DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

22 Pages « < 3 4 5 6 7 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> vopseaua se cojeste, doar cu poze/imagini, cazuri concrete!

AL
post 20 Sep 2005, 13:49
Post #121


Member


Group: Members
Posts: 2.495
Joined: 8 July 02
From: Bucuresti




Eu zic sa ar fi cazul sa incheiem povestea asta... lucrurile sunt clare, iar cine doreste sa-si rezolve problema poate face
1. ce ii propune Dacia
2. ce s-a sugerat pe aici, si anume se poate adresa ANPC/OPC (voi detalia putin mai jos cum)
3. poate recurge la alte forme de negociere sau de protest, in nume personal
4. poate rezolva oricum altcumva decat la punctele 1-3, eventual pe banii proprii.

In cazul formelor de protest, atrag atentia ca implicarea forumului nu este permisa... cititi mai sus de ce si ce se va intampla in aest caz.

In ceea ce priveste ANPC\OPC am de facut cateva remarci:
1. se poate face reclamatie scrisa sau online pe www.anpc.ro (/Reclamatii)
2. reclamatia trebuie insotita de dovezi care sa ateste calitatea petentului in raport cu masina (factura si CIV), o constatare a problemei in service Dacia (care atesta si incercarea de a folosi calea normala de adresare a problemei) si orice alte documente care sa probeze pozitia Dacia de a NU DORI sau A SE ESCHIVA de la rezolvare problemei in garantie. In orice caz, ANPC nu va da curs unei petitii daca nu s-a incercat calea normala de rezolvare!
3. reclamatia trebuie sa se refere la o anumita incalcare a drepturilor consumatorului (de exemplu: "mi se refuza schimbarea piesei x in garantie" sau "nu mi se remediaza defectul xxx constatat, motivandu-se ca...")...
4. prin reclamatie trebuie sa se formuleze o cerere clara si la obiect (de exemplu: "doresc banii inapoi", "dorec inclocuirea masinii", "doresc vopsierea elementelor cutare si cutare", in limitele drepturilor consumatorului prevazute in HG 394/95 si legislatiei conexe.
5. ANPC urmeaza sa analizeze cererea si sa decida...adica sa amita o decizie care poate fi pusa in practica de DACIA sau poate fi atacata in justitie... in acest caz, Dacia se judeca cu ANPC si trebuie sa dovedeasca ca decizia ANPC este ilegala sau incorecta sau neintemeiata... Dacia vine de regula cu dovezi proprii si poate cere ca proba chiar masina... adica sigilarea si conservarea ei ca proba...nu radeti, asa se face!... ANPC poate cere expertiza independenta..dar o va face numai daca posesorul masinii va suporta costurile...pentru ca ANPC nu prea are bani de asa ceva... daca posesorul masinii nu are bani de expertiza, ANPC e posibil sa nu o ceara si sa pierda procesul... caz inc are Dacia nu mai are nici o obligatie fata de petent.

!!!...sa fie clar eu nu spun ca fix asa va fi, ci doar atrag atentia asupra situatiilor ce pot interveni in acest caz...

6. mai exista posibilitatea ca ANPC sa actioneze ca intermediar moderator in relatia Dacia-posesor... caz in care va negocia pentru acesta o intelegere cu Dacia... rezultatul acceptat de posesorul masinii find mai jos decat cel la care are dreptul legal, insa fiind acceptat si de Dacia...

Sper ca am fost clar... tot ce am spus se bazeaza pe experienta personala (cautati topicurile de la DSN in legatura cu tacanitul la rece al motorului)!!!... doresc succes tuturor care au probleme de exfoliere si ...TOPIC CLOSED...

Subiectul acesta se va redeschide doar pentru a se posta finalul fericit (sau nu) al telenovelei... evident taangh va contacta un moderator pentru asta.

Orice alt subiect pe tema asta va fi sters fara preaviz si initiatorul va fi avertizat!


--------------------
Skoda KAROQ 2019 - B-21-NEW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 20 Sep 2005, 14:05
Post #122


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




As vrea sa subliniez un lucru care poate nu iese in evidenta din postul mai lung al lui AL:
QUOTE(AL @ 20 Sep 2005, 13:49)
[..]Dacia vine de regula cu dovezi proprii si poate cere ca proba chiar masina... adica sigilarea si conservarea ei ca proba...nu radeti, asa se face!... ANPC poate cere expertiza independenta..dar o va face numai daca posesorul masinii va suporta costurile...pentru ca ANPC nu prea are bani de asa ceva... daca posesorul masinii nu are bani de expertiza, ANPC e posibil sa nu o ceara si sa pierda procesul... caz inc are Dacia nu mai are nici o obligatie fata de petent.[...]
*



--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 28 Sep 2005, 10:45
Post #123


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




La cererea initatorului topicului care are informatii noi, s-a redeschis.


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
taangh
post 28 Sep 2005, 10:54
Post #124


Membru incepator


Group: Members
Posts: 68
Joined: 11 August 05




In urma unei analize, deocamdata, numai vizuala, urmind a se efectua si o analiza chimica, iata ce rezultat am primit de la ICEPALV in legatura cu vopseaua.

QUOTE(raspuns ICEPALV)
            Referitor la e-mailul dvs. din data de


    Vă putem spune că diferențele dintre vopsirea în fabrică  a autoturismelor și revopsirea într-un service sunt destul de mari.
      Vopsirea în fabrică presupune acoperirea caroseriei grunduite electroforetic cu un strat de vopsea intermediară și apoi de un strat de email. Acesta din urmă este reticulat la temperatură ridicată (între 130–180°C), un anumit interval de timp, în funcție de precizările fabricantului de vopsea.
      Retușul auto sau revopsirea totală a caroseriei se execută prin șlefuirea stratului de email deja existent, revopsirea acestuia și reticularea peliculei aplicate la aer sau eventual la cca 80°C.
      Grunduirea electroforetică este greu de presupus că se poate face în condiții de service. Din ceea ce ne-ați relatat și din ceea ce am constatat în urma vizitei dvs. la sediul institutului nostru, presupunem că procesul de vopsire a autoturismului dvs. nu a fost respectat întocmai, eventual pelicula a fost supusă unei supraîncărcări (menținere la temperatură mai ridicată decât cea prevăzută sau un timp mai îndelungat ) sau emailul utilizat ca strat final nu a fost aplicat corespunzător, aderența acestuia pe stratul de vopsea intermediară nefiind cea așteptată.
      Lipsa aderenței, din ceea ce ne-ați relatat, se poate datora fie substanțelor corozive din excrementele animalelor, fie reticulării necorespunzătoare a peliculei, deoarece, se pare că aceasta se îndepărtează de pe caroserie și în lipsa cauzei precizate mai sus.
      De asemenea, vă mai putem spune că o revopsire a caroseriei parțială sau totală, în lipsa îndepărtării totale a sistemului de vopsire deja existent ar putea duce din nou la apariția acelorași defecte.


Klaus edit: mi-am permis sa pun si textul in clar, nu doar anexat, ca sa fie rapid de vizualizat.


Attached File(s)
Attached File  Cristiana_Epure.doc ( 33.5k ) Number of downloads: 557


--------------------
Renault Kangoo 2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
taangh
post 28 Sep 2005, 11:01
Post #125


Membru incepator


Group: Members
Posts: 68
Joined: 11 August 05




QUOTE(klaus @ 28 Sep 2005, 10:45)
La cererea initatorului topicului care are informatii noi, s-a redeschis.
*



Multumesc pentru redeschiderea topicului si pentru modificarea textului


This post has been edited by taangh: 28 Sep 2005, 13:23


--------------------
Renault Kangoo 2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
taangh
post 28 Sep 2005, 16:12
Post #126


Membru incepator


Group: Members
Posts: 68
Joined: 11 August 05




Nimeni nu zice nimic???? curios.....


--------------------
Renault Kangoo 2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marksman
post 28 Sep 2005, 16:14
Post #127


Post mortem nihil est


Group: Members
Posts: 7.474
Joined: 1 November 04
From: sat




Ei, acu' poti merge cu gura mare peste aia de la Dacia! Poti sa le ceri linistit masina noua, daca ai la mana hartie cu analiza vopselei.

L.E. desi Loganul pe care il conduc eu nu are problemele astea cu vopseaua, acum, dupa cele vazute anterior, sunt ferm convins ca Loganul e o inseloterie pe banii cumparatorului. Nesimtirea celor de la Dacia este mare. Decat Logan, mai bine o masina straina SH, pentru ca e de toata jena ca o masina noua sa aiba astfel de probleme, sau (mai rau) sa dezvolte unele probleme care apar de obicei dupa 50.000 - 100.000 km. (ex. amortizoare, imbatranirea furtunaselor de la stropitorile parbrizului etc.). Ptiu! Rusine Dacia-Renault!

This post has been edited by Illusi0n: 28 Sep 2005, 16:33


--------------------
Opel / Mazda Crossland X / CX-30 2019 / 2020
Charlie Foxtrot
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lar
post 28 Sep 2005, 16:21
Post #128


Agent Smith


Group: Members
Posts: 456
Joined: 27 September 04
From: Bucuresti




QUOTE(taangh @ 28 Sep 2005, 17:12)
Nimeni nu zice nimic???? curios.....
*



Uite ca zic eu : Adio Logan ! Ma batea un gand, dar nu vreau loterie pe banii mei. Daca nimeresc una cu vopseaua aplicata ca la a ta ? mad.gif


--------------------
Seat Leon 1P 2009 Sport Pack - B xx xxx
Curiozitatea omoara pisica !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vv
post 28 Sep 2005, 16:26
Post #129


dilbert.com


Group: Members
Posts: 1.080
Joined: 10 June 04
From: Bucuresti




Ba nu inca, e mai intelept sa astepte expertiza, ca sa aiba suficiente date:
QUOTE(icepalv)
presupunem că procesul de vopsire a autoturismului dvs. nu a fost respectat întocmai,
[...]
Lipsa aderenței, din ceea ce ne-ați relatat, se poate datora fie substanțelor corozive din excrementele animalelor, fie reticulării necorespunzătoare a peliculei,
[...]
De asemenea, vă mai putem spune că o revopsire a caroseriei parțială sau totală, în lipsa îndepărtării totale a sistemului de vopsire deja existent ar putea duce din nou la apariția acelorași defecte


Intelegi? Nici o certitudine. Nu se zice "in urma analizei noastre ajungem la concluzia ca e foarte probabil sa apara aceleasi probleme". Lasa-i sa faca analiza chimica, si pune-i sa-si asume concluziile (nu "s-ar putea sa aveti dreptate" ci "aveti dreptate").


--------------------
Renault Grand Scenic 2008 - B.00.XXX
It is final proof of god's omnipotence that he needs not exist in order to save us.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 28 Sep 2005, 17:02
Post #130


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




In acest moment raspunsul nu ajuta cu nimic. Asta stiai si tu: ori e vopsita prost, ori e excrementul de pasari din zone atomic-intensiv-radiante.
Faptul ca e vopsita prost, daca o va exprima si expertiza fizico-chimica sau de care o fi, te va ajuta pe viitor in cazul in care se exfoliaza din nou, din aceeasi cauza (vopsire defectuoasa), in demersurile tale de schimbare/reparare/vopsire pana la adanci batraneti pe banii Dacia.
Daca gainatul este atomic, pe viitor nu te va ajuta, pentru ca atunci decizia Dacia de a o vopsi se va dovedi intr-adevar o decizie .... marinimoasa.
Nu vad ce comentarii ar putea fi la o scrisoare care foloseste termeni precum 'presupunem ca', 'se poate datora', 'ar putea duce'.
Comentarii ar fi la o constatare faptica stiintifica fara dubii, care se exprima cu 'este de la', 'se datoreaza', 'va duce'...
Pana atunci, eu personal nu vad nimic nou la problema (in afara de mentiunea ca stratul final in fabrica se usuca in cuptor la 130 - 180°C - lucru cepresupune o caroserie COMPLET DEZECHIPATA).


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
taangh
post 28 Sep 2005, 17:08
Post #131


Membru incepator


Group: Members
Posts: 68
Joined: 11 August 05




OK...

Voi reveni cu amanunte dupa analiza chimica.

Multam inca o data pentru redeschidere


--------------------
Renault Kangoo 2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kramer
post 29 Sep 2005, 07:18
Post #132


Membru autentic


Group: Members
Posts: 367
Joined: 26 May 04
From: Brasov




Nici mie nu mi se pare ca aduce nimic nou: banuiam ca e un defect de fabricatie, lucru recunoscut si de Dacia prin acceptul de a re-vopsi gratuit.

Problema insa e ca legea nu ii obliga ca pentru un defect de fabricatie sa inlocuiasca produsul, decat daca defectul se repeta sau bunul nu poate fi folosit o anumita perioada. De aceea calea aceasta, cu un proces in justitie, pare inutila.


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alinastanescu
post 29 Sep 2005, 07:33
Post #133


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 29 September 05




Aceeasi problema cu vopseaua de pe Dacia Logan, Rosu Passion: se exfoliaza in locurile unde cade gainatul de pasare.


--------------------
Dacia Logan - IL-02-XFV
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
G.R.
post 29 Sep 2005, 10:20
Post #134


Membru autentic


Group: Members
Posts: 266
Joined: 17 December 04




Am fost la dealer, s-a constatat exfolierea, s-a întocmit un raport. Când am spus ce problemă am, am fost întrebat ce culoare este, albastru marin sau roșu passion? Deci se cunoaște problema. Se observă pete albe mici, cât gămălia acului pe capotă motor, aripa stg, aripa dr. și ușile din stg. Acum aștept să mă cheme când vine comisia din Pitești. Mi s-a spus că vin în fiecare zi de luni. Să vedem.


--------------------
Dacia Logan 1.6 Preferance - CV 03 XXJ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Boss
post 1 Oct 2005, 03:05
Post #135


Membru


Group: Members
Posts: 118
Joined: 7 June 05




Masina are 4 luni, tot albastru marine este, in urma celor citite de pe acest forum mi-am confectionat un pulverizator cu apa + pur si de fiecare data cand apare cate un "gainat atomic" stropesc usor si sterg cu carpa...e mai bine totusi sa previi decat sa fii nepasator si sa repari dupa. Pana acu n-au aparut pete, vopseaua nu s-a exfoliat, de rugina nici nu poate fi vorba, masina arata ca noua. Domnului cu problema nu pot sa-i spun decat ca ar fi bine sa se multumeasca cu revopsirea autoturismului, de inlocuire nici nu poate fi vorba. Il inteleg si are tot dreptul sa fie revoltat si spun asta pentru ca si eu as face la fel daca as fi in locul lui numai ca m-as multumi cu o revopsire. Sunt convins ca masina va arata foarte bine dupa revopsire si asta numai daca se face intr-un service bun. Nu-mi ramane decat sa-i urez succes domnului cu problema si celorlalti care mai au probleme asemanatoare si multumiri colegilor de pe forum de la care am avut de invatat multe.
Btw: am o zgarietura destul de maricica pe aripa stanga spate, 1 cm 2, se vede tabla, are o luna jumate aproape si n-a ruginit desi vreo saptamana a plouat cu galeata. Daca vreti pun si poze smile.gif
@AL : de unde ti-ai luat creion corector pe nuanta ? pana ajung la service vreau sa-mi cumparu unu. Merci


--------------------
Dacia Logan Ambition - B-59-CGF
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lungan
post 1 Oct 2005, 08:08
Post #136


Membru autentic


Group: Members
Posts: 961
Joined: 28 May 05
From: Focsani




QUOTE(G.R. @ 29 Sep 2005, 10:20)
Când am spus ce problemă am, am fost întrebat ce culoare este, albastru marin sau roșu passion?
*



Sunt si niste poze cu un Logan verde cameleon la care s-a exfoliat vopseaua. Ma intreb daca e chestie de culoare, sau daca s-a gresit atunci cand s-au vopsit anumite masini. Totusi, am vazut zeci de Loganuri albastru marin si rosu passion fara nici o urma de exfoliere.


--------------------
M3 - Kia Sportage - Fiesta ST-Line Hybrid 2021
Drive carefully!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
liviu_lb
post 3 Oct 2005, 08:02
Post #137


Membru incepator


Group: Members
Posts: 71
Joined: 11 October 04
From: Bucuresti




QUOTE(Boss @ 1 Oct 2005, 04:05)
@AL : de unde ti-ai luat creion corector pe nuanta ? pana ajung la service vreau sa-mi cumparu unu. Merci
*


Si eu as vrea sa stiu. Merci si eu. smile.gif


--------------------
Dacia Logan Ambition 2004 1.6MPI
Fluence 1.5 dCi 110 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AL
post 3 Oct 2005, 08:11
Post #138


Member


Group: Members
Posts: 2.495
Joined: 8 July 02
From: Bucuresti




Hi hi.. nu mi-am luat la culoare..folosesc unul negru... in cazul micilor zgarieturi diferenta dintre verdele cameleon si engru nu este asa vizibila... DAR!... stiu unde se poate "imbutelia" creion corector cu vopsea preparata la nuanta... e un magazin pe Bd. Timisoara, intre intersectia cu bd. Moghioros (Brasov) si Romancierilor... e intr-o cladire vopsita vernil, fix dupa statia de tramvai de la mijlocul distantei... pe stanga e un complex alimentar... Acolo se pot confectiona creioane corectoare... sau spray-uri cu vopsea ... insa trebuie sa intrebati inainte ca nu au mereu... bafta!


--------------------
Skoda KAROQ 2019 - B-21-NEW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alinastanescu
post 4 Oct 2005, 12:54
Post #139


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 29 September 05




Alte fotografii, aceeasi problema.

Alina Stanescu

Attached thumbnail(s)
100_8915.JPG ( Size: 324.82k ) Number of downloads: 2729
100_8916.JPG ( Size: 327.07k ) Number of downloads: 2429
100_8917.JPG ( Size: 326.47k ) Number of downloads: 2335


--------------------
Dacia Logan - IL-02-XFV
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 4 Oct 2005, 13:02
Post #140


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Lasand la o parte calitatea focalizarii, ar fi fost buna si o poza cu un cadru mai larg, poate vedeam si noi ca e vorba de o masina.


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alinastanescu
post 4 Oct 2005, 13:04
Post #141


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 29 September 05




Astazi am primit raspunsul telefonic de la Vocea Clientului: nu mi accepta revopsire totala a masinii, doar vopsirea zonelor afectate. Nu sunt de acord cu raspunsul lor, dar nici nu stiu ce sa mai fac, unde sa ma duc cu masina sau cui sa mai scriu.Ma apuca groaza la gandul sa duc masina in service, sa o pazesc sa nu am vreo surpriza cu vreo piesa inlocuita de "baietii veseli" si apoi sa mai descopar si vreo diferenta frapanta de culoare in urma revopsirii partiale.


--------------------
Dacia Logan - IL-02-XFV
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AL
post 4 Oct 2005, 13:18
Post #142


Member


Group: Members
Posts: 2.495
Joined: 8 July 02
From: Bucuresti




alina, usurel cu nervii pe forum... ok!? ... au fost multi trombonisti pe aici, asa ca suntem si noi un pic neincrezatori... dar cred ca nu e cazul sa ne facem probleme in cazul tau... doar suntem colegi de breasla wink.gif... doar ca eu sunt mai putin atomic... (referinte la colegul tau "Slider")

te rog sa citesti ce am scris mai sus colegului taangh la #122.

cred ca acume momentul sa faci opozitie la Dacia, in scris, spunand ca nu accepti revopsire partiala ci doar totala, deoarece toata vopseaua e susceptibila de vopsire gresita si poate oricand sa reapara problema, iar tu nu ai timp de pierdut si nu te poti folosi in acest timp de masina.

deci ceri revopsirea integrala si scrii ca vei face plangere la ANPC...

din experiente proprii iti spun ca la dezechiparea-reechiparea masinii si la izolarea ei in vederea vopsirii, se fac multe compromisuri si greseli... rezulta elemente stropite cu vopsea, plastice si chedere montate aiurea etc. ...deci ai totusi grija ce-ti doresti... vopsirea completa inseamna dezechiparea masinii ...


--------------------
Skoda KAROQ 2019 - B-21-NEW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 4 Oct 2005, 13:39
Post #143


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Revopsirea partiala nu se mai face chiar asa de nasol ca pe vremea lu' impuscatu'. Acum ies chiar bine daca este tratata cu grija problema.
Insa in cazurile de exfolieri fara motiv real (eu am facut test la propriu si am lasat gainatul pe loganul meu o luna intreaga, dupa care l-am spalat, si nici nu se cunoaste - deci nu toate loganurile au problema, deci unele sunt mai "predispuse", adica vopsite cu vicii), probabilitatea (avand in vedere ca s-a efectuat vopsirea in fabrica) de a fi o vopsire cu vicii si in alte parti, nu numai acolo unde a cazut gainatul, este mult mai mare.
Deci eu as face, in afara de discutii telefonice, si scrisori scrise la Dacia, refeitoare la faptul ca, datorita vopsirii unitare in fabrica, in mod sigur si alte zone ale masinii sunt vopsite "vicios" si va duce pe viitor la exfolieri in alte parti.
Eu personal m-as certa la propriu, si in scris, cu cei de la Dacia, pentru vopsire integrala.
Si daca ei nu si nu, o reclamatie la anpc si utila si o analiza la un laborator de specialitate (cum a facut dl Talangescu - apropo, asteptam cu interes rezultatul).
Ref. la poze, treaba nu am zis-o cu rautate. Eu consider ca este bine intotdeauna sa se vina cu dovezi indubitabile, reale si credibile. Lipsa acestora din partea reclamantului poate da ocazia partii adverse sa ridice aceasta "exceptie", ca sa-i zic asa (ca dovezile nu sunt credibile). Ca un sfat pentru viitor.


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
G.R.
post 4 Oct 2005, 15:29
Post #144


Membru autentic


Group: Members
Posts: 266
Joined: 17 December 04




QUOTE(Boss @ 1 Oct 2005, 03:05)
Masina are 4 luni, tot albastru marine este, in urma celor citite de pe acest forum mi-am confectionat un pulverizator cu apa + pur si de fiecare data cand apare cate un "gainat atomic" stropesc usor si sterg cu carpa...
*



A mea nu a vazut kk de pasare, cel putin nu acolo unde vad petele albe. Oricum, petele albe au aparut dupa 6 luni, si cam in acelasi timp. La penultima spalare inca nu erau, iar o saptamana mai tarziu le-am observat cand stergeam masina cu pielea de caprioara. Oricum kk de pasare ajunge cam greu pe suprafetele verticale, ca de ex. usile fata si spate din stg.


--------------------
Dacia Logan 1.6 Preferance - CV 03 XXJ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ThunderRa
post 4 Oct 2005, 15:45
Post #145


posesor posedat


Group: Members
Posts: 412
Joined: 8 April 05
From: Piatra Neamt




Acum vin din service cu Dacia mea (Logan 1,6 Rosu Passion) deoarece i-au aparut mai multe locuri in care vopseaua cade. E drept ca locurile nu sunt mai mari de 1 cm2 insa e vorba de 6-7 locatii foarte vizibile. Tipul de la garantii a facut o cerere pentru revopsire si astept raspunsul sa vad daca imi vor da revopsire partiala sau totala. Daca nu imi vor da revopsire totala voi incerca, exact cum a spus Klaus, sa ma cert cu cei de la Dacia si voi folosi exact argumentele de pe forum de mai sus. Tin sa precizez ca masina are un an si ca a fost tinuta, cel putin pe timpul noptii, in garaj. Am sa va tin la curent cu raspunsul lor.


--------------------
Renault Megane Sedan 2.2 2008 - Lux Privilege 1.6 16v - NT-23-DAC
Dacia MCV Laureat 1.6 16v recolta 2007
http://radunastasa.com
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hash
post 4 Oct 2005, 18:31
Post #146


calculatorist


Group: Members
Posts: 1.388
Joined: 13 September 04




Nu stiu daca va ajuta cu ceva dar se pare ca cei de la Dacia au schimbat reteta pentru culoarea asta. Acum are codul 21D (inainte era 21C).


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nik1965
post 4 Oct 2005, 20:26
Post #147


Membru autentic


Group: Members
Posts: 365
Joined: 17 June 05




Zic si eu nu dau cu parul, pentru cei la care petele au aparut dupa spalare, a verificat cineva cu ce solutii/substante spala cei de la spalatoriile auto. Eu am citit pe un bidon din acesta de la o spalatorie cum ca este coroziva (la acea spalatorie nu am mai fost). Oare se respecta concentratia da substanta?
Cind aveam DSN dupa o spalare din aceasta la 3-4 zile bordul si tot ce era de plastic s-a albit ingrozitor si putea foarte tare, si am mers inapoi la o saptamina pentru remediere, faza la care un lucrator de acolo a zis ca ceea ce au folosit era vechi si cu termenul de garantie expirat si nu eram primul care aveam probleme inclusiv masini de masini.
Ce am mai observat ca discurile de frina au ruginit instantaneu (in 20 minute cit a durat spalarea). Poate ar trebui sa dea de gindit si acest aspect.


--------------------
dacia logan , duster 2005, 2017 - xx-xx-xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Funny
post 5 Oct 2005, 06:33
Post #148


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.272
Joined: 7 October 04




QUOTE(klaus @ 4 Oct 2005, 13:39)
Insa in cazurile de exfolieri fara motiv real (eu am facut test la propriu si am lasat gainatul pe loganul meu o luna intreaga, dupa care l-am spalat, si nici nu se cunoaste - deci nu toate loganurile au problema, deci unele sunt mai "predispuse", adica vopsite cu vicii), probabilitatea (avand in vedere ca s-a efectuat vopsirea in fabrica) de a fi o vopsire cu vicii si in alte parti, nu numai acolo unde a cazut gainatul, este mult mai mare.
*



Cred ca de acum inainte o sa-ti zicem Klaus-soricelul Kamikaze. radmasa.gif


--------------------
Dividae et impera!
Lasciate ogni speranza , voi ch'entrate!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GunX
post 5 Oct 2005, 09:27
Post #149


Membru autentic


Group: Members
Posts: 254
Joined: 26 September 05
From: Bucuresti




>nu toate loganurile au problema, deci unele sunt mai "predispuse", adica vopsite cu vicii

de ce ma tot incearca pe mine impresia ca vopseaua metalizata joaca un rol cam important in predispunerea asta la "ghinion" ?


--------------------
Logan Laureate 1.4 - B-40-XXX
Never underestimate the power of human stupidity !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghc
post 5 Oct 2005, 09:48
Post #150


..:::Cautatorul:::..


Group: Members
Posts: 411
Joined: 9 December 03
From: Cluj-Napoca




Cred ca e doar o impresie, vezi Probleme vopsea in functie de culoare.


--------------------
ZKR (Logan by Dacia) BaLaureate 3.14 1907 toamna - CJ-01-GHC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
22 Pages « < 3 4 5 6 7 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 24th May 2024 - 12:02
Forum Renault