DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> baterie,aprindere, buji ?, problema pornire

claudyyu89
post 9 Oct 2011, 19:17
Post #1


Membru XXL


Group: Members
Posts: 168
Joined: 2 November 10
From: M A R T E




astazi cand am ajuns acasa.. deschid garajul si cand sa mai pornesc masina.. a pornit .. un barait groaznic, toata masina trepida si a murit motorul si n-am mai reusit sa o pornesc... cand dau cheie nu vrea sa porneasca parca nu ar avea bateria putere sa impinga motorul (ochiul magic e verde, bateria ROMBAT e cumparata din 12.04.2010 inca in garantie, deci ar trebui sa mearga ) ceva sfaturi care ar putea fi problema? sa mearga in 2 buji? sa se fi consumata bateria? platina ?delcoul? excl.gif am sa incerc dimineata sa mut bateria pe alta masina sa vedem daca porneste dar totusi mi-ar prinde bine niste sfaturi sa stiu de unde sa ma apuc daca nu e bateria.


--------------------
Audi A4 Limuzina 1,6 ; 101 cp.
Nu îmi este rușine că sunt român. Îmi este rușina că ... alții sunt români.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TXzamora88
post 9 Oct 2011, 19:53
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 310
Joined: 21 March 10




Cum ai spus mai sus=verifica platina,delcoul,etc..


--------------------
Dacia 1310 TLX 1989
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kiraly
post 9 Oct 2011, 19:56
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 921
Joined: 21 May 10




daca nu e bateria sau electromotorul...trebuie sa verifici de la inceput..are benzina?are scanteie?daca zici ca trepida motorul eu zic ca e din aaprindere ceva.platina impuscata, capac delcou prost...incearca maine daca impinsa porneste?


--------------------
Dacia 1310 Li 2004 - BH 90 PUP
sufli in jigler pui o sarma si gata!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Assu
post 9 Oct 2011, 19:57
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 28
Joined: 8 October 11
From: dorohoi




verifica sa iti vina benzina, bujiile,platina,fisele,si curata si luleaua aia de la delco,nu ar strica sa te uiti un pic si la electromotor de iti invarte asa de greu cand dai la automat.


--------------------
dacia 1310 1990 berlina - BT-18-CDF
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
claudyyu89
post 9 Oct 2011, 20:24
Post #5


Membru XXL


Group: Members
Posts: 168
Joined: 2 November 10
From: M A R T E




la lectromotor am dat si manual si tot nu invarte .... ma omoara cu zile masina mad.gif bujiile si fisele nu le-am curatat de mult... platina tot asa... bateria ma mai lasat 1 data iarna trecuta.. e posibil sa fie si bateria slaba.. sunt in ceata... p.s. am pornit de la munca am oprit motorul si dupa ce am deschis garajul nu a mai pornit..

This post has been edited by claudyyu89: 9 Oct 2011, 20:27


--------------------
Audi A4 Limuzina 1,6 ; 101 cp.
Nu îmi este rușine că sunt român. Îmi este rușina că ... alții sunt români.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kiraly
post 9 Oct 2011, 20:52
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 921
Joined: 21 May 10




deci daca nu invarte...rezolva cu electromotorul sau cu bateria si vezi dupa aia


--------------------
Dacia 1310 Li 2004 - BH 90 PUP
sufli in jigler pui o sarma si gata!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maho
post 10 Oct 2011, 09:38
Post #7


Membru rigido-flexibil


Group: Members
Posts: 5.092
Joined: 7 April 10
From: Brașov, orașul olimpic




Daca zici ca ochiul e verde, bateria e buna, n-ai treaba cu ea.
"Barait groaznic"...nu-i nici de la bujii, nici de la lipsa benzina; vezi delcoul, dar mai degraba cred ca electromotorul.


--------------------
Dacia 1310 1983
"Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionutctn
post 10 Oct 2011, 09:44
Post #8


Membru cu TDI


Group: Members
Posts: 1.373
Joined: 20 November 04
From: Bucuresti




Incepe prin a schimba capacul de la delcou.


--------------------
Dacia 1310 1998
Skoda Superb Elegance
People who say it cannot be done, should not interrupt those who are doing it.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
claudyyu89
post 10 Oct 2011, 13:09
Post #9


Membru XXL


Group: Members
Posts: 168
Joined: 2 November 10
From: M A R T E




am mutat bateria pe alta masina si a pornit masina... am curatat bujiile si fisele... si tot asa face.. cred ca de la electromotor e problema.. a ramas ceva blocat ... sau nu mai are carbuni.. oricum imediat merg sa-l schimb.. sa vedem.. ..

10 Oct 2011, 18:35:
totusi..... problema a fost ALTERNATORUL ... a ramas blocat smile.gif) am schimbat si electromotorul degeaba radmasa.gif acum va intreb oare se mai poate repara daca e blocat ?? wise_guy.gif

This post has been edited by claudyyu89: 10 Oct 2011, 18:35


--------------------
Audi A4 Limuzina 1,6 ; 101 cp.
Nu îmi este rușine că sunt român. Îmi este rușina că ... alții sunt români.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kiraly
post 10 Oct 2011, 19:02
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 921
Joined: 21 May 10




bineinteles ca se poate daca ceva nu e spart in el. se schimba rulmentii, carbuni...


--------------------
Dacia 1310 Li 2004 - BH 90 PUP
sufli in jigler pui o sarma si gata!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
claudyyu89
post 10 Oct 2011, 20:20
Post #11


Membru XXL


Group: Members
Posts: 168
Joined: 2 November 10
From: M A R T E




cred ca rulmentii sunt dusi fiindca nu se mai misca deloc, nici fortat..


--------------------
Audi A4 Limuzina 1,6 ; 101 cp.
Nu îmi este rușine că sunt român. Îmi este rușina că ... alții sunt români.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kiraly
post 10 Oct 2011, 20:44
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 921
Joined: 21 May 10




cumpara rulmenti mai buni cca 30 de lei cele 2 rulmenti si va tine mult


--------------------
Dacia 1310 Li 2004 - BH 90 PUP
sufli in jigler pui o sarma si gata!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
panter1
post 10 Oct 2011, 21:06
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 792
Joined: 26 February 09
From: Bucuresti




rulmenti romanesti caci am luat eu cehoslovaci pentru roata stanga fata si dupa 1500km au inceput iar sa huruie.. imi vine sa le dau cu rulmentii in cap celor de la magazin :|. Ma gandesc ca aceias firma fac si pentru alternatoare.. de asta zic.. pune si da mai multi bani pe rulmenti romanesti ca merita.. dai un ban dar stai in fata si nu mai desfaci iar dupa putin timp


--------------------
Dacia 1310 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Magnum_Baracuda
post 11 Oct 2011, 09:48
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 547
Joined: 28 January 09




trebuia sa iei rulmenti de la SKF si nu ai probleme ideea ca rulemnti de la alternator sint rulemnti de turatie si buliti rulmenti ca intindeti excesiv de mult cureaua ca si la pompa de apa aceaias vesnica problema,mai putin intinsa cacureaua antreneaza pompa de apa si alternatorul nimic altceva


--------------------
dacia 1310 1981 - CT 03 BND
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PH-06-BOA
post 12 Oct 2011, 19:52
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.731
Joined: 28 April 07




Asa e cu intinderea excesiva a curelei. Rulmentii Romanesti tin zeci de ani. Sunt putine alternatoarele ce li s-au spart rulmentii in conditii bune de exploatare. La roti, atentie la rulmentii cu distantier de plastic, ca va puteti rupe gatul.Sunt facuti de Alexandria si au si avizul cretinilor de la RAR. La coborarea unei pante mai lungi (la munte), plasticul care e ca un pieptene bagat intre bile (nu ca la cei de Barlad, din tabla), din partea vizibila a bilelor, catre aparatoarea de praf (Z), dand impresia ca si pe partea nevazuta e unit. Hotii l-au mascat cu Z-etul, ca sa nu se vada. Cand distantierul de plastic se incalzeste, este aruncat afara intre cei doi rulmenti, lasand bilele sa se ingramadeasca la partea de jos a rulmentului, pozitie in care se si monteaza bilele. Deci, daca asa se monteaza, tot asa se si demonteaza, curgand intre cei doi rulmenti. AVIZATI de RAR. Repet, numai rulmenti cu distantierul dintre bile, de metal.

12 Oct 2011, 20:18:
Pentru ca era vorba de pornire, urmeaza timpul rece, cand pornirile sunt mai prapastioase, daca nu se tine cont de niste pretentii ale motorului, bateriei si starea atmosferica. Bateria incarcata, numai o cheie data necesita 60 km de parcurs, pentru a se regenera curentul pierdut. Ea se descarca singura in proportie de 2% pe zi. La zero grade, are jumatate de capacitate, iar la minus 20, numai un sfert. Deci din cei 500A ai bateriei calde, la cei minus 20, ea mai poate da doar 125A, iar electromotorului ii cam trebuie toti, pentru ca invarte greu in uleiul incremenit. De aceea, imbracati bateria cu poliflex sau ceva care sa-i tina de cald. Bujiile, date jos si masurat cu AVO-metrul electrodul central, care sa aiba cat se poate de mica rezistenta, 2-3 ohmi. Electrodului de masa sa i se dea o gaura de fi 1, putin largita conic (ideea apartine lui 12TRS), in dreptul electrodului central, dupa care sa se arda bujia cu o lampa (metoda contraindicata de ingineri), prin incalzire treptata pana la rosu, iar cand inceteaza arderea flacarii de la mizeria dintre electrozi se inceteaza, dupa care se curata cenusa cu ceva care sa intre intre electrozi, dupa care se regleaza distanta corecta. Fisele sa nu aiba mai mult de 5 Kohmi, chiar si cea centrala. Nu lasati masina cu fata in curent de aer umed, mai ales daca nu exista scut, ca a doua zi fisele delcoul, bobina si tot ce mai e, vor fi pline de bruma sau condens. Va porni numai dupa incalzirea cu aer cald si uscarea lor. Mai sunt cateva de spus, dar e bine si atat, pentru ca nici initiatorul topicului n-a vrut sa dea detalii despre modul in care nu-i porneste. Pai nu porneste ca ai pierdut cheia, ca nu ai curent, nu ai electromo... Chiar e greu de dat nume si sens unor simptome?

This post has been edited by PH-06-BOA: 12 Oct 2011, 20:18


--------------------
Dacia 1310 1988 - ph-99-aob
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 6th May 2024 - 01:30
Forum Renault