DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> refuz de pornire

costi
post 3 Nov 2003, 11:50
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.230
Joined: 15 October 03
From: Bucuresti




Va doresc tuturor o saptamina super

Iata care este problema. Ieri am pus gaz la Shell-ul de la Apusului -Militari si cind dau sa plec voios la casa vad un nene care ma intreaba daca am motor cu injectie. M-a cam derutat intrebarea, mi-am revenit repede si mi-am indreptat voios privirea de jur imprejur si am vazut o Rapsodia trasa dupa shop-ul statiei.

Ce se intimplase. Omul spunea ca a bagat benzina (sper ca asa a facut) , a dat la cheie (mi-a aratat si mie si bateria invirtea motorul) dar de pornit ioc (constatat personal). Masina parea noua iar in afara de nenea care nu parea mare specialist mai erau cu el sotia si fiica (ea dadea la cheie).

Acum in afara de a face lista posibilelor cauze eu as vrea mai degraba sa facem public aici tel-urile (o248500500 ?? V.C ??) si in general procedura prin care iesim dintr-o astfel de belea, mai ales in afara Buc. Pe mine m-a derutat total faza si marturisesc ca habar n-as fi avut la cine sa sun (mai era si duminica).

In concluzie. Sintem pe Buc-Pit, duminica sau mai rau duminica noaptea si patim ca omu'. Ce facem ? :idea:


--------------------
DSN/SLZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
post 3 Nov 2003, 11:56
Post #2





Group:
Posts: 0
Joined: --


Warn: (0%) -----


Suni un prieten sa te ia la remorca pina la un service dacia de-ala care are laptop sa-ti bage cod demaraj avarie in calc, daca e de acolo, ca nepornirea poate avea 1001 cauze... Problema e naspa de tot si eu mi-am pus aceasta intrebare si mi-a fost si frica sa ma gindesc... Hai daca se strica ceva important, mai intelegi, dar daca nu-ti porneste ca nu-ti recunaoste cheia si in fond masina n-are nimica ci numai cheia e de vina sa mori de ciuda nu alta...


--------------------
User is offlinePM
Go to the top of the page
+
klaus
post 3 Nov 2003, 12:10
Post #3


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




1. Lista cu telefoanele este publica (pe sus pe la "adrese utile", se cauta vocea clientului din pop-up)
2. Nepornirea asa din senin este data de obicei de releele (mai rar sigurantele) din compartimentul motor. O rezolvare temporara este "altoirea" a cateva palme la cuta respectiva (releele romanesti se sudeaza mai repede), si daca nu se rezolva, verificarea de sigurante.
Dar, de obicei, in astfel de cazuri martorul de pe bord incepe sa clipoceasca de la o data pe secunda la de doua ori pe secunda, alertand asupra aparitiei unui defect.
O cautare pe forum ar prinde bine, pentru a se vedea numeroasele alte cauze ce pot genera problema (de la senzor de turatie la aprindere, injectie etc)


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
costi
post 3 Nov 2003, 12:47
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.230
Joined: 15 October 03
From: Bucuresti




cu alte cuvinte ne luam motorul la palme (cred ca mai intii m-as lua pe mine). Vedetzi voi, in cazul de fata omul dadea la cheie si bateria invirtea motorul SI ATIT. Naspa, oricum. Da' tot nu m-am lamurit ce se intimpla daca sint in cimp si nu pleaca. Sun la V.C si ? Ma depaneaza prin telefon, vine cineva, chiar asa peste tot ?


--------------------
DSN/SLZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Wolfmark
post 3 Nov 2003, 12:54
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 642
Joined: 24 March 03




In primul rand vei vb. cu un specialist de la Dacia. Care te va pune sa incerci diferite chestii (cam au ei idee despre ce fire ies/se strica pe la masinile lor cel mai des). Daca ai noroc rezolvi usor. Daca nu ... ghinion icon_twisted.gif Le spui sa vina sa te tracteze daca esti in garantzie.

Baga un ochi si aici: http://www.daciaclub.ro/viewtopic.php?t=1651.


--------------------
DACIA Solenza Scala 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
paulp
post 3 Nov 2003, 12:56
Post #6


Bagator de seama!


Group: Members
Posts: 3.098
Joined: 31 July 03
From: Iasi




Sfatul meu, si asta pentru oricine, ar fi sa ai in masina nr. de la ACR. Nu stiu alte firme dar stiu ca ei asigura asistenta la orice ora.
Daca nu-l ai faci cum a zis Gabriel, suni un prieten.
Eu am patit-o cu berlina cind mi s-a rupt planetara la Valea Uzului si asa de bun a fost un prieten :roll: .


--------------------
Fiat Linea Active, 2011 - PAD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Terminus75
post 4 Nov 2003, 15:24
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 24
Joined: 27 February 03
From: Bucuresti




Am patit aceeasi chestie de mai multe ori in timpul verii. Dar dupa 2-3 chei a pornit de fiecare data. Pana cand acum vreo doua saptamani sa fie nevoie de vreo 20 de chei.
Ajuns in service, de curand, am intrebat care a fost de fapt problema si ce trebuie sa fac in cazul in care ma reintalnesc cu ea. Se pare ca exista o mufa prin care trece o informatie de la UC la motor. Acea mufa se oxideaza si trebuie zgaltaita de cateva ori pentru a-si veni in ...fire. Pozitionarea ei este pe motor, in dreapta lui cum stai in fata masinii. Poate cineva mai cunoscator decat mine poate detalia...


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
costi
post 4 Nov 2003, 15:46
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.230
Joined: 15 October 03
From: Bucuresti




OK Terminus. Intr-adevar pe acolo unde ai spus tu exista un mufalau .

Concluziile sint urmatoarele:
1. palme la relee si mufalau
2. verificare sigurante
3. verificare mufa demaror undeva pe jos
4. tel la VC sau ACR
5. cheama un prieten
6. tre' sa ne luam "masini" fratilor


--------------------
DSN/SLZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Terminus75
post 4 Nov 2003, 15:52
Post #9


Membru incepator


Group: Members
Posts: 24
Joined: 27 February 03
From: Bucuresti




Ma simt tot mai inclinat spre 6!


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
costi
post 4 Nov 2003, 16:35
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.230
Joined: 15 October 03
From: Bucuresti




Nu stiu frate, da eu n-am avut Dacia inainte ca ma gindeam de 100 de ori sa-mi iau una daca stiam ce stiu acum. Am avut o Panda de 18 ani pe care am luat-o cu 80.000 Km (da cred ca erau 180.000) si cu care am mers trei ani. In ast' timp am schimbat o baterie, capetele de bara si bujiile (plus intretinerea normala-ulei, filtre, etc).
ATIT.
A mers saraca (si mai merge) perfect si nu m-a lasat in drum niciodata. Nici macar nu scirtia sau uda.

Parerea mea este ca e total neprofesional sa pui motor & cutie Renault laolalta cu relee, fire, mufe si tot ce tine de electrica, fabricate la Poplaca. Controlul calitatii-faimosul CTC de altadata- e si el plecat un pic si productia tre' sa mearga nu-i asa? Nu vedeti ce scirba au in ei baietii de la Colibasi, de le-au vindut niste strecuratori celor de la Parlament (nu-i vorba ca nici nu meritau ceva mai bun si oricum or sa le vinda salariatilor si-si iau ce vreau muschiu' lor).

Din pacate ponoasele le tragem noi cei despre care o agentie specializata de prin Franta spunea ca vorbim Romana-tzigana (apropo de topicul de la cafenea).

Hai ai nostri


--------------------
DSN/SLZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
soryn.syryn
post 27 Dec 2006, 19:37
Post #11


Membru incepator


Group: Members
Posts: 50
Joined: 8 August 06




Am si o DSN Europa 2002 , 51.000 km , revizii conform carte service.
Saptamna trecuta am incercat sa o pornesc dupa 2-3 zile de stationare si surpriza: nu a mai vrut sa porneasca , ledul antidemaraj se stinge corect, dupa 3-4 secunde de la punerea contactului , demarorul functioneaza . Pana acum , nu am patit asa ceva , masina plecand de la sfert de cheie indiferent de temperatura de afara.
Am cautat pe forum si am aplicat o parte din metodele prezentate : curatat senzor turatie , verificat sigurante , spray contact peste tot , schimbat relee intre ele etc.
Interesant ca dupa ce actionez demarorul si ulterior il opresc se aude un zumzet scurt de la motorasul pas cu pas ( acesta poate cauza o eventuala blocare a pronirii ?).
In urma cu 2 saptamani am inlocuit bateria ( am observat ca "meseriasii" au rupt o bucatica din capacul de pe calculator dar nu am dat importanta ... ).
Daca ma puteti ajuta cu idei , sugestii , va multumesc anticipat ! rolleyes.gif


--------------------
Renault Clio 2004 Symbol 1.4 8 v - AV 00 AVE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 27 Dec 2006, 21:31
Post #12


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




QUOTE(soryn.syryn @ 27 Dec 2006, 19:37)
Daca ma puteti ajuta cu idei , sugestii , va multumesc anticipat !
*
Ca sugestii:
1. Un search dupa "senzor de turatie"
2. Un search dupa "releu injectoare"


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
soryn.syryn
post 29 Dec 2006, 17:21
Post #13


Membru incepator


Group: Members
Posts: 50
Joined: 8 August 06




Problema = pompa de benzina avea sita sparta + rezervor cu apa si rugina ... Inlocuit sita + curatat rezervor + "gadilit" pompa . Acum porneste la sfert de cheie . Totul OK. biggrin.gif


--------------------
Renault Clio 2004 Symbol 1.4 8 v - AV 00 AVE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dispeceru
post 30 Dec 2006, 09:16
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 652
Joined: 6 August 06
From: Bucuresti




soryn , astea le-ai facut in service? m-ar interesa unde si cam cat te-a costat (piese + manopera)


--------------------
Dacia Logan Laureate 1.4 MPi 2008
mdea...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
soryn.syryn
post 30 Dec 2006, 19:26
Post #15


Membru incepator


Group: Members
Posts: 50
Joined: 8 August 06




Da , in service ( patronul este un meserias pe partea de motoare , fara diagnosticare pe calculator , m-a pus sa dau o cheie si s-a "repezit" direct la furtunul de benzina , care intra la motor) . Cost total 37 lei ( 30 lei manopera + 7 lei filtru de benzina ).

Scuze , atelierul este langa orasul Intorsura Buzaului , asa ca asta nu va ajuta prea mult.. excl.gif


--------------------
Renault Clio 2004 Symbol 1.4 8 v - AV 00 AVE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Emil_iulian
post 31 Dec 2006, 10:41
Post #16


Membru incepator


Group: Members
Posts: 7
Joined: 11 February 06




Am patit ceva asemanator am fost intr-o duminica la Cernica si cand sa plec seara nu mai pornea bateria buna, motorul invartit, dar nu pornea. Am rezolvat cu telefon la asistenta, era de la cheie care se busise din senin m-au pus sa fac o combinatie de operatiuni ca sa trec peste protectia antidemarajului si asa am reusit sa o pornesc.


--------------------
Dacia Super Nova - B-14-DDR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 18th April 2024 - 17:50
Forum Renault