DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Dilema chiulasa, chiulasa dacia vs. chiulasa renault

iulica89
post 5 Apr 2012, 16:27
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.120
Joined: 6 August 08




Multumita idiotilor de la Renault speranta mea de a pune simeringuri la supape a fost spulberata datorita faprului ca la toate supapele de admisie au "omis" sa ia si restul de aluminiu ce inconjoara ghiduriule(acestea avand si un pic de joc=> ulei in admisie=>fum la greu)...

Am chiulasa de rezerva de dacie(1.3) si ma gandesc sa o pun pe aceea ea neavand decat 75000 km(pe benzina).Problema la aceasta este faptul ca in urma cu ceva ani la schimbarea antigelului s'a pus din greseala acid iar pe suprafata chiulasei s'au format cateva adancituri.

Intrebarea mea este daca merge aceasta pusa asa cum este , sau daca nu ,exista cumva o solutie sa umplu aceste goluri?



Attached thumbnail(s)
P050412_17.05.jpg ( Size: 891.08k ) Number of downloads: 926
P050412_17.05__01_.jpg ( Size: 1.12mb ) Number of downloads: 1077
P050412_17.05__02_.jpg ( Size: 1.23mb ) Number of downloads: 1035
P050412_17.06__01_.jpg ( Size: 844.7k ) Number of downloads: 950


--------------------
Dacia 1310 1989 MLS - PH 10 SIA
Iulian
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sebymesteru
post 5 Apr 2012, 18:23
Post #2


Membru flasc


Group: Members
Posts: 786
Joined: 31 May 09
From: Sfantu Gheorghe-Covasna




solutie ar fi,da-i costisitoare si nu cred ca merita chiuloasa aia investitia. Incerca o rectificare la care sa ia fara frica 1,5-2 mm si vezi ce iese. Daca mai raman adancituri foarte marunte si care nu apar in locurile unde iti etanseaza garnitura,se poate monta linistita. Eventual cauta pe la baietii de la service sau intreaba pe cineva,exista o solutie de etansare care cica e pentru asa ceva si care seamana cu mierea la consistenta si e maronie-rosiatica(eu asa am primit intr-un borcanel de medicamente de la cineva tongue.gif),pui de-ala prin gaurelele de la chiuloasa,ungi restul cu un strat fin si uniform cat de cat de pasta de-aia,iei o garnitura FERMIT si-o pui sus si gata. Eu am chiuloasa fisurata si i-am facut tratamentul asta si merge de bubuie deocamdata.


--------------------
Dacia 1410 1999 Break - BV-11-EDY
Mecanica e la fel ca muzica. Muzicanti sunt multi,artisti...mai putini.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ilieaxx
post 5 Apr 2012, 18:51
Post #3


Membru


Group: Members
Posts: 136
Joined: 13 February 12




pe la voi prin orase nu exista remat?sau centre mari de fier vechi?la mine in oras am fost vinerea trecuta la fier vechi si erau asa: 1 dacie galbena din 2004,una gri din 1999,peste 5 intre 95 si 98,si o gramada de 1300,sunt piese pe alese cautati centrele de fier ca se duc dacii la greu si nu cer multi bani pe piese,eventual mai intrebati-ma daca va pot face eu rost


--------------------
dacia nova gt 1999 - ph 09 ara
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PH-06-BOA
post 5 Apr 2012, 20:50
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.775
Joined: 28 April 07




Rectificarea e o solutie, dar daca mergi cu benzina, sa nu te bagi prea adanc, ca vara merge ca cu gazolina, adica bate avansul, micsorand camera de ardere prea mult. Eu am luat 3,2 mm din ea, pe GPL merge perfect pe arsita, dar cu benzina trebuie asteptata sa ia demaraj.
Alta solutie ar fi s-o incarci electric, in locurile mai adanci, apoi s-o rectifici aproape de cota de reparatie, adica cinci zecimi. Masoara adancimea ciupiturilor si hotarasti. Eu am incarcat cateva electric si rectificat, nu numai la Dacie, si merg perfect de cativa ani.
In final, daca nu gasesti, eu am una de Renault asemanatoare cu cea de Dacie, dar difera la galerie.


--------------------
Dacia 1310 1988 - ph-99-aob
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aliceman
post 6 Apr 2012, 12:33
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 55
Joined: 31 August 10
From: mures




eu zic ca nu are rost sa ta complici cu rectificarii sau mai stiu eu ce operatiuni de genu asta , te duci cum zicea si ilieaxx la un remat si iei frumusel o chiuloasa calumea de acolo si o pui sus si gata , eu am luat o cutie de viteze, cu 5 viteze de dacie cu 70 de lei am montato si gata. eu asa zic ca nu are rost sa te complici si pana la urma tot acolo ajungi. cool.gif


--------------------
dacia 1310 1989 break cn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
0000
post 14 May 2012, 20:07
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 345
Joined: 18 June 08
From: Rm Sarat




Ca sa nu mai deschid alt topic pentru o simpla intrebare..o chiulasa de 1.3 trebuie inlocuita neaparat cu una de 1.3 sau merge si cu una de 1.4 ( adica daca este acelasi volum in camera de ardere, supape...etc)?


--------------------
dacia 1310 1990
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bucatzel
post 15 May 2012, 15:35
Post #7


Membru plictisit


Group: Moderatori
Posts: 5.391
Joined: 19 May 08
From: Timisoara




QUOTE(0 @ 14 May 2012, 20:07)
( adica daca este acelasi volum in camera de ardere, supape...etc)?
*



Din cate stiu nu e acelasi.


--------------------
Dacia 1300 1981 - 3-SB-2608
Si cu dansa-ntransa, si cu sufletu' in rai... cam greu...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
r3d
post 15 May 2012, 19:34
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 587
Joined: 5 October 11
From: buzau




pai sar putea sa iti mearga mai prost daca pui chiulasa de 1400.nu ai vazut colegi pa forum pun chiuloasa de 1300 pa motor de 1400 ca sa fie mai comprimat.


--------------------
dacia 1310 1999 - bz 03 gat
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
0000
post 15 May 2012, 19:49
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 345
Joined: 18 June 08
From: Rm Sarat




Ok..caut una de 1300 neaparat, dar cum o recunosc?

This post has been edited by 0: 16 May 2012, 16:52


--------------------
dacia 1310 1990
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
0000
post 17 May 2012, 10:09
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 345
Joined: 18 June 08
From: Rm Sarat




Nu stie nimeni dupa ce anume pot recunoaste o chiulasa de 1300?


--------------------
dacia 1310 1990
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
neacsugabrie
post 17 May 2012, 10:29
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 503
Joined: 4 September 11




QUOTE(0 @ 17 May 2012, 10:09)
Nu stie nimeni dupa ce anume pot recunoaste o chiulasa de 1300?
*

Numai stiu sigur,dar
scrie pe ea,parca 102-13 la 1300 si 102-14 la 1.4 in zona dinspre delco.
Alta diferenta cele de 1.4 au simeringuri la supape.
Merge si de 1.4 montata pe 1.3 daca o rectifici (lucru aproape obligatoriu in cazul unei chiuloase sh)
Eu pe fosta berlina aveam chiuloasa de 1.4 rectificata (nu mai stiu cati mm,am facut-o la un atelier specializat) si am mers 70.000 km, in mare parte pe gpl, fara probleme.


--------------------
dacia solenza 2003/scala
Daca ai ambitie poti muta muntii din loc,
daca ai cap ii lasi acolo ca nu te deranjeaza.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
anghelcatalin1992@yahoo.com
post 6 Jun 2012, 22:33
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 234
Joined: 17 January 11




QUOTE(0 @ 17 May 2012, 10:09)
Nu stie nimeni dupa ce anume pot recunoaste o chiulasa de 1300?
*


iei sublerul dupa tine si verifici ce diametru (interior ) are cilindrul de la motorul la care a fost montata chiuloasa diametrul la motorul de 1.3 este de 73 mm iar la motorul de 1.4 de 76 mm


--------------------
dacia 1300 1982 - ph07bgy
catalin-alexandru
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
0000
post 7 Jun 2012, 09:33
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 345
Joined: 18 June 08
From: Rm Sarat




Ok, asta este o idee. Dar daca chiulasa a fost demontata de pe motor si acesta nu mai este?


--------------------
dacia 1310 1990
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghitza
post 7 Jun 2012, 10:33
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.001
Joined: 23 April 08
From: ARAD




La aia de 1.3 nu ai simeringuri la supape,la cea de 1,4 ai simeringuri,simeringrile te uiti in interiorul arcurilor de la supape si le vezi acolo daca e de 1.4,daca nu ii de 1.3 smile.gif

This post has been edited by ghitza: 7 Jun 2012, 10:33


--------------------
Dacia/BMW 316i an 99 1310 li 2003 Berlina - Ar-07-GIB/BG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aditza579
post 7 Jun 2012, 13:32
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.410
Joined: 30 January 11
From: Bucuresti




Sunt si chiulase de 1.4 fara simeringuri.


--------------------
Dacia 1610 RS '99 - Under construction
"Orice prost poate sti, scopul e sa intelegi!" ... Albert Einstein
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Iuli
post 7 Jun 2012, 18:24
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 297
Joined: 15 November 08




Pe chiuloasa de 13 e stantat 810-99 sau alt indiciu gaurile la apa intre camerele de ardere sunt mici de 5mm si una de 12mm la mijloc , chuloasa de 14 sunt de doua tipuri 102-13 si 102-14 gaurile la apa sunt egale de 6,5 mm ...iar ceea din poza de mai sus e de 14 si merge montata pe motorul de 13,14,16 fara probleme


--------------------
dacia dacia 88/1310
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
anghelcatalin1992@yahoo.com
post 7 Jun 2012, 18:54
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 234
Joined: 17 January 11




QUOTE(0 @ 7 Jun 2012, 09:33)
Ok, asta este o idee. Dar daca chiulasa a fost demontata de pe motor si acesta nu mai este?
*


se vad urmele garnituri de chiuloasa pe chiuloasa .


--------------------
dacia 1300 1982 - ph07bgy
catalin-alexandru
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
0000
post 8 Jun 2012, 12:37
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 345
Joined: 18 June 08
From: Rm Sarat




Pana la urma pot monta si o chiulasa de 1.4 fara probleme..numai buna sa fie. In plus la chiulasa de 1.4 pot pune si semeringuri la supape. Vad in poza cu chiulasa de mai sus ca doar o gaura de pe mijloc este mai mare iar restul sunt egale. Dupa spusele tale (Iuli), nu ar trebui sa fie de 1.3?

This post has been edited by 0: 8 Jun 2012, 12:53


--------------------
dacia 1310 1990
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Iuli
post 10 Jun 2012, 17:32
Post #19


Membru autentic


Group: Members
Posts: 297
Joined: 15 November 08




Da omule fara probleme poti monta de 14 chiulosa dar cel mai bine cauta cu cod 102-13 ca are volumul la camera de ardere mai mica fata de 102-14


--------------------
dacia dacia 88/1310
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
0000
post 10 Jun 2012, 20:58
Post #20


Membru autentic


Group: Members
Posts: 345
Joined: 18 June 08
From: Rm Sarat




Unde anume este stantat acel cod?


--------------------
dacia 1310 1990
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Iuli
post 11 Jun 2012, 19:05
Post #21


Membru autentic


Group: Members
Posts: 297
Joined: 15 November 08




Unde iese furtunul epurator din capacul de la culbutori sub


--------------------
dacia dacia 88/1310
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+

Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 19th June 2018 - 10:12
Forum Renault Server hosting