DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

8 Pages < 1 2 3 4 5 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Ce ati alege? Logan benzina + GPL sau cu 1.5 dci?, va rog motivati alegerea..

benzina + GPL sau 1. dci 65 cp?
 
Benzina + GPL [ 208 ] ** [40.15%]
Diesel 1.5 dci, 65 cp [ 310 ] ** [59.85%]
Total Votes: 518
Guests cannot vote 
AlezzDWC
post 2 Aug 2005, 23:43
Post #61


Membru


Group: Members
Posts: 124
Joined: 19 April 05
From: Bucuresti,o zona rau famata.




Daca modelul break o sa aiba un motor mai serios de 1.9 nu neaparat TD, mai linistit in trepidatii care sa nu desfaca caroseria in bucati dupa 2 ani ma bag si eu la unul biggrin.gif .

This post has been edited by AlezzDWC: 2 Aug 2005, 23:45


--------------------
Daewoo Cielo E-TEC 2 - B-81-RGE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ashu
post 9 Aug 2005, 17:02
Post #62


Membru erectil


Group: Members
Posts: 674
Joined: 10 December 02
From: Bucuresti




De ce ai prefera un Diesel aspirat de 1.9 unuia turbo mai mic? blink.gif wacko.gif E mai galagios, mai puturos, consuma mai mult, nu vad nici un avantaj. Daca or sa puna ce vrei tu or sa aiba acelasi succes ca si cu Solenza Diesel... adica un fiasco total.


--------------------
Pejo 206 2.0 HDi 2002 - -
Ramas bun, ne vedem pe alt forum!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DigitalScribe
post 16 Aug 2005, 14:22
Post #63


Scribul Digital


Group: Members
Posts: 1.249
Joined: 5 October 04
From: Iasi




1. GPL-ul mai are si avantajul ca poate fi pus dupa ce te plictisesti de benzina. Instalatiile din ziua de azi sunt net superioare celor care erau pe vremuri si nu mai sunt probleme la reglat periodic instalatia si asa mai departe.
2. La economie de combustibil am facut niste calcule si GPL-ul e clar mai ieftin decat cu motorina.
3. DCi-ul desi poate fi un motor bun va avea de inghitit motorina noastra care nu stiu cat de buna e.
4. Hmm... daca vreti sa aflati despre uzura intrebati taximetristii cu GPL care-i treaba cu GPL. Daca nu aveti argumente stiintifice sa sustineti un caz sau altul faceti un studiu asupra celor care utilizeaza GPL. Vedeti mai jos ce nu face GPL si face benzina.
5. Citisem pe undeva printr-o revista franceza cum ca Logan va avea motorizarea de 1.4 convertita si la GPL in viitorul apropiat... din fabrica. Nu stiu cat de adevarat e.
6. Chiar daca GPL scade putin din puterea motorului tot benzinarul pe GPL va avea mai multi cai decat Diesel-ul, mai ales motorizarea de 1.6 curenta si viitoarea cu 16 valve.
7. Motorul vine de pe Clio Diesel si motorul de pe Clio se stie ca are (sau a avut) niste probleme cu pompa de injectie.
8. Dieselul face zgomot mai puternic decat benzinarul, cel putin la relanti si la viteze mai mari. La viteze medii pare foarte silentios (zic din experienta cu un Clio 1.5 DCi iar Logan nu stiu daca va fi la fel de bine insonorizat).

De ce sa aleg DCi 1.5 ?
Pare mai flexibila optiunea benzina si mai tarziu GPL.
Motoarele pe benzina sunt mai putin pretentioase.

Intrebari puse frecvent despre GPL:
http://www.e-lpg.com/faqauto.asp
QUOTE
Unlike petrol, which enters the engine as a fine mist, LPG enters the engine as a gas. This means that under cold start conditions the unburned petrol washes down the cylinder wall diluting and removing the lubricating oil. LPG therefore extends the life of the oil and decreases engine wear. In addition to this the clean burning properties of LPG extend the life of spark plugs.

Faza e ca in general cold-start-ul se face pe benzina in sistemele duale...


Ca si referinta la viitor si cred ca fara a avea legatura cu ce se discuta aici, motorizarea pe benzina are mai multe perspective in a primi un combustibil alternativ, vezi GPL deja, metanolul (care in SUA se pare ca-i la moda), hidrogenul si asa mai departe. Motorizarile diesel beneficiaza doar de produsele vegetale uleioase (rapita, soia; apropos: primul Diesel facut de omul cu numele Diesel a mers cu unt de arahide si mai tarziu a aparut motorina obtinuta din petrol care era mai ieftina si mai usor de produs) iar alte adaptari precum GPL pe diesel sunt problematice.

Alte link-uri despre GPL:
http://www.greenfuel.org.uk/guide/ <- un ghid util pentru cei care vor sa-si puna GPL
http://www.greenfuel.org.uk/faqs/
http://www.autogaschallenge.com.au/Common_...ons/default.htm
http://www.bp.com.au/products/LPG/lpg_product_info.asp
http://www.naftc.wvu.edu/technical/indepth/LPG/LPG.html
http://gaspoweruk.com/_wsn/page2.html

This post has been edited by DigitalScribe: 16 Aug 2005, 15:02


--------------------
Renault Espace V Renault Zoe D-Max 2022 - n/a
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ashu
post 16 Aug 2005, 18:50
Post #64


Membru erectil


Group: Members
Posts: 674
Joined: 10 December 02
From: Bucuresti




QUOTE(DigitalScribe @ 16 Aug 2005, 14:22)
6. Chiar daca GPL scade putin din puterea motorului tot benzinarul pe GPL va avea mai multi cai decat Diesel-ul, mai ales motorizarea de 1.6 curenta si viitoarea cu 16 valve.
*


Cai cu care faci ce? Dau pariu cu tine ca dci-ul ala de 65 de cai va fi mai fasnet decat benzinarul de 1.4, asa cum e el cu 10 cai mai putin. Nu vorbesc despre in cat timp scrie in carte ca face suta, ca aia nu-i relevant, ci de feelingu in exploatarea de zi cu zi.


--------------------
Pejo 206 2.0 HDi 2002 - -
Ramas bun, ne vedem pe alt forum!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DigitalScribe
post 16 Aug 2005, 20:14
Post #65


Scribul Digital


Group: Members
Posts: 1.249
Joined: 5 October 04
From: Iasi




QUOTE(ashu @ 16 Aug 2005, 18:50)
Cai cu care faci ce? Dau pariu cu tine ca dci-ul ala de 65 de cai va fi mai fasnet decat benzinarul de 1.4, asa cum e el cu 10 cai mai putin.  Nu vorbesc despre in cat timp scrie in carte ca face suta, ca aia nu-i relevant, ci de feelingu in exploatarea de zi cu zi.
*


Nu neg ce spui. E foarte posibil si ramane sa vedem. Cert e ca si GPL-ul e o solutie care poate functiona foarte bine si fara probleme deosebite daca toate lucrurile sunt facute cum trebuie.

Pana una alta am facut un tabel in Excel (de fapt OpenOffice dar am salvat si in format Excel) care ajuta la calculul economiilor la combustibil in ce priveste Diesel-ul si GPL-ul versus benzina.

Va trebui sa schimbati extensia ca sa puteti folosi fisierele (sa stergeti .jpg).

This post has been edited by DigitalScribe: 16 Aug 2005, 20:20

Attached thumbnail(s)
consum.xls.jpg ( Size: 13k ) Number of downloads: 891


--------------------
Renault Espace V Renault Zoe D-Max 2022 - n/a
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Raoul
post 12 Sep 2005, 14:19
Post #66


Membru incepator


Group: Members
Posts: 78
Joined: 7 July 05
From: Curtea de Arges




Benzina + GPL pe motorul de 1,6 in conditiile in care instalatia este pusa din fabrica.


--------------------
DACIA berlina - AG-78-LIR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hash
post 13 Sep 2005, 10:53
Post #67


calculatorist


Group: Members
Posts: 1.388
Joined: 13 September 04




Benzina (eventual GPL). Cu banii dati pe reparatiile diesel-ului si pretul mai mare, merg 50k km chiar cu 50 mii kilu' de benzina. Nu cred c-o sa fac cu masina 100k km ca o sa se termine petrolu' pana atunci. Pur si simplu.


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gamezcdr
post 14 Sep 2005, 18:57
Post #68


Membru


Group: Members
Posts: 170
Joined: 5 June 04




Se da o diferenta de 2 litri la 100 km intre un diesel si o benzinuta: 6 litri diesel 8 litri benzinuta.
Cost carburant 100.000 km:
- diesel 6.000 litri motorina x 32.500 = 195 milioane lei
- benzina 8.000 litri benzina x 35.800 = 286 milioane lei
Diferenta in favoarea diesel: 91 milioane lei (2500 euro)
Diferenta la achizitionare in defavoare diesel: -1.000 euro
Total: 2500-1000=1500 euro castig diesel la 100.000 km
sau dieselul se amortizeaza dupa 40.000 km. Sint oameni care fac distanta asta in 5-7 ani (de exemplu eu) deci pentru astia nu se merita. Daca punem la socoteala ca reviziile la diesel se fac mai repede si piesele sint mai scumpe limita de 40.000 km creste.


--------------------
Reanault Kadjar 1.2 TCE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
paulp
post 14 Sep 2005, 19:11
Post #69


Bagator de seama!


Group: Members
Posts: 3.098
Joined: 31 July 03
From: Iasi




Domnu, lamureste-ma si pe mine cum se fac revizile la diesel mai repede? Ca nu prea pricepui....
La mine in carte scrie la 15 mii, la matale la cit?
Intr-adevar filtrul de motorina e dublu fata de cel pe benzina, dar in rest uleiul (de calitate), filtrele de aer, filtrul de ulei, curelele de distributie (apropo la diesel se schimba la 90 mii nu la 60 cum e la benzinare wink.gif) au preturi aproximativ egale.


--------------------
Fiat Linea Active, 2011 - PAD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 14 Sep 2005, 21:00
Post #70


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




sincer daca asa avea $ nu as lua lgn ,dar daca as alege as alege diesel pt ca hmm nu imi place gpl de loc!


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andu911
post 14 Sep 2005, 21:08
Post #71


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.164
Joined: 18 February 05
From: Bucuresti - Berceni




Motoru asta de Logan Diesel are amortizor de vibratii in volanta. Deci nu o sa se zgaltaie masina niciodata.

gamezcdr unde ai facut tu testele alea ? cu 6 litri diesel si 8 benzina ? la mioveni ? Pai daca mergi in oras, nu scazi sub 10 la loganu de 1,4 ...si fac pariu ca nici dieselu nu consuma doar 6.
In general cine merge in oras mult isi ia GAZ.
Cine merge afara mult isi ia Diesel.
Iar cine merge putin isi ia benzina.

Nu se merita sa faci taxi pe diesel, cum nu se merita sa iei o masina pe gaz pt drumuri lungi.


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gamezcdr
post 14 Sep 2005, 21:20
Post #72


Membru


Group: Members
Posts: 170
Joined: 5 June 04




QUOTE(paulp @ 14 Sep 2005, 21:11)
Domnu, lamureste-ma si pe mine cum se fac revizile la diesel mai repede? Ca nu prea pricepui....
La mine in carte scrie la 15 mii, la matale la cit?
Intr-adevar filtrul de motorina e dublu fata de cel pe benzina, dar in rest uleiul (de calitate), filtrele de aer, filtrul de ulei, curelele de distributie (apropo la diesel se schimba la 90 mii nu la 60 cum e la benzinare wink.gif) au preturi aproximativ egale.
*


E vorba de Logan Diesel 10.000 km fata de Logan benzina 15.000 km. Esti pe forumu Dacia www.daciaclub.ro daca nu stiai.


--------------------
Reanault Kadjar 1.2 TCE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gamezcdr
post 14 Sep 2005, 21:23
Post #73


Membru


Group: Members
Posts: 170
Joined: 5 June 04




QUOTE(andu911 @ 14 Sep 2005, 23:08)
Motoru asta de Logan Diesel are amortizor de vibratii in volanta. Deci nu o sa se zgaltaie masina niciodata.

gamezcdr unde ai facut tu testele alea ? cu 6 litri diesel si 8 benzina ? la mioveni ? Pai daca mergi in oras, nu scazi sub 10 la loganu de 1,4 ...si fac pariu ca nici dieselu nu consuma doar 6.
In general cine merge in oras mult isi ia GAZ.
Cine merge afara mult isi ia Diesel.
Iar cine merge putin isi ia benzina.

Nu se merita sa faci taxi pe diesel, cum nu se merita sa iei o masina pe gaz pt drumuri lungi.
*


E vorba de diferenta de consum diesel/benzina poti pune acolo si 3, 4, 5 sau 10 litri ideea e calculul care se face nu sintem la NASA sa calculam cu precizie de centrimetri cand se amortizeaza dizelu. Si depinde si cum conduci frigideru poti sa scoti 8 litri linistit in oras. Io zic ca tocmai la taxi se merita diesel de ce spui ca nu se merita ?


--------------------
Reanault Kadjar 1.2 TCE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
paulp
post 14 Sep 2005, 21:38
Post #74


Bagator de seama!


Group: Members
Posts: 3.098
Joined: 31 July 03
From: Iasi




De unde a-i scos-o ca la LGN diesel se face revizia la 10 mii, ca nici nu aparu modelu 182.gif:

Cine are un Clio dci sa ne lamureasca la cit se face revizia smile.gif?



--------------------
Fiat Linea Active, 2011 - PAD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andu911
post 14 Sep 2005, 21:50
Post #75


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.164
Joined: 18 February 05
From: Bucuresti - Berceni




QUOTE(gamezcdr @ 14 Sep 2005, 21:23)
E vorba de diferenta de consum diesel/benzina poti pune acolo si 3, 4, 5 sau 10 litri ideea e calculul care se face nu sintem la NASA sa calculam cu precizie de centrimetri cand se amortizeaza dizelu. Si depinde si cum conduci frigideru poti sa scoti 8 litri linistit in oras. Io zic ca tocmai la taxi se merita diesel de ce spui ca nu se merita ?
*



Motoarele diesel sunt de drum lung. Opriri - porniri, accelerari dese, sunt daunatoare. Incep tachetii sa se auda, devin mai galagioase.

This post has been edited by andu911: 14 Sep 2005, 21:52


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Phileas
post 15 Sep 2005, 06:41
Post #76


Membru


Group: Members
Posts: 108
Joined: 28 October 04
From: Bucuresti




eu am auzit la stiri cand l-au lansat ca reviziile se fac la 10.000 km spre deosebire de benzinar la 15.000


--------------------
DACIA SupeRNova 2002 Rapsodie
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
paulp
post 15 Sep 2005, 07:49
Post #77


Bagator de seama!


Group: Members
Posts: 3.098
Joined: 31 July 03
From: Iasi




Si de cind avem noi jurnalisti asa de informati, incit sa aiba habar de ce vorbesc smile.gif

In materie de masini, majoritatea stiristilor, au un singur neuron in dotare si pe ala il folosesc ca sa se pieptene in oglinda retrovizoare 243.gif

O sa intreb pe forumul Reno, pe posesorii de Clio dci, la cit au ei reviziile wink.gif


--------------------
Fiat Linea Active, 2011 - PAD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gamezcdr
post 15 Sep 2005, 08:51
Post #78


Membru


Group: Members
Posts: 170
Joined: 5 June 04




In manualul meu de Logan benzina scrie ca reviziile la MPI se fac la 15.000 km iar la dci (cred ca e diesel nu ? smile.gif) se fac la 10.000 km. RTFM. Read the Fucking Manual. Oricum cred ca un diesel rezista la 300-400.000 de km. Gresesc eu oare ?


--------------------
Reanault Kadjar 1.2 TCE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andu911
post 15 Sep 2005, 12:22
Post #79


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.164
Joined: 18 February 05
From: Bucuresti - Berceni




QUOTE(gamezcdr @ 15 Sep 2005, 08:51)
In manualul meu de Logan benzina scrie ca reviziile la MPI se fac la 15.000 km iar la dci (cred ca e diesel nu ? smile.gif) se fac la 10.000 km. RTFM. Read the Fucking Manual. Oricum cred ca un diesel rezista la 300-400.000 de km. Gresesc eu oare ?
*



Daca mergi frumos cu el rezista, daca nu, tine mai putin decat un benzinar. Oricum mi se pare cam devreme la 10.000 km sa ii faci revizia, dar...cu cat mai des cu atat mai bine.


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
inconturnabil
post 15 Sep 2005, 14:31
Post #80


Membru


Group: Members
Posts: 135
Joined: 14 July 04




QUOTE(paulp @ 15 Sep 2005, 08:49)
Si de cind avem noi jurnalisti asa de informati, incit sa aiba habar de ce vorbesc smile.gif

In materie de masini, majoritatea stiristilor, au un singur neuron in dotare si pe ala il folosesc ca sa se pieptene in oglinda retrovizoare 243.gif

O sa intreb pe forumul Reno, pe posesorii de Clio dci, la cit au ei reviziile wink.gif
*



15 000 Km sau 1an pentru toate motorizarile


--------------------
ALFA ROMEO GIULIETTA 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
paulp
post 15 Sep 2005, 16:26
Post #81


Bagator de seama!


Group: Members
Posts: 3.098
Joined: 31 July 03
From: Iasi




Deci in privinta reviziilor e oarecum egalitate.
Ramine diferenta de pret a motorului, si.... lucru putin luat in seama, calitatea motorinei de la noi.
Daca la benzina ai de unde alege, si ca sortimente si ca producatori, la motorina e jale. Ai 2 tipuri, si dai cu banu sa nimeresti o statie care sa aiba concentratia corecta de sulf, care sa nu fi incurcat aditivii, etc.


--------------------
Fiat Linea Active, 2011 - PAD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gamezcdr
post 16 Sep 2005, 05:09
Post #82


Membru


Group: Members
Posts: 170
Joined: 5 June 04




Daca la tine 10.000 = 15.000 inseamna ca ai terminat ceva liceu uman unde nu v-o stresat cu matematica. Motivul ptr care e 10.000 e calitatea indoielnica a motorinei. Puteau pune si pe Solenza dci dar au fost 2 motive pt care nu l-au pus unul a fost legat de calitatea motorinei.


--------------------
Reanault Kadjar 1.2 TCE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
paulp
post 16 Sep 2005, 08:02
Post #83


Bagator de seama!


Group: Members
Posts: 3.098
Joined: 31 July 03
From: Iasi




QUOTE
15 000 Km sau 1an pentru toate motorizarile

Nu incerca sa ma provoci inutil, si s-o tii ca gaia cu 10 mii ala al tau.
Reviziile se fac la 15000 si la diesel si la benzinare.
Ca EU le fac la 10 mii e treaba mea, dar cartea de service spune la 15 mii.

Si apropo, abtine-te de la comentarii stupide, ca nu ai nici cea mai mica idee nici cine sint, nici ce facultate am terminat 022.gif Nu de alta dar s-ar putea sa fii tare surprins si sa cauti gaura de sarpe mai abitir.


--------------------
Fiat Linea Active, 2011 - PAD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
inconturnabil
post 16 Sep 2005, 13:16
Post #84


Membru


Group: Members
Posts: 135
Joined: 14 July 04




Pote nu am fost foarte clar:
pentru Clio Symbol indiferent de motorizare reviziile se fac la 15 000 km sau 1 an
pentru Logan :
Diesel - reviziile se fac la 10 000 sau 1 an
Benzina -15 000 sau 1 an


--------------------
ALFA ROMEO GIULIETTA 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
inconturnabil
post 16 Sep 2005, 13:16
Post #85


Membru


Group: Members
Posts: 135
Joined: 14 July 04




Pote nu am fost foarte clar:
pentru Clio Symbol indiferent de motorizare reviziile se fac la 15 000 km sau 1 an
pentru Logan :
Diesel - reviziile se fac la 10 000 sau 1 an
Benzina -15 000 sau 1 an


--------------------
ALFA ROMEO GIULIETTA 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
paulp
post 16 Sep 2005, 13:18
Post #86


Bagator de seama!


Group: Members
Posts: 3.098
Joined: 31 July 03
From: Iasi




Si acuma spui asta 022.gif

Sa ma fac de ris in fata omului, eeeee, lasa, lasa, ca te-oi prinde eu cu Loganu diesel si sa vezi ce-ti fac (glumesc, desigur wink.gif)


--------------------
Fiat Linea Active, 2011 - PAD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
inconturnabil
post 16 Sep 2005, 13:24
Post #87


Membru


Group: Members
Posts: 135
Joined: 14 July 04




Imi cer scuze, pe viitor o sa fiu mai atent


--------------------
ALFA ROMEO GIULIETTA 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
paulp
post 16 Sep 2005, 13:27
Post #88


Bagator de seama!


Group: Members
Posts: 3.098
Joined: 31 July 03
From: Iasi




Acum vine intrebarea 2, cum p*zda ma-sii dci-ul de la Clio e mai cu mot decit dci-ul de la ZKR?

Adica daca-i acelasi motor, de ce are revizii diferite?
Ceva e putred, si nu in Danemarca, ia sa-l sun pe Talagescu sa mai punem de-un miting 243.gif


--------------------
Fiat Linea Active, 2011 - PAD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gamezcdr
post 16 Sep 2005, 15:56
Post #89


Membru


Group: Members
Posts: 170
Joined: 5 June 04




Motoru e acelasi si e ciudat ca dacia zice 10.000 km io zic ca ei stiu ca astia cu diesel merg mult si vor sa fac un ban cinstit pe spinarea lor smile.gif.
Paul scuza-ma daca am fost necioplit da am crezut ca ai vazut ca tipu o zis ca la Clio e 15.000 si ma miram de ce tot insistai smile.gif.


--------------------
Reanault Kadjar 1.2 TCE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
paulp
post 16 Sep 2005, 16:13
Post #90


Bagator de seama!


Group: Members
Posts: 3.098
Joined: 31 July 03
From: Iasi




Asta nu pricepeam nici eu, dar intre timp am aflat din alte surse, ca datorita conditiilor climato-geografice de la noi (adica bizonul carpatin care-si bate joc de motorina insotit de bourul care nu stie cum se curata soselele de praf) se impune un termen mai scurt al reviziilor la diesel sad.gif

Eu oricum fac reviziile la 10 mii, desi Ford recomanda 15 mii, iar ulei pun doar de al mai scump wink.gif, dar acelasi lucru e valabil si la benzinare, care circula mult in oras, unde praful e omniprezent, iar calitatea benzinei e renumita....

Ce dracu am vrut sa spun?
A, adica e acelasi lucru, important e la ce-ti trebuie masina.

Mergi mult afara, faci multi km sau stai in zone cu multe pante si ai nevoie de cuplu la turatii joase, iti iei diesel.
Faci putini km, te fitii mai mult in oras, benzina, eventual cu GPL pentru taxi wink.gif.


--------------------
Fiat Linea Active, 2011 - PAD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
8 Pages < 1 2 3 4 5 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 23rd April 2024 - 23:33
Forum Renault