radiator
radiator
31 Oct 2002, 10:23
Post
#1
|
|||
Group: Posts: 0 Joined: -- Warn: (0%) |
|
||
-------------------- |
|||
1 Nov 2002, 09:17
Post
#2
|
|
Group: Posts: 0 Joined: -- Warn: (0%) |
aaa, cum spunea cineva mai demult (asta daca nu mai esti in garantie, sau dispui de suma), incearca sa schimbi si producatorul radiatorului. Adica sa-ti iei unul "strain".
|
-------------------- |
|
1 Nov 2002, 09:30
Post
#3
|
|
Group: Posts: 0 Joined: -- Warn: (0%) |
m-am gandit la asta, dar nu e corect dupa ce dai atatia bani si sa nu fie de nici o treba desi cei de la Pitesti au zis ca s-a rezolvat problema.
nu se pot adapta cele din cupru? |
-------------------- |
|
1 Nov 2002, 10:00
Post
#4
|
|
Group: Posts: 0 Joined: -- Warn: (0%) |
Teoretic orice se poate adapta, dar necesita cheltuieli suplimentare. In rest, raspunsul e : Romania.
|
-------------------- |
|
AL |
4 Nov 2002, 09:34
Post
#5
|
Member Group: Members Posts: 2.495 Joined: 8 July 02 From: Bucuresti |
QUOTE(\"porutiuv\") m-am gandit la asta, dar nu e corect dupa ce dai atatia bani si sa nu fie de nici o treba desi cei de la Pitesti au zis ca s-a rezolvat problema.
nu se pot adapta cele din cupru? NU se pot pune cele din cupru!!! Antigelul Glaceol RX ataca cuprul!!! |
--------------------
Skoda
KAROQ
2019
- B-21-NEW
|
|
4 Nov 2002, 11:35
Post
#6
|
|
Group: Posts: 0 Joined: -- Warn: (0%) |
alt antigel nu este bun? in cartea tehnica scrie sa se puna doar glaceol rx tip d care costa 149.000 lei/litru, alt antigel intre 35.000-80.000 lei gasesti pe piata, astea nu sunt bune pentru motor, oare cei care au renault clio pun tot glaceol? :roll: . ultima data cand am fost la service mi-au spus ca este din cauza anticelului am castrol pus tot de ei si ca trebuie schimbat ca este prea coroziv cu glaceol. oare chiar asa de incompetenti sunt cei de la castrol?
|
-------------------- |
|
djtzeava |
23 Nov 2002, 12:54
Post
#7
|
membru bosorog :D Group: Members Posts: 349 Joined: 23 October 02 From: beler |
:?: cine shtie de pe forum daca exista nishte radiatoare mai bune pt. dsn sau daca exista unele din cupru ca astea originale de pe mashina sant nashpa rau de tot
|
--------------------
dacia /bmw/vw
supernova europa/318/passat 2.0tdi
11-01, 06-98, 04-07 b27upz,b28wpz,b280wpz
|
|
AlexV |
12 Dec 2002, 17:49
Post
#8
|
Admin? Group: Admin Posts: 2.553 Joined: 4 December 02 From: Bucuresti |
Nu am aflat inca ce radiator merge pe DSN dar stiu ca antigelul nu ataca cuprul (adica nu mai mult decat aluminiul sau altceva). In primul rand pentru ca asa scrie in documentatia care am gasit-o pe net si in al doilea rand eu am un robinet cu doua stuturi de cupru pus pe furtunul de la calorifer.
http://www.vadova.ro/produse/antigel_ctr.html Of, of, of... masina mea :cry: |
--------------------
Toyota
RAV4
2.0
|
|
djonexx |
29 Dec 2002, 22:03
Post
#9
|
Dupa 4.5 ani de DSN Group: Members Posts: 86 Joined: 21 November 02 From: Cluj-Napoca |
Salut,
am observat mai recent o mica problema: la opririle in panta, cand botul mashinii sta "in sus", din masca radiatorului se "prelinge" un suior subtire de abur/fum. Chestia e ca e mai "gros" in partea stanga a masinii. Lichidul de racire nu scade (nu vizibil) - din martie pana la inceputul lui decembrie cand l-am completat a scazut cam 200 ml, iar de cand am completat nu a scazut vizibil. Ati mai intalnit problema asta ? poate fi un por in radiator sau are alta cauza ? Merita sa incerc o solutie/praf din cel care infunda porii instalatiei de racire ? |
--------------------
Ford Focus
Trend CL Wagon
2006
- CJ-11-NEC Ford Focus Trend CL 1.6 tdci 110 cp
Dacia Supernova Clima 2002 |
|
cristiV |
29 Dec 2002, 23:12
Post
#10
|
Membru autentic Group: Members Posts: 359 Joined: 26 November 02 From: Bucuresti |
Cred ca sunt un norocos 8) , am o clima de 6 luni si nu am avut nici o problema cu radiatorul, in schimb am cu restu...
Care sa fie diferenta? :roll: |
--------------------
RENAULT
Laguna III GT
2011
|
|
27 Jan 2003, 10:52
Post
#11
|
|
Group: Posts: 0 Joined: -- Warn: (0%) |
Stai linistit! Eu am schimbat radiatorul dupa un an! Deci nu e timpul pierdut!
|
-------------------- |
|
27 Jan 2003, 10:53
Post
#12
|
|
Group: Posts: 0 Joined: -- Warn: (0%) |
Stai linistit! Eu am schimbat radiatorul dupa un an! Deci nu e timpul pierdut!
|
-------------------- |
|
dolphintm74 |
23 Jun 2005, 15:17
Post
#13
|
Membru Group: Members Posts: 196 Joined: 26 February 04 From: Timisoara |
Va salut! Mi s-a bulit si mie caloriferul (DSN decembrie 2002). Am depistat locul, picura foarte putin, deci nu sesizez pierderi semnificative in borcanul cu Glaceol. In schimb, miroase groaznic in habitaclu. Acum, inainte de concediu, nu prea am bani pentru alt calorifer. As folosi ceva pentru etansare, insa am dubii intre pulberea clasica (aceea care se gaseste in magazine in tuburi, facuta in USA) si o solutie, Nulon se numeste, facuta in Australia. Ce-i drept, e de 5 ori mai scumpa, insa nu stiu cat e de buna. O sugestie mi-ar fi de mare folos. Va multumesc si numai bine
|
--------------------
Renault
Laguna 1
2001, 1.6 16V
|
|
mihail75 |
23 Jun 2005, 21:11
Post
#14
|
mihail Group: Members Posts: 466 Joined: 12 October 03 From: Iasi |
cred ca se poate inchide si acesta ca e vechi si e resuscitat degeaba (dolphintm a mai deschis un topic cu caloriferul). m75
|
--------------------
Dacia Logan
Laureat 1.4 MPI
- Is-YY-XXX mihail, fost cu Logan Laureat 1.4, acum cu Opel Astra Sedan 1.6
|
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 26th April 2024 - 21:48 |