.62k ) Number of downloads: 1662 |
--------------------
LOGAN
LAUREATE 1,6 GPL
2009
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
Alex4u |
7 Oct 2010, 17:56
Post
#16
|
Ultima scursura' umana Group: Members Posts: 2.131 Joined: 19 March 10 From: Scursureștii de Campie |
bygy si daca desfac clemele alea caloriferul iese pe sub bord sau pe acolo pe unde vine grila?
|
--------------------
EX:DACIA
BERLINA TX
1987 Ex Bmw e36 318i
Ex Opel Astra G 1.6 - Vand piese Ex Audi A4 1.6 105 HP Ex Peugeot 206 Ford Focus II 2009. Opel Astra G 1.6 16v |
|
schumi_86 |
7 Oct 2010, 18:10
Post
#17
|
Membru autentic Group: Members Posts: 231 Joined: 20 September 08 From: Constanta City |
|
--------------------
Dacia
1310
1988,berlina
- CT-00-ZMP
|
|
Andyno |
8 Oct 2010, 02:40
Post
#18
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.435 Joined: 9 June 09 From: Bucuresti. |
eu am CN, masina fiind din 99.
cu motorul incins si apa fiarta, nu prea imi baga cladura in masina....robinetul e deschis la maxim. nu stiu de la ar putea sa fie? daca apa e fiarta....baga putina calura..bine acum pe vremea asta e prefect...dar la iarna nu prea o sa fie. la breacul pe injectie anul trecut cand erau -20 in buc, in tricou transpiram in masina(montam un cd) trag carburatia pe dreapta si merg cu injecata This post has been edited by Andyno: 8 Oct 2010, 02:41 |
--------------------
Dacia 1310, an 99'.
Toyota Hilux D4D 170 CP 2007.
Dacia 1310, an 20' injectata.
|
|
besche |
8 Oct 2010, 07:30
Post
#19
|
Besche Group: Members Posts: 227 Joined: 14 March 10 From: Constanta |
Poate fi robinetul de vina sau caloriferul infundat
|
--------------------
Renault
Clio
2005 Authentique
- CT - 31-AIS Tunez tunuri
|
|
comi16108 |
8 Oct 2010, 10:19
Post
#20
|
Membru incepator Group: Members Posts: 56 Joined: 28 September 09 |
robinetul acela unde se afla?
|
--------------------
DACIA
1310 BERLINA
1998
|
|
ghitza |
8 Oct 2010, 10:46
Post
#21
|
Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD |
in compartimentul motor pe oala telescopului din dreapta
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
alinHR |
8 Oct 2010, 12:24
Post
#22
|
Membru pe doua roti Group: Members Posts: 91 Joined: 27 December 09 From: Miercurea Ciuc |
Postez si eu aici ca e in tema.Am bord cn si nu stiu de ce pe unde sufla caldura,este un palier care se inchide -deschide cand dai drumul la caldura sau cand opresti motorul.E bine la mine nu se deschide singur.Dau drumul la caldura si trebe sa il misc eu sa se duca la spate,il misc cu o surubelnita.Iarna trecuta nu am avut probleme,acum asa face,baga caldura bune dar e enervant ca nu se deschide singur.Ce poate fii acolo de ce nu se deschide?
|
--------------------
Renault,Yamaha
19 1721 Ph1,XJ 600
1991,1992
- HR-90-ALN,HR-04-UBD
|
|
ghitza |
8 Oct 2010, 12:32
Post
#23
|
Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD |
la ce anume impingi si unde?la aeratoarele din mijloc sau unde exact
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
alinHR |
8 Oct 2010, 12:51
Post
#24
|
Membru pe doua roti Group: Members Posts: 91 Joined: 27 December 09 From: Miercurea Ciuc |
Da da din mijloc este un palier care deschide inchide in mod normal singur,asta nu vrea,ma gandesc ca poate nu sufla destul de tare aeroterma si nu se deschide
|
--------------------
Renault,Yamaha
19 1721 Ph1,XJ 600
1991,1992
- HR-90-ALN,HR-04-UBD
|
|
ghitza |
8 Oct 2010, 13:13
Post
#25
|
Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD |
deci fi atent .acel volet se deschide cand tu comuti maneta sa sufle pe mijloc adica la penultimul semn si ultimul.Acest volet este comandat de o capsula vacumatica (nu se deschide in functie de puterea aerotermei) care o sa o vezi daca dai jos cuita cu acte si te uiti in stanga acolo o vezi,acuma la tine ori nu mai este conectata la restul instalatiei de vacum prin futunas ori e dusa ea ,uitate si ne zici care e treaba,bafta
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
alinHR |
8 Oct 2010, 14:02
Post
#26
|
Membru pe doua roti Group: Members Posts: 91 Joined: 27 December 09 From: Miercurea Ciuc |
Ma apuc imediat de cercetare.Mersi mult pentru informatii
|
--------------------
Renault,Yamaha
19 1721 Ph1,XJ 600
1991,1992
- HR-90-ALN,HR-04-UBD
|
|
PaulT |
8 Oct 2010, 14:48
Post
#27
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.294 Joined: 23 June 06 From: Bucuresti |
QUOTE(daniel93 @ 6 Oct 2010, 17:27) QUOTE(dacia_slk @ 6 Oct 2010, 17:38) In mod sigur, nimeni. Sistemul asta de incalzire pe care-l detii tu este unanim recunoscut ca fiind de super-k.kat. Eu nu am probleme cu dezaburirea... Iar la capitolul caldura, in extraurban stateam in tricou cu sistemul original(caloriferul este schimbat acum cativa ani) spre deosebire de traficul urban, unde tot ce putea sa faca sistemul de ventilatie era sa dezabureasca parbrizul si sa iti asigure o temperatura cat "sa nu mori". Motiv pentru care am pus o aeroterma suplimentara in masina si am rezolvat problema. Evident, ma refer la berlina din '73. |
--------------------
Dacia/Mitsubishi
Logan 1.6 mpi/Berlina 1300/Lancer Clasic
2006 Laureate/1973/2008
- B-00-xxx
|
|
daniel93 |
10 Oct 2010, 10:33
Post
#28
|
Membru cu serie mare Group: Members Posts: 456 Joined: 21 October 08 From: Vatra Dornei |
pai eu iarna trecuta am circulat mult extraurban, si abia dupa ce urcam mestecanisul si se mai incalzea motorul (40 km parcursi) era parbrizul curat... restul drumului (130 km) ii faceam cu oleaca de caldura (cred ca de la respiratie mai mult,ca eram 4 persoane ) ) dar la picioare in spate nimic...
|
--------------------
Dacia
1300/1310 TLX
1976/1988 Opel Astra F C20LET cu cheaturi
Ford Focus 1.8 TDCI Logan 1.4 mpi Gunoaie romanesti, si plastice fara valoare |
|
dacia_slk |
10 Oct 2010, 10:40
Post
#29
|
If I'm not back in five minutes... wait longer! Group: Members Posts: 544 Joined: 13 November 09 From: Milky Way |
Eu, cu bord scoica, anul trecut am adaugat un calorifer de incalzire sub polita de
deasupra pedalierului. Am (ceva mai multa) caldura decat fara el. In plus, dupa ce se incalzeste motorul, mentine caldura in masina. Adica, daca merg 5-6-10km, apoi ma dau jos din masina sa fac cumparaturi si intru din nou in masina peste 15-20min, gasesc cald. Astept vreo 2 zile mai libere sa pot schimba bordul cu unul CN. De asemenea, ma gandesc sa schimb motorasul de pe aeroterma de CN, care nu are decat o singura turbina, cu unul de pe un escort ce are 2. Inca studiez variantele tehnice in care se poate intampla aceasta, fara prea multa bataie de cap. |
--------------------
Dacia
SLK
55 AMG That's why I told you "touch nothing"... But you're a bunch of cowboys...
"Consilio et animis." |
|
paul-tm |
12 Oct 2010, 10:11
Post
#30
|
Membru autentic Group: Members Posts: 478 Joined: 25 August 09 From: Timisoara |
Salutare. Uitati cum arata la mine compartimentu aerotermei.
Ceva e in neregula acolo, in rest totu e ok calorifer caldura nou, voletii sun inchisi( lipti cu silicon), compartimentu e antifonat si izolat. Caldura numa in partea dreapta la aeroterma, in stanga nu da caldura. Atasez poze This post has been edited by paul-tm: 12 Oct 2010, 10:13 Attached thumbnail(s) DSC00722.JPG ( Size: 123.43k ) Number of downloads: 657 DSC00723.JPG ( Size: 129.15k ) Number of downloads: 551 DSC00724.JPG ( Size: 107.7k ) Number of downloads: 515 DSC00725.JPG ( Size: 131.91k ) Number of downloads: 452 DSC00726.JPG ( Size: 110.73k ) Number of downloads: 433 DSC00727.JPG ( Size: 104.58k ) Number of downloads: 431 |
--------------------
opel
astra f-cc
1996
- TM-23-GZV
|
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 26th April 2024 - 10:22 |