DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Problema: se tureaza din senin

Zoloft
post 16 Oct 2003, 16:30
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 25
Joined: 4 March 03
From: Bucuresti




Salut.
Ia ziceti parerea voastra care este ?
In timp ce merg cu masina (SN Rapsodia) din cand in cand se tureaza motorul de la sine, adica mai bine zis ramane pe turatia din viteza respectiva si nu mai coboara desi trec la relantin. La stopuri e enervant sa stai cu motorul turat pe la 20-28.
Sa fie de vina vreun cablu sau vreu arculetz de la retragerea pedalei. ?
Precizez ca pedala nu ramane blocata ca il tot misc dar nici o reactie.


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AL
post 17 Oct 2003, 08:22
Post #2


Member


Group: Members
Posts: 2.495
Joined: 8 July 02
From: Bucuresti




daca nu se blocheaza cablul de acceleratie in mantaua lui, daca mecanismul acela care preia de la cablu miscarea catre clapeta de aer si potentiometru nu e blocat, singura buba ar mai putea fi pe la parghia motorasului pas cu pas... toate acestea pot fi blocate de murdarie si ar trebui curatate....pentru cablul de acceleratie mai este un remediu...un pic de vaselina lichida (spray) injectata pe la capetele cablului...


--------------------
Skoda KAROQ 2019 - B-21-NEW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Zoloft
post 6 Dec 2003, 11:12
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 25
Joined: 4 March 03
From: Bucuresti




Revin si arat.
Nu era blocat cablul, nu era parghia de vina, etc. :?
S-a reparat singura. :shock:
Adica nu se mai tureaza. biggrin.gif
Explicatia mea: desi niciodata nu mi se intamplase sa mai "dea si in nas" cand "bagam piciorul in ea" atunci se intampla. Si era tare neplacut. Nu era de ajuns ca uneori se tura, mai dadea si in nas.
Ei bine i-am bagat un curatator de injectoare, benzina scumpa (Shell) si l-am turat de cateva ori pe loc BINE.
Si-a revenit. Ce cred eu: probabil prinsese undeva pe alimentare mizerie, ori filtru de benzina se murdarise pe undeva.
Si atunci daca nu mai venea benzina destula, probabil "desteptul" de calculator TURA motorul pentru a trage benzina necesara si cand avea destul prin pompa sau stiu eu unde, se mai linistea. Si asta doar cand nu putea trece de dopul de jeg.
Ce ziceti ????? AR PUTEA FI ????
Ca altfel nu-mi explic. :roll:


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
asarban
post 6 Dec 2003, 12:36
Post #4


Membru autentic


Group: Banned
Posts: 2.288
Joined: 24 May 02




Mai baga tu benzina "scumpa" de la Shel si te va costa "scump"
Baga mai bine benzina mai "ieftina" de 98 de la Rompetrol (euro 4), fuguta si schimba filtrul de benzina ca poate o avea apa si vezi ca vine iarna (cand este unanim acceptat ca apa are prostul obicei de ingheata) si curata-ti si injectoarele...profesional


--------------------
Intr-o apa adanca patru ochi luceste. Ce sa fie oare este doi de peste.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
post 6 Dec 2003, 12:43
Post #5





Group:
Posts: 0
Joined: --


Warn: (0%) -----


QUOTE

Mai baga tu benzina \"scumpa\" de la Shel si te va costa \"scump\"  

Nu e buna benzina de la shell ? Aia euro 3 ? Au inceput si astia sa umble cu golanii ?


--------------------
User is offlinePM
Go to the top of the page
+
Marty
post 6 Dec 2003, 15:46
Post #6


Membru cu privire de ansamblu


Group: Members
Posts: 5.840
Joined: 14 April 03
From: Corbu




QUOTE

Nu e buna benzina de la shell ? Aia euro 3 ? Au inceput si astia sa umble cu golanii ?

hehehehehehe.....Buna dimineata! Astia de la Shell baga vastu-n benzina mai rau ca aia de la PECO de pe vremuri.... laugh.gif laugh.gif laugh.gif laugh.gif


--------------------
Gillette De unica folosinta 2011 - B 999 NAM
Mindru absolvent de grup scolar.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Zoloft
post 22 Dec 2003, 11:24
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 25
Joined: 4 March 03
From: Bucuresti




Pai eu am un prieten care lucreaza la Shell si zice ca au benzina bunicica; ca e mai bine aditivata decat la ceilalti; bineinteles ca tot romaneasca e.
Apropos, am pus de cateva ori de la LUK si am crezut ca raman in drum cu plinul.


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
asarban
post 22 Dec 2003, 11:29
Post #8


Membru autentic


Group: Banned
Posts: 2.288
Joined: 24 May 02




Pai o fi benzina bunicica pentru prietenul tau care o ia inainte sa-i bage apa, asa cum luam noi...astialaltii!


--------------------
Intr-o apa adanca patru ochi luceste. Ce sa fie oare este doi de peste.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sudsemnatu
post 2 Dec 2009, 11:18
Post #9


Membru Huligan


Group: Members
Posts: 1.703
Joined: 28 November 06
From: Bucuresti




Salut

Am postat aici:

Simptome:

Mi se tureaza si la relanti- variaza cateodata 2 secunde intre 1000 si 700.
Cateodata ramane turata la 1500-2000-2500 nu are o turatie preferata. Cateodata nu se tureaza deloc.

Am inlocuit corpul clapeta, nu e de la el. Ce mai poate fi? Azi ii schimb si cablul de acceleratie. Ala de turatie, senzorul, l-am curatat dar nu stiu cat de bine.

Mersi


--------------------
Skoda Fabia 2005 Ex: Dacia Nova/Logan/Supernova 2000/2007/2002
Midland Alan 52/PNI ML 160
Speed doesn't kill people, its the sudden stop that does
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DragosP
post 2 Dec 2009, 11:40
Post #10


Nu zic nimic...nou


Group: Moderatori
Posts: 4.929
Joined: 12 August 04
From: Lumea mea




Dacă ești convins că noul motoraș pas cu pas cu ansamblul lui mecanic e ok, verifică pe unde-ți poate trage aer fals.


--------------------
Ceva de plastic . . - BRRC
Scuze celor pe care i-am supărat!
Cu noi este Dumnezeu!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sudsemnatu
post 3 Dec 2009, 12:29
Post #11


Membru Huligan


Group: Members
Posts: 1.703
Joined: 28 November 06
From: Bucuresti




Am inlocuit senzorul de turatie. pare sa nu mai faca, cel putin ieri am mers cu ea jumatate de ora si se comporta normal. acum sa vedem in timp, cum se comporta


--------------------
Skoda Fabia 2005 Ex: Dacia Nova/Logan/Supernova 2000/2007/2002
Midland Alan 52/PNI ML 160
Speed doesn't kill people, its the sudden stop that does
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
laurentiu83
post 14 Dec 2009, 16:09
Post #12


Membru incepator


Group: Members
Posts: 30
Joined: 6 December 07




Am si eu cam aceeasi problema, se tureaza incontinuu intre 1500 si 1800. este chiar enervant cand stau la semafor. am curatat motorasu pas cu pas dar tot la fel face. probabil este de la senzoru de turatie.cam cat costa acest senzor? stie cineva?

This post has been edited by laurentiu83: 14 Dec 2009, 16:10


--------------------
2001 snv clima 2001/clima - br-03-lkg
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 14 Dec 2009, 17:43
Post #13


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




130 de lei dar nu cred ca e de la senzor , cand senzorul de turatie se buleste nu-ti porneste nici in ruptul capului.


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
avram1987
post 14 Dec 2009, 19:42
Post #14


Membru incepator


Group: Members
Posts: 86
Joined: 12 October 08
From: Galati




asa am patito si eu se tura si state intre 1500 si 1800 dar s-a rezolvat f.usor in jur de 300 de km nu am schimbat mai jos de 3500 de ture si si-a revenit singura la relanti sta undeva la 850-900 acu nujt exact de la ce a fost dar si-a revenit


--------------------
Dacia SuperNova 2001 - VS-85-XXX
Dacia SuperNova .............Culoare Verde JAD
Ai venit la mine intr-o noapte calduroasa de vara, te-ai lipit de mine
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
laurentiu83
post 15 Dec 2009, 08:35
Post #15


Membru incepator


Group: Members
Posts: 30
Joined: 6 December 07




Si eu schimb treapta destul de des la peste 3000 de turatii, dar tot nimik. O sa ma mai uit odata sa vad poate trage aer fals pe undeva. Faza este ca atunci cand stau la semafor si accelerez la peste 4000 isi revine si la urmatorul semafor tre sa fac la fel. Se uita toti pietoni la mine de parca ar fi cine stie ce masina blush.gif


--------------------
2001 snv clima 2001/clima - br-03-lkg
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Maskatu
post 15 Dec 2009, 09:29
Post #16


..


Group: Moderatori
Posts: 13.966
Joined: 2 July 08
From: zuzu




QUOTE(djasu82 @ 14 Dec 2009, 17:43)
130 de lei dar nu cred ca e de la senzor , cand senzorul de turatie se buleste nu-ti porneste nici in ruptul capului.
*


Corect. Si la mine pana sa curat senzorul de turatie, incepuse sa faca figuri. Nu mai pornea decat la a 10-a, 15-a cheie. Iar in ultima faza nu mai pornea deloc. Am curatat senzorul si nu a mai facut figuri de atunci. De cand s-a lasat frigul, se tureaza si la mine pe la 1250-1400 ceea este perfect normal. Isi revine cand se incalzeste motorul si apoi merge rotund precum vara.


--------------------
. . . - ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gcgeorgescu
post 15 Dec 2009, 09:57
Post #17


Membru


Group: Members
Posts: 923
Joined: 25 December 08
From: Bucuresti




am auzit in felul urmator: daca senzorul de turatie e ok,ok, nu are voie sa se tureze mai mult de o secunda doua chiar daca trage aer fals. asta la masinile cu injectie si calculator. calculatorul preia informatia si reduce turatia la parametri normali.
deci in momentul cand se tureaza din senin o secunda doua si isi revine, e posibil sa traga aer fals. dar cand se tureaza si ramane asa primul lucru care trebuie verificat este senzorul de turatie, apoi celelalte probleme(aer fals, motoras pas cu pas , etc).
nu da-ti cu pietre, asta am preluat si va transpun si voua aici. ideea e ca cine mi-a spus e specializat pe pompe de injectie (gen raba) si mecanic atestat de foarte multi ani.


--------------------
Renault Fluence 30 dec 2010/ 1.5 Dci 110cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
laurentiu83
post 16 Dec 2009, 14:55
Post #18


Membru incepator


Group: Members
Posts: 30
Joined: 6 December 07




merci mult ptr ajutor, vineri dau o tura la service sa imi schimb distributia si ii pun pe baieti sa se mai uite si la treaba asta cu turatiile poate ii da de cap cineva.


--------------------
2001 snv clima 2001/clima - br-03-lkg
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Skype
post 19 Jan 2010, 18:35
Post #19


Membru incepator


Group: Members
Posts: 11
Joined: 20 March 07




Sper sa nu fie prea tarziu. Eu am rezolvat aceeasi problema datorita acestui forum.Am curatat corpul clapeta cu spray de curatat carburatoare si s-a rezolvat problema. Cand l-am demontat era f. evidenta o depunere de pe clapeta care nu o lasa sa se inchida etans. Pasii curatarii corpului clapeta se gasesc pe acest forum.


--------------------
Dacia Supernova 2002 Clima
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 16th April 2024 - 21:43
Forum Renault