DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Martori ulei si apa si aprind in mers - ulei sufic, Am pus inatritor si uleiul este la nivel

B_28_URA
post 5 Jun 2005, 14:20
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 28
Joined: 4 June 05
From: Bucuresti




Am si eu o nelamurire, si v-as ruga sa ma ajutati, si inca ceva, daca a mai fost explicata anomalia va rog sa mutati topic-ul, dar eu nu am gasit.
Acum sa revin la intrebare: Am schimbat uleiul acum vreo luna, si imediat dupa schimbare la o plecare mai in forta, sau un viraj cat de mic(in viraje mai bruste, stiam ca se intampla), sau chiar la viteze mai mari daca e un hop mai mare se aprind putin, dupa care se sting(ceva mai repde decat de obicei)mi se aprind becurile. am zis OK, punem intaritor(aditiv), zis si facut am pus acum vreo 2 sapt, si spre uimirea mea, nimic, nici o imbunatatire. Repet, uleiul este la nivel, aditiv are, s-ar putea sa fie din ulei, dar curiozitatea mare e: tata a pus acelasi ulei in break-ul lui, si nu se aprind, decat daca trag frana de mana in mers smile.gif
Deci va rog ajutati-ma.Am patit o chestie de genul asta, cand se stricase pinionul de la delco, dar nu mi se mai stingeau becurile de loc. Mentionez si faptul ca nu se sting atat de repede, nici macar daca o turez. Am o dacie din '87 cu mici imbunatatiri. mie imi place mult. Va multumesc anticipat.

This post has been edited by B_28_URA: 5 Jun 2005, 15:21


Attached thumbnail(s)
DSC00469.JPG ( Size: 145.64k ) Number of downloads: 84
DSC00486.JPG ( Size: 148.29k ) Number of downloads: 66
DSC00484.JPG ( Size: 152.3k ) Number of downloads: 63


--------------------
Dacia Logan 2005 Ambition/1.6MPI, 90 CP. - B 28 URA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maniakz
post 5 Jun 2005, 22:53
Post #2


Membru incepator


Group: Members
Posts: 16
Joined: 15 December 04
From: Rm. Valcea




Man, eu la Dacia din 82 care o aveam incepuse o data sa faca asa. Am zis ca e uleiul prea moale (parca) ... toate cele, si am mers mai departe tot asa...
Dupa un timp, am inceput sa aud un zgomot de "frecare" metalic... si au inceput sa mi se aprinda becurile foarte des... cum o calcam, cum scadea presiunea si mi se aprindeau becurile... pana a facut "clant", si am dus-o tractata la mecanic. mi se uzasera nu stiu ce cuzineti... si sa incalecasera pe acolo... ceva de genul asta ... o caruta de bani...
La mine beleau a fost mare... impuritatile din ulei formasera o "gramajoara" chiar sub sita pompei de ulei (daca tin eu bine minte). Cum ii dadeam talpa, pompa tragea gunoaie si se infunda, nu mai dadea presiune (parca ceva de genul asta)... si asta a dus la uzare excesiva a cuzinetilor... cu rezultatul de mai sus...

Eu zic sa te duci la un mester bun (si cunoscut de tine), sa-ti zica ce sa faci... Intreaba-l si pe el daca se poate intampla asta de la mizeria din ulei...

Poate fi si calitatea uleiului de vina. Nu compara cu alta masina, pentru ca aici intervine si uzura motorului, pompei de ulei, "mizeria" din bloc... etc... Un ulei prost poate sa nu faca probleme pe o masina, si poate sa faca pe alta!

Nu stiu daca exista ceva de curatat toata baia de ulei... poate gasesti asa ceva...

Bafta!


This post has been edited by maniakz: 5 Jun 2005, 23:02


--------------------
Chevrolet Kalos Dacia Break '95 - B xxxxx
Dream as if you'll live forever, live as if you'll die toaday!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B_28_URA
post 9 Jun 2005, 02:16
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 28
Joined: 4 June 05
From: Bucuresti




mersi mult pentru raspuns. Am intrebat un mecanic acum vreo doua zile, si mi-a spus ca nu este nici o problema, si ca pot sa merg cu ea si asa, atat timp cat imi "scuipa ulei" pe la un anume cuzinet inseamna ca e bine(mi-a aratat el). Multumesc mult pentru raspuns, chiar nu stiam ce are.


--------------------
Dacia Logan 2005 Ambition/1.6MPI, 90 CP. - B 28 URA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driverx
post 9 Jun 2005, 08:08
Post #4


--- Membru cu ralanti ---


Group: Members
Posts: 7.656
Joined: 21 November 03




QUOTE(B_28_URA @ 9 Jun 2005, 03:16)
mersi mult pentru raspuns. Am intrebat un mecanic acum vreo doua zile, si mi-a spus ca nu este nici o problema, si ca pot sa merg cu ea si asa, atat timp cat imi "scuipa ulei" pe la un anume cuzinet inseamna ca e bine(mi-a aratat el). Multumesc mult pentru raspuns, chiar nu stiam ce are.
*



Ya. Right. Si tu l-ai crezut pe Mengele ala? Schimba mecanicu....


--------------------
Mitsubishi Lancer 2008
Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
logic
post 9 Jun 2005, 08:15
Post #5


Membru cititor


Group: Members
Posts: 32
Joined: 11 April 05
From: Medias.Sibiu




no offence omule!...dar care sunt micile imbunatatiri aduse masini tale? blink.gif mie m-i se pare ca arata jalnic.


--------------------
Skoda Superb BMW X5 2010
The fact that nobody understands you doesn’t make you an artist.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 10 Jun 2005, 11:18
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




Incearca sa verifici si instalatia electrica-partea de la sonde la becurile martor. E posibil sa ai un fir care la curbe sau la accelerari sa atinga din inertie masa masinii.
Apoi, ai indicator de presiune? ala cum se manifesta?


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B_28_URA
post 12 Jun 2005, 19:48
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 28
Joined: 4 June 05
From: Bucuresti




Nu ti se pare ca arata jalnic, chiar asa este smile.gif. Imbunatatirile sunt: cutie 5 trepte, bord ceva mai recent(kilometrajul pana la 180), si nu stiu ce sa mai zic. Oricum tine cont, am zis MICI imbunatatiri. Oricum, ESTE jalnica wink.gif


--------------------
Dacia Logan 2005 Ambition/1.6MPI, 90 CP. - B 28 URA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B_28_URA
post 12 Jun 2005, 19:53
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 28
Joined: 4 June 05
From: Bucuresti




QUOTE(diaconuliviu @ 10 Jun 2005, 11:18)
Incearca sa verifici si instalatia electrica-partea de la sonde la becurile martor. E posibil sa ai un fir care la curbe sau la accelerari sa atinga din inertie masa masinii.
Apoi, ai indicator de presiune? ala cum se manifesta?
*




Da, s-ar putea sa ai dreptate, la asta nu m-am uitat. Da am indicator de presiune, si chiar daca am motorul rece, sau turatie mare(presiune la maxim - 6), in curbe tot scade presiunea la 2, si se aprind becurile.


--------------------
Dacia Logan 2005 Ambition/1.6MPI, 90 CP. - B 28 URA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 13 Jun 2005, 08:24
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




QUOTE(B_28_URA @ 12 Jun 2005, 19:53)
Da, s-ar putea sa ai dreptate, la asta nu m-am uitat. Da am indicator de presiune, si chiar daca am motorul rece, sau turatie mare(presiune la maxim - 6), in curbe tot scade presiunea la 2, si se aprind becurile.
*


nu e in regula; ai nivel corect la ulei?
sau, la pompa te-ai uitat? nu are fisura undeva pe partea de sorb?
caci asta ar fi simptom de cadere nivel ulei, pompa "in gol".


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B_28_URA
post 14 Jun 2005, 13:48
Post #10


Membru incepator


Group: Members
Posts: 28
Joined: 4 June 05
From: Bucuresti




QUOTE(diaconuliviu @ 13 Jun 2005, 08:24)
nu e in regula; ai nivel corect la ulei?
sau, la pompa te-ai uitat? nu are fisura undeva pe partea de sorb?
caci asta ar fi simptom de cadere nivel ulei, pompa "in gol".
*




ulei suficent, chiar si intaritor are, acum a inceput sa faca mai des. La pompa nu m-am uitat, dar o voi face zilele astea, inca ceva, ulei nu pierde pe nicaieri, nu vad baloci pe sub ea, scutul nu este plin de ulei, sau imbaxit. Stiu sigur ca imi haleste ulei, dar asta era si inainte de sachimb, mie imi face figuri dupa schimb, si mi se pare ciudat, pentru ca a inceput dintr-o data, si la break-ul lui tata, acelasi ulei, motor tot de 1397cmc, tot cutie 5 trepte, doar ca e mai nou(1990) nu face asa ceva. Multumesc

This post has been edited by B_28_URA: 14 Jun 2005, 13:52


--------------------
Dacia Logan 2005 Ambition/1.6MPI, 90 CP. - B 28 URA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lucius
post 14 Jun 2005, 14:17
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 216
Joined: 13 April 05
From: Bucuresti




Verifica pinionul ce angreneaza pompa de ulei. Scoti delcoul cu ax si se vede. Eu asa am patit dupa un demaraj mai fulminant. Masina mergea fara probleme dar nu prea mai aveam ulei in rampa.


--------------------
Dacia Nova GTT 1999 - GTG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 14 Jun 2005, 14:36
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




QUOTE(lucius @ 14 Jun 2005, 14:17)
Verifica pinionul ce angreneaza pompa de ulei. Scoti delcoul cu ax si se vede. Eu asa am patit dupa un demaraj mai fulminant. Masina mergea fara probleme dar nu prea mai aveam ulei in rampa.
*


Da, posibil dantura de angrenare intre pinion si axul pompei, ori pe pinion, si/sau pe pompa...


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B_28_URA
post 15 Jun 2005, 12:36
Post #13


Membru incepator


Group: Members
Posts: 28
Joined: 4 June 05
From: Bucuresti




Pinionul despre care vorbiti este, banuiesc, pinionul de la delco, dupa descrierea voastra ala ar fi. L-am schimbat pana in iarna, ca nu mi se mai stingeau becurile intr-o dimineata. Am pus pinion original dacia, si nu a facut pana la schimbul de ulei. Precizez: am avutr ulei Valvoline in motor, inainte de schimb, si am pus pentru vreo 200 km ulei romanesc(pentru curatare, asa a zis tata, ca sa nu il curete cu motorina), l-am scos pe ala romanesc dupa cei 150-200 km, si am pus un alt ulei 15w50 si......a inceput cu problemele.


--------------------
Dacia Logan 2005 Ambition/1.6MPI, 90 CP. - B 28 URA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 20 Jun 2005, 07:56
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




Da, de pinionul delco vorbeam.
Se pare ca de verificat pompa de ulei nu scapi; SI dantura canelata de pe axul pompei se poate "sterge", mai rar dar se poate.


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B_28_URA
post 22 Jun 2005, 00:33
Post #15


Membru incepator


Group: Members
Posts: 28
Joined: 4 June 05
From: Bucuresti




M descoperit problema: este baia de ulei indoita(stramba) chiar la sorb(vorbele mecaniului). Multumesc mult pentru toate raspunsurile voastre. Declar topic-ul inchis. Multumesc inca o data


--------------------
Dacia Logan 2005 Ambition/1.6MPI, 90 CP. - B 28 URA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

ETask
Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 11th May 2024 - 02:09
Forum Renault