DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> chiuloasa cu fisuri, Vreau o lamurire

sebymesteru
post 10 Oct 2011, 16:04
Post #1


Membru rigid


Group: Members
Posts: 782
Joined: 31 May 09
From: Sfantu Gheorghe-Covasna




Salutare tuturor. Azi m-am apucat de demolat masina,aveam garnitura de chiuloasa dusa. Am dat chiuloasa la planat,si cand m-am dus dupa ea baietzi mi-au zis s-o arunc la gunoi ca nu se merita s-o mai montez inapoi. Am cautat la 2 dezmembrari si nu aveau decat de 1,3 chiuloase,si a mea e de 1,4. mad.gif in fine,eu zic ca s-ar putea monta asa cum este,eventual m-am gandit sa-i dau un strat fin de silicon rosu inainte sa-i pun garnitura si aia e,insa nu stiu,oare tine,oare nu? N-as vrea sa o pun si dupa 2-3000 sa trebuiasca s-o dau iar jos. Eu zic ca merge dar vreau sa mai am o parere de la cineva care stie sigur ce si cum. Deci HELP HELP HELP!


Scz postul dublu,am avut o problema cu internetul,rog un moderator sa-l stearga pe celalalt pls!

This post has been edited by sebymesteru: 10 Oct 2011, 16:25


Attached thumbnail(s)
SAM_0948.JPG ( Size: 405.01k ) Number of downloads: 912
SAM_0944.JPG ( Size: 463.98k ) Number of downloads: 1020
SAM_0946.JPG ( Size: 373.26k ) Number of downloads: 991


--------------------
Dacia/Mazda 1310/1410 M6 1988/1996/1999, 2007 - CV 15 REA
Mecanica e la fel ca muzica. Muzicanti sunt multi,artisti...mai putini.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Iuli
post 10 Oct 2011, 16:15
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 271
Joined: 15 November 08




Domnule poti sa montezi si chiulosa de 13 ca merge fara probleme pe 14,o sa ai si raport de compresie mai mare ... chiulosa ta e compromisa


--------------------
dacia dacia 88/1310
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 10 Oct 2011, 16:43
Post #3


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.230
Joined: 10 March 06
From: GL




pune-i de 1.3,merge si aia !


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aditza579
post 10 Oct 2011, 16:46
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.195
Joined: 30 January 11
From: Bucuresti




Subscriu. Nu merita sa te complici cu asta. De ce sa te legi la cap daca nu te doare?

This post has been edited by aditza579: 10 Oct 2011, 16:46


--------------------
Dacia 1610 RS '99 - Under construction
"Orice prost poate sti, scopul e sa intelegi!" ... Albert Einstein
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
panter1
post 10 Oct 2011, 17:39
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 792
Joined: 26 February 09
From: Bucuresti




pune de 1.3 si da-o la fier vechi pe cea defecta.. vezi sa pui semeringuri noi la supape sa nu mai ai treaba..

daca cumva iti detoneaza din cauza compresiei marite datorata chiulasei ceva mai comprimate(nu stii cate rectificari a avut inainte) poti baga benzina de 98.. si oricum o sa consume un pic mai putin si o sa ai demaraj mai bun cu ea..


--------------------
Dacia 1310 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PH-06-BOA
post 10 Oct 2011, 20:23
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.731
Joined: 28 April 07




ESTI SIGUR CA E A TA? Cea de 1,3 nu are simeringuri. Poate afla cate rectificari a avut, daca a avut, masurandu-i inaltimea, care e de maxim 74, iar cei cu capul mare, rectifica cate 5 zecimi. Cei care stiu ce fac, pot lua din ea, pana catre 72, fara sa bata avansul (detoneze) cu benzina slaba. Cu gaz, nici nu se pune problema. La cat e una acum, adica maxim 50 lei, merita sa le schimbi si odata pe luna. Daca erai mai p-aproape, iti dadeam eu una, de care voiai. Eu le tin sa dau in loc, cand vin la rectificat.


--------------------
Dacia 1310 1988 - ph-99-aob
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 10 Oct 2011, 21:47
Post #7


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.230
Joined: 10 March 06
From: GL




QUOTE(panter1 @ 10 Oct 2011, 18:39)
pune de 1.3 si da-o la fier vechi pe cea defecta.. vezi sa pui semeringuri noi la ....
*



nu are "by default"....ca se poate pune e partea a-2a.... happy.gif

QUOTE(PH-06-BOA @ 10 Oct 2011, 21:23)
ESTI SIGUR CA E A TA? Cea de 1,3 nu are simeringuri. ...
*



wink.gif


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sebymesteru
post 10 Oct 2011, 21:56
Post #8


Membru rigid


Group: Members
Posts: 782
Joined: 31 May 09
From: Sfantu Gheorghe-Covasna




E a mea Boa,nu mi-au schimbat-o,dar asa a fost ea. Am cautat azi pe aici prin Sacele BV,pe la 2 dezmembrari si n-am gasit decat de 1,3 cum spuneam mai sus. Pana la urma dupa lungi dezbateri am montat-o tot pe-a mea la loc,am pus sub garnitura unde era fisurata un fel de adeziv caree e folosit cica prin service-uri pt fixat garniturile,e ceva cam ca mierea la consistenta si cica ar tine mai bine...manu rog. Am montat-o,merge bine,nu borboloseste,nu face urat,cat va tine nu stiu,pana se va duce circul asa si cand voi gasii una buna o cumpar sa fie de rezerva si cand o pica ma pun iar pe treaba. La cat costa o garnitura de chiuloasa nu se merita sa stau pe dreapta pana fac rost de alta chiuloasa. Oricum,multumesc mult de sfaturi,voi tine cont de ele data viitoare. tongue.gif


--------------------
Dacia/Mazda 1310/1410 M6 1988/1996/1999, 2007 - CV 15 REA
Mecanica e la fel ca muzica. Muzicanti sunt multi,artisti...mai putini.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vallyyy
post 10 Oct 2011, 22:06
Post #9


Dacia Clubber


Group: Members
Posts: 2.385
Joined: 13 December 07
From: Pitesti




Sincer oricum ai da-o,orice alta chiulasa sh parca era mai putin riscanta decat cea pe care ai montat-o.Sper sa te tina 100 de ani cu improvizatia facuta


--------------------
Dacia 1300 Fost dacist
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
panter1
post 11 Oct 2011, 12:58
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 792
Joined: 26 February 09
From: Bucuresti




QUOTE(vallyyy @ 10 Oct 2011, 22:06)
Sincer oricum ai da-o,orice alta chiulasa sh parca era mai putin riscanta decat cea pe care ai montat-o.Sper sa te tina 100 de ani cu improvizatia facuta
*



la dacie merge laugh.gif


--------------------
Dacia 1310 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PH-06-BOA
post 11 Oct 2011, 21:24
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.731
Joined: 28 April 07




Eu aveam curaj sa ti-o sudez, o rectificam si ti-o garantam. E bine si asa, dar sa nu te lase undeva la distanta mare. E posibil sa fi fost asa de mult timp si tu n-ai stiut, iar fisurile sa fie doar la mica adancime. De aceea facut sanfren si incarcat electric, nu se deformeaza. Daca erai langa mine, ti-o dadeam pe a mea si o puneam pe a ta la mine, numai sa crezi ca merge. Oricum, cauta in continuare, sau daca cobori in partea astalalta a muntilor, vino ca-ti dau eu una (chiulasa).


--------------------
Dacia 1310 1988 - ph-99-aob
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sebymesteru
post 12 Oct 2011, 06:17
Post #12


Membru rigid


Group: Members
Posts: 782
Joined: 31 May 09
From: Sfantu Gheorghe-Covasna




Multumesc mult Boa,m-am gandit ca merge incarcata si rectificata,si pe vremuri tot asa se mai facea la reconditionat chiuloase,insa acuma daca te duci cu ea la un atelier sa-ti faca operatia asta plus rectificarea te ajunge cat iei alta din dezmembrari. Probabil ca era fisurata mai demult pe acolo,oricum nu pe acolo "rasufla":P . Mi-a luat doar 0,4 din ea la planare si tare ma batea un gand sa ma duc sa le zic sa-mi mai ia 1mm sau macar 0,6 sa vad daca nu dispare dar si tata scocru cand o auzit de-asa ceva si-o facut cruce si-o zis ca-s cu capu' desi stiam ce ai spus tu,iar de aia de la service, ce sa mai zic ca aia or zis ca si 0,4 e destul alcoholic.gif. In fine,am venit cu ea acasa aseara,merge bine,nu mai urca apa aiurea,e ok deocamdata. Bonus ieri mi-o crapat termocupla, a tinut vre-o luna si o ramas blocata pe deschis,noroc ca eram pe langa masina si am auzit ca nu se mai opreste ELV-ul tongue.gif. Am luat una de Klaxcar,poate asta mere mai mult worship.gif . Boa daca mai ajung prin PH o sa trec si pe la tine,ms de invitatie,numa' sa-mi spui pe unde sa te caut mai exact,sa nu umblu teleleu aiurea. Numa bine!


--------------------
Dacia/Mazda 1310/1410 M6 1988/1996/1999, 2007 - CV 15 REA
Mecanica e la fel ca muzica. Muzicanti sunt multi,artisti...mai putini.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
maho
post 12 Oct 2011, 11:23
Post #13


Membru rigido-flexibil


Group: Members
Posts: 5.088
Joined: 7 April 10
From: Brașov, orașul olimpic




Daca fisurile sunt in profunzime (si asta n-ai cum sa vezi perfect, ca doar nu o duci la un laborator de spectrografie), nu faci nimic cu sanfren + incarcare sudura + rectificare; oricum o fisura in profunzime nu e liniara, ca s-o prinzi pe toata. Daca te lasa, nu te mai complica, ia alta excl.gif


--------------------
Dacia 1310 1983
"Mother, should I trust the government ?" - No fuckin' way !
"A champion is someone who gets up when he can't."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Costy2000
post 14 Oct 2011, 19:35
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 246
Joined: 18 April 10




Salut ! am si eu o problema cu chiuloasa si anume am vrut sa ii schimb si eu bujiile, am venit cu ea din oras si m-am apucat sa desfac bujiile bineinteles motorul fierbinte am desfacut bujia nr 4 nr 3 nr 2 nici o problema si ajung la bujia nr 1 si unde aici a inceput problema sa desfacut mai greu fata de de celelalte si pana la urma a iesit dar cu tot cu filetul din chiuloasa excl.gif eu daca nu am stiut ca nu trebuie sa desfaci bujiile cand motorul este cald ea am desfacut asta eee.
Acum am alta chiuloasa inprumutata ca a mea nu a mai strans deloc imi arunca bujia afara si pana o voi face pe a mea voi merge cu asta, este a unui vecin care are masina la reparat tinichigerie mecanica etc (reparatie capitala) si daca tot avea motorul desfacut si chiuloasa buna a zis ia si fati treaba cu ea pana o fac eu pe a mea in primavara.
Acum intrebarea mea este cum pot eu sa ii fac la bujia nr 1 filet blush.gif ???vreau si eu cateva idei.....



This post has been edited by Costy2000: 14 Oct 2011, 19:53


--------------------
Dacia 1310 1996 L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 14 Oct 2011, 19:54
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.806
Joined: 23 April 08
From: ARAD




te duci la un strungar sa iti faca reductie si gata treaba


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sebymesteru
post 15 Oct 2011, 09:45
Post #16


Membru rigid


Group: Members
Posts: 782
Joined: 31 May 09
From: Sfantu Gheorghe-Covasna




Exact,iti bucseaza gaura de bujie si-ai rezolvat. Data viitoare strangi bujiile cu simt de raspundere,in general o strangi cat poti la mana si inca un sfert de tura la cheie. In mod normal daca nu e stransa exagerat nu are voie sa pateasca nimic nici daca o desfaci cu motorul cald(nu fierbinte!),din cate stiu eu filetul la bujii si implicit cel de la chiuloasa are un pic de conicitate printre altele si ca sa se poata strange si destrange mai usor. Acuma,ai belit-o,asta e,pe viitor vei sti cum sta treaba. wink.gif Numa bine!


--------------------
Dacia/Mazda 1310/1410 M6 1988/1996/1999, 2007 - CV 15 REA
Mecanica e la fel ca muzica. Muzicanti sunt multi,artisti...mai putini.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PH-06-BOA
post 16 Oct 2011, 13:28
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.731
Joined: 28 April 07




Nici nu era nevoie sa dai jos chilasa, pentru a face reductie. Se face o piesa filetata la exterior cu 18X1,5 la interior cu 14X1,25 se majoreaza gaura la chiulasa si se fileteaza cu 18X1,5 dupa care bagi piesa, in care bagi bujia. La desfacere, nu conteaza care se desface.


--------------------
Dacia 1310 1988 - ph-99-aob
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 28th April 2024 - 01:00
Forum Renault