DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages  1 2 3 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Micsorarea rap de compresie pt turbo

Ciumonk
post 1 Jun 2005, 14:19
Post #1


EPURUL UCIGAS


Group: Members
Posts: 429
Joined: 10 April 04
From: Oradea




Am scris si pe alte topic-uri dar nu mi s-a raspuns asa ca am facut un topic nou,care probvabil va fi inchis.Oricum,asta e problema:ce fac cu raportul de compresie 9:1?
O solutie ar fi sa iau cu freza din camera de ardere,umplut cu siringa,masurat,iarasi finisat,din nou umplut,masurat volum ,ca sa iasa toate camerele egaleetc-cam dificil.
Alta solutie ar fi sa iau o chiulasa de pe o dacie veche care avea motorul facut pt benzina proasta sau poate chiar o chiulasa de 1600(nu stiu dacase poate),asta daca nu imi gasesc mult visata chiulasa de Alpine Turbo.
Ideea nr 3,si cea mai putin fiabila ar fi sa pun 2 garnituri sau una groasa (am vazut la Kit-urile turbo pt BMW garnituri groase de cupru).


P.S.:Cumpar chiulasa de Alpine Turbo


--------------------
Fiat 500,Fiat 600 `64 Fiat 600 VTM, `65 VW 1200 - BH-xx-xxx;BH-xx-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dex lada
post 1 Jun 2005, 21:22
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 442
Joined: 20 October 04
From: Bucuresti




mai exista si solutia 4:

"da- le la cap pistoanelor" smile.gif mai poti sa iei un pic din pistoane partea de sus.

unele pistoane sunt prevazute cu niste "scobituri" in ele in parte de sus care au rol de a micsora compresia poti sa mai faci unele, sau una mai mare din cele doua (poza 1) ,dar e mai greu si nu e recomandat.
Cea mai usoara este sa iei din capul pistonului.

This post has been edited by dex lada: 1 Jun 2005, 21:32

Attached thumbnail(s)
kshm.jpg ( Size: 9.18k ) Number of downloads: 1148
kshmeh.jpg ( Size: 13.14k ) Number of downloads: 1115


--------------------
lada 2105 - secret
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ciumonk
post 1 Jun 2005, 22:08
Post #3


EPURUL UCIGAS


Group: Members
Posts: 429
Joined: 10 April 04
From: Oradea




Daa bun asta se poate face dar nu la pistonul de Dacie standard.
Daca ai pistoanele de Alpine(forjate!!!!),care au din start o "scobitura" atunci da,dar daca iei din capul pistonului normal o sa ii micsorezi drastic rezistenta mecanica.Cea ma buna solutie ramane totusi frezarea chiulasei,deoarece pistoanele de Alpine Turbo costa foarte mult.


--------------------
Fiat 500,Fiat 600 `64 Fiat 600 VTM, `65 VW 1200 - BH-xx-xxx;BH-xx-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ciumonk
post 2 Jun 2005, 18:58
Post #4


EPURUL UCIGAS


Group: Members
Posts: 429
Joined: 10 April 04
From: Oradea




Chiar nimeni nu vrea sa ma ajute?


--------------------
Fiat 500,Fiat 600 `64 Fiat 600 VTM, `65 VW 1200 - BH-xx-xxx;BH-xx-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B-34-SGM
post 2 Jun 2005, 19:16
Post #5


Membru de partid


Group: Members
Posts: 1.397
Joined: 16 February 04
From: Drumul Taberei Customs




da iti este greu sa iei pe strung din pistoane, si sa le scobesti un pic??? au facut bietii asa ceva, si a mers foarte bine

o sa iti pun o poza cu un piston facut asa, si o sa iti explic ce trebuie facut

P.S. nu te chinuii aiurea, la bani dati pe adaptari, iei un motor turbo complet! deci renunta la idee!


--------------------
Dacia 1310 RACING 1991 full fara piele - B 34 SGM
www.prelucrariSIRA2000.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ciumonk
post 2 Jun 2005, 19:26
Post #6


EPURUL UCIGAS


Group: Members
Posts: 429
Joined: 10 April 04
From: Oradea




Ok,stiu ca toata lumea vrea sa renunt,dar daca au mai facut "baetii" asa ceva inseamna ca se poate.Dar totusi nu ii scad tare de tot rezistenta pistonului daca il scobesc?Si bani prea multi nu mai am de dat,am turbina,galeriile se fac,trebuie sa cumpar carburator(si ax cu came etc +modificari traditionale la chiulasa),am wastegate-ul si bov,intercooler-ul e aranjat.Astea sunt chestiile scumpe.Restul se rezolva

Deci trebuie luat cam 9-10 cm3 .Din piston si din chiulasa.Pune poza sau instructiuni te rog.

This post has been edited by Ciumonk: 2 Jun 2005, 20:21


--------------------
Fiat 500,Fiat 600 `64 Fiat 600 VTM, `65 VW 1200 - BH-xx-xxx;BH-xx-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dex lada
post 2 Jun 2005, 21:41
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 442
Joined: 20 October 04
From: Bucuresti




de ce sa mai iei din chiulasa ? ca sa mai maresti raportul de compresie si sa ajungi de unde ai plecat ?

daca ti-e greu sa faci scobiturile poti sa incerci cu o "gaura" ca in poza ,a bagat strungul si gata "gaura".

This post has been edited by dex lada: 2 Jun 2005, 21:45

Attached thumbnail(s)
a130.jpg ( Size: 25.14k ) Number of downloads: 1061


--------------------
lada 2105 - secret
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ciumonk
post 2 Jun 2005, 21:47
Post #8


EPURUL UCIGAS


Group: Members
Posts: 429
Joined: 10 April 04
From: Oradea




Era vorba de frezarea camerei,adica marirea volumului camerei de ardere,nu rabotarea chiulasei.
Si daca strunjesc pistonul in mijloc o sa crape,mai ales la presiunea la care o sa mearga motorul,din cauza turbinei.
Sgm unde sunt pozele?


This post has been edited by Ciumonk: 2 Jun 2005, 21:50


--------------------
Fiat 500,Fiat 600 `64 Fiat 600 VTM, `65 VW 1200 - BH-xx-xxx;BH-xx-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dex lada
post 2 Jun 2005, 21:49
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 442
Joined: 20 October 04
From: Bucuresti




eu zic ca te complici cu chiulasa. Cred ca atentia ta trebuie sa se indrepte catre pistoane.


--------------------
lada 2105 - secret
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ciumonk
post 2 Jun 2005, 21:51
Post #10


EPURUL UCIGAS


Group: Members
Posts: 429
Joined: 10 April 04
From: Oradea




Pai sa puna Sgm pozele si instructiunile exacte cu strunjirea,frezarea pistoanelor.


--------------------
Fiat 500,Fiat 600 `64 Fiat 600 VTM, `65 VW 1200 - BH-xx-xxx;BH-xx-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bodel
post 3 Jun 2005, 18:14
Post #11


rege`n tara orbilor


Group: Members
Posts: 217
Joined: 2 April 04
From: Bucuresti




Cauta bine in magazine ca se gaseste set motor ptr Dacia Pick-Up de 1400cmc cu pistoane gata scobite, am facut vara trecuta un motor cu asa ceva.


--------------------
dacia 1410 Sport 1989 - B 25 RLR
Low Rider Sport
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ciumonk
post 3 Jun 2005, 18:45
Post #12


EPURUL UCIGAS


Group: Members
Posts: 429
Joined: 10 April 04
From: Oradea




Dar pot sa te intreb de ce erau scobite?Daca motorul e aspirat de ce sa micsoreze raportul de compresie?


--------------------
Fiat 500,Fiat 600 `64 Fiat 600 VTM, `65 VW 1200 - BH-xx-xxx;BH-xx-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bodel
post 3 Jun 2005, 18:51
Post #13


rege`n tara orbilor


Group: Members
Posts: 217
Joined: 2 April 04
From: Bucuresti




QUOTE(Ciumonk @ 3 Jun 2005, 20:45)
Dar pot sa te intreb de ce erau scobite?Daca motorul e aspirat de ce sa micsoreze raportul de compresie?
*


Habar nu am dar omul asa a avut pe masina asa i-am pus ca sa nu ma doar capu`cu el (propietarul nu capu`) ca erea cam dus cu pluta laugh.gif


--------------------
dacia 1410 Sport 1989 - B 25 RLR
Low Rider Sport
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tm8bnz
post 3 Jun 2005, 22:29
Post #14


turbomatic


Group: Members
Posts: 379
Joined: 13 March 05
From: RO,TM




Mah,terminati cu prostiile,cu scobitu in pistoane...alea de alpine sunt forjate si orice piston de dacie nu rezista la temperatura unui motor turbo.Daca ai pistoane de Alpine Turbo originale,ai grija de ele ca de ochii din cap ca poate altele nu mai vezi in viata asta,daca intelegi ce zic.
Daca vrei sa scazi rep de compresie exista O SINGURA SOLUTIE,garnitura facuta la comanda din alu sau cupru.Si pt salvarea ta,exista un personaj foarte dibace in TM care face asa ceva...iti calculezi grosimea la care vreu sa o faca si omu face cum iti doreste inima,numai ca o sa ii trebuiasca chiuloasa sau o garnitura originala,dar eu zic mai bine chiuloasa...sti de o treaba,ca vine la fix !


--------------------
Dacia 1.3T / Renault 5 GTT - 1986 / 1988 - TM8BNZ / TM88BNZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ABG
post 3 Jun 2005, 23:53
Post #15


Membru


Group: Members
Posts: 169
Joined: 11 May 04
From: Constanta




Daca nu vrei complicatii, pune un supercharger dar unul pentru carburatie si scapi de probleme. Ii stabilesti presiunea din roata de antrenare pana spargi pistonul - ca biela nu o rupi (se sparge pistonul inainte). Apoi inlocuiesti pistonul si mai dai putin in spate presiunea si ai o Dacie care merge la limita. Cu turbinele e belea mare.
Eu am o Dacie din '78 si ma gandeam sa-i pun turbina, NOS si alte de-astea dar putere mare nu castigam din motorul de 1.6 pe care il pusesem pe ea, asa ca am schimbat motorul.


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tm8bnz
post 4 Jun 2005, 07:51
Post #16


turbomatic


Group: Members
Posts: 379
Joined: 13 March 05
From: RO,TM




ABG,ai ziso si tu aici ca nuca in perete...pai omu vrea sa iasa cat mai ieftin,ce supercharger iti veni si tie...la banii aia ia alta masina !
Cum sa faci teste pana spargi pistonu,tu sti ce vorbesti acolo ?! Normal ca nu indoi biela...spargi pistonu care la randul lui iasa prin bloc si faci o gaura cat ideile tale de mare ! Mai bine indoi biela de cat sa spargi pistonu !
Iauzi,NOS peste Turbo pe un motor de generatie veche carburat.Baiete,prea mult NFS la activ ?!
Ai idee cum functioneaza NOS-ul sau macar ce inseamna,ca ma gandesc ca te-ai prins ca e o prescurtare la ceva !
Nu va suparati pe mine dar sunt satul de oameni ce arunca idei aiurea ca sa vada lumea cum ca stiu si ei de una,alta.
Avea Einstein o vorba buna ce am vazuto la un membru pe forum : "Orice PROST poate sti,scopul e sa INTELEGI !"

This post has been edited by tm8bnz: 4 Jun 2005, 12:46


--------------------
Dacia 1.3T / Renault 5 GTT - 1986 / 1988 - TM8BNZ / TM88BNZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ciumonk
post 4 Jun 2005, 09:48
Post #17


EPURUL UCIGAS


Group: Members
Posts: 429
Joined: 10 April 04
From: Oradea




Am cautat ca prostul un motor de Alpine,macar chiulasa si pistoane,dar n-am gasit nimic.Majoritatea nici macar nu stiau despre ce motor vorbesc.Am auzit ca intr-o localitate langa Turda(sau Cluj) exista un mare cimitir de masini,unde au fost vazute mai multe motoare Alpine.


--------------------
Fiat 500,Fiat 600 `64 Fiat 600 VTM, `65 VW 1200 - BH-xx-xxx;BH-xx-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ABG
post 4 Jun 2005, 15:41
Post #18


Membru


Group: Members
Posts: 169
Joined: 11 May 04
From: Constanta




tm8bnz, stiu mai multe decat crezi. Biela nu se indoaie ci se rupe ca e casanta (din fonta) si daca spargi pistonul nu se intampla nimic. La unele masini poate face o implozie in baia de ulei si arzi garniturile, nimic mai mult. Blocul nu il spargi. Daca rupi biela spargi blocul.
NOS pot pune si pe TRabant daca vreau si stiu ce e ala, iar daca vrei sa iesi ieftin cu modificarile pe Dacie la capitolul motor, il inlocuiesti cu unul mai performant luat de la dezmembrari si care vine fara bataie mare de cap. Eu m-am plictisit sa tot modific un motor de Dacie de 1.6 care oricum, mai mult de 110 CP nu scoate. Si astia cu peripetii - ca nu sunt cuzineti care sa reziste multe mii de KM, fie ei si nemtesti.
Ceal mai ieftin, ma repet, schimba motorul.


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ABG
post 4 Jun 2005, 15:46
Post #19


Membru


Group: Members
Posts: 169
Joined: 11 May 04
From: Constanta




Daca luati ca model R5 Turbo, motorul ala o fi semanandl el cu cel de Dacie dar nu prea mult. Altfel are ungerea si in plus, altele sunt materialelel folosite. SGM ar trebui sa stie mai multe ca a umblat cu motoare de Renault. Si daca mai spune cineva ca NOS-ul strica masina si bubuie motorul, sa se mai documenteze. Daca-i pus prost se poate strica motorul dar daca e pus cum trebuie, n-are nici pe dracu. Belea e daca bagi oxigen in motor ca ala chiar bubuie. De-aia s-a inventat NOS-ul. Asta era folosit si la avioane in timpul razboiului ... si pot continua povestile dar ma opresc si las cuvantul celor ce "stiu". Pana uan, alta, eu am pus un V6 pe DACIE si e functional.


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ciumonk
post 4 Jun 2005, 17:59
Post #20


EPURUL UCIGAS


Group: Members
Posts: 429
Joined: 10 April 04
From: Oradea




ABG, NOS e o firma,Nitrous Oxide Systems.Denumirea corecta este N2O(oxid de azot).
Si inca o chestie,fac masina pentru putere,nu pentru carat cartofi si varza de la piata,asa ca setul poate sa reziste 5000 km,pe mine nu ma intereseaza.Sa aiba si ea saracuta parte de o moarte glorioasa laugh.gif .

This post has been edited by Ciumonk: 4 Jun 2005, 18:01


--------------------
Fiat 500,Fiat 600 `64 Fiat 600 VTM, `65 VW 1200 - BH-xx-xxx;BH-xx-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ABG
post 4 Jun 2005, 18:23
Post #21


Membru


Group: Members
Posts: 169
Joined: 11 May 04
From: Constanta




Mai, asta stiam si eu, iar daca vrei simai corect, nu e "oxid de azot", ci "bioxid de azot" sau "dioxid de azot". NOS se foloseste ca denumire generala din cauza ca astia sunt celebri. Daca sti atat de multe desre chestiile astea, de ca nu sti mai cum sa pui turbo pe Dacie?
Fiti si voi mai rezonabili si nu incercati tot timpul sa aratati ca stiti cand de fapt aveti doar idei despre cum ar trebui sa fie.
O.K. am incehiat polemica. Ciumonk Daca vrei motor puternic, ei bine nu o sa-ti iasa din motorul de Dacie. Am un prieten care l-a impins destul de mult si a reusit sa faca o masina de 100 CP. Bag de seama ca tu vrei doar sa arati ca ai turbina ca de frunctionat nu o sa functioneze cum ar trebui. Cat despre presiuni de 0,7-0,8 bari, astea sunt SF-uri pe motoare de Dacie. Raportul de compresie la R5 e de 7,5:1 cred, iar presiunea turbinei e 0,7. Daca bagi mai mult de 0,3 pe Dacie o spargi.
Cauta te rog un topic "Dacia, masina de raliu" - acolo s-a discutat impingerea la maxim a motorului. Poate iti vine vre-o idee citind ce s-a scris acolo.
Eu de ce insist cu alt motor? Pentru ca am facut ce vrei sa faci tu acum si nu renteaza finaciar. Ia un motor de 1.8 si o sa alerge de o sa rupa.


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tm8bnz
post 4 Jun 2005, 19:13
Post #22


turbomatic


Group: Members
Posts: 379
Joined: 13 March 05
From: RO,TM




ABG,ok vad ca te sti,imi retrag majoritatea cuvintelor grele.
Totusi mie mi se pare ridicol cand aud toti tinerii zicand "urmatorul meu proiect e...NOS"...hai ma sa fim seriosi...generatia NFS care nici nu stiu principiul de functionare a motorului.Noroc ca e ala de "dincolo" care ii ia banu fraierului sa ii puna un sistem care ii va aduce nu mai mult de 20 cai pe un motor simplu aspirat compresie 10,deci un kick de inca 30Km/h peste topspeedul masinii (ca in topgear e safe sa ii dai drumu) si ii ia 1500euro cand 20 cai ii castigi cu usurinta dintr-o axa mai turbata si ai raspuns mai prompt plus beneficiezi de cai in fiecare treapta.Dar nuu...sa fie NOS !
Nu ma refer la un caz particular si nu fac referiri,vorbeam in general din ce aud de la "reiseri" locali.


--------------------
Dacia 1.3T / Renault 5 GTT - 1986 / 1988 - TM8BNZ / TM88BNZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ABG
post 5 Jun 2005, 00:35
Post #23


Membru


Group: Members
Posts: 169
Joined: 11 May 04
From: Constanta




tm8bnz, stii cum sta treaba? Dupa ce-i faci toate modificarile te gandesti ca mai poti scoate inca 20% din puterea motorului folosind NOS (sau dioxid de azot - ca sa vedeti ca stiu smile.gif )
Cred si eu ca daca ai 400 CP si mai scoti 20-30% din motor, asta inseamna 80-120 CP, demn de luat in seama.
Pe scurt, ai dreptate. Dar mai e si comoditatea - ai masina normala cu consum normal. Cand se umfla tarata in tine, bagi NOS si l-ai facut pe individu.
Pana la urma cum facem cu compresia? O micsoram sau schimbam motorul? Chestai cu garnitura de cupru mi se pare cea mai buna pentru partea financiara dar tare imi e ca o sa scape compresie.
Pistoanele alea scobite au si ele rolul lor. Acum o sa devin putin tehnic: Arderea se propaga pe toate directiile cu aceeasi viteza. Bine ar fi ca suprafata pistonului sa ocupe cea mai mare parte din camera de ardere astfel incat cea mai mare parte a exploziei sa-l impinga in jos, in loc sa impinga in suprafata chiuloasei. Avand scobitura in piston, se mareste "suprafata de contact" a exploziei cu pistonul.


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ciumonk
post 5 Jun 2005, 06:11
Post #24


EPURUL UCIGAS


Group: Members
Posts: 429
Joined: 10 April 04
From: Oradea




Corect,dar pentru asta imi trebuie pistoane forjate.De fapt oricum imi trebuie pistoane forjate,daca vreau sa-l imping la max.Si ABG,problema nu e ca stiu sau nu stiu ce sa fac si cum,ci ca nu se mai gasesc piese pentru masinile astea batrane.


--------------------
Fiat 500,Fiat 600 `64 Fiat 600 VTM, `65 VW 1200 - BH-xx-xxx;BH-xx-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
daciafan
post 5 Jun 2005, 07:24
Post #25


/


Group: Members
Posts: 1.670
Joined: 20 January 05




cool.gif cumpara-ti o masina ca lumea si nu te mai chinui!


--------------------
/ / /
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ciumonk
post 5 Jun 2005, 07:35
Post #26


EPURUL UCIGAS


Group: Members
Posts: 429
Joined: 10 April 04
From: Oradea




Vezi tu ce scrie acolo in semnatura mea?FIAT 500......Asta e masina adevarata......transformat(replica) intr-un Abarth 595(motor de 700 bineinteles) si mai incolo trantit un Motor M3 BMWPower de 200 caluti,rupi tot.Numai ca o sa decoleze.Si terminati cu off-topicurile.
Daca as mai gasi una ce bine ar fi.......

This post has been edited by Ciumonk: 5 Jun 2005, 07:36


--------------------
Fiat 500,Fiat 600 `64 Fiat 600 VTM, `65 VW 1200 - BH-xx-xxx;BH-xx-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 5 Jun 2005, 18:47
Post #27


__________________


Group: Members
Posts: 12.998
Joined: 4 September 04
From: -




QUOTE(ABG @ 5 Jun 2005, 01:35)
Arderea se propaga pe toate directiile cu aceeasi viteza. Bine ar fi ca suprafata pistonului sa ocupe cea mai mare parte din camera de ardere astfel incat cea mai mare parte a exploziei sa-l impinga in jos, in loc sa impinga in suprafata chiuloasei. Avand scobitura in piston, se mareste "suprafata de contact" a exploziei cu pistonul.
*



Ce sustii tu aici e un mare neadevar. Indiferent de forma suprafetei din capul pistonului (plana, scobita, in valuri, cum mai vreti voi...) forta exercitata asupra pistonului de catre gaze ESTE ACEEASI.


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ciumonk
post 5 Jun 2005, 19:40
Post #28


EPURUL UCIGAS


Group: Members
Posts: 429
Joined: 10 April 04
From: Oradea




Hahahahhahahahaha ,pentru orice corp scufundat intr-un fluid(si aerul sau amestecul e fluid) ,forta =presiune x suprafata,deci cu cat suprafata e mai mare cu atat forta e mai mare.


--------------------
Fiat 500,Fiat 600 `64 Fiat 600 VTM, `65 VW 1200 - BH-xx-xxx;BH-xx-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ABG
post 5 Jun 2005, 19:56
Post #29


Membru


Group: Members
Posts: 169
Joined: 11 May 04
From: Constanta




QUOTE(Muttley @ 5 Jun 2005, 20:47)
Ce sustii tu aici e un mare neadevar. Indiferent de forma suprafetei din capul pistonului (plana, scobita, in valuri, cum mai vreti voi...) forta exercitata asupra pistonului de catre gaze ESTE ACEEASI.
*



Nu am ziz ca difera forta de apasare. Ceea ce ai ziz e corect. Ce spun eu e ca daca suprafata de contact a pistonului cu gazul este mai mare, se pierde mai puti din efectul exploziei din caza ca ea impinge preponderent pistonul si nu chiuloasa.


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ciumonk
post 5 Jun 2005, 20:10
Post #30


EPURUL UCIGAS


Group: Members
Posts: 429
Joined: 10 April 04
From: Oradea




Deci in final forta exercitata asupra pistonului creste si se modifica distributia fortei in favoarea pistonului.

Intrebare intrebatoare:cum masor eu raportul de compresie fara sa dau jos chiulasa?Banuiesc ca trebuie sa folosesc un manometru,dar am vazut ca difera presiunea la relanti,e ceva de genul 11-12 atmosferei,si eu nu am luat asa de mult din chiulasa...

This post has been edited by Ciumonk: 5 Jun 2005, 20:24


--------------------
Fiat 500,Fiat 600 `64 Fiat 600 VTM, `65 VW 1200 - BH-xx-xxx;BH-xx-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3 Pages  1 2 3 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 25th April 2024 - 07:12
Forum Renault