Amortizoare, discutii generale, info & tips
Amortizoare, discutii generale, info & tips
costins |
9 Jul 2002, 19:41
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 6 July 02 From: Tulcea |
|
||
-------------------- |
|||
bcata |
15 Jul 2002, 13:57
Post
#2
|
Membru incepator Group: Members Posts: 68 Joined: 5 July 02 From: Bucuresti |
Nu ma pricep la asa ceva, dar inclin sa cred ca e motiv de panica - mergi la service sa ti le schimbe. Din cate stiu eu, amortizoarele ar trebui sa fie etanse, in nici un caz nu ar trebui sa iasa ulei din ele.
|
-------------------- .: Catalin :.
|
|
ssulea |
19 Jul 2002, 14:33
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 25 Joined: 11 June 02 From: Bucuresti |
Daca ma gindesc bine si eu am ulei acolo, dar nu tin minte daca vreodata nu a fost, poate ca asa era din fabrica...Ne lamureste cineva cu masina mai noua?!
|
-------------------- |
|
19 Jul 2002, 16:18
Post
#4
|
|
Group: Posts: 0 Joined: -- Warn: (0%) |
La mine e complet uscat. Masina e de 1 luna.
|
-------------------- |
|
sstanescu |
22 Jul 2002, 10:31
Post
#5
|
Membru autentic Group: Members Posts: 681 Joined: 5 July 02 From: Bucuresti |
Same here. Masina de o luna. Capetele amortizoarelor sunt complet curate.
|
--------------------
Dacia
SupeRNova Clima
- B-92-SLC
|
|
24 Jul 2002, 12:09
Post
#6
|
|
Group: Posts: 0 Joined: -- Warn: (0%) |
Uscat, uscat si am 1 an cu ea.
|
-------------------- |
|
miki |
1 Aug 2002, 11:03
Post
#7
|
#Hırsızlargibigeceniniçine Group: Members Posts: 1.002 Joined: 30 July 02 From: Bucuresti |
Insista la service sa le schimbe NU AU VOIE SA CURGA
|
--------------------
Renault
Sedan 1.6 16V / Megane IV 1.33 TCE
2004 / 2019
- XX-B-XXX
|
|
ssulea |
1 Aug 2002, 15:31
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 25 Joined: 11 June 02 From: Bucuresti |
Nu cumva ti-au pus ulei mecanicii la revizia de 1000? Uita-te in stinga la chestia cu care e ancorat motorul de caroserie, chiar linga capul amortizorului. E ulei si acolo? La mine da, deci nu e de la amortizoare.
|
-------------------- |
|
10 Dec 2002, 21:57
Post
#9
|
|
Group: Posts: 0 Joined: -- Warn: (0%) |
QUOTE Daca ma gindesc bine si eu am ulei acolo, dar nu tin minte daca vreodata nu a fost, poate ca asa era din fabrica...Ne lamureste cineva cu masina mai noua?! Eu am masina de trei zile .nu m-am uitat la amortizoare sus,dar cred ca daca tinem cont ca suspensia este de tip McPherson si deci rulmentii pt. directie sunt sus poate fi ulei de aici. |
-------------------- |
|
11 Dec 2002, 17:17
Post
#10
|
|
Group: Posts: 0 Joined: -- Warn: (0%) |
Ai fost tot timpul cu mecanicii la revizie sa vezi ce fac ? Si mie mi-au pus ei ulei in gaurile alea de la amortizoare (cum a zis si ssulea). Nu stiu de ce, dar au comis-o...
|
-------------------- |
|
...Roadrunner... |
12 Dec 2002, 09:22
Post
#11
|
Membru fondator "Skija Klan (c)" Group: Members Posts: 751 Joined: 27 September 02 From: Bucuresti |
Hai ca vad ca nu stie nimeni ce-i cu uleiul ala de la oala de sus de la amortizor... Faza e asa ...suspensia fiind McPherson, virajarea rotilor se face doar din amortizor...deci amortizorul se roteste odata cu roata iar punctul de miscare este sus linga oala...
Dupa cum credea cineva... acolo nu are rulment ci pur si simplu doua suprafete plane circulare care intre ele au vaselina. De acolo este vaselina aia ... Este probabil ca cei din service sa puna vaselina acolo... In speranta ca a priceput cineva ...bafta !!! |
--------------------
Renault
MeganeII
- B-81-RoadRunner
|
|
Bogdan |
12 Dec 2002, 12:12
Post
#12
|
Membru autentic Group: Members Posts: 214 Joined: 21 November 02 From: Timisoara |
|
--------------------
Renault
Megane II.2 Sedan
2006, 1.6 16v
|
|
AlexV |
12 Dec 2002, 17:44
Post
#13
|
Admin? Group: Admin Posts: 2.553 Joined: 4 December 02 From: Bucuresti |
Rulmentii de care cred ca vorbea cineva sunt cei de sub arc. Sunt acolo cu siguranta si eu trebuie sa ii schimb ca au un zgomot la rotire. Cica nu sunt scumpi dar trebuie dat jos tot.
(Nu ca ar avea mare legatura cu topicul dar nu se intampla sa plec de la service sa nu imi spuna ca mai am ceva de schimbat) Toate bune. |
--------------------
Toyota
RAV4
2.0
|
|
...Roadrunner... |
13 Dec 2002, 09:41
Post
#14
|
Membru fondator "Skija Klan (c)" Group: Members Posts: 751 Joined: 27 September 02 From: Bucuresti |
Ce arc bai nene ?...ai gasit tu rulmenti intre arc si amortizor ?.....N-are cum ...asta ar insemna ca amortizorul se invirte independent de arc ... :shock: :shock: :shock:
|
--------------------
Renault
MeganeII
- B-81-RoadRunner
|
|
AlexV |
13 Dec 2002, 11:36
Post
#15
|
Admin? Group: Admin Posts: 2.553 Joined: 4 December 02 From: Bucuresti |
Daca ridici masina de fata cu ambele roti in aer si rotesti cu mana rotile uitandu-te la amortizor o sa iti dai seama sigur unde este rulmentul.
Nici eu nu stiam de el pana nu s-a stricat. Si din cate imi amintesc arcul nu se roteste cu amortizorul, doar isi modifica pozitia. La cielo care are tot MacPerson exista sigur un rulment. |
--------------------
Toyota
RAV4
2.0
|
|
...Roadrunner... |
13 Dec 2002, 11:42
Post
#16
|
Membru fondator "Skija Klan (c)" Group: Members Posts: 751 Joined: 27 September 02 From: Bucuresti |
Bai nene ...tu despre ce masina vorbesti ?...exista un singur rulment ...si acela este la fuzeta ...Da' ma rog ...daca tu vezi rulmenti acolo ...fugi cu ei si vinde-i la Bulgari , ca la amortizoare n-au ce cauta ...
|
--------------------
Renault
MeganeII
- B-81-RoadRunner
|
|
EEN |
11 Oct 2003, 22:44
Post
#17
|
Membru Group: Members Posts: 136 Joined: 30 March 03 From: Bucuresti |
Am impresia ca trebuie sa schimb amprtizoarele (am 50k km si masina da semne de instabilitate la 120-130/ora). Ce amortizoare ar fi recomandate (ma intereseaza unele mai fiabile dar care sa nu ma disctruga cu preturile)? Sa incerc sa schimb si partea de bucserie (chiar daca sunt numai partial uzate)?
Multumesc |
--------------------
Renault
Megane
1.6 16v 2007
|
|
DSops |
11 Oct 2003, 23:09
Post
#18
|
Membru autentic Group: Members Posts: 663 Joined: 20 November 02 From: Timisoara |
Instabilitatea poate avea foarte multe cauze. Amortizoarele le schimbi degeaba, daca nu cunosti cauzele. Du-te la un service bun pentru diagnostic, eventual cei care fac unghiuri mai stiu cate ceva. Idei: bucse bara, pivoti, joc directie, geometrie fata / spate, jenti / gume cu probleme (un caucuic perfect echilibrat poate avea banda de rulare deformata), chiar bucse superioare amortizor. Eficienta telescoapelor se poate testa acceptabil la tremurator. Intr-adevar, telescoapele ar trebui scimbate la cel mult 40000, dar la diferentele de calitate pe care le constatam, nu mai esti sigur de nimic. Eu am schimbat pe berlina telescoape de Balanta Sibiu care aveau 118000 si aveau o eficienta de 85%, cu altele noi cu eficienta de 72% care m-au tinut cu greu 8000.
|
-------------------- Melg cu tutu la plimbale
Pe unde-i gloapa mai male. |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 25th April 2024 - 11:16 |