DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Apa: ba e, ba nu e

Andu
post 23 Sep 2003, 08:11
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 294
Joined: 24 May 02
From: Bucuresti




Deja incepe sa devina enervant
Ma uit la vasul de expansiune, nivleul lichidului e pe minim. Stiu ca am probleme cu radiatorul, nu-i nevoie sa-mi spuneti. Revenid, ca un om ce tine oarecum la masina sa, m-am gandit sa completez, deschid capacul, faaaaaaaaaas, lichidul vine la nivel maxim. Mai am si capacul cu arcul de la supapa slabit. Ce se-ntampla doctore?


--------------------
Opel Astra H ABS+EBD+EBA+CBC+DDS ESP+TC+UCL TPMS.... 2006 - fost GGA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AL
post 23 Sep 2003, 09:32
Post #2


Member


Group: Members
Posts: 2.495
Joined: 8 July 02
From: Bucuresti




sa fie oare vorba de o depresiune care s-a creat...?.... cand motorul e cald si functioneaza apare o suprapresiune (raportat la presiunea atmosferica)... deci prin gaurile sistemului se pierde lichid... la racire insa e posibil ca presiunea sa ajunga sub cea atmosferica... dar asta numai daca gaurile sistemului se inchid odata cu racirea!... deci ai circuit etans sub o anumita temperatura.....


poate ca am aberat, dar cred ca este posibila o astfel de explicatie.... ar mai fi si woodoo smile.gif... oricum, sfatul meu este sa te apuci sa pui la punct odata sistemul de racire!


--------------------
Skoda KAROQ 2019 - B-21-NEW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Liviu
post 23 Sep 2003, 09:46
Post #3


expat naiv


Group: Banned
Posts: 3.526
Joined: 5 July 02
From: Peste gard




Eu cred ca ai ceva aer in instalatie .. aerul se comprima foarte tare .. asa se poate explica diferenta mare de nivel intre motor cald si motor rece ... dau si eu cu parerea smile.gif


--------------------
. . .
-= age is just a number =-
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
post 23 Sep 2003, 10:57
Post #4





Group:
Posts: 0
Joined: --


Warn: (0%) -----


In primul rind controleaza f.f.bine sa nu ai scurgeri de lichid pe undeva. Gindeste-te la o treaba, cu aerul, cum zicea si Liviu, dar daca curge lichid intra aer in locul lui( logic zic eu ), deci de acolo aerul. Dupa ce ai verificat sa nu ai scurgeri, daca ai remediezi, daca nu, iti recomand sa golesti complet instalatia si sa o reumpli, chiar cu antigel nou vrei, si sa o aerisesti ca la carte. Eu asa as face pentru mine, sper sa nu fie nevoie.


--------------------
User is offlinePM
Go to the top of the page
+
Andu
post 24 Sep 2003, 08:05
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 294
Joined: 24 May 02
From: Bucuresti




Atunci cand se face preiune, aerul din instlatie se comprima, stiu asta. Ce nu inteleg este de ce nu iese prin supapa de la capac, mi s-a mai scurtat si arcul de la supapa cu o spira si cu toate astea tot nu-l da afara. Oare supapa aia chiar a fost calculata de cineva?
Ca sa raspund la intrebarea cu scurgerile: da, curg ambele radiatoare.
Eu voiam sa pot completa lichidul de racire, lucru pe care pur si simplu nu-l pot face. Sau imi recomandati sa umplu pana la refuz borcanul ala pentru a avea nivelul bun in functionare?


--------------------
Opel Astra H ABS+EBD+EBA+CBC+DDS ESP+TC+UCL TPMS.... 2006 - fost GGA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
miki
post 24 Sep 2003, 08:25
Post #6


#Hırsızlargibigeceniniçine


Group: Members
Posts: 1.007
Joined: 30 July 02
From: Bucuresti




Verifica dimineata inainte de a porni masina si daca nuvelul lichidului nu te satisface (sub minim) completeaza atunci pina aproape de maxim (cca. 3/4).
Fa verificarile todeauna in aceleasi conditii, de preferat cu motorul rece si in acelesi loc de paracare


--------------------
Renault Sedan 1.6 16V / Megane IV 1.33 TCE 2004 / 2019 - XX-B-XXX
#Hırsızlargibigeceniniçine

Funken Kurbelwelle
Uzun Araç!
Değer Aºılırsa
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ADN
post 24 Sep 2003, 08:36
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 35
Joined: 25 May 02
From: Bucuresti




Mai intai incearca sa-ti rezolvi problema cu radiatoarele si abia dupa aceea diagnosticheaza instalatia de racire.
Atata vreme cat ai un radiator plangacios nu poti trage o concluzie obiectiva despre sistemul de racire.

Bafta


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
post 24 Sep 2003, 10:21
Post #8





Group:
Posts: 0
Joined: --


Warn: (0%) -----


Supapa aia teoretic are o anumita forta. Tot teoretic service-urile trebuie sa aiba o instalatie de verificare a presiunii de deschidere. Asa scrie in carti. Insa realitatea din pacate este cea pe care o stim toti sad.gif


--------------------
User is offlinePM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 10th May 2024 - 04:51
Forum Renault