DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

5 Pages « < 2 3 4 5 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> distantiere si flanse in acelasi timp, dati si voi cu parerea

nos
post 25 Nov 2005, 12:02
Post #91


RWD addict


Group: Members
Posts: 80
Joined: 3 June 04
From: Timisoara




tm8bnz: Nu se pot monta fuzetele cu tot cu brate inferioare?.Prinderea de lonjeron a bratului e identica...Clau_lcf, incearca sa masor lungimea boltului, lagarele bucselor,si distanta dintre ele la ambele masini. Daca is la fel, le poti monta cu totul.


--------------------
Renault 12 GT custom 1973 ----- BMW E36 - 325i 24v coupe
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tm8bnz
post 25 Nov 2005, 12:27
Post #92


turbomatic


Group: Members
Posts: 379
Joined: 13 March 05
From: RO,TM




QUOTE(nos @ 25 Nov 2005, 12:02)
tm8bnz: Nu se pot monta fuzetele cu tot cu brate inferioare?.Prinderea de lonjeron a bratului e identica...Clau_lcf, incearca sa masor lungimea boltului, lagarele bucselor,si distanta dintre ele la ambele masini. Daca is la fel, le poti monta cu totul.
*



Ba da,dar bratul e mai lung ! O sa ai un unghi de cadere infernal.
Ideea e ca encartamentul la fuego e putin mai mare de aia si punea spate e mai lata (din tamburi)!

This post has been edited by Ov: 25 Nov 2005, 13:10


--------------------
Dacia 1.3T / Renault 5 GTT - 1986 / 1988 - TM8BNZ / TM88BNZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
clau lcf
post 25 Nov 2005, 21:21
Post #93


Membru autentic


Group: Members
Posts: 264
Joined: 23 February 05
From: Constanta




Salutare lume!!!! Pun poze cu masina cum a iesit. Arata frumos, dar o sa vand rotile ,pt ca am luat un r fuego, si vreau sa il fac boboc. Uitati si fuego. smile.gif

Attached thumbnail(s)
IM000324.JPG ( Size: 322.92k ) Number of downloads: 3112
IM000325.JPG ( Size: 382.52k ) Number of downloads: 2989
IM000331.JPG ( Size: 360.67k ) Number of downloads: 2677
IM000328.JPG ( Size: 268k ) Number of downloads: 2731
IM0003261.JPG ( Size: 312.39k ) Number of downloads: 2566
IM000323.JPG ( Size: 319.46k ) Number of downloads: 1791


--------------------
Volskwagen Corrado 1995 - CT 29 VRG
VW Corrado VR6 2.9 & Opel Astra G caravan 2.0 DTL.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jaf
post 27 Nov 2005, 13:40
Post #94


Membru din mijloc


Group: Members
Posts: 641
Joined: 25 May 04
From: Cluj-Napoca




clau lcf arata super fain cu gentile alea.. felicitari.. cam cat costa 4 jante dealea ? nu ma intereseaza ca momentan n-am "timp" de asa ceva dar ca sa stiu asa pt un plan de viitor.. pe cand o sa se gaseasca o solutie sigura de a trece de la 3 la 4 prezoane si cand o sa am si "timp" blush.gif


--------------------
trotineta tri roti 2012 ful vidaut chiele
"ati facut dacia de rasul lumii cu 'inventiile' voastre"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
clau lcf
post 27 Nov 2005, 18:23
Post #95


Membru autentic


Group: Members
Posts: 264
Joined: 23 February 05
From: Constanta




nu stiu cam cat sant,dar eu am dat 6 mil pe ele (cauciucuri+jante) . le am vandut ieri,ca sa fac bani , sa ma apuc de fuego. Acum are jante de dacie iar.


CONCLUZII in timpul cat am mers cu rotile pe 15.

Avantaje: aspect si stabilitate

Dejavantaje: frana mai ineficienta, directie greoaie mai ales cu un volan mic, daca folositi flanse atinge in aripi(si fata si spate), demaraj slab, si consum mai mare.

Tragand linie, nu se merita sa puneti jante cum am pus eu ,daca nu modificati toata masina. Caroserie, motor, directie. Si daca va ganditi cat costa aceste modificari chiar ca nu se merita.

Nu imi pare rau ca am aruncat niste bani, dar daca nu o faceam m-as fi gandit mereu cum ar fi fost daca............


Numai bine!!!!!!


--------------------
Volskwagen Corrado 1995 - CT 29 VRG
VW Corrado VR6 2.9 & Opel Astra G caravan 2.0 DTL.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 27 Nov 2005, 19:44
Post #96


fan Dacia


Group: Members
Posts: 19.920
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




Scadea si eficienta franarii? Interesant...... Multumesc de informatie!


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
"Popa Nan e-o stradă-nspre Hala Traian
De la Foișor până-n Piața Vitan"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B-34-SGM
post 27 Nov 2005, 21:01
Post #97


Membru de partid


Group: Members
Posts: 1.397
Joined: 16 February 04
From: Drumul Taberei Customs




Teoretic cu cat diametrul rotii este mai mare, cu atat scade eficienta franei. Bratul momentului care actioneaza asupra discului e mai mare.

Nu prea imi vine sa cred ca ai simtit diferenta, doarece nu e asa de sesizabila, mai ales ca rotile erau de diametru apropiat celor de dacie.
Poate era cauciucurile mai dure(sau tocite), cu aderenta mai scazuta pe asfalt.


--------------------
Dacia 1310 RACING 1991 full fara piele - B 34 SGM
www.prelucrariSIRA2000.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
clau lcf
post 27 Nov 2005, 21:22
Post #98


Membru autentic


Group: Members
Posts: 264
Joined: 23 February 05
From: Constanta




Cauciucurile sant foarte dure. Probabil din cauza asta. Nu am spus ca nu ar tine, doar ca e un pic mai slaba. Si roata de 195/50/15 e un pic mai mare in diametru ca cea de dacie. Dupa 195/50/15 mai scrie ceva. 82. Pe cand la dacie e 165/70/13 si dupa 79 sau 78 nu mai sant sigur.

This post has been edited by clau lcf: 27 Nov 2005, 21:28


--------------------
Volskwagen Corrado 1995 - CT 29 VRG
VW Corrado VR6 2.9 & Opel Astra G caravan 2.0 DTL.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
magicone
post 27 Nov 2005, 22:25
Post #99


Membru incepator


Group: Members
Posts: 25
Joined: 4 November 05




am stat cam 20 d min sa citesc si sa inteleg cam ce a vrut fiecare..., si sunt bucuros pt faptul ca aici s-a cam inteles lumea, am gasit raspunsuti la majoritatea intrebarilor care imi treceau prin cap....
nos as vrea d la tine un id de mess daca se poate, as vrea sa stam mai mult d vorba


--------------------
dacia opel - as.12.as
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tm8bnz
post 27 Nov 2005, 23:56
Post #100


turbomatic


Group: Members
Posts: 379
Joined: 13 March 05
From: RO,TM




QUOTE(clau lcf @ 27 Nov 2005, 21:22)
Cauciucurile sant foarte dure. Probabil din cauza asta. Nu am spus ca nu ar tine, doar ca e un pic mai slaba. Si roata de 195/50/15 e un pic mai mare in diametru ca cea de dacie. Dupa 195/50/15 mai scrie ceva. 82.  Pe cand la dacie e 165/70/13 si dupa 79 sau 78  nu mai sant sigur.
*



Dupa cum am scris si eu mai sus...pt 195/50/15 cutia sufera 10% deviatie a acului catre inapoi smile.gif
Mai clar roata e cu 10% mai mare pt ce a fost conceputa cutia,si anume 155/75/13.
Cel mai bun compromis e aceeasi raza cu latime mare a caucuicului !


--------------------
Dacia 1.3T / Renault 5 GTT - 1986 / 1988 - TM8BNZ / TM88BNZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nos
post 28 Nov 2005, 09:00
Post #101


RWD addict


Group: Members
Posts: 80
Joined: 3 June 04
From: Timisoara




tm8bnz: Ai dreptate.Sau diametru mai mic decat cel de roata de dacie.Bine, in cazul asta, daca ai cutie de dacie, viteza reala va fi mai mica decat cea pe care ti-o arata ceasul.In schimb, ai demaraj mai bun si scade viteza maxima. Parerea mea e ca design-ul renault-ului 12 se preteaza mai degraba la roti mai mici. Ale mele is pe 14", cu anvelope 185/50/14.

SOD_03.jpg ( Size: 26.21k ) Number of downloads: 1946


--------------------
Renault 12 GT custom 1973 ----- BMW E36 - 325i 24v coupe
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Stefan28
post 7 Jan 2006, 08:47
Post #102


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 1 January 06
From: Bucuresti




QUOTE(einstein1984 @ 13 Nov 2005, 11:08)
Maestre, cine naiba i-ti mai face tie unghiurile la roata dupa ce ai mutilat fuzetele in halul asta? La primul viraj luat mai in forta te vad in pom....
  Si apropo, cu atata masa nesuspendata adaugata masinii (flanse vreo 3 kile, jantele inca vreo 2), daca iei un damb prea repede te trezesti ca iese amortizorul prin contraaripa. Si chiar daca rezista , confortul in masina s-a dus naibii (arcurile si amortizoarele alea sunt gandite pentru alte forte.)
  Cand o sa intelegi ca suspensiile alea au fost gandite si calculate de oameni mai destepti ca voi care stiau ce fac????
Uite cum rezolvai problema mai usor si muuuult mai estetic:
http://www.dot4.net/~GBS/wheel/gotti/eng/a53.html
*


bine am vazut link,si unde este magazinul? Banuiesc ca merg si pe Dacie alea an 3 prezoane,astept raspuns. Mersi


--------------------
Dacia 1310 - B 28 FDF
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bufa_1974
post 17 Feb 2006, 12:50
Post #103


Membru incepator


Group: Members
Posts: 11
Joined: 2 January 06
From: tg.mures




spune-mi si mie daca vreau geti pe 14 cu ce tamburi si fuzete se pot scimba???
de la ce masina???


--------------------
dacia 1410 sport - MS 11 SLY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nick_florin
post 17 Feb 2006, 13:13
Post #104


Membru incepator


Group: Members
Posts: 47
Joined: 24 October 05
From: CLUJ NAPOCA




salutare....sa stiti ca, clau lcf are mare dreptate...nu conteaza daca ai jante de 14 sau 15 masina o sa aiba directie mai grea chiar si cu volan mai mare,unghiurile nu o sa mai fie bune niciodata..oricat de mult ai incerca sa echilibrezi rotile nu o sa mai fie ce a fost....iar franarea e dar nu cu mult mai ineficienta dar afecteaza..si cum spunea clau DACA TRAGI LINIE NU MERITA....am un prieten de familie care e mecanic super bine lucreaza si am vb cu el si am vrut sa imi modific si eu ..am zis ca nu conteaza cat costa pt ca ,chiar nu ma deranja sa bag ceva bani dar cand am vazut dezavantajele sa stiti ca nu merita.....el a modificat la fratele lui o dacie si mi-a zis ca masina e mai lenesa nu mai fuge cum fugea inainte,directie nu o sa o mai poti face buna si sunt riscuri pe care nu cred ca vreau sa mi le asum mai ales ca la drum lung ii dau peste 100 KM/H ....asa ca dupa parerea mea nu prea merita...cine a proiectat dacia a stiut de ce o proiecteaza asa...eu unul am ajuns la o concluzie: imi iau jante de 13" CMS din metro ..acelasi model cum e pe dedicatie...bafta tuturor


--------------------
DACIA VW Bora - Skoda Octavia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
all3ex_wly
post 29 Mar 2006, 18:14
Post #105


Alex


Group: Members
Posts: 78
Joined: 29 March 06
From: Targoviste




QUOTE(clau lcf @ 11 Nov 2005, 22:51)
si.........
*





Salut.Daca aveai butucii de dacie modelul ala mai mare dadea si mai bine!!!Dar esti constient ca si un milimetru daca sunt puse mai sus mergi cu masina ca pe roti de lemn???!!!?!?!?!??!!?Sper ca sunt reusite flansele tale. cool.gif excl.gif


--------------------
Renault Megane Coupe 2007 - DB 10 WLY
Fiat GrandePunto 2006
Renault Megane Coupe 2007
BMW 320d E90 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
all3ex_wly
post 29 Mar 2006, 18:36
Post #106


Alex


Group: Members
Posts: 78
Joined: 29 March 06
From: Targoviste




Va spun eu ca cele mai bune jenti sunt cele pe 13 cu 3 prezoane si din pacate nu se gasesc mai multe modele,dar modificarile pt 4 prezoane daca erau simplu de realizat le faceau toti.Dar cu masina nu te duci la morga frate!!!!!!Arata foarte bine o dacie cu jenti din aliaj,cum am mai spus nu sunt modele mai diversificate si din aceasta cauza nu mi-am cumparat,le am pe ale ei de tabla si cu capace cromate.Si sincer capace ca alea nu am mai vazut.Nu zic ca nu mai sun.Sunt nou pe aici dar va promit ca ma duc cu camera in spatele blocului si va fac poze la tot ce am facut la ea sa ma laud si eu tongue.gif tongue.gif biggrin.gif Va salut pe toti fanii dacia


--------------------
Renault Megane Coupe 2007 - DB 10 WLY
Fiat GrandePunto 2006
Renault Megane Coupe 2007
BMW 320d E90 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
samyx
post 31 May 2006, 00:32
Post #107


Membru incepator


Group: Members
Posts: 21
Joined: 8 August 05




La dacia Pick up cu motor diesel am observat ca sistemul de prindere la fuzeta fata este acelas ca la 1310dar in plus are discuri venilate si 5 prezoane
nu s-ar putea pune un ansamblu (fuzeta, dsc frana, etrier) model pick up la 1310?
Iar daca ar fi posibil pe spate nu se pot da 5 gauri pt prezoane (fara flansa) ca slava domnului jante cu 5 prezoane se gasesc.
O singura nedumerire mai am gaura cu caneluri de la planetara.


--------------------
dacia berlina 1995
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
samyx
post 31 May 2006, 00:34
Post #108


Membru incepator


Group: Members
Posts: 21
Joined: 8 August 05




Si naca ceva!
LA pick up cu motor diesel Bara de torsiune fata este mai groasa=> stabilitete ma buna in curbe


--------------------
dacia berlina 1995
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adumitrachy
post 3 Sep 2006, 23:09
Post #109


Membru autohton


Group: Members
Posts: 915
Joined: 27 January 04
From: Iasi




Va rog sa nu radeti, dar mintea tocmai mi-a debitat o idee : nu se poate sa luam de la o masina straita tot ansamblul fuzetei, cu pivoti, bucse, caseta directie si toate celelalte componente pentru a avea 4 prezoane si nu in ultimul rand o frana mai eficienta?


--------------------
Dacia 1310 L Audi B4 quatro 1998 / 1991 - IS 04/84 DLA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
matrafox
post 4 Sep 2006, 06:58
Post #110


Membru autentic


Group: Members
Posts: 238
Joined: 2 May 05




e posibil sa gasesti vreo masina care sa se pupe cu dacia la acest capitol in mare dar de RAR tot nu scapi


--------------------
dacia 1310 tlx - CT-02-GVS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Nelsoneala
post 5 Feb 2008, 01:14
Post #111


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 4 February 08




QUOTE(clau lcf @ 11 Nov 2005, 23:51)
si.........
*




kg in plus blink.gif simplu si frumos..


--------------------
Dacia Berlina Perfuzie(2000)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SGM.MYKE
post 5 Feb 2008, 09:30
Post #112


Membru cu gargauni la cap


Group: Members
Posts: 584
Joined: 10 August 05
From: Stuttgart




QUOTE(samyx @ 31 May 2006, 00:32)
La dacia Pick up cu motor diesel am observat ca sistemul de prindere la fuzeta fata este acelas ca la 1310dar in plus are discuri venilate si 5 prezoane
nu s-ar putea pune un ansamblu (fuzeta, dsc frana, etrier) model pick up la 1310?
Iar daca ar fi posibil pe spate nu se pot da 5 gauri pt prezoane (fara flansa) ca slava domnului jante cu 5 prezoane se gasesc.
O singura nedumerire mai am gaura cu caneluri de la planetara.
*



Diferente: planetara de papuc este mai lunga decat cea de berlina si trebuie sa pui planetare de papuc sau daca nu folosesti planetarele tale dar cu un distantier de 20mm pus intre planetara si butuc, vezi aici niste detalii http://www.daciaclub.ro/4-prezoane-si-disc...33-t38761.html#
A si vezi ca trebuie sa gasesti jenti sa se nimereasca la diametrul de asezare al gaurilor de prezoane, iar pe spate e cam greu de combinat ceva pentru cinci gauri, dar nu imposibil.


--------------------
Honda Integra TypeR 1999_1.8 190CP
Stiu putin, dar vreau mai mult.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
crismotorsport
post 23 Mar 2008, 16:21
Post #113


Membru incepator


Group: Members
Posts: 38
Joined: 26 January 08
From: RESITA, CS




O IDEE!
PRECIZEZ MASINA A PARTICIPAT SI LA ETAPE JUDETENE DE VTM.DECI TINE

Attached thumbnail(s)
Imag011.jpg ( Size: 44.37k ) Number of downloads: 1228
Imag019.jpg ( Size: 36k ) Number of downloads: 1036
Imag022.jpg ( Size: 28.67k ) Number of downloads: 939
Imag024.jpg ( Size: 36.18k ) Number of downloads: 893
Imag025.jpg ( Size: 33.09k ) Number of downloads: 833


--------------------
dacia 1310 1985 - cs11cri
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Hexer
post 23 Mar 2008, 16:50
Post #114


Membru autentic


Group: Members
Posts: 264
Joined: 5 December 06




QUOTE(crismotorsport @ 23 Mar 2008, 16:21)
O IDEE!
PRECIZEZ MASINA A PARTICIPAT SI LA ETAPE JUDETENE DE VTM.DECI TINE
*





Nejustificat cu atate suruburi, presoane si piulete. Greutete foarte mare si pana la urma 4 prezoane tin roata nu 6-8...
Cine a facut nu tine cont de grautatea, mai ales ca masa neamortizata cu cat e mai grea cu atat e mai slaba caracteristica suspensiei.
Pe de alta parte pe strada proiectezi cu un coeficient de siguranta mult mai mare decat petnru circuit. Deci masina care merge, este proiectat pentru VTM nu e sigut pe strada, ca coeficentul e mai mic, asta ca sa fie mai usoara = mai rapida.


--------------------
Dacia 1100 1969 - CJ-04-ZNH
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
crismotorsport
post 23 Mar 2008, 23:30
Post #115


Membru incepator


Group: Members
Posts: 38
Joined: 26 January 08
From: RESITA, CS




QUOTE(Hexer @ 23 Mar 2008, 16:50)
Nejustificat cu atate suruburi, presoane si piulete. Greutete foarte mare si pana la urma 4 prezoane tin roata nu 6-8...
Cine a facut nu tine cont de grautatea, mai ales ca masa neamortizata cu cat e mai grea cu atat e mai slaba caracteristica suspensiei.
Pe de alta parte pe strada proiectezi cu un coeficient de siguranta mult mai mare decat petnru circuit. Deci masina care merge, este proiectat pentru VTM nu e sigut pe strada, ca coeficentul e mai mic, asta ca sa fie mai usoara = mai rapida.
*


I-MI CER SCUZE DAR NU INTELEG CE SPUI ohmy.gif
CELE 6-8 SURUBURI TIN FLANSA DE FUZETA RESPECTIV BUTUC NU AU NICI O LEGATURA CU PREZOANELE
FLANSELE POT FI DIN ALUMINIU(REFERITOR LA GREUTATE)
CUM,CREZI CA PE STRADA MERGI MAI TARE DECAT LA VTM (NU CIRCUIT)
SAU CREZI CA LA VTM O MENAJEZI MAI MULT CA SI PE STRADA victorie.gif post-336-1110552459.gif


--------------------
dacia 1310 1985 - cs11cri
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muttley
post 23 Mar 2008, 23:59
Post #116


__________________


Group: Members
Posts: 13.008
Joined: 4 September 04
From: -




Spune ca la raliu sau VTM daca ti se rupe o roata ajungi in sant sau in boscheti, te dai jos greu ca trebuie sa ocolesti rollbarul, iti dai jos casca de protectie, te scuturi si-ncepi sa-njuri.

Pe strada daca se rupe o roata mor oameni.

Simplu, nu?


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 24 Mar 2008, 12:12
Post #117


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




Ideea lui era:
- daca a tinut la VTM prin toate hartoapele si fortata prin viraje unde fortele ce intervin in trenul de rulare sunt destul de mari si solicitarile foarte mari, vor tine si pe strada unde solicitarile sunt mai mici.
- se pot face si din alte materiale, de ex. titan, carbon, aluminiu etc.

Pe strada nu faci raliu cu masina, deoarece, cum spunea Mutlley, pot muri oameni. Deci daca esti constient de acest aspect, esti constient si de faptul ca nu trebuie sa incerci sa pui viata altora in pericol, poate chiar si a ta, daca intri pe contra-sens.


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD 2006 - BHH-xxxx (Texas)
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
crismotorsport
post 24 Mar 2008, 14:36
Post #118


Membru incepator


Group: Members
Posts: 38
Joined: 26 January 08
From: RESITA, CS




QUOTE(Siconi @ 24 Mar 2008, 12:12)
Ideea lui era:
- daca a tinut la VTM prin toate hartoapele si fortata prin viraje unde fortele ce intervin in trenul de rulare sunt destul de mari si solicitarile foarte mari, vor tine si pe strada unde solicitarile sunt mai mici.
- se pot face si din alte materiale, de ex. titan, carbon, aluminiu etc.

Pe strada nu faci raliu cu masina, deoarece, cum spunea Mutlley, pot muri oameni. Deci daca esti constient de acest aspect, esti constient si de faptul ca nu trebuie sa incerci sa pui viata altora in pericol, poate chiar si a ta, daca intri pe contra-sens.
*


ASTA ERA IDEEA.CE INSEAMNA SA LOCUIM IN APROPIERE,NE INTELEGEM MAI BINE CE VREM SA ZICEM
MODIFICAREA ESTE FACUTA ACUM 6-7 ANI POATE CHIAR MAI BINE SI ESTE SI ACM PE MASINA (NO PROBLEM)


















--------------------
dacia 1310 1985 - cs11cri
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
UNITED
post 10 Sep 2008, 01:47
Post #119


Membru autentic


Group: Members
Posts: 37
Joined: 1 June 08
From: CRAIOVA




Mda...intradevar dau bine la imagine jentile din aliaj, dar dupa ce am citit parerile si argumentele spuse de voi, sunt convis ca e mai sanatos si mai sigur sa lasam lucrurile asa cum au fost proiectate. Cel mult ...putem pune jenti CMS care mai schimba putin aspectul, daca nu mai vrem jenti de tabla. Dar oare...se merita sa investesti intr-o masina Dacia, cind 4 jenti CMS costa aproape 8 milioane?


--------------------
DACIA 1410 Li 2003 - DJ-62-MAT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Paca
post 10 Sep 2008, 02:34
Post #120


Membru autentic


Group: Members
Posts: 559
Joined: 1 August 07




daca te gandesti la investitie,nu
daca te gandesti la calitatea jantelor cms tot nu
deci..nu


--------------------
Dacia 1310 berlina 1997 - IS 91 VIC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
5 Pages « < 2 3 4 5 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 1st May 2024 - 10:03
Forum Renault