DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Nu mai porneste, scantei cu intermitenta

M_Sgarca
post 21 Jan 2014, 19:05
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 20
Joined: 10 August 08




Am urgenta nevoie de ajutor. Pe scurt , am venit de la un drum de 800 km, am oprit si a doua zi dimineata masina nu a mai pornit nicicum.Am constatat ca nu am scanteie suficienta(foarte mica si rosie la fisa centrala pusa la masa) Dupa aproape o zi de verificari si schimbari (bobina noua ,platini schimbate schimbat aprinderea (cutiuta rosie cu led)cu alta care stiu ca era buna,scos aprinderea si trecut pe condensator nou, inlocuit fisa centrala care la aparat nu conducea cu alta care avea 10k, reglat platina la 0,4)la un moment dat a pornit. Am facut reglajele fine la avans aer si benzina, si am plecat la drum de verificare. Dupa 500 m a inceput sa mearga in suturi si abia am ajuns inapoi. La relanti mergea bine , cand o turam dadea sa moara. Am tot incercat si dupa ceva timp nu a mai vrut sa stea nici la relanti. Am reverificat scanteia cu fisa centrala la masa si am constatat ca 4-5 scantei erau albastre si lungi ,7-8 scantei erau rosii si mici , iar cateva erau bune dupa care iar se repeta segventa cu cele mici. Banuiesc ca este o problema de masa undeva dar nu stiu unde ca am umblat cam peste tot . Are cineva vreo ideie? As avea nevoie de masina cat de curand si nu mai stiu ce sa fac. Am oarecare habar de masina caci toate suruburile din ea au fost desfacute si stranse de mine, dar acum am ajuns la capatul stiintei. Astept orice ideie noua dupa ce doua zile am cautat pe forum fara folos.


--------------------
dacia 1400 break 1999 + GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bygy007
post 21 Jan 2014, 20:12
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 8.156
Joined: 12 May 06
From: BUCURESTI




in doua locuri sa te uti , la piesa de plastic care trece surubul de la delco (acolo unde vine firul de la platina)sa nu fie crapata , si incearca cu un condesator nou
mai ai un plastic de tine arcul la platina
apoi saiba izolatoare , siguranta de vine platina prinsa

This post has been edited by bygy007: 21 Jan 2014, 20:15


--------------------
LOGAN LAUREATE 1,6 GPL 2009 - B 07 BGY
din subteranele Bucurestiului
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
owy_2010
post 21 Jan 2014, 20:52
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.205
Joined: 13 March 10




QUOTE(M_Sgarca @ 21 Jan 2014, 19:05)
Am urgenta nevoie de ajutor. Pe scurt , am venit de la un drum de 800 km, am oprit si a doua zi dimineata masina nu a mai pornit nicicum.Am constatat ca nu am scanteie suficienta(foarte mica si rosie la fisa centrala pusa la masa) Dupa aproape o zi de verificari si schimbari (bobina noua ,platini schimbate schimbat aprinderea (cutiuta rosie cu led)cu alta care stiu ca era buna,scos aprinderea si trecut pe condensator nou, inlocuit fisa centrala care la aparat nu conducea cu alta care avea 10k, reglat platina la 0,4)la un moment dat a pornit. Am facut reglajele fine la avans aer si benzina, si am plecat la drum de verificare. Dupa 500 m a inceput sa mearga in suturi si abia am ajuns inapoi. La relanti mergea bine , cand o turam dadea sa moara. Am tot incercat si dupa ceva timp nu a mai vrut sa stea nici la relanti. Am reverificat scanteia cu fisa centrala la masa si am constatat ca 4-5 scantei erau albastre si lungi ,7-8 scantei erau rosii si mici , iar cateva erau bune dupa care iar se repeta segventa cu cele mici. Banuiesc ca este o problema de masa undeva dar nu stiu unde ca am umblat cam peste tot . Are cineva vreo ideie? As avea nevoie de masina cat de curand si nu mai stiu ce sa fac. Am oarecare habar de masina caci toate suruburile din ea au fost desfacute si stranse de mine, dar acum am ajuns la capatul stiintei. Astept orice ideie noua dupa ce doua zile am cautat pe forum fara folos.
*


ai un aparat de masura?
verifica fisele, capac delco- distanta platina, bujii
intr-un cuvant fa o revizie generala- sau poate ai un gunoi in carburator- orce posibil excl.gif


--------------------
dacia 1310 1987 - vs-02-owy
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ORIJINAL21
post 22 Jan 2014, 12:02
Post #4


Membru Oficial


Group: Members
Posts: 1.865
Joined: 11 November 09
From: Romanian City Life




1. Poate fi capacul delcou fisurat..
2. Bobina se incalzeste si sa nu iti mai distribuie scanteia puternica..
3


QUOTE(bygy007 @ 21 Jan 2014, 21:12)
la piesa de plastic care trece surubul de la delco (acolo unde vine firul de la platina)sa nu fie crapata..
*





--------------------
DACIA NOVA GT / GTI Se dezmembreaza 1998/1999
Dezmembrez Dacia Nova Gt (carburatie) 1998 - culoare alba
Dezmembrez Dacia Nova GTI (injectie) 1999 - culoare gri sobolan
Piese, in stare buna!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PH-06-BOA
post 23 Jan 2014, 22:01
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.731
Joined: 28 April 07




Daca ai siguranta pusa pe axul platinei, arunc-o. Platina sta tinuta de lamela de otel. Verifica nitul de la pintenul care merge pe cama si tine si arcul prins de parghia platinei, ca daca este slab, e si contact imperfect. Poate fi contact imperfect si la pastila de platina. Cezi daca are joc sau ciupituri electrice. Poate sa fie de calitate proasta, si izolatorul care tine ansamblul platina, pe ax, strapungandu-se si fura la boltul de sustinere. De aceea am zis sa arunci si siguranta, ca in majoritatea cazurilor, scurtcircuiteaza. Astea, pe langa ce a zis bygy. Si mai e...un gunoi, care nu da scanteie!


--------------------
Dacia 1310 1988 - ph-99-aob
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 25th April 2024 - 23:26
Forum Renault