DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> probleme aprindere

catalinxx
post 16 Apr 2012, 16:05
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 92
Joined: 9 February 10
From: Iasi




salut, am si eu o problema cu o dacie din 95.a inceput sa mearga in 2 bujii.sta la relanti cu trei fise scoase.la pistoanele 3 si 4 se observa daca scot fisa dar la 1si 2 nu, pot sa le scot pe ambele si tot nu se observa nimic.stiu ca face autoaprindere ca se aude un zgomot ciudat de detonatie dar de ce doar la 1 si 2 ? cine are o ideie care sa ma ajute?


--------------------
Dacia Dokker Stepway 2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dacia98
post 16 Apr 2012, 19:14
Post #2


Membru incepator


Group: Members
Posts: 81
Joined: 25 February 11




QUOTE(catalinxx @ 16 Apr 2012, 16:05)
salut, am si eu o problema cu o dacie din 95.a inceput sa mearga in 2 bujii.sta la relanti cu trei fise scoase.la pistoanele 3 si 4 se observa daca scot fisa dar la 1si 2 nu, pot sa le scot pe ambele si tot nu se observa nimic.stiu ca face autoaprindere ca se aude un zgomot ciudat de detonatie dar de ce doar la 1 si 2 ? cine are o ideie care sa ma ajute?
*


Pai in cazul asta uite-te la capacul delco, fisele, si bujiile.......Eu te sfatuiesc sa schimbi toate bujiile, si regleaza din nou avansul....
bafta


--------------------
Dacia dacia 98 berlina - -----------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Magnum_Baracuda
post 16 Apr 2012, 20:31
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 547
Joined: 28 January 09




se schimba sint consumabile,poate avea fisele fisurate ,poti avea capacul impuscat poti avea oxizi la contacte,e discutabila cauta pe forum ca sint probleme asemanatoare scrise de mult chiar indrumari


--------------------
dacia 1310 1981 - CT 03 BND
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PH-06-BOA
post 16 Apr 2012, 21:11
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.731
Joined: 28 April 07




Cand furtunul de la servo prinde aer datorita fisurarii lui, crapa la capatul de la galerie, sau chiar supapa de sens poate sa fie defecta, cilindrii 1 si 2 nu lucreaza la capacitate, ceea ce face pe ceilalti sa preia o mare parte din sarcina si sa bata avansul (detonatii, cum zici tu). Daca turezi , ti constant si scoti cate o fisa de la cei doi, vei vedea ca nu sunt chiar inactivi. La relanti da, nu se simte mersul lor. Nu are cum sa fie din doua fise, doua bujii, doua came si cate mai cate...

This post has been edited by PH-06-BOA: 16 Apr 2012, 21:12


--------------------
Dacia 1310 1988 - ph-99-aob
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Lucian MC
post 16 Apr 2012, 21:21
Post #5


Mandru Posesor De Dacie Sport


Group: Members
Posts: 628
Joined: 17 May 09
From: Iasi




Sau daca sa scos motorul recent mai poate fi din cauza suruburilor nestranse de la galeria de admisie:) eu am facut prostia sa nu strang suruburile corect si la fel facea si am mai patit sa fie garnitura intre galerie si chiuloasa arsa... pana nu verifici nu ai de unde sti


--------------------
Dacia Un sport si un break 1989 1410 si 1995 1410 - IS-60-GVE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
catalinxx
post 20 Apr 2012, 09:58
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 92
Joined: 9 February 10
From: Iasi




era furtunul de la servofrana rupt, multumesc pentru ajutor!

This post has been edited by catalinxx: 20 Apr 2012, 10:00


--------------------
Dacia Dokker Stepway 2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 6th May 2024 - 08:27
Forum Renault