DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

16 Pages  1 2 3 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Nivel temperatura motor trece de 4 linii functie, de consumatori (masa imperfecta la TdB/sasiu-motor)

DomnulK
post 3 Oct 2005, 08:54
Post #1


ex kAndrei


Group: Members
Posts: 1.403
Joined: 7 September 03
From: Bucuresti




Salutare!
Aseara, mergand ca un batiscaf prin lacurile Bucurestiului, la un Stop, constat ca nivelul temperaturii motorului trece de jumate.Moment in care ma trec toate transpiratiile.Plec de la stop si in circa 300 de metrii isi revine.La un alt stop, patesc aceeasi chestiune.Doar ca ast adureaza de obicei mai mult si ma si vedeam cu motorul fiert.
De la ce se putea sa creasca asa temperatura?
S-o fi ars electroventilatorul,ca sigurantele sunt ok.?


--------------------
Dacia Logan Laureate 1.6 MPI 2004
Asfalt Uscat!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 3 Oct 2005, 09:01
Post #2


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Pai i-ai facut verificare daca porneste? Tii la relanti vreo 10 minute si ar trebui sa porneasca ventilatorul. Daca nu porneste, cauti cauza...


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
99AIM
post 6 Oct 2005, 19:11
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.134
Joined: 26 June 05




La mine azi s-a ivit o problema serioasa cred eu si anume la bord temp la motor urca ff greu la 4 linii si la 2 trebe sa merg cam 10 min sa urce. Pana acum se incalzea destul de usor adica ieri.
Ceea ce e mai interesant este ca la rulaj afara constant la 100km/h din 4 liniute am ramas cu 2 iar dupa ce am oprit si repornit erau iar 4.
Cred ca e ceva neclar la detectorul de temp caci radiatorul pare la aceeasi temperatura constant in mers.


--------------------
Clio III ph 1 Renault Fluence ph 2 1.6 dci - CT 99 xxx
Sufletele mari au intalnit intotdeauna opozitie din partea mintilor mediocre. (Albert Einstein)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ghost
post 8 Oct 2005, 23:22
Post #4


Membru


Group: Members
Posts: 150
Joined: 10 March 05




Daca ati avut masinile prin service verificati daca e conectat ventilatorul. Eu l-am gasit intrerupt dupa o astfel de vizita...


--------------------
Dacia Logan Preference 1.6 - -
"Vae Victus!"
"You should take help when offered. But I found that help offered when not needed is usually no help at all..."
Kain
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 9 Oct 2005, 08:50
Post #5


-


Group: Members
Posts: 21.839
Joined: 19 April 05
From: Romania






--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
calin.c
post 10 Oct 2005, 18:00
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 310
Joined: 27 July 04
From: sighisoara




sonda de temperatura apa defecta
am patito si eu


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zoso
post 14 Oct 2005, 08:50
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 24 October 04




QUOTE(RamboX @ 6 Oct 2005, 19:11)
La mine azi s-a ivit o problema serioasa cred eu si anume la bord temp la motor urca ff greu la 4 linii si la 2 trebe sa merg cam 10 min sa urce. Pana acum se incalzea destul de usor adica ieri.
  Ceea ce e mai interesant este ca la rulaj afara constant la 100km/h  din 4 liniute am ramas cu 2 iar dupa ce am oprit si repornit erau iar 4.
  Cred ca e ceva  neclar la detectorul de temp caci radiatorul pare la aceeasi temperatura constant in mers.
*



Am patit si eu aceleasi chestii, respectiv: incalzire ff grea ( dupa aprox 20 km mers pe centura au aparut 4 linii, pana atunci - 2) si scadere nivel temperatura de la 4 la 2 linii in timpul mersului;
ceea ce este interesant:
- am masina din feb, deci am trecut cu ea prin frig si nu mi s-a intamplat
- aceste indicatii ale computerului de bord au aparut la 1-2 zile dupa revizia de 15k km; nu pot decat sa ma intreb daca nu exista o legatura intre cele 2.



--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 14 Oct 2005, 08:58
Post #8


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Verificati termostatul.


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bmjean
post 16 Oct 2005, 19:06
Post #9


Membru incepator


Group: Members
Posts: 41
Joined: 11 July 05
From: Oradea




Am si eu o intrebare (problema sper sa nu fie)?

Cand am luat masina la inceputul lui august, dupa ce opream masina auzeam ventilatorul ca mergea si dupa ce opream motorul (temperatura mediul ambiant cca. 25C), dupa cca. o luna si pana in prezent (desi trecand de rodaj) avand acceasi temperatura exterioara si conducand mai forjat nu am mai auzit ventilatorul.
Mentionez ca martorul de la bord nu arata peste patru linii. Nivel lichid racire la mijloc intre max. si min. Sa ma ingrijorez sau nu?


--------------------
Renault Scenic 1 ph2 2001 1.9dCi RXE - BH-XX-XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hash
post 16 Oct 2005, 20:15
Post #10


calculatorist


Group: Members
Posts: 1.388
Joined: 13 September 04




QUOTE(bmjean @ 16 Oct 2005, 20:06)
racire la mijloc intre max. si min. Sa ma ingrijorez sau nu?
*



Masina merge, led-uri stinse, condu-o si nu-ti mai bate capul !


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
G.R.
post 17 Oct 2005, 08:47
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 266
Joined: 17 December 04




Dacă mergi mai forjat, radiatorul este răcit de curenții de aer, practic ventilatorul pornește mai repede în condiții de circulație în oraș, sau circulație pe drum accidentat cu viteză redusă.


--------------------
Dacia Logan 1.6 Preferance - CV 03 XXJ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fizzo
post 19 Oct 2005, 13:22
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 205
Joined: 2 July 05




QUOTE(bmjean @ 16 Oct 2005, 19:06)
Am si eu o intrebare (problema sper sa nu fie)?

Cand am luat masina la inceputul lui august, dupa ce opream masina auzeam ventilatorul ca mergea si dupa ce opream motorul (temperatura mediul ambiant cca. 25C), dupa cca. o luna si pana in prezent (desi trecand de rodaj) avand acceasi temperatura exterioara si conducand mai forjat nu am mai auzit ventilatorul.
Mentionez ca martorul de la bord nu arata peste patru linii. Nivel lichid racire la mijloc intre max. si min. Sa ma ingrijorez sau nu?
*



aceeasi chestie am observat-o si io la loganelul meu,de ceva timp nu mai aud ventilatorul blestemat.....
oricum toate indicatoarele sunt ok....
acum un prieten de-al meu are un laureate si la ala daca merge din parcare pan' la paine porneste ventilatorul... care-i smecheria? sau din cauza ca are aer conditionat, ventilatorul e setat sa porneasca mai repede??? unsure.gif


--------------------
Dacia Logan Preference 1.4 - B-43-BGJ
I might look stupid, but when i look around, i still have hope.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AL
post 19 Oct 2005, 14:31
Post #13


Member


Group: Members
Posts: 2.495
Joined: 8 July 02
From: Bucuresti




simplu...la cele cu AC ventilatorul ala e muuuuult mai mare...mai barosan... mai baban... mai puternic si, ca urmare, mai zgomotos.... concluzie, si la tine porneste la fel de des, dar nu-l auzi asa de clar... wink.gif

nu va mai framantati... cititi si informatiile utile despre Logan... ca sutn acolo niste limite de declansare...


--------------------
Skoda KAROQ 2019 - B-21-NEW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ange_L
post 24 Oct 2005, 10:53
Post #14


Membru incepator


Group: Members
Posts: 13
Joined: 26 June 05




Salut,

Am si eu o problema cu temperatura apei. Aseara apa a urcat la maxim, cel putin asa arata, dar ciudat a fost ca nu a pornit ventilatorul, toate becurile in bord erau oprite. Am oprit repede masina, am stat vreo 3 minute si am pornit din nou. Apa a fost la 4 liniute, apoi iar a urcat la maxim (in mai putin de 1 minut). Motorul mergea normal, lichid de racire are. Ce anume poate sa fie, sa merg cu ea la service sau nu, ca mai am putin si iese din garantie.
Ce sa fac?
Mersi anticipat


--------------------
Logan 1.6 Logan 1.6 - MH01BLL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
LucVer
post 24 Oct 2005, 11:27
Post #15


Membru foarte autentic! ;-)


Group: Members
Posts: 240
Joined: 9 October 03
From: Brasov




Fa o vizita la service!
Probabil ti s-a "imbolnavit" senzorul!


--------------------
Renault Fluence Expression Plus 1.6 16v 2011 - BV xx XXX
ex-Logan Laureate 1.4

Fortza fie cu tine! - Star Wars
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 24 Oct 2005, 11:52
Post #16


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




QUOTE(Ange_L @ 24 Oct 2005, 10:53)
Aseara apa a urcat la maxim, cel putin asa arata, dar ciudat a fost ca nu a pornit ventilatorul, toate becurile in bord erau oprite. Am oprit repede masina, am stat vreo 3 minute si am pornit din nou. Apa a fost la 4 liniute, apoi iar a urcat la maxim (in mai putin de 1 minut). Motorul mergea normal, lichid de racire are. Ce anume poate sa fie, sa merg cu ea la service sau nu, ca mai am putin si iese din garantie.
Ce sa fac?

Sa verifici sigurantele din cutia de sigurante din compartimentul motor.
Sa verifici releele din aceeasi cutie (in special cel de ventilator)
Sa verifici mufa ventilatorului (daca e introdusa cum trebuie).

Cum esti pe garantie, poti face o vizita in service sa-ti verifice aceste trebulite.
Dar intai verifica totusi sigurantele din cutia de sigurante din compartimentul motor.


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kingman
post 25 Oct 2005, 11:40
Post #17


Membru incepator


Group: Members
Posts: 55
Joined: 20 October 04
From: Bucuresti




Ar putea sa fie si de la ulei? Intreb asta pentru ca la mine au aparut problemele dupa ce am schimbat uleiul. Merg relativ... normal (spre forjat) si cand merg e ok, sta in 4 liniute. dupa care cand ma opresc creste la 6-7 liniute si dupa vreo 20 secunde porneste si ventilatorul. Da o rafala mai violenta asa, dupa care se reduce la 4 liniute iar. Daca stau mai mult la stop, in cam 1 minut creste iar. Mi-e frica foarte tare sa nu fie de la asta, pentru ca nu am pus ulei Dacia de-al lor. Adevarul este ca dupa ce am pus pe asta al meu masina a inceput sa meraga mai frumos, nu mai huruie.. toarce. Insa mi-a zis unul de la service ca in alte cazuri cand nu a pus ulei de-al lor, a facut spume si nu mai stiu ce. Si mai pierd si garantia pe deasupra..


--------------------
Dacia Logan Ambition - B-xx-WTF
Mai bine pierzi un minut din viatza decit viatza intr-un minut. Viteza e faina da nu e pentru prosti
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 25 Oct 2005, 11:49
Post #18


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Asa cum zice la http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...post&p=17055343 , la 6 liniute temperatura agentului de racire este de 105 C. De la 102 C trebuie sa porneasca ventilatorul pe viteza mare. Deci la tine porneste direct pe viteza mare.
Ori ai o problema cu mufarea rezistentei ventilatorului, ori cu releul de viteza mica GMV.
Si in mod sigur trebuie sa ai 2 viteze la ventilator, pentru ca ai AC.


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ange_L
post 25 Oct 2005, 15:35
Post #19


Membru incepator


Group: Members
Posts: 13
Joined: 26 June 05




QUOTE(Kingman @ 25 Oct 2005, 11:40)
Ar putea sa fie si de la ulei? Intreb asta pentru ca la mine au aparut problemele dupa ce am schimbat uleiul. Merg relativ... normal (spre forjat) si cand merg e ok, sta in 4 liniute. dupa care cand ma opresc creste la 6-7 liniute si dupa vreo 20 secunde porneste si ventilatorul. Da o rafala mai violenta asa, dupa care se reduce la 4 liniute iar. Daca stau mai mult la stop, in cam 1 minut creste iar. Mi-e frica foarte tare sa nu fie de la asta, pentru ca nu am pus ulei
*



Si eu am inceput sa am probleme de genul asta tot dupa ce am schimbat uleiul. Chestia ciudata este ca ajunge la 6 liniute foarte repede atunci cand merg cu viteze sub 30 Km/h, iar daca merg mult asa ajunge la 10 liniute, sta 3-4 sec, si apoi iar coboara la 6 liniute. Am verificat ce a spus Klaus si totul este ok. Am fost astazi pana la Arad si inapoi si cu viteza de croaziera (100-110 km/h) si nu a trecut de 4 liniute, in schimb in oras nu stiu ce sa ii fac. poate a mai patit cineva asa ceva. Iar ventilatorul porneste cand merg incet foarte des si pe durata scurta, maxim 30 de sec. Am stat ieri pe loc vreo 5 minute, si a pornit la sfarsit de 4 ori in nici 2 minute. M-am uitat la vasul de expansiune imediat dupa ce a avut 10 liniute si lichidul era ok, nu fierbea nimic. Sper sa nu omor motorul pana ajung la service


--------------------
Logan 1.6 Logan 1.6 - MH01BLL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 25 Oct 2005, 16:14
Post #20


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Poate sa fie si de la ulei. De la lipsa lui.


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kingman
post 25 Oct 2005, 16:39
Post #21


Membru incepator


Group: Members
Posts: 55
Joined: 20 October 04
From: Bucuresti




pai nu, ca tocmai am schimbat uleiul acum 1 saptamana. deci de la asta nu poate sa fie. deci pot sa ma duc linistit la service.


--------------------
Dacia Logan Ambition - B-xx-WTF
Mai bine pierzi un minut din viatza decit viatza intr-un minut. Viteza e faina da nu e pentru prosti
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sfatos
post 2 Nov 2005, 21:37
Post #22


Membru incepator


Group: Members
Posts: 23
Joined: 30 October 04
From: Constanta




Salve baieti! Nu am mai intrat de mult pe forum, iar acum am dat de o chestie care mie mi s-a intamplat astfel:
Dupa accidentul despre care v-am povestit si costurile pieselor bagate de dealer pe facturi, in ianuarie 2005, in vara vin in Bucuresti pe caldurile alea si ma trezesc ca imi fierbe motorul, adica a fiert sigur pentru ca temperatura a ajuns la maxim si mi s-a aprins si LED-ul de apa si cine stie de cand statea aprins ca eu nu prea aveam pana atunci obiceiul sa ma uit pe bord. Masina se comporta normal, tragea ca lumea, deci nu a avut nici un simptom ciudat, decat ca nu mai baga aer rece AC-ul si se auzea un tiuit la compresorul acestuia daca era pornit.
Am sunat la 0248/500500 si au venit cei de la Cobalcescu in 40 de minute. S-a uitat baiatul si a zis ca termocupla e de vina, adica s-a dus, m-a urcat pe rampa si m-a dus la service unde intr-o juma' de ora mi-o reparara. Am platit 935.000 de mii toata treaba, pentru ca am uitat cartile de garantie la Constanta, dar asta nu-i nimic. I-am intrebat daca motorul nu s-a dus si trebuie facut ceva la el: chiulasa, supape etc, iar baietii mi-au zis ca daca nu mi s-a aprins si LED-ul de ulei nu este nici o problema. Si nu a mai fost intr-adevar. Totusi, de atunci, pe ploaie, in aglomeratie si stat mult la stopuri patesc aceeasi treaba, mai urca temperatura la 6 (sase) linii, dar acu' nu pot sa stiu daca asa facea si cu termocupla veche, pentru ca v-am spus ca nu prea ma uitam pe bord pana atunci, dar nu am mai avut alte probleme.
Cei de la Cobalcescu, dupa ce mi-au facut-o, m-au intrebat daca nu cumva am avut-o lovita pe fata pentru ca radiatorul este nou, iar termocupla este cea veche, cu care s-a fabricat masina si s-ar putea ca din cauza asta sa ma fi lasat pentru ca a suferit un soc la accident si nu a fost schimbata. Cand le-am spus unde am reparat-o (la Constanta) au raspuns de genul: "Aaaa, la Constanta, atunci se explica situatia. De curiozitate sa va duceti la asigurari si sa va uitati pe factura, pentru ca precis v-au trecut termocupla in reparatie, dar de pus pe masina nu au pus-o!"
Hai ca v-am plictisit destul. Sanatate si sa vi se-nvarta rotile.

This post has been edited by Sfatos: 2 Nov 2005, 21:40


--------------------
Dacia LGN Laureate, Egee, 1.4 - CT 24 XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
99AIM
post 2 Nov 2005, 22:24
Post #23


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.134
Joined: 26 June 05




Foarte posibil la cat sunt de nenorociti sunt aia,mie pentru schimbat bara spate+vopsit mi-au cerut 12 mil si cred ca as fi dat daca nu vedeam un show la service la vopsitorie cu masina vopsita in nuante diferite.Asa mi-am cumparat-o din oras si am vopsit-o la Daewoo impecabil,tare amabili baietii si buni meseriasi--tot respectul.
A mea nu trecea acum 1-2 saptamani de 2 liniute decat la semafoare dar ieri vad ca si-a revenit caci la dealerul asta naspa nu a putut sa spuna ce are,ba senzor ,ba termostat ...
bine ca nu mi-a desfacut-o ca cine stie ce-i facea.

This post has been edited by RamboX: 2 Nov 2005, 22:28


--------------------
Clio III ph 1 Renault Fluence ph 2 1.6 dci - CT 99 xxx
Sufletele mari au intalnit intotdeauna opozitie din partea mintilor mediocre. (Albert Einstein)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ange_L
post 10 Nov 2005, 21:03
Post #24


Membru incepator


Group: Members
Posts: 13
Joined: 26 June 05




Salut,

Am fost si la service de 2 ori. Prima data au pus tester-ul pe masina, a mers motorul 10 min si totul a fost ok, ventilatorul cupla la 98 grade si se oprea la 94, temperatura la apa era de 4 liniute. Am plecat impreuna cu electricianul de la service sa vedem in trafic cum sta treaba. Nu am apucat sa iesim bine din service ca temperatura apei a si urcat la 7 liniute, apoi dupa ceva timp la 10 (maxim). Au demontat bordul, au pus altul si au tras repede concluzia ca este de la bord, au facut comanda gata. Astazi am fost sa-mi schimbe bord-ul dar inainte de asta masina a mers 30 de minute si temperatura nu a trecut de 4 liniute. Am pus testeru-ul pe masina si am plecat sa facem iar o tura in trafic. Pe drum temperatura a sarit la 7 liniute de mai multe ori, teste-ul indicat diferite valori intre 93 si 97 de grade. Am ajuns inapoi la service si toti au spus ca este un scurt, ca sunt ceva fire "de masa" la bord. Intrebarea mea este de ce sare temperatura numai la viteze mici, iar la viteza mai mare de 50-60 km/h sta normal la 4 liniute. Daca ar fi un scurt ar sari temperatura si la viteze mari, nu numai la viteze mici. Daca stiti, aveti vreo idee, vo rog sa-mi dati si mie un sfat.


--------------------
Logan 1.6 Logan 1.6 - MH01BLL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ICET
post 10 Nov 2005, 21:50
Post #25


O fi bine sa fii rau sau e rau sa fii bine??


Group: Members
Posts: 750
Joined: 3 December 04
From: Bucuresti




QUOTE(Ange_L @ 25 Oct 2005, 15:35)
Si eu am inceput sa am probleme de genul asta tot dupa ce am schimbat uleiul.
*


Zici ca toata treaba a inceput dupa ce ai schimbat uleiul,nu?De ce nu schimbi inca o data uleiul,cu unul 5w30 sa zicem si sa vezi daca mai creste nivelul temperaturii la bord?


--------------------
FIAT Grande Punto 2006 - B 07 CHE
StarGuide Sg-43-ds

Marbella M-5010 defect

Membru Frigotehnist.STELIST pe viata.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
wizard
post 13 Nov 2005, 11:28
Post #26


Membru incepator


Group: Members
Posts: 27
Joined: 19 June 05




QUOTE(Ange_L @ 10 Nov 2005, 20:03)
Salut,

Am fost si la service de 2 ori. Prima data au pus tester-ul pe masina, a mers motorul 10 min si totul a fost ok, ventilatorul cupla la 98 grade si se oprea la 94, temperatura la apa era de 4 liniute. Am plecat impreuna cu electricianul de la service sa vedem in trafic cum sta treaba. Nu am apucat sa iesim bine din service ca temperatura apei a si urcat la 7 liniute, apoi dupa ceva timp la 10 (maxim). Au demontat bordul, au pus altul si au tras repede concluzia ca este de la bord, au facut comanda gata. Astazi am fost sa-mi schimbe bord-ul dar inainte de asta masina a mers 30 de minute si temperatura nu a trecut de 4 liniute. Am pus testeru-ul pe masina si am plecat sa facem iar o tura in trafic. Pe drum temperatura a sarit la 7 liniute de mai multe ori, teste-ul indicat diferite valori intre 93 si 97 de grade. Am ajuns inapoi la service si toti au spus ca este un scurt, ca sunt ceva fire "de masa" la bord. Intrebarea mea este de ce sare temperatura numai la viteze mici, iar la viteza mai mare de 50-60 km/h sta normal la 4 liniute. Daca ar fi un scurt ar sari temperatura si la viteze mari, nu numai la viteze mici. Daca stiti, aveti vreo idee, vo rog sa-mi dati si mie un sfat.
*



ceea ce voi spune este pur si simplu o parere. nu cunosc in detaliui circuitul de la sonda la bord (ma refer la interfatarea intre sonda si disp electronice) insa dupa cum descrii problema pot sa apreciez ca ai un simplu comparator (amplificator operational in montaj de comparator) care iti da batai de cap. deci o problema de interpretare a valorilor de temperatura.

cat despre afirmatia celor din service ca: "sunt ceva fire de masa la bord" pot sa spun ca sunt niste imbecili.

am vazut saracii oameni plecand din service cu slick-uri puse pe dos (dupa cum stiti exista profiluri in anvelopa care antreneaza panzele de apa, ulei, etc). asa ca nu ma mai mira nimic.


--------------------
dacia LOGAN Laur - B-48-DER
Incercand sa afli cat mai multe despre cat mai putin vei ajunge sa stii totul despre nimic...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 13 Nov 2005, 19:57
Post #27


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Am si eu o intrebare, mai berbeaca asa, pentru Ange_L:
Dar senzorul de temperatura l-au verificat cei din service?
Stiu ei cumva cam cate iesiri are senzorul ala? Sa zicem una pentru UCE injectie, si una pentru bord...


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
calin.c
post 6 Dec 2005, 06:46
Post #28


Membru autentic


Group: Members
Posts: 310
Joined: 27 July 04
From: sighisoara




ala nu il verifica nimeni smile.gif
daca pe tester ii arata bine considera ca e stricat ceasul
se poate masura daca este bun cei din service ar trebiu sa stie asta dac a ei nu stiu o sa iti dau valorile si gradele


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
74r12
post 6 Dec 2005, 10:43
Post #29


Membru autentic


Group: Members
Posts: 514
Joined: 2 July 04
From: Planeta Pământ (Terra)




Am si eu o intrebare - in special pt DCI-isti

De aproape 1 luna de cand am masina, n-am observat sa fi pornit vreodata motoventilatorul de pe radiator.
Temperatura motor e normala, dupa ce se incalzeste motorul (ceva mai greu - fiind 1,5 DCI), sta constant la 4 liniute.
Oare e normal ca din cauza frigului sa nu fie nevoit motoventilatorul sa se porneasca?
Mentionez ca de la cumpararea masinii (11 nov.) si pana in prezent, temperatura de afara a fost in medie in jur de 3-4 grade.


--------------------
Megane 2.2 Expression+ 1,5 dci 85 cp
Megane 3 Sport Tourer Privilege 1,5 dci 110 cp EDC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hash
post 6 Dec 2005, 11:48
Post #30


calculatorist


Group: Members
Posts: 1.388
Joined: 13 September 04




QUOTE(74r12 @ 6 Dec 2005, 11:43)
Am si eu o intrebare - in special pt DCI-isti

De aproape 1 luna de cand am masina, n-am observat sa fi pornit vreodata motoventilatorul de pe radiator.
Temperatura motor e normala, dupa ce se incalzeste motorul (ceva mai greu - fiind 1,5 DCI), sta constant la 4 liniute.
Oare e normal ca din cauza frigului sa nu fie nevoit motoventilatorul sa se porneasca?
Mentionez ca de la cumpararea masinii (11 nov.)  si pana in prezent, temperatura de afara a fost in medie in jur de 3-4 grade.
*



Eu am MPI. Masina o am din octombrie si nu mi-a pornit electroventilatorul decat de 2 ori, odata cand stateam la coada sa intru la Carrefour (stat mult pe loc, pornit si mers 2-3 metri, iara stat etc). si a doua oara cand am frecat-o mult pe loc incercand s-o 'infig' intr-un loc mai ingust. Caldura a stat tot timpul pe maxim cu ventilatorul pornit, presupun ca s-a racit prin habitaclu si, cu ce ventilatie s-a facut la drum intins, a fost de ajuns.


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
16 Pages  1 2 3 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 27th April 2024 - 19:36
Forum Renault