DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages  1 2 3 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Engine Torque Damper, ajutor pentru bieleta anticuplu

andri1940
post 11 Dec 2011, 14:36
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.741
Joined: 23 March 08
From: Pitesti




Salutare!

De cand cu modificarea pentru imbunatatirea cuplului, (prezentata aici: http://www.daciaclub.ro/Cuplu-mai-mare-la-...ci-t221879.html ) recunosc ca am inceput sa merg cu sprinturi ceva mai mari de pe loc si am simtit nevoia si unei imbunatatiri pentru ca motorul sa nu se mai miste asa de mult.

Pentru mine, bieleta antibasculare a fost dintotdeauna o problema, chiar mi s-a rupt surubul acela care o tine in cutia de viteze o data. Asa ca m-am gandit sa ii pun un mic "ajutor", dar in cealalta parte a motorului- acolo fiind spatiu de manevra.

Ideea mi-a venit de aici: http://www.team-integra.net/forum/19-proje...que-damper.html.

Ca in linkul de mai sus, am folosit un amortizor si un arc folosit la suspensia bicicletelor- care permite si un reglaj al "tariei". In pozitia in care e montat, de peretele antifoc, a fost nevoie si sa intaresc cu o bucata de tabla groasa respectivul perete- pentru ca la prima acceleratie mai puternica s-a ondulat ca naiba in probe smile.gif
Eu zic ca e mult mai solid amortizorul anti-cuplu facut din suspesnia bicicletei decat ceea ce se vinde de obicei ca engine torque damper:

This post has been edited by andri1940: 11 Dec 2011, 14:38


Attached thumbnail(s)
engine_torque_damper.jpg ( Size: 60.64k ) Number of downloads: 2270
engine_torque_damper1.JPG ( Size: 47.9k ) Number of downloads: 2539
P1220981.JPG ( Size: 112.38k ) Number of downloads: 2527
P1220982.JPG ( Size: 354.61k ) Number of downloads: 2673


--------------------
Renault Laguna 2 1.8 16v Dynamique 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
anecula_08
post 11 Dec 2011, 20:07
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.866
Joined: 3 March 08
From: Bucuresti




Sa simte diferenta?


--------------------
Dacia Solenza Europa cu AC - 1.4 MPI / Renault Laguna 2 Facelift - 1.6 16v / Dacia Logan Stepway - 1.0 TCE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
shake
post 11 Dec 2011, 22:48
Post #3


Crap


Group: Members
Posts: 1.589
Joined: 11 August 06
From: Bucuresti , Militari Squad




fara nici o suparare...dar cred ca e fix un C#r cum ai puso , ai proptit-o in tabla aia de 5 , care o indoi cu mana ... cred ca statea mai bine in suportu de la amortizor...


--------------------
D S 2003
Montez kit Xenon (Bucuresti).
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andri1940
post 12 Dec 2011, 00:13
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.741
Joined: 23 March 08
From: Pitesti




shake, initial mi-am facut o flansa care venea prinsa de suruburile de la amortizor, dar am gresit dimensiunile. Cu intaritura de care vorbeam merege si asa insa, surubul ala e fix unde trebuie sa fie smile.gif

Diferenta da, se simte, mai ales la acceleratiile puternice de pe loc. Bonus, se balangane mai putin schimbatorul prin masina- in condutiile in care bieleta antibasculare oricum o aveam buna.

Uite ce se preintampina montand asa ceva:



--------------------
Renault Laguna 2 1.8 16v Dynamique 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ArtVandelay
post 12 Dec 2011, 00:44
Post #5


Anytown, USA..


Group: Members
Posts: 2.662
Joined: 5 January 08
From: Craiova




Masina din clipul al 2-lea cel putin face din cauza amortizoarelor uzate, nu ar avea cum sa faca din cauza deplasarii motorului din moment ce are tractiune spate, cardanul ala are si el niste articulatii


--------------------
Ford focus 2001
He wondered why the boomerang kept getting bigger. Then, it hit him.

I got 99 cookiez cause a bitch ate one.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Iulikk
post 12 Dec 2011, 10:02
Post #6


Fost Membru Solenzar


Group: Members
Posts: 8.949
Joined: 6 May 08
From: Litoral




Totusi... nu e putin cam "extrem" sa pui asa ceva pe Solenza?

Mie mi se pare in aceeasi treaba cu ala care vorbea despre "grip" si "burnout" la 75 de cai...


--------------------
Autoturism visiniu cu roti - CT ?? XXX
Dieselul e pentru tractoare, gazul pentru butelii, iar benzina pentru masini.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
LuluMOB
post 12 Dec 2011, 11:03
Post #7


Membru cu pedale.


Group: Members
Posts: 1.136
Joined: 28 October 05
From: Iași




Amortizorul ala e de pe un DHS cumva?


--------------------
Dacia Logan ABS+ AC 1.4MPI 06/2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
shake
post 12 Dec 2011, 11:58
Post #8


Crap


Group: Members
Posts: 1.589
Joined: 11 August 06
From: Bucuresti , Militari Squad




mai nene, tu nu ai curea de accesorii ????????? acum m-am uitat mai bine smile.gif))))))))))


--------------------
D S 2003
Montez kit Xenon (Bucuresti).
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 12 Dec 2011, 12:03
Post #9


-


Group: Members
Posts: 21.892
Joined: 19 April 05
From: Romania




Ideea este buna, dar punerea in practica este deficitara.


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 12 Dec 2011, 13:14
Post #10


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Ideea e buna in general, dar nu pentru Solenza de 73 de cai, care tot atat are si dupa rezistenta aia ce pacaleste calclatoare si strica catalizatoare.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AleXuTzU_Tau
post 12 Dec 2011, 14:01
Post #11


ReCharGe


Group: Members
Posts: 321
Joined: 18 January 08
From: HoNoLuLu




QUOTE(shake @ 12 Dec 2011, 11:58)
mai nene, tu nu ai curea de accesorii ????????? acum m-am uitat mai bine smile.gif))))))))))
*




daca te-ai uita mai bine si ai intelege cum a fost prins amortizoru poate nu mai pune-ai intrebarea ....in primul rand nu ai cum sa mergi fara cureaua de accesorii,..... nu vezi ca tabla este prinsa in capacu acela ...deci a dat jos ala si automat si cureaua....dar dupa ce a terminat omu toata treaba a pus si cureaua la loc....... imi dai de gandit ma nene cu amortizoru ala.....

This post has been edited by AleXuTzU_Tau: 12 Dec 2011, 14:02


--------------------
Monster TrucK Solenza Clima 2222 - B-03-FGO
Ma Dau In Barci Si Tu Nu Vezi Asta
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 12 Dec 2011, 14:19
Post #12


-


Group: Members
Posts: 21.892
Joined: 19 April 05
From: Romania




QUOTE(argon @ 12 Dec 2011, 13:14)
Ideea e buna in general, dar nu pentru Solenza de 73 de cai, care tot atat are si dupa rezistenta aia ce pacaleste calclatoare si strica catalizatoare.
*
Inca o mostra argoniana.


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andri1940
post 12 Dec 2011, 18:02
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.741
Joined: 23 March 08
From: Pitesti




Masina mea nu are servo, are doar AC- si nu merg cu acea curea pusa iarna. Nu incurca cu nimic ce am facut eu acea curea.

In al doilea rand, exista un topic si pe reno.ro despre bieleta antibasculare de la megane1, care e fix ca la solenza- sunt probleme mari cu piesele astea. Motorul se misca prea mult si cu ele bune, e proasta conceptia masinii in privinta asta.

Deci nu are nicio legatura cu burn-out, e vorba de o imbunatatire care se simte in utilizarea normala a masinii


--------------------
Renault Laguna 2 1.8 16v Dynamique 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
shake
post 12 Dec 2011, 18:10
Post #14


Crap


Group: Members
Posts: 1.589
Joined: 11 August 06
From: Bucuresti , Militari Squad




QUOTE(AleXuTzU_Tau @ 12 Dec 2011, 15:01)
daca te-ai uita mai bine si ai intelege cum a fost prins amortizoru poate nu mai pune-ai intrebarea ....in primul rand nu ai cum sa mergi fara cureaua de accesorii,..... nu vezi ca tabla este prinsa in capacu acela ...deci a dat jos ala si automat si cureaua....dar dupa ce a terminat omu toata treaba a pus si cureaua la loc....... imi dai de gandit ma nene cu amortizoru ala.....
*



tin sa te contrazic , merge fara cureaua de accesorii , indiferent ca ai doar AC , sau AC + Servo.

m-am gandit si eu cum ai gandit tu , dar ce facea o punea sa vada cum arata de forma dupa care demonta iar capacu sa puna cureaua? nvm...

am observat ca ar face probleme si tamponul de sub baterie... , cred ca in curand voi ajunge sa le strang la vulcanizare cu pistolu , la 1 luna le gasesc slabite ... , spre ex acum dimineata pe frig cand o pornesc ma zgaltaie de parca ar fi masina de taiat lemne


--------------------
D S 2003
Montez kit Xenon (Bucuresti).
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andri1940
post 12 Dec 2011, 18:24
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.741
Joined: 23 March 08
From: Pitesti




Shake, cu dracia pe care am pus-o sub capota nu ma zgaltaie si nici nu mai ajung sa se uzeze prea mult celelate tampoane ale motorului. Macar atat si tot e o imbunatatire, mai ales ca nu m-a costat nimic.

Recunosc, nu e montajul cel mai corect, imi facusem o flansa care se prindea de oala. Dar cu o mica intarire, merge foarte bine si asa, din lipsa de timp asa sta pe masina de doua saptamani. Cand voi avea timp, probabil ma voi gandi la ceva mai estetic si mai solid, pana atunci asa ramna (adica cel putin pana la primavara smile.gif )

This post has been edited by andri1940: 12 Dec 2011, 18:25


--------------------
Renault Laguna 2 1.8 16v Dynamique 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
shake
post 12 Dec 2011, 18:54
Post #16


Crap


Group: Members
Posts: 1.589
Joined: 11 August 06
From: Bucuresti , Militari Squad




cat costa dracovenia mica ? smile.gif


--------------------
D S 2003
Montez kit Xenon (Bucuresti).
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andri1940
post 12 Dec 2011, 18:56
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.741
Joined: 23 March 08
From: Pitesti




Nimic! Eu aveam o bicicleta terminata, de acolo am luat amortizorul. Oricum e super solid, ganditi-va ca tine ditamai animalul cand se da pe munte cu bicicleta smile.gif

Pentru cine vrea sa incerce pot da mai multe detalii:

montajul se face folosind surubul de la peretele acela care exista deja, nu trebuie date gauri. Cum motorul la accelerare are tendinta sa impinga, trebuie asigurata rezistenta intr-un fel, tabla fiind foarte subtire acolo (face parte din oala).

S-ar putea intari lejer zona cu un profil L prins intre respectivul surub si tabla de la parbriz. Adica cam ca in poza urmatoare. Eu am folosit o bucata de tabla lunga, care ofera rezistenta suficienta, dar ma gandesc sa fac si altceva. Problema e timpul...


This post has been edited by andri1940: 12 Dec 2011, 19:05

Attached thumbnail(s)
Picture_048.jpg ( Size: 593.49k ) Number of downloads: 2220


--------------------
Renault Laguna 2 1.8 16v Dynamique 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
anecula_08
post 12 Dec 2011, 19:01
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.866
Joined: 3 March 08
From: Bucuresti




Uite aici si originalul biggrin.gif link


--------------------
Dacia Solenza Europa cu AC - 1.4 MPI / Renault Laguna 2 Facelift - 1.6 16v / Dacia Logan Stepway - 1.0 TCE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alex_DNK
post 12 Dec 2011, 19:14
Post #19


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.795
Joined: 9 May 08
From: Slobozia




oricum e foarte interesanta ideea. m-ai pus pe ganduri andri..am si eu o bicicleta cu suspensie acasa...cred ca ma apuc sa o dezmembrez


--------------------
skoda octavia 2009 - 87 dnk
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andri1940
post 12 Dec 2011, 19:24
Post #20


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.741
Joined: 23 March 08
From: Pitesti




smile.gif ok, nu e mare lucru- iti trebuie doar 30 minute libere, poate nici atat. E foarte usor de montat, surubul de la suportul motor se scoate fara probleme, pui bucata de cornier de 3 cm in loc si prinzi in capatul celalalt cum poti mai solid.

Ideal era sa pot face treaba asta in partea cealalta, acolo e bubua pentru ca e foarte elastic suportul de sub baterie, de la cutia de viteze...

Ca fapt divers, am scos bieleta anticuplu si am incercat sa merg asa, fara, sa vad daca se poate. Motorul tot se balanganea, dar mai putin. In caz de nevoie, cum am patit eu odata, sa se rupa surubul de la bieleta- poti ajunge acasa cu ea !!!


--------------------
Renault Laguna 2 1.8 16v Dynamique 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 12 Dec 2011, 21:12
Post #21


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




QUOTE(andri1940 @ 12 Dec 2011, 19:02)
Masina mea nu are servo, are doar AC- si nu merg cu acea curea pusa iarna.
*



Ai si un motiv pentru....chestia asta? huh.gif Chiar e scumpa cureaua aia de faci economie la ea? Si cum faci, o pui si scoti saptamanal, cand producatorul recomanda sa pornesti AC-ul? blink.gif

This post has been edited by argon: 12 Dec 2011, 21:13


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bella
post 12 Dec 2011, 22:17
Post #22


TRACTORIST INCEPATOR


Group: Members
Posts: 322
Joined: 9 June 06




QUOTE(andri1940 @ 12 Dec 2011, 18:02)
Masina mea nu are servo, are doar AC- si nu merg cu acea curea pusa iarna. Nu incurca cu nimic ce am facut eu acea curea.


Este recomandata, pentru mentinerea in parametrii a instalatiei, pornirea periodica a AC-ului cateva minute chiar si atunci cand este rece afara.


--------------------
Logan Laureate 1.5dCi-75Cp 2011 - PH-xx-XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
LuluMOB
post 13 Dec 2011, 10:51
Post #23


Membru cu pedale.


Group: Members
Posts: 1.136
Joined: 28 October 05
From: Iași




Chestia aia pe care o numesti amortizor nu amortizeaza nimic. Dar exista si amortizoare adevarate (ce-i drept, le gasesti pe biciclete adevarate si nu sunt chiar ieftine, sau eventual pe alte masini, etc.).
Aia e doar o prindere elastica.


--------------------
Dacia Logan ABS+ AC 1.4MPI 06/2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 13 Dec 2011, 10:56
Post #24


-


Group: Members
Posts: 21.892
Joined: 19 April 05
From: Romania




Renault_Megane_Coupe_Cabriolet_2011_1600x1200_wallpaper_54.jpg ( Size: 359.89k ) Number of downloads: 563


Asa trebuie sa arate de fapt o prindere.

c559579910e7.jpg

c26c47c8889a.jpg

c75e4fdf1a17.jpg ( Size: 257.68k ) Number of downloads: 459
1d592c75b56e.jpg ( Size: 271.27k ) Number of downloads: 370
1e2e11667399.jpg ( Size: 314.17k ) Number of downloads: 412


PICT3362_500.jpg ( Size: 57.82k ) Number of downloads: 414
PICT3364_800.jpg ( Size: 80.91k ) Number of downloads: 353
PICT3366_800.jpg ( Size: 54.04k ) Number of downloads: 335
PICT3371_800.jpg ( Size: 55.31k ) Number of downloads: 340


Adica as studia macar o masina din gama producatorului. Inainte de prinderi cu tabla zincata din Brico ...

http://www.megane2-club.ru/forum/showthread.php?t=425&page=7

This post has been edited by IRONICK: 13 Dec 2011, 22:47


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Iulikk
post 13 Dec 2011, 10:57
Post #25


Fost Membru Solenzar


Group: Members
Posts: 8.949
Joined: 6 May 08
From: Litoral




Bă, dar știți sa stricați bucuria omului...


--------------------
Autoturism visiniu cu roti - CT ?? XXX
Dieselul e pentru tractoare, gazul pentru butelii, iar benzina pentru masini.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
LuluMOB
post 13 Dec 2011, 11:03
Post #26


Membru cu pedale.


Group: Members
Posts: 1.136
Joined: 28 October 05
From: Iași




Pai nu e cu suparare. Trebuie un amortizor adevarat prins corect. Cred ca nimeni n-a criticat ideea.

PS: prima oara am vazut amortizor din asta pe un bmw 'bot de rechin' fabricat in '78.

This post has been edited by LuluMOB: 13 Dec 2011, 11:04


--------------------
Dacia Logan ABS+ AC 1.4MPI 06/2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Iulikk
post 13 Dec 2011, 11:07
Post #27


Fost Membru Solenzar


Group: Members
Posts: 8.949
Joined: 6 May 08
From: Litoral




Eu doar glumeam smile.gif .


--------------------
Autoturism visiniu cu roti - CT ?? XXX
Dieselul e pentru tractoare, gazul pentru butelii, iar benzina pentru masini.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 13 Dec 2011, 19:31
Post #28


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




dar de ce nu se pune in locul bieletri rasucite biggrin.gif ... evident te costa ceva bani sa faci piesele la strung dar dupa aceea nu mai ai treaba.
Oricum si deasupra o ok ... poate doua trei piese facute tot la strung si montate cum trebuie .


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vis-a-vis
post 13 Dec 2011, 21:14
Post #29


DaciaClubber


Group: Members
Posts: 7.888
Joined: 20 June 05
From: Bucuresti




La logan tot acolo e? Poate-mi pun Foxu' de proba biggrin.gif


--------------------
Dacia Logan MCV 1.5 DCi
Life is a journey, not a destination.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Maskatu
post 13 Dec 2011, 22:25
Post #30


..


Group: Moderatori
Posts: 13.966
Joined: 2 July 08
From: zuzu




Amortizor de bicicleta pe post de amortizor pentru motor. Geniala combinatie. La asta nu m-as fi gandit niciodata. Macar ti-a trecut prin cap ca amortizorul ala este fix degeaba, tinand cont de modul in care l-ai amplasat, si de faptul ca motorul are totusi nevoie sa vibreze catusi de putin. Plus de asta ai montat intr-un singur loc. E ca si cum ai lega un caine de un stalp. El se poate misca in voie in zona din jurul stalpului. smile.gif

Cu alte cuvinte ai anulat doar vibratiile dintre motor si parbriz, insa cele dintre motor si "aripi" au ramas.

This post has been edited by Maskatu: 13 Dec 2011, 22:34


--------------------
. . . - ---
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3 Pages  1 2 3 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 26th May 2024 - 16:09
Forum Renault